@onlogischquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brood halen bij de LIDL, dan ben je niet goed.
Maria O'Brien of Paula Jacklin?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:53 schreef svann het volgende:
Goede TT.
Meer pittige dames a la Sherrock graag!
Wie anders?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch niet Braddy?
Dat is wel van hetzelfde postuur als de meeste heren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maria O'Brien of Paula Jacklin?
Die lijkt op zo’n tuimelpoppetje of hoe heet zo’n ding :’)quote:
Die bolle mag wel eens wat meer shirts kopen, hij heeft altijd dezelfde aan.quote:
Alle landen zijn klaar met Rutte.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen in Den Haag
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:16 schreef Nober het volgende:
Mooi dat de arrogante klootzak Sherrock uit het toernooi ligt.
Verkeerde toppa?quote:Op zondag 21 november 2021 12:13 schreef Tagliano het volgende:
Groningen moet winnen, anders blijven ze de rest van de competitie in de problemen
-Maaskant
Moet wel lachen dat Yannick nu ook op Voetbalzone zijn riedeltje neerplempt. Bij elk KKD-verslagtopic waar Almere weer eens verliest (en dat is vaak dit seizoen), komt hij weer met zijn standaardpraatje:quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:16 schreef Nober het volgende:
Nee nee nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:16 schreef Nober het volgende:
Hahaha, ik had het heel leuk gevonden als Yannick dit zou hebben geschreven, maar ik denk dat hij Sherrock wel kan waarderen.quote:
Streams, maar halve finale is nu bezigquote:
Het scoreverloop zorgt niet dat ik heel aandachtig zit te kijken eerlijk gezegdquote:
Nee logischquote:Op zondag 21 november 2021 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het scoreverloop zorgt niet dat ik heel aandachtig zit te kijken eerlijk gezegd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, zes uur op RTL 7quote:
Ja, vanavond ook weerquote:
Vanavond zal de samenvatting wel live te volgen zijn op RTL7quote:
Ja 4 seconden beeld en 2 uur gelul.quote:Op zondag 21 november 2021 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanavond zal de samenvatting wel live te volgen zijn op RTL7
De gemiddelde DRT user kijkt op zondagmiddag naar de altijd gezellige Eredivisie.quote:
Daarom gewoon PDC samenvatting kijken op YouTube zonder geluid.quote:Op zondag 21 november 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 4 seconden beeld en 2 uur gelul.
IJskoud badquote:Op zondag 21 november 2021 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
RIP @:zipportal
Ban te pakken dankzij FvD’er @:nattekat
FREE ZIPPIE
VONSTAUFENBERGEDquote:Op zondag 21 november 2021 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
FREE ZIPPIE
Even zonder dollenquote:Op zondag 21 november 2021 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
FREE ZIPPIE
Libertarisme was toch altijd de grote niche-hype op Fok? Wanneer wordt dat groot dan?quote:Op zondag 21 november 2021 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even zonder dollen
Is dat nog steeds een FvD'er
Moah ook dat is maar iets wat door een beperkt groepje wordt geroepenquote:Op zondag 21 november 2021 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Libertarisme was toch altijd de grote niche-hype op Fok? Wanneer wordt dat groot dan?
Arno WellensGod @aTypischquote:Op zondag 21 november 2021 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Libertarisme was toch altijd de grote niche-hype op Fok? Wanneer wordt dat groot dan?
Ik denk dat we over moeten op codetaalquote:Op zondag 21 november 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is hier allemaal aan de hand ineens.
F1 is geen sport.quote:Op zondag 21 november 2021 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik stel voor om @:nattekrant uit alle subfora te verwijderen die over sport gaan.
Pics?quote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mannen.
Ik heb vandaag de lekkerste pizza uit mijn leven gehad.
Zo. Nu darten.
En nu moeten wij zeker vragen: welke pizza?quote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mannen.
Ik heb vandaag de lekkerste pizza uit mijn leven gehad.
Zo. Nu darten.
Ik heb daar geen mening over.quote:Op zondag 21 november 2021 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch mag hij daar ook best een ban.
Welke rellen? Slachtoffers van F1 geweld?quote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie dat een hele rits aan leuke users zoals @:maxi-mus , @:neef_wuppie en ook wel @:zipportal de rellen van Fok! niet hebben overleefd. Erg jammer. Dit ontsiert de finale en maakt het warme bad een stuk minder warm.
Stomquote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie dat een hele rits aan leuke users zoals @:maxi-mus , @:neef_wuppie en ook wel @:zipportal de rellen van Fok! niet hebben overleefd. Erg jammer. Dit ontsiert de finale en maakt het warme bad een stuk minder warm.
Ik heb geen foto’s, want ik had de pizza te snel op. Maar als je een idee wil hebben: google naar foto’s van Pizzeria I Camaldolli. Ik had de Diavola (met pittige salami)quote:
Zelfs lieve jongen Maximus kon het niet laten?quote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maxi kan toch gewoon posten ofwaquote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfs Pol Pot zou hier afkeurend tegenover gestaan hebben.quote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mede hierom heb ik mijn proefabo op Videoland niet doorgezetquote:Op zondag 21 november 2021 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, voordat ik darten kon openen op Videoland moest ik een reclame kijken.
Ik betaal toch voor mijn abo? Dit is een scam.
Oh dan hoef ik niet eens een proefabo.quote:Op zondag 21 november 2021 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mede hierom heb ik mijn proefabo op Videoland niet doorgezet
Ik ben woest. Vanavond ga ik rellen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mede hierom heb ik mijn proefabo op Videoland niet doorgezet
Wij zitten nog thuis. De mensen in zaal hebben een korte avondquote:Op zondag 21 november 2021 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geniet wel van de potjes van Price
Breek dat hele Rotterdam lekker af, ga je godgandse gang alsjeblieftquote:Op zondag 21 november 2021 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben woest. Vanavond ga ik rellen.
Net als Toon met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 21 november 2021 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee die werd er als eerste afgegooid.
@Erasmusquote:Op zondag 21 november 2021 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Breek dat hele Rotterdam lekker af, ga je godgandse gang alsjeblieft
quote:Op zondag 21 november 2021 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee die werd er als eerste afgegooid.
Ik stop nu in Tilburg.quote:Op zondag 21 november 2021 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Breek dat hele Rotterdam lekker af, ga je godgandse gang alsjeblieft
Dit is erg pijnlijk zo net voor het WK.quote:Op zondag 21 november 2021 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wil niet meer bij het kliekje van DRT horen ben ik bang
quote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de reden van al die bans?
Dit krijg je als je te lang in een ijskoud bloedbad blijft spetteren.quote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de reden van al die bans?
Meid, bespaar je de moeite.quote:Op zondag 21 november 2021 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben woest. Vanavond ga ik rellen.
Huh, ik snap dit nietquote:Op zondag 21 november 2021 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wil niet meer bij het kliekje van DRT horen ben ik bang
Nouquote:
Ohzo :’) Ik zie dit niet want zit even mobiel.quote:Op zondag 21 november 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Er staat geen streepje door zijn naam dus hij is niet gebanned
Lijkt mij
Dit is enkel toch zo voor moderators?quote:Op zondag 21 november 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Er staat geen streepje door zijn naam dus hij is niet gebanned
Lijkt mij
Welnee, bij neef zie je het wel bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 november 2021 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is enkel toch zo voor moderators?
Weet dit niet zeker. Ik ga alleen de geruchten af. Ik zit op de mobiel dus ik zie sowieso geen streepjes
Is zich waarschijnlijk aan het testen voordat ie het topic in komt dat schaapje.quote:Op zondag 21 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:maxi-mus mattie kom eens lekker bij ons in het warme bad zitten joh gek
De nieuwe Nober is uit @Zipportalquote:Op zondag 21 november 2021 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Is zich waarschijnlijk aan het testen voordat ie het topic in komt dat schaapje.
Het nieuwe gedicht van Tong ookquote:Op zondag 21 november 2021 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De nieuwe Nober is uit @:zipportal
Die staat ergens een snelweg te blokkeren uit protest tegen zijn ban.quote:Op zondag 21 november 2021 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
Wij wensen de sympathieke @:maxi-mus uit het erg lelijke Friesland een warm welkom.
Of de elektriciteit is gewoon even uitgevallen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die staat ergens een snelweg te blokkeren uit protest tegen zijn ban.
Douwe Egberts moeke heeft de stekker weer uit de router getrokken.quote:Op zondag 21 november 2021 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of de elektriciteit is gewoon even uitgevallen.
DAGJESMENSEDquote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze sessie nog en als het na 15 legs niet minstens hoopgevend is kap ik ermee.
Dat gemiddelde valt nog niet enorm mee.quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Price wel in topvorm zo voor het WK
Hij gooit 106.quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat gemiddelde valt nog niet enorm mee.
Als er nou drank bij zat had je het er uit kunnen halenquote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zult maar 40 pond (hoeveel het ook is...) hiervoor hebben betaald
Moet je ook flink doorzuipen in dit tempoquote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als er nou drank bij zat had je het er uit kunnen halen
Die eerste zin deed me ernstig denken aanquote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Sta je dan in je clownspak en gekleurde haar. Begin steeds meer een teringhekel te krijgen aan Rait.
Zjaks overdrijft daar ook nogal in vind ik hoor, ze zijn nog wel aardig om trends eruit te vissen, je moet alleen niet sec naar die leggemiddeldes kijkenquote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En donder nou eens op met die leg-by-leg averages want dat boeit helemaal niemand.
Ja maar op dit moment in een partij met een scoreverloop als dit slaat het gewoon nergens op.quote:Op zondag 21 november 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zjaks overdrijft daar ook nogal in vind ik hoor, ze zijn nog wel aardig om trends eruit te vissen, je moet alleen niet sec naar die leggemiddeldes kijken
Nou nou wat leukquote:
Glanerbrug on tour?quote:Op zondag 21 november 2021 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ondiep in de nacht.
We branden collectief kaarsjes vanavondquote:Op zondag 21 november 2021 21:18 schreef svann het volgende:
De usuals hebben een lekke band opgelopen?
Wel erg rustig hier.
Of hij heeft een leven?quote:Op zondag 21 november 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Conclusie van de avond: @:maxi-mus is een deserteur
Owquote:
Vond hem heel het toernooi niet bijzonder. Had er al eerder uit kunnen liggen. Sherrock bijv of tegen De Sousa.quote:Op zondag 21 november 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Wright niet thuis was..
Oh jee toch onder de brug slapen morgen.quote:
Price koopt huisjes en land vertelde hij laatst. Wat een baasquote:Op zondag 21 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee toch onder de brug slapen morgen.
En Job Cjoss doet de tuin?quote:Op zondag 21 november 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Price koopt huisjes en land vertelde hij laatst. Wat een baas
Gerwyn "Babel" Pricequote:Op zondag 21 november 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Price koopt huisjes en land vertelde hij laatst. Wat een baas
Weltrustenquote:Op zondag 21 november 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het was weer genottelijk allen. Tot volgende week bij de PCF
quote:Op zondag 21 november 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het was weer genottelijk allen. Tot volgende week bij de PCF
quote:Op woensdag 24 november 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, geen post-statistieken voor dit toernooitopic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |