Oeh dat is een lekkere variatiequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:38 schreef praadje het volgende:
@:Monkyyy , dit ziet er ook lekker uit.
https://www.eefkooktzo.nl(...)DgkvS-68p8OAI5gIuZx8
Dat dacht ik ook. Het is hier traditie dat ik met Sinterklaas gevulde speculaas bak maar de verleiding is groot om daar eens van af te wijken.quote:
Ik ga zaterdag kaasfonduen met vriendinnen en zou tiramisu maken, maar misschien dat ik de sinterklaas versie wel maakquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Het is hier traditie dat ik met Sinterklaas gevulde speculaas bak maar de verleiding is groot om daar eens van af te wijken.
Mjammie. Doe je wel een foto dan? Ik weet al wat ik doe. Met Sinterklaas een gevulde speculaas voor mijn hulp en voor de kerst maak ik dan deze maar dan met bastognekoek kruimels ipv pepernoten en met die roosjes erboven op gespoten. Dan is hij lekker kerstig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag kaasfonduen met vriendinnen en zou tiramisu maken, maar misschien dat ik de sinterklaas versie wel maak
Klinkt heerlijk! Ik ga vrijdag de tiramisu maken, ik zal foto's makenquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Mjammie. Doe je wel een foto dan? Ik weet al wat ik doe. Met Sinterklaas een gevulde speculaas voor mijn hulp en voor de kerst maak ik dan deze maar dan met bastognekoek kruimels ipv pepernoten en met die roosjes erboven op gespoten. Dan is hij lekker kerstig.
Tof.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Ik ga vrijdag de tiramisu maken, ik zal foto's maken
Mwah, ik blijf het wel kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou, dat was het dan. Viel een beetje tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |