Of Wegmisbruikers, Red mijn Vakantie, Smaakpolitiequote:Op zondag 28 november 2021 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik mis een gezellige zondagavond show, zoals Heel Holland Bakt, Boer zoekt vrouw
Ik heb het ook zonder recept gehaald. Was zelf maar op onderzoek uitgegaan.quote:Op zondag 28 november 2021 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is zelfs zonder recept verkrijgbaar.
Ik denk even kijken waar die lui zitten. In fucking Middelharnisquote:Op maandag 29 november 2021 00:27 schreef monkyyy het volgende:
jaaa tieleman keukens want het kopen van een keuken moet een feest zijn
Ik mis een leuke serie of film in het weekend.quote:Op zondag 28 november 2021 18:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik mis een gezellige zondagavond show, zoals Heel Holland Bakt, Boer zoekt vrouw
Bakken en koken vind ik nog wel leuk voor even. Maar dat klussen, het hele weekend die fokking klusprogramma's.quote:Op maandag 29 november 2021 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis een leuke serie of film in het weekend.
IK ben een beetje die wedstrijd programma's en dating programma's zat
Bakken, koken, klussen, tuinieren, daten, bouwen, het is niet anders meer op tv
Ben ook met koken en bakken klaar, we worden er mee overvoed zoveel van die programma's zijn er.quote:Op maandag 29 november 2021 08:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Bakken en koken vind ik nog wel leuk voor even. Maar dat klussen, het hele weekend die fokking klusprogramma's.Zelfs doordeweeks ontkom je er niet aan. En dan die beperkte datingprogramma's met Linda of Chantal, vreselijk.
Wat dacht je van Showcolade? Daar begon de aftakeling al mee. Wat een dieptepunt was dat.quote:Op maandag 29 november 2021 11:51 schreef Drass het volgende:
Sinds de programma met treinen, knikkeren of autoracen ben ik het vertrouwen in programmamakers wel verloren...
Knikkers klaarrrr?…… Rollen maar!!!quote:Op maandag 29 november 2021 11:51 schreef Drass het volgende:
Sinds de programma met treinen, knikkeren of autoracen ben ik het vertrouwen in programmamakers wel verloren...
Lekker lijstje weerquote:Op maandag 29 november 2021 17:54 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
17.55; Wordt u al geholpen SBS6
19.00; M NPO1
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.25; First dates NPO3
19.30: HLF 8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
18.30; Familie Kruys RTL8 https://www.tvgids.nl/ser(...)-de-mol-elise-schaap (laatste aflevering 3e seizoen, van de week begint het 4e seizoen)
20.38; Hunted NPO3
20.30; Dit is mijn keus RTL5 https://www.tvgids.nl/tv/dit-is-mijn-keus/121562681
20.30; Familie Gillis, massa is kassa SBS6
20.35; Radar NPO1
21.53; Spoorloos NPO1
21.37; Dream School NPO3
Amusement;
20.30; Tiny house battle RTL4
Docu/Reportage;
20.27; 2Doc: Alsof ik Palestina heb gestolen NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-(...)gestolen-israel-npo2
Sport;
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Beau RTL4
22.50; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Typefouten onder voorbehoud.
Heb je de laatste jachtseizoen al gekeken?quote:Op maandag 29 november 2021 17:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Knikkers klaarrrr?…… Rollen maar!!!
[..]
Lekker lijstje weer
quote:
Jazekerquote:Op maandag 29 november 2021 17:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je de laatste jachtseizoen al gekeken?
Goed seizoen tot nu toe.quote:Op maandag 29 november 2021 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazekerkijk meestal op de dag zelf.
Als ik vrij ben op zaterdag om 5 uur meteen en anders na het werk om even te ontspannen. Was een goede uitzending. Leuke gast ook.
Goedenavond trouwens ook allen
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazekerkijk meestal op de dag zelf.
Als ik vrij ben op zaterdag om 5 uur meteen en anders na het werk om even te ontspannen. Was een goede uitzending. Leuke gast ook.
Goedenavond trouwens ook allen
Ja mee eens. Kijk zelfs af en toe oude afleveringen terug, omdat ik niet meer weet hoe het de kandidaten verging na zoveel seizoenen.quote:
Alleen die met Huntelaar heb ik een paar keren gekeken omdat ik die ook leuk vond.quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja mee eens. Kijk zelfs af en toe oude afleveringen terug, omdat ik niet meer weet hoe het de kandidaten verging na zoveel seizoenen.
Black Friday koopje gescoord?quote:Op maandag 29 november 2021 18:34 schreef potjecreme het volgende:
Ik wacht op mijn nieuwe smartphone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |