Als het aan mij lag ging hij weg, maar de alarmcentrale wil dat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anno 2021 nog een vaste lijn hebben, boomer
Ik ook. Ben wel benieuwd of het wat is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk het wel terug, als t een leuke serie is
Dan zitten die boomers dus bij de alarmcentrale.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als het aan mij lag ging hij weg, maar de alarmcentrale wil dat.
Sommige nederlandse serie's vallen vaak tegen..maar goed kan altijd een poging wagenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ook. Ben wel benieuwd of het wat is.
Ik geef het een kansquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag weer een nieuwe dramaserie op NPO1. Nood https://www.tvgids.nl/ser(...)enny-mijnhijmer-npo1
Daarom eerst tanden poetsen en daarna pas sapje drinken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:52 schreef monkyyy het volgende:
Al die sapjes zijn wel slecht voor de tanden trouwens
Avond allerliefstequote:Op zaterdag 27 november 2021 19:18 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
NPO1 straks, nu met een half oog Kassa![]()
Helpt ook niet dat de shows van Chantal zaterdag en Linda zondag compleet waardeloos zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 08:50 schreef Dotteke het volgende:
IK vind het weekend zo waardeloos op de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |