Ik heb een alarm gezet, ik ga het niet weer vergetenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef praadje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef monkyyy het volgende:
Avond
[/quote
Vanavond weer BuZa Monk
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een alarm gezet, ik ga het niet weer vergeten
Ik mis een beetje een rode draad, ben benieuwd welke kant het verhaal op gaat.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]Ik vond wel dat er in de eerste aflevering gelijk wel heel erg ingezoomd werd op zijn alcoholprobleem. Leek me een beetje teveel van het goede in één aflevering. Tot ik besefte dat het maar 4 afleveringen zijn.
Ik lag een heerlijk dutje te doen. Heel de persco gemistquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef Snowsquall het volgende:
Druk hier.......zit iedereen naar Pinokkio te kijken??
Klap in het gezichtquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik lag een heerlijk dutje te doen. Heel de persco gemist
Niks gemistquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik lag een heerlijk dutje te doen. Heel de persco gemist
Ja, ik lees het net. Dat was inderdaad (heel strategisch) al 'uitgelekt'. Hier nog geen maatregelen maar het zit eraan te komen denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Niks gemistIk had het geluid uit staan, dat geblaat was allang bekend en wordt nog tig keer herhaald
Pammetjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:26 schreef praadje het volgende:
En nog even een mededeling van huishoudelijke aard. Ik slaap de laatste tijd bijna als een roosje. De oplossing; het vaste recept van de huisdokter (een pammetje) en tadaaa, melatonine.![]()
Bij jullie toch kroeg om 23 uur dicht *jaloersquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik lees het net. Dat was inderdaad (heel strategisch) al 'uitgelekt'. Hier nog geen maatregelen maar het zit eraan te komen denk ik.
We zijn wel een stuk verder met de booster en we hebben ook zo'n 900 ic bedden meer dan in Nederland.
Yep. Mooie tijd voor iedereen om naar huis te gaan. Restaurants zijn ook nog gewoon 's avonds open.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij jullie toch kroeg om 23 uur dicht *jaloers
Ohw .. beter dan 17 uurquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Mooie tijd voor iedereen om naar huis te gaan. Restaurants zijn ook nog gewoon 's avonds open.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef Ole het volgende:
Raar genoeg niet per direct. Morgen nog tot 8 uur stamkroeg steunen
kben al aant kijkuhquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:25 schreef praadje het volgende:
@:Snowsquall ga je vanavond weer de Verhulstjes kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |