quote:Op zondag 21 november 2021 22:33 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Zeg, WcPot is toch niet onder zn eigen trein gekomen??![]()
Nope, alles gaat goed met Potje. Die komt wel weer.quote:Op zondag 21 november 2021 22:33 schreef Snowsquall het volgende:
Avond
Zeg, WcPot is toch niet onder zn eigen trein gekomen??
Avond lieve Monkquote:Op maandag 22 november 2021 17:58 schreef monkyyy het volgende:
Avond lieve mensen![]()
Gillis maar weer kijken
Avond allerliefstequote:
quote:Op maandag 22 november 2021 18:20 schreef praadje het volgende:
Avond lieve Monk Is de tiramisu nog gelukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima gelukt, erg lekker.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 22 november 2021 18:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]SuperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima gelukt, erg lekker.Rutger Rules (en jij ook natuurlijk)
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Kees >> Rijdende Rechter >> Op1 >> slapen
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:54 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
17.55; Wordt u al geholpen SBS6
19.04; M NPO1
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.25; First dates NPO3
19.30: HLF 8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Het perfecte plaatje RTL4
20.30; Ranking the stars RTL5
20.35; Tussen kunst en kitsch NPO1
21.30; Je huis op orde SBS6
22.51; Dream School NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/dream-school/121168921 (volgens mij een herhaling maar ik weet het niet zeker)
Amusement;
20.25; De 3 sterren camping NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-simon-kees-volendam
21.17; De top 2000 quiz NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)spelshow-npo3-vragen
Docu/Reportage;
21.35; Welkom in Containerdorp NPO1 https://www.tvgids.nl/tv/welkom-in-containerdorp/121167031
Sport;
18.45; UEFA Champions League: Besiktas - Ajax RTL7
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Typefouten onder voorbehoud
Voetbal en denk vroeg naar bed een keer.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Dank je praadje
Dat wordt LLDl en het perfecte plaatje vanavond
Geen dank lieverdquote:Op woensdag 24 november 2021 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Dank je praadje
Dat wordt LLDl en het perfecte plaatje vanavond
Avond lieve Stephan.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:56 schreef StephanL het volgende:
Voetbal en denk vroeg naar bed een keer.
Goedenavond
Avond Poppel_Godquote:Op woensdag 24 november 2021 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Hier wordt het ook voetbal.
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Auto van papa vandaag verkocht, moest wel even slikken.
Ach lieverd. Toch weer een stukje papa wat verdwijnt. Gelukkig heb je de herinneringen al is dat nog wel bitterzoet. Sterktequote:Op woensdag 24 november 2021 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Auto van papa vandaag verkocht, moest wel even slikken.
Zou inderdaad wel leuk zijn ja. En ook een goedenavond Drassquote:Op woensdag 24 november 2021 19:23 schreef Drass het volgende:
Hopelijk vanaf zaterdag top TV avonden als we in lockdown zitten..
Wat een engnek vond ik dat zeg.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:59 schreef Dotteke het volgende:
IK weet het nog niet, zeker LLDL maar daarna geen idee.
Die Sibbe die gisteren naar huis is gegaan bleek een miljonair te zijn.
Ja vond het ook een rare manquote:Op donderdag 25 november 2021 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een engnek vond ik dat zeg.
Fijn, Hopelijk geen of niet te veel bijwerkingen.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:41 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Ik vertrek en daarna Undercover......denk ik.
Note; Vandaag de 3e prik gehad.
Nee hoor, helemaal niksquote:Op donderdag 25 november 2021 18:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Fijn, Hopelijk geen of niet te veel bijwerkingen.
Lekker! Hier stond erwtensoep op het menu en een stuk chocoladeletter.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niksEen uur later had ik trek in 2 frikandellen(+mayo) en die smaakten goed. Had ik al heeeeel lang niet meer gehad en had er nu gewoon trek in.
Overigens, nu aan de andijvie hutspot + gehaktbal![]()
wellicht krijg ik voorrang vanwege mijn werkquote:Op donderdag 25 november 2021 18:41 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Ik vertrek en daarna Undercover......denk ik.
Note; Vandaag de 3e prik gehad.
Gelukkigquote:Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Heeft/had even andere prioriteiten maar het gaat gewoon goed met hem hoor. Geen zorgen.
Hij staat wel in de gids maar niet op de opnamelijst op televisie dus ik ben benieuwd of hij uitgezonden wordt. Lijkt mij ook een goede film en jij bevestigt dat nog maar eensquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:11 schreef Drekkoning het volgende:
Buried, goede tip. Filmmaken op zijn best
Ik heb een alarm gezet, ik ga het niet weer vergetenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef praadje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef monkyyy het volgende:
Avond
[/quote
Vanavond weer BuZa Monk
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een alarm gezet, ik ga het niet weer vergeten
Ik mis een beetje een rode draad, ben benieuwd welke kant het verhaal op gaat.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]Ik vond wel dat er in de eerste aflevering gelijk wel heel erg ingezoomd werd op zijn alcoholprobleem. Leek me een beetje teveel van het goede in één aflevering. Tot ik besefte dat het maar 4 afleveringen zijn.
Ik lag een heerlijk dutje te doen. Heel de persco gemistquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef Snowsquall het volgende:
Druk hier.......zit iedereen naar Pinokkio te kijken??
Klap in het gezichtquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik lag een heerlijk dutje te doen. Heel de persco gemist
Niks gemistquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik lag een heerlijk dutje te doen. Heel de persco gemist
Ja, ik lees het net. Dat was inderdaad (heel strategisch) al 'uitgelekt'. Hier nog geen maatregelen maar het zit eraan te komen denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Niks gemistIk had het geluid uit staan, dat geblaat was allang bekend en wordt nog tig keer herhaald
Pammetjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:26 schreef praadje het volgende:
En nog even een mededeling van huishoudelijke aard. Ik slaap de laatste tijd bijna als een roosje. De oplossing; het vaste recept van de huisdokter (een pammetje) en tadaaa, melatonine.![]()
Bij jullie toch kroeg om 23 uur dicht *jaloersquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik lees het net. Dat was inderdaad (heel strategisch) al 'uitgelekt'. Hier nog geen maatregelen maar het zit eraan te komen denk ik.
We zijn wel een stuk verder met de booster en we hebben ook zo'n 900 ic bedden meer dan in Nederland.
Yep. Mooie tijd voor iedereen om naar huis te gaan. Restaurants zijn ook nog gewoon 's avonds open.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij jullie toch kroeg om 23 uur dicht *jaloers
Ohw .. beter dan 17 uurquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Mooie tijd voor iedereen om naar huis te gaan. Restaurants zijn ook nog gewoon 's avonds open.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef Ole het volgende:
Raar genoeg niet per direct. Morgen nog tot 8 uur stamkroeg steunen
kben al aant kijkuhquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:25 schreef praadje het volgende:
@:Snowsquall ga je vanavond weer de Verhulstjes kijken?
Die moet ik ook nog kijken ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
wil die docu van Jason nog wel even kijken, doe ik morgen wel
Ja, ik heb de rode draad gespot: Zijn drinkenquote:
Dat is wel interessant altijd die test dingenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond in kassa, een tandpasta test.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb de rode draad gespot: Zijn drinken
Vanaf dinsdag weer een nieuwe dramaserie op NPO1. Nood https://www.tvgids.nl/ser(...)enny-mijnhijmer-npo1quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb de rode draad gespot: Zijn drinken
Waarom begint het altijd op stomme tijdenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag weer een nieuwe dramaserie op NPO1. Nood https://www.tvgids.nl/ser(...)enny-mijnhijmer-npo1
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom begint het altijd op stomme tijden
Anno 2021 nog een vaste lijn hebben, boomerquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:36 schreef monkyyy het volgende:
Het is me vandaag eindelijk gelukt om mijn vaste lijn automatisch door te verbinden naar mijn mobiel, super blij mee
Als het aan mij lag ging hij weg, maar de alarmcentrale wil dat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anno 2021 nog een vaste lijn hebben, boomer
Ik ook. Ben wel benieuwd of het wat is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk het wel terug, als t een leuke serie is
Dan zitten die boomers dus bij de alarmcentrale.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als het aan mij lag ging hij weg, maar de alarmcentrale wil dat.
Sommige nederlandse serie's vallen vaak tegen..maar goed kan altijd een poging wagenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ook. Ben wel benieuwd of het wat is.
Ik geef het een kansquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag weer een nieuwe dramaserie op NPO1. Nood https://www.tvgids.nl/ser(...)enny-mijnhijmer-npo1
Daarom eerst tanden poetsen en daarna pas sapje drinken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:52 schreef monkyyy het volgende:
Al die sapjes zijn wel slecht voor de tanden trouwens
Avond allerliefstequote:Op zaterdag 27 november 2021 19:18 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
NPO1 straks, nu met een half oog Kassa![]()
Helpt ook niet dat de shows van Chantal zaterdag en Linda zondag compleet waardeloos zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
IK vind het weekend zo waardeloos op de tv
Ik ben chantal en zeker linda moe.quote:Op zondag 28 november 2021 09:36 schreef Drass het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat de shows van Chantal zaterdag en Linda zondag compleet waardeloos zijn.
Zeker Linda, laat ook pijnlijk zien hoe matig ze is qua presentratice.quote:Op zondag 28 november 2021 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben chantal en zeker linda moe.
Pff, dit inderdaad. Wat een kansloze shows hebben de dames tegenwoordig. Die zakken steeds verder af en verdwijnen straks geluidloos van de buis (hoop ik).quote:Op zondag 28 november 2021 09:36 schreef Drass het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat de shows van Chantal zaterdag en Linda zondag compleet waardeloos zijn.
Lekker soepjequote:Op zondag 28 november 2021 16:15 schreef praadje het volgende:
Zo, vandaag 5 liter verse ouderwetse groentesoep gemaakt. Smullen
Mooi dat ze het plasticgebruik terug willen dringen. Ik kwam van de week deze tegen maar het is mij teveel gedoe denk ik. https://www.pieter-pot.nl/quote:
Tis een grap. Vroeger was het toch normaal om glazen potten en flessen te hebben. Niks mis om weer dat systeem te hebben.quote:Op zondag 28 november 2021 17:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi dat ze het plasticgebruik terug willen dringen. Ik kwam van de week deze tegen maar het is mij teveel gedoe denk ik. https://www.pieter-pot.nl/
Vond het echt raar dat er op sommige flesjes geen statiegeld zat, daar schiet dan als nog niet veel mee op denk k danquote:Op zondag 28 november 2021 17:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi dat ze het plasticgebruik terug willen dringen. Ik kwam van de week deze tegen maar het is mij teveel gedoe denk ik. https://www.pieter-pot.nl/
Oh, ik zie net dat het van de Speld isquote:Op zondag 28 november 2021 17:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis een grap. Vroeger was het toch normaal om glazen potten en flessen te hebben. Niks mis om weer dat systeem te hebben.
quote:Op zondag 28 november 2021 18:03 schreef monkyyy het volgende:
Avond lieve mensen, iedereen een drukke dag achter de rug?
Avond lieverds.quote:
De hele dag sport gekekenquote:Op zondag 28 november 2021 18:03 schreef monkyyy het volgende:
Avond lieve mensen, iedereen een drukke dag achter de rug?
Fijn dat dat spul zo goed werktquote:Op zondag 28 november 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverds.Nope, uitgeslapen tot 10.00 uur.
![]()
Eindelijk. En soep gemaakt.
Jaaa, Melatonine for the win. Dat het zo simpel kan zijn. Thanksquote:Op zondag 28 november 2021 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn dat dat spul zo goed werkt
Dat is zelfs zonder recept verkrijgbaar.quote:Op zondag 28 november 2021 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaa, Melatonine for the win. Dat het zo simpel kan zijn. Thanks
Of Wegmisbruikers, Red mijn Vakantie, Smaakpolitiequote:Op zondag 28 november 2021 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik mis een gezellige zondagavond show, zoals Heel Holland Bakt, Boer zoekt vrouw
Ik heb het ook zonder recept gehaald. Was zelf maar op onderzoek uitgegaan.quote:Op zondag 28 november 2021 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is zelfs zonder recept verkrijgbaar.
Ik denk even kijken waar die lui zitten. In fucking Middelharnisquote:Op maandag 29 november 2021 00:27 schreef monkyyy het volgende:
jaaa tieleman keukens want het kopen van een keuken moet een feest zijn
Ik mis een leuke serie of film in het weekend.quote:Op zondag 28 november 2021 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik mis een gezellige zondagavond show, zoals Heel Holland Bakt, Boer zoekt vrouw
Bakken en koken vind ik nog wel leuk voor even. Maar dat klussen, het hele weekend die fokking klusprogramma's.quote:Op maandag 29 november 2021 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis een leuke serie of film in het weekend.
IK ben een beetje die wedstrijd programma's en dating programma's zat
Bakken, koken, klussen, tuinieren, daten, bouwen, het is niet anders meer op tv
Ben ook met koken en bakken klaar, we worden er mee overvoed zoveel van die programma's zijn er.quote:Op maandag 29 november 2021 08:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Bakken en koken vind ik nog wel leuk voor even. Maar dat klussen, het hele weekend die fokking klusprogramma's.Zelfs doordeweeks ontkom je er niet aan. En dan die beperkte datingprogramma's met Linda of Chantal, vreselijk.
Wat dacht je van Showcolade? Daar begon de aftakeling al mee. Wat een dieptepunt was dat.quote:Op maandag 29 november 2021 11:51 schreef Drass het volgende:
Sinds de programma met treinen, knikkeren of autoracen ben ik het vertrouwen in programmamakers wel verloren...
Knikkers klaarrrr?…… Rollen maar!!!quote:Op maandag 29 november 2021 11:51 schreef Drass het volgende:
Sinds de programma met treinen, knikkeren of autoracen ben ik het vertrouwen in programmamakers wel verloren...
Lekker lijstje weerquote:Op maandag 29 november 2021 17:54 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; M NPO1
19.25; First dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
18.30; Familie Kruys RTL8 https://www.tvgids.nl/ser(...)-de-mol-elise-schaap (laatste aflevering 3e seizoen, van de week begint het 4e seizoen)
20.38; Hunted NPO3
20.30; Dit is mijn keus RTL5 https://www.tvgids.nl/tv/dit-is-mijn-keus/121562681
20.30; Familie Gillis, massa is kassa SBS6
20.35; Radar NPO1
21.53; Spoorloos NPO1
21.37; Dream School NPO3
Amusement;
20.30; Tiny house battle RTL4
Docu/Reportage;
20.27; 2Doc: Alsof ik Palestina heb gestolen NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-(...)gestolen-israel-npo2
Sport;
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Beau RTL4
22.50; OP1 NPO1
Typefouten onder voorbehoud.
Heb je de laatste jachtseizoen al gekeken?quote:Op maandag 29 november 2021 17:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Knikkers klaarrrr?…… Rollen maar!!!
[..]
Lekker lijstje weer
quote:
Jazekerquote:Op maandag 29 november 2021 17:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je de laatste jachtseizoen al gekeken?
Goed seizoen tot nu toe.quote:Op maandag 29 november 2021 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazekerkijk meestal op de dag zelf.
Als ik vrij ben op zaterdag om 5 uur meteen en anders na het werk om even te ontspannen. Was een goede uitzending. Leuke gast ook.
Goedenavond trouwens ook allen
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazekerkijk meestal op de dag zelf.
Als ik vrij ben op zaterdag om 5 uur meteen en anders na het werk om even te ontspannen. Was een goede uitzending. Leuke gast ook.
Goedenavond trouwens ook allen
Ja mee eens. Kijk zelfs af en toe oude afleveringen terug, omdat ik niet meer weet hoe het de kandidaten verging na zoveel seizoenen.quote:
Alleen die met Huntelaar heb ik een paar keren gekeken omdat ik die ook leuk vond.quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja mee eens. Kijk zelfs af en toe oude afleveringen terug, omdat ik niet meer weet hoe het de kandidaten verging na zoveel seizoenen.
Black Friday koopje gescoord?quote:Op maandag 29 november 2021 18:34 schreef potjecreme het volgende:
Ik wacht op mijn nieuwe smartphone.
Dan hebben ze dat van de week veranderd in de gids. Meestal loop ik het op de dag zelf nog even na maar heb ik het denk ik over het hoofd gezien.quote:Op maandag 29 november 2021 20:41 schreef potjecreme het volgende:
Ik zie in de tvgids radar staan maar op tv op npo1 zie ik voetballen
Nu je weer goed slaapt heb ik geen moeite met:quote:Op maandag 29 november 2021 20:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat van de week veranderd in de gids. Meestal loop ik het op de dag zelf nog even na maar heb ik het denk ik over het hoofd gezien.
Ik zie dat de voorbeschouwing op NPO3 was daarstraks. Waarschijnlijk hebben ze afgelopen week nog moeten spelen en was er nog niet bekend of ze door zouden gaan.
quote:Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nu je weer goed slaapt heb ik geen moeite met:
Je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 29 november 2021 21:17 schreef Drass het volgende:
Dacht je met knikkeren en chocolade les gehad te hebben, gaan ze 6 bnners over de arena laten lopen.
Dat is nog niet alles. Er komt een nieuw programma van "klein maar fijn". Moeten ze in een oude tv of transistorradio iets uit het nieuws uit het verleden na gaan bouwen.quote:Op maandag 29 november 2021 21:17 schreef Drass het volgende:
Dacht je met knikkeren en chocolade les gehad te hebben, gaan ze 6 bnners over de arena laten lopen.
Ja ik zag zo iets ja. Nog geen idee wat het verder inhield want ik zag maar een klein, laatste stukje.quote:Op maandag 29 november 2021 21:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is nog niet alles. Er komt een nieuw programma van "klein maar fijn". Moeten ze in een oude tv of transistorradio iets uit het nieuws uit het verleden na gaan bouwen.
Ik zag ook maar een klein stukje maar toen waren ze volgens mij de maanlanding aan het nabootsen in een oude televisiequote:Op dinsdag 30 november 2021 08:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik zag zo iets ja. Nog geen idee wat het verder inhield want ik zag maar een klein, laatste stukje.
Oeh dat is een lekkere variatiequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:38 schreef praadje het volgende:
@:Monkyyy , dit ziet er ook lekker uit.
https://www.eefkooktzo.nl(...)DgkvS-68p8OAI5gIuZx8
Dat dacht ik ook. Het is hier traditie dat ik met Sinterklaas gevulde speculaas bak maar de verleiding is groot om daar eens van af te wijken.quote:
Ik ga zaterdag kaasfonduen met vriendinnen en zou tiramisu maken, maar misschien dat ik de sinterklaas versie wel maakquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Het is hier traditie dat ik met Sinterklaas gevulde speculaas bak maar de verleiding is groot om daar eens van af te wijken.
Mjammie. Doe je wel een foto dan? Ik weet al wat ik doe. Met Sinterklaas een gevulde speculaas voor mijn hulp en voor de kerst maak ik dan deze maar dan met bastognekoek kruimels ipv pepernoten en met die roosjes erboven op gespoten. Dan is hij lekker kerstig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag kaasfonduen met vriendinnen en zou tiramisu maken, maar misschien dat ik de sinterklaas versie wel maak
Klinkt heerlijk! Ik ga vrijdag de tiramisu maken, ik zal foto's makenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Mjammie. Doe je wel een foto dan? Ik weet al wat ik doe. Met Sinterklaas een gevulde speculaas voor mijn hulp en voor de kerst maak ik dan deze maar dan met bastognekoek kruimels ipv pepernoten en met die roosjes erboven op gespoten. Dan is hij lekker kerstig.
Tof.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Ik ga vrijdag de tiramisu maken, ik zal foto's maken
Mwah, ik blijf het wel kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou, dat was het dan. Viel een beetje tegen.
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:12 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
Bak macaroni uit de(mijn) diepvriesvoorraad
Avond Stephanquote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken ze allebei niet, maar we gaan het meemaken
Goedenavond allen
Hier ook pizza gehaald. Was laat terug uit het ziekenhuis maar weer een jaar goedgekeurd door de longartsquote:Op woensdag 1 december 2021 19:07 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat/stond er vandaag bij jullie op het menu?
Ik heb pizza besteld. Had geen zin om boodschappen te doen.
Mooi boek wel, voor de leeftijdquote:Op woensdag 1 december 2021 21:13 schreef praadje het volgende:
Een boek van 25.000 euro#tussenkunstenkitch
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:54 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; M NPO1
19.25; First dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van Waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)ekvis-kooi-onderzoek 20.30; Expeditie Robinson RTL4
20.30; E.O.D.: Explosieven Opruimings Dienst RTL5
20.35; Frontberichten NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-(...)ecial-frontberichten
20.30; Mr. Frank Visser: Hoe is het nu met SBS6 https://www.tvgids.nl/tv/(...)het-nu-met/121721121
21.30; Undercover in Nederland SBS6
Docu/Reportage;
20.29; Zembla NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/zembla/122435011
20.58; Uit de bak NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)dwight-van-de-vijver
21.06; Danny's wereld NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/danny-s-wereld/121718271
23.05; Louis Theroux: Twilight of the porn stars NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/(...)porn-stars/121779621
Aktueel;
22.09; Beau RTL4
22.20; OP1 NPO1
Typefouten onder voorbehoud.
Dankjewel weer lief Cremetjequote:Op donderdag 2 december 2021 18:13 schreef potjecreme het volgende:
F1 weekend
[ afbeelding ]
@:praadje
Thnxquote:Op donderdag 2 december 2021 18:13 schreef potjecreme het volgende:
F1 weekend
[ afbeelding ]
Kan vandaag niet kijken, maar van het weekend er weer lekker bijquote:Op donderdag 2 december 2021 18:13 schreef potjecreme het volgende:
F1 weekend
[ afbeelding ]
Goedemorgen lieve Stephan. Tot van het weekendquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:41 schreef StephanL het volgende:
Goedensmorgens
[..]
Kan vandaag niet kijken, maar van het weekend er weer lekker bij![]()
Thanks praadjequote:Op vrijdag 3 december 2021 10:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Stephan. Tot van het weekend
Haha, wat leuk. Heb je nog even door de rosse buurt gewandeld of mocht dat niet?quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thanks praadje![]()
Sowieso vanaf 21:10 ong bij Masked Singer.
Er waren gister filmopnames in Leiden. Ze hadden een rosse buurt gemaaktwat door moest gaan voor Amsterdam
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20211202_75285752
Nee was sowieso met de bus en stonden verkeersregelaarsquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, wat leuk. Heb je nog even door de rosse buurt gewandeld of mocht dat niet?
Jammerquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee was sowieso met de bus en stonden verkeersregelaars
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Poppel_God. Veel plezier bij het schaatsen kijken
[..]
Potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |