quote:
Ik dacht een LiveU rugtas te zien. Maar misschien is dit alleen om de boel door te sturen naar de redactiequote:Op zaterdag 20 november 2021 22:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weet is of ze live zijn, hier niet iig:
https://www.youtube.com/c/AFPnewsagency/videos
Ah daar komen dan eindelijk wat Hollandersquote:
Kunnen ze er eerst voor zorgen dat dat getoeter stopt?quote:
Juist nu er actie isquote:
Hij werd weggestuurdquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eerst een uur dat aids camerawerk moeten aanschouwen om te stoppen wanneer het een beetje interessant begint te worden.
Is die nog live dan?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://videre.fail/wp-content/uploads/2021/08/katja12.jpg
Ik wou net gaan slapenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Boh... Lekker tegen die opening aan laten schuren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boh... Lekker tegen die opening aan laten schuren.
Link?quote:
Niet aardig.....quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:01 schreef capricia het volgende:
https://www.facebook.com/111.mhamed/videos/631147388202568/
Geilquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niet aardig.....
Op deze foto is ze opgebaard. Ik kijk die filmpjes van voor ze dood was.
Dat is niet livequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:01 schreef capricia het volgende:
Oh...bij die user blijft een 'live' dingetje in het scherm staan als ik het stream. Vaag.quote:
ah, nicequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:04 schreef Starhopper het volgende:
LIVE: Demonstrators protest against COVID-19 restrictions in the Hague
Ze werken alleen in kuddes anders durven ze nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
De "alternatieve media" verzaken nu wel flink trouwens. Alle filmende strijders een avondje aan het bijkomen na gisterenavond en vanmiddag?
Dat hele verkeer is ontregeld.quote:
Graag. Anders doe ik hetquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:07 schreef StephanL het volgende:
Stoplichten stuk?
Kunnen ze niet een paar toeteraars uit hun auto sleuren?
Dat is geen politie die demonstreertquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Politie in Oostenrijk en Australie schaart zich achter de demonstranten.
[ twitter ]
Werd nou eerst zijn ruitje ingetikt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef onlogisch het volgende:
Wordt er nu 1 uit z'n auto getrokken.
Zo klonk het wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Werd nou eerst zijn ruitje ingetikt?
U vraagt, de politie draait.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:07 schreef StephanL het volgende:
Stoplichten stuk?
Kunnen ze niet een paar toeteraars uit hun auto sleuren?
Eigen schuldquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lekker uit je auto gesleurd worden op de zaterdagavond.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:09 schreef Cochenille het volgende:
Zit ik nou echt al 10 min te kijken naar een brandende fiets?
Dan kijk je naar iets wat niet langer live is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:09 schreef Cochenille het volgende:
Zit ik nou echt al 10 min te kijken naar een brandende fiets?
hard gelachenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kijk je naar iets wat niet langer live is.
Ik weet niet wat treuriger is...
Ik weet wel zeker van wel, maar leuke trol. Probeer het eens op account Nikonlover.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is geen politie die demonstreert![]()
Maar daar wordt ook gedemonstreerd. Waar we hier naar kijken heeft natuurlijk geen ene reet met maatregelen of QR-codes te maken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Politie in Oostenrijk en Australie schaart zich achter de demonstranten.
[ twitter ]
Ook daar vinden vernielingen plaats etc. Honderden filmpjes van te vinden. Italie is nu helemaal aan trouwens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar daar wordt ook gedemonstreerd. Waar we hier naar kijken heeft natuurlijk geen ene reet met maatregelen of QR-codes te maken.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kijk je naar iets wat niet langer live is.
Ik weet niet wat treuriger is...
Eensquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:12 schreef StephanL het volgende:
Zo mag net vaker. Dat softe gedoe vaak
@monkyyy peerdjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:12 schreef dvdfreak het volgende:
paarden in aantocht waar is de waterkanongenot
Is er ook. Alleen niet in beeldquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:12 schreef dvdfreak het volgende:
paarden in aantocht waar is de waterkanongenot
tonen ze allemaal hun QR code via telefoon?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
Rome nu. Mooi beeld trouwens met die verlichting.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
Rome nu. Mooi beeld trouwens met die verlichting.
[ twitter ]
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Nog een keer Rome. Wat een hoop mensen.
[ twitter ]
Hoop Kroaten zeker?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Kroatie nu. Stukje vuurwerk @:Zipportal
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
Is het heel erg dat ik hier heel hard om moest lachen![]()
[ afbeelding ]
Is toch wel van een andere orde dan die rellen hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Nog een keer Rome. Wat een hoop mensen.
[ twitter ]
Allemaal een lichtje voor de zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef Haags het volgende:
[..]
tonen ze allemaal hun QR code via telefoon?
Ook daar hebben ze van alles gesloopt afgelopen week.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Is toch wel van een andere order dan die rellen hier.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
nee ik heb er ook keihard om gelachenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kun je wel horen aan wat er gexongen wordt.quote:
Neequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Lijkt een groepje ME op de fietsquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
Niet eerder gezien trouwens, zo'n legertje bikers. Lijkt wel vrij efficiënt.
Ziet er wellicht wat suffig uit, maar het is inderdaad véél wendbaarder dan alles per auto doen en véél sneller dan alles te voetquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
Niet eerder gezien trouwens, zo'n legertje bikers. Lijkt wel vrij efficiënt.
Moeten ze ons weer komen redden ouwe reus? Ruslandgoden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk gaat Rusland een keer los.
Ja zet net te denken. In Frankrijk op de motor, hier op de fietsquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Lijkt een groepje ME op de fietsHeel nuttig dit!
er zit echt een draadje los als je bij de ME werktquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je ook blauwe Audi's? Daar rijden ME'ers onder andere vaak in als burger.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nog nooit zoveel witte Mercedessen en grijze A3's rondjes zien rijden op één avond.
Ja, die motorME is tof jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zet net te denken. In Frankrijk op de motor, hier op de fiets
Voor afhalen en/of bezorgen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
mja, hoe kon die Pizzahut nog open zijn?
Failed state.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moeten ze ons weer komen redden ouwe reus? Ruslandgoden.
Als er in 5 grote steden tegelijk rellen uitbreken heeft de politie echt een probleem. Daar hebben ze de mensen totaal niet voor. Daarom schakelen ze ook hulp in uit Belgie en Frankrijk. In Rotterdam liepen er enkele Franse ME'ers rond.quote:
Politie riep net om dat ze geweld gaan gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Nou hier gebeurt dus helemaal niks verder, de groeten. Roep me maar als het toch los gaat.
Ja je zult maar op een eerlijke manier je geld verdienen, ieuwquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
er zit echt een draadje los als je bij de ME werkt
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:22 schreef Momo het volgende:
Ik hoor een paar 13-jarige snotneuzen met hun ge kk ?
is heel normaal he in Den Haagquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:22 schreef Momo het volgende:
Ik hoor een paar 13-jarige snotneuzen met hun ge kk ?
Dat is prima, maar er zitten agenten bij die het er niet mee eens zijn, prima, maar stap dan op ipv met het slappe excuus te komen; ja maar ik heb een hypotheek blabla. Dat is slap.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja je zult maar op een eerlijke manier je geld verdienen, ieuw
Je moet een hooligan zijn geweest om bij de ME te werken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:23 schreef Starhopper het volgende:
Police maakt kaput en slaan me to.
Zullen vast ook niet vies zijn van wat huiselijk geweld. Sloan pa. @Zipportalquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet een hooligan zijn geweest om bij de ME te werken.
Een soort moderator. Maar dan in het wild.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
Er zit echt een draadje los als je zo gaat lopen rellen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
Dit iddquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit echt een draadje los als je zo gaat lopen rellen.
Mwa voor de helft is dat zeker waar. Er lopen ook zat mensen tussen die echt helemaal de weg kwijt zijn en alles kwijt zijn. Tonnen schuld, huis naar de veiling etc etc. Die zijn er ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit echt een draadje los als je zo gaat lopen rellen.
Lekker volk weerquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:01 schreef capricia het volgende:
en dat geeft je het recht om zo te gaan rellen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa voor de helft is dat zeker waar. Er lopen ook zat mensen tussen die echt helemaal de weg kwijt zijn en alles kwijt zijn. Tonnen schuld, huis naar de veiling etc etc. Die zijn er ook natuurlijk.
De wappies zijn vooral uitkeringstrekkers hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa voor de helft is dat zeker waar. Er lopen ook zat mensen tussen die echt helemaal de weg kwijt zijn en alles kwijt zijn. Tonnen schuld, huis naar de veiling etc etc. Die zijn er ook natuurlijk.
vindquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:27 schreef mazaru het volgende:
Ferdi vind het helemaal niet leuk als zijn acties consequenties hebben. Dan wordt Ferdi heel boos. Dat moet niet kunnen in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Tering. Wat een klootzak ben je danquote:
quote:
quote:Ook gooide iemand een steen door de ruit van een passerende ambulance die een patiënt vervoerde.
Heb je nog meer schulden als je gepakt wordt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ferdi had ook gewoon de deur van z'n hut dicht kunnen doen en de lampen uit, maar nee...quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:27 schreef mazaru het volgende:
Ferdi vind het helemaal niet leuk als zijn acties consequenties hebben. Dan wordt Ferdi heel boos. Dat moet niet kunnen in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Ferdi is een soldaat, aldus de oproep om te rellen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ferdi had ook gewoon de deur van z'n hut dicht kunnen doen en de lampen uit, maar nee...
Dat is makkelijk roepen vanaf de zijkant. Ik heb een vriend met meerdere horeca zaken die alles is kwijtgeraakt. Klein half miljoen schuld, huis kwijt en ga zo maar door. Je hebt niks meer te verliezen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
en dat geeft je het recht om zo te gaan rellen?
Of de deur netjes openmaken toen ze aankloptenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ferdi had ook gewoon de deur van z'n hut dicht kunnen doen en de lampen uit, maar nee...
Echt nu door de Corona crisis?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is makkelijk roepen vanaf de zijkant. Ik heb een vriend met meerdere horeca zaken die alles is kwijtgeraakt. Klein half miljoen schuld, huis kwijt en ga zo maar door. Je hebt niks meer te verliezen.
@:Starhopper log gewoon in op je echte account en stop met je act.
Dat is ook ontzettend tragisch en ik hoop ook van harte dat ook deze mensen er weer bovenop komen. Het neemt niet weg dat je niet moet gaan lopen rellen als een stel losgeslagen primaten, want dan ben je nog verder van huis.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je dat zien als er een ambulance voorbij komt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Zat er een coronapatient in??
Jup. Die steun moet wel worden terugbetaald he. Had 100 man in dienst ofzo. Alles kwijt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Echt nu door de Corona crisis?
Ik ken genoeg mensen hier met een horoca onderneming maar die proberen er bovenop te komen en die gaan niet rellen, maar goed, ieder zijn dingquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is makkelijk roepen vanaf de zijkant. Ik heb een vriend met meerdere horeca zaken die alles is kwijtgeraakt. Klein half miljoen schuld, huis kwijt en ga zo maar door. Je hebt niks meer te verliezen.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Die steun moet wel worden terugbetaald he. Had 100 man in dienst ofzo. Alles kwijt.
Hoezo en wat had die chick in de auto gedaan? D8 dat zij dat zeiquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:29 schreef Grishenko_ het volgende:
Kinderen riepen vanaf het balkon: Hoeren van kanker justitie
Dat was zij ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef SOG het volgende:
[..]
Hoezo en wat had die chick in de auto gedaan? D8 dat zij dat zei
Ah was dus wel zij looooooooolquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Starhopper het volgende:
Loool!!! Die heeft spijt dat ze "hoeren van justitie"heeft geroepen![]()
Ik ken ook mensen met 1 koffietentje, maar ik heb het over iemand met 5-6 zaken en 100 man personeel. Das iets andere orde van grootte en ook lastiger te managen zeg maar dat idee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen hier met een horoca onderneming maar die proberen er bovenop te komen en die gaan niet rellen, maar goed, ieder zijn ding
Serieus ze klonk dan echt als een klein kindquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef SOG het volgende:
[..]
Hoezo en wat had die chick in de auto gedaan? D8 dat zij dat zei
Maar dan nog los je niets op om te gaan rellenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen met 1 koffietentje, maar ik heb het over iemand met 5-6 zaken en 100 man personeel. Das iets andere orde van grootte en ook lastiger te managen zeg maar dat idee.
Mooi Koningshuis opheffen en dat geld gebruiken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je ook die Franse ME'ers gezien in Rotterdam gisteren? Ze hebben 0 mankracht onze politie
Wel met een trommeltje op het Malieveld gaan staan ? Ik snap die mensen volkomen. Die denken dan maar kapot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan nog los je niets op om te gaan rellen
Link?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je ook die Franse ME'ers gezien in Rotterdam gisteren?
Ik geloof ook niks van dat er echt veel mensen tussen staan die op die manier getroffen zijn door de coronamaatregelen. Dit zijn gewoon de lokale tokkies. Eigenlijk zouden ze die ook echt terug moeten pakken voor de schade van dit soort dingen. Zijn ook van die types die in een hele dure auto rond rijden op hun 20-ste en geen werk hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan nog los je niets op om te gaan rellen
Mijn bedrijf is ook kapot door corona. Voor mij geen reden om het land nog extra schade toe te brengen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee proberen, wellicht tegen beter weten in, om er toch iets van proberen te maken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel met een trommeltje op het Malieveld gaan staan ? Ik snap die mensen volkomen. Die denken dan maar kapot.
Precies, stel maar een voorbeeld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niks van dat er echt veel mensen tussen staan die op die manier getroffen zijn door de coronamaatregelen. Dit zijn gewoon de lokale tokkies. Eigenlijk zouden ze die ook echt terug moeten pakken voor de schade van dit soort dingen. Zijn ook van die types die in een hele dure auto rond rijden op hun 20-ste en geen werk hebben.
Dan nog ga je niet andermans spullen vernielen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel met een trommeltje op het Malieveld gaan staan ? Ik snap die mensen volkomen. Die denken dan maar kapot.
Wat zou Koos Spee hier nou van vinden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:35 schreef StephanL het volgende:
Allemaal kentekens noteren voor onnodig toeteren
Een random tweet als bron, erg mooi.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Europese leger incoming
Fotos staan er gewoon bij chef.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een random tweet als bron, erg mooi.
Als je al 2 jaar aan het proberen bent.,.. Ik zeg al makkelijk roepen vanaf de zijkant.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Nee proberen, wellicht tegen beter weten in, om er toch iets van proberen te maken.
maar jij denkt er anders over dan ik en dat is prima
Eus is de geknipte gast.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef NoCigar het volgende:
Wat had Éus'gedaan? Ik dacht dat het om zijn vriend ging die nu weg mag.
Maakt walgelijk slechte tv dus opgepakt genot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef NoCigar het volgende:
Wat had Éus'gedaan? Ik dacht dat het om zijn vriend ging die nu weg mag.
zoals al eerder gezegd, jij denkt er anders over dan ik, dus laten we erover ophoudenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je al 2 jaar aan het proberen bent.,.. Ik zeg al makkelijk roepen vanaf de zijkant.
Vandaag al twintig keer gezien op FB-wappie-pagina's. Die lui geloven *alles* .quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een random tweet als bron, erg mooi.
Ach ja volgens hen zijn er ook tig doden gisteren gevallenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vandaag al twintig keer gezien op FB-wappie-pagina's. Die lui geloven *alles* .
Helaas is @Poepz0r daar één van.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Filmpje ook trouwens waar ze gewoon voorbij lopen. Ze worden steeds vaker ingezet. Opzich logisch te verklaren, want Nederland komt ruim 10.000 agenten TEKORT.quote:
In de verste verte niet. Maar Utrecht of Amsterdam later deze week, geen ideequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
gaan ze Roffa overtreffen?
*popcorn*
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het probleem is dat ik niet weet of ze nou serieus zijn of gewoon te dom
nooitquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
gaan ze Roffa overtreffen?
*popcorn*
Ik zie toch duidelijk een filmopname waar die gasten gewoon voorbij lopen en ingrijpen, dus hoezo is dat onzin? Politie komt massaal personeel tekort dus logisch te verklaren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb zijn kenteken genoteerd. @Starhopperquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie probeert op de man te spelen.
Dan was z’n financiële situatie voor de Corona crisis misschien ook al niet op orde…quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je al 2 jaar aan het proberen bent.,.. Ik zeg al makkelijk roepen vanaf de zijkant.
Ik wil hem graag geloven, maar met dit soort vage zooi kan ik niets. Een legitieme bron en ik ben verkocht.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie probeert op de man te spelen.
Je hebt geen idee. Zeg er maar niks meer over lijkt mij beter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan was z’n financiële situatie voor de Corona crisis misschien ook al niet op orde…
Het zijn toch een beetje de risico’s die de ondernemer maakt hè.
Ik vind het oprecht rot en snap alsnog dat je dan pislink bent, maar hier gaan rellen en slopen valt dan nog niet goed te praten.
Op je trommeltje slaand op het Malieveld staan wel.
Die gaan in de fik als zoete wraak voor gisteren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef Friday12 het volgende:
wie knuppelt die toeter tokkies eens
Nu nog wat geruchten over doodgeschoten mensen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Haags het volgende:
Volgens mij zijn er aardig wat opgepakt.
In een sociale huurwoning wonen en in een dikke BMW rijden hmmmquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het gaat economisch trouwens ook prima in die buurt gezien het gemiddelde wagenpark dat voorbij komt.
Je ziet toch het filmpje? Jezus Christusquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wil hem graag geloven, maar met dit soort vage zooi kan ik niets. Een legitieme bron en ik ben verkocht.
Ik zie alleen wat hele kleine onduidelijke fotootjes van gebruiker 'Vrijhuid1'.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een filmopname waar die gasten gewoon voorbij lopen en ingrijpen, dus hoezo is dat onzin? Politie komt massaal personeel tekort dus logisch te verklaren.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu nog wat geruchten over doodgeschoten mensen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, we geloven we je. Einde discussie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je ziet toch het filmpje? Jezus ChristusZe waren gewoon in Rotterdam. Daar is geen speld tussen te krijgen.
Auto vd zaak genot. Mijn buurman heeft een Jaguar Mach-E met zijn sociale huurwoningquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
In een sociale huurwoning wonen en in een dikke BMW rijden hmmm
Sommige mensen zouden het nog geloven op twitter als je zou tweeten dat je een paar demonstranten zag veranderen in een dolfijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Minimaal 2 hebben een kapotte ruitquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
Gewoon omroepen dat iedereen die nu nog tüterd z'n ruitje wordt ingeslagen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden het nog geloven op twitter als je zou tweeten dat je een paar demonstranten zag veranderen in een dolfijn.
@Netsplitterquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden het nog geloven op twitter als je zou tweeten dat je een paar demonstranten zag veranderen in een dolfijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |