@onlogischquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brood halen bij de LIDL, dan ben je niet goed.
Maria O'Brien of Paula Jacklin?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:53 schreef svann het volgende:
Goede TT.
Meer pittige dames a la Sherrock graag!
Wie anders?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch niet Braddy?
Dat is wel van hetzelfde postuur als de meeste heren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maria O'Brien of Paula Jacklin?
Die lijkt op zo’n tuimelpoppetje of hoe heet zo’n ding :’)quote:
Die bolle mag wel eens wat meer shirts kopen, hij heeft altijd dezelfde aan.quote:
Alle landen zijn klaar met Rutte.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen in Den Haag
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:16 schreef Nober het volgende:
Mooi dat de arrogante klootzak Sherrock uit het toernooi ligt.
Verkeerde toppa?quote:Op zondag 21 november 2021 12:13 schreef Tagliano het volgende:
Groningen moet winnen, anders blijven ze de rest van de competitie in de problemen
-Maaskant
Moet wel lachen dat Yannick nu ook op Voetbalzone zijn riedeltje neerplempt. Bij elk KKD-verslagtopic waar Almere weer eens verliest (en dat is vaak dit seizoen), komt hij weer met zijn standaardpraatje:quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:16 schreef Nober het volgende:
Nee nee nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:16 schreef Nober het volgende:
Hahaha, ik had het heel leuk gevonden als Yannick dit zou hebben geschreven, maar ik denk dat hij Sherrock wel kan waarderen.quote:
Streams, maar halve finale is nu bezigquote:
Het scoreverloop zorgt niet dat ik heel aandachtig zit te kijken eerlijk gezegdquote:
Nee logischquote:Op zondag 21 november 2021 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het scoreverloop zorgt niet dat ik heel aandachtig zit te kijken eerlijk gezegd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, zes uur op RTL 7quote:
Ja, vanavond ook weerquote:
Vanavond zal de samenvatting wel live te volgen zijn op RTL7quote:
Ja 4 seconden beeld en 2 uur gelul.quote:Op zondag 21 november 2021 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanavond zal de samenvatting wel live te volgen zijn op RTL7
De gemiddelde DRT user kijkt op zondagmiddag naar de altijd gezellige Eredivisie.quote:
Daarom gewoon PDC samenvatting kijken op YouTube zonder geluid.quote:Op zondag 21 november 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 4 seconden beeld en 2 uur gelul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |