Dat is prima, maar er zitten agenten bij die het er niet mee eens zijn, prima, maar stap dan op ipv met het slappe excuus te komen; ja maar ik heb een hypotheek blabla. Dat is slap.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja je zult maar op een eerlijke manier je geld verdienen, ieuw
Je moet een hooligan zijn geweest om bij de ME te werken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
er zit echt een draadje los als je bij de ME werkt
Godverquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:23 schreef Starhopper het volgende:
Police maakt kaput en slaan me to.
Zullen vast ook niet vies zijn van wat huiselijk geweld. Sloan pa. @Zipportalquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet een hooligan zijn geweest om bij de ME te werken.
Een soort moderator. Maar dan in het wild.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
Er zit echt een draadje los als je zo gaat lopen rellen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
Dit iddquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit echt een draadje los als je zo gaat lopen rellen.
Mwa voor de helft is dat zeker waar. Er lopen ook zat mensen tussen die echt helemaal de weg kwijt zijn en alles kwijt zijn. Tonnen schuld, huis naar de veiling etc etc. Die zijn er ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit echt een draadje los als je zo gaat lopen rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |