Fijn, Hopelijk geen of niet te veel bijwerkingen.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:41 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Ik vertrek en daarna Undercover......denk ik.
Note; Vandaag de 3e prik gehad.
Nee hoor, helemaal niksquote:Op donderdag 25 november 2021 18:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Fijn, Hopelijk geen of niet te veel bijwerkingen.
Lekker! Hier stond erwtensoep op het menu en een stuk chocoladeletter.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niksEen uur later had ik trek in 2 frikandellen(+mayo) en die smaakten goed. Had ik al heeeeel lang niet meer gehad en had er nu gewoon trek in.
Overigens, nu aan de andijvie hutspot + gehaktbal![]()
wellicht krijg ik voorrang vanwege mijn werkquote:Op donderdag 25 november 2021 18:41 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Ik vertrek en daarna Undercover......denk ik.
Note; Vandaag de 3e prik gehad.
Gelukkigquote:Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Heeft/had even andere prioriteiten maar het gaat gewoon goed met hem hoor. Geen zorgen.
Hij staat wel in de gids maar niet op de opnamelijst op televisie dus ik ben benieuwd of hij uitgezonden wordt. Lijkt mij ook een goede film en jij bevestigt dat nog maar eensquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:11 schreef Drekkoning het volgende:
Buried, goede tip. Filmmaken op zijn best
Op vrijdag 26 november 2021 18:22 schreef monkyyy het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |