er zit echt een draadje los als je bij de ME werktquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
Is het heel erg dat ik hier heel hard om moest lachen![]()
[ afbeelding ]
Zie je ook blauwe Audi's? Daar rijden ME'ers onder andere vaak in als burger.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nog nooit zoveel witte Mercedessen en grijze A3's rondjes zien rijden op één avond.
Ja, die motorME is tof jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zet net te denken. In Frankrijk op de motor, hier op de fiets
Voor afhalen en/of bezorgen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
mja, hoe kon die Pizzahut nog open zijn?
Failed state.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moeten ze ons weer komen redden ouwe reus? Ruslandgoden.
Als er in 5 grote steden tegelijk rellen uitbreken heeft de politie echt een probleem. Daar hebben ze de mensen totaal niet voor. Daarom schakelen ze ook hulp in uit Belgie en Frankrijk. In Rotterdam liepen er enkele Franse ME'ers rond.quote:
Politie riep net om dat ze geweld gaan gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Nou hier gebeurt dus helemaal niks verder, de groeten. Roep me maar als het toch los gaat.
Ja je zult maar op een eerlijke manier je geld verdienen, ieuwquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef CojonaHans het volgende:
[..]
er zit echt een draadje los als je bij de ME werkt
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:22 schreef Momo het volgende:
Ik hoor een paar 13-jarige snotneuzen met hun ge kk ?
is heel normaal he in Den Haagquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:22 schreef Momo het volgende:
Ik hoor een paar 13-jarige snotneuzen met hun ge kk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |