IJskoud badquote:Op zondag 21 november 2021 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
RIP @:zipportal
Ban te pakken dankzij FvD’er @:nattekat
FREE ZIPPIE
VONSTAUFENBERGEDquote:Op zondag 21 november 2021 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
FREE ZIPPIE
Even zonder dollenquote:Op zondag 21 november 2021 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
FREE ZIPPIE
Libertarisme was toch altijd de grote niche-hype op Fok? Wanneer wordt dat groot dan?quote:Op zondag 21 november 2021 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even zonder dollen
Is dat nog steeds een FvD'er
Moah ook dat is maar iets wat door een beperkt groepje wordt geroepenquote:Op zondag 21 november 2021 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Libertarisme was toch altijd de grote niche-hype op Fok? Wanneer wordt dat groot dan?
Arno WellensGod @aTypischquote:Op zondag 21 november 2021 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Libertarisme was toch altijd de grote niche-hype op Fok? Wanneer wordt dat groot dan?
Ik denk dat we over moeten op codetaalquote:Op zondag 21 november 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is hier allemaal aan de hand ineens.
F1 is geen sport.quote:Op zondag 21 november 2021 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik stel voor om @:nattekrant uit alle subfora te verwijderen die over sport gaan.
Pics?quote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mannen.
Ik heb vandaag de lekkerste pizza uit mijn leven gehad.
Zo. Nu darten.
En nu moeten wij zeker vragen: welke pizza?quote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mannen.
Ik heb vandaag de lekkerste pizza uit mijn leven gehad.
Zo. Nu darten.
Ik heb daar geen mening over.quote:Op zondag 21 november 2021 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch mag hij daar ook best een ban.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |