@Erasmusquote:Op zondag 21 november 2021 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Breek dat hele Rotterdam lekker af, ga je godgandse gang alsjeblieft
quote:Op zondag 21 november 2021 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee die werd er als eerste afgegooid.
Ik stop nu in Tilburg.quote:Op zondag 21 november 2021 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Breek dat hele Rotterdam lekker af, ga je godgandse gang alsjeblieft
Dit is erg pijnlijk zo net voor het WK.quote:Op zondag 21 november 2021 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wil niet meer bij het kliekje van DRT horen ben ik bang
quote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de reden van al die bans?
Dit krijg je als je te lang in een ijskoud bloedbad blijft spetteren.quote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de reden van al die bans?
Meid, bespaar je de moeite.quote:Op zondag 21 november 2021 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben woest. Vanavond ga ik rellen.
Huh, ik snap dit nietquote:Op zondag 21 november 2021 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wil niet meer bij het kliekje van DRT horen ben ik bang
Nouquote:
Ohzo :’) Ik zie dit niet want zit even mobiel.quote:Op zondag 21 november 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Er staat geen streepje door zijn naam dus hij is niet gebanned
Lijkt mij
Dit is enkel toch zo voor moderators?quote:Op zondag 21 november 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Er staat geen streepje door zijn naam dus hij is niet gebanned
Lijkt mij
Welnee, bij neef zie je het wel bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 november 2021 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is enkel toch zo voor moderators?
Weet dit niet zeker. Ik ga alleen de geruchten af. Ik zit op de mobiel dus ik zie sowieso geen streepjes
Is zich waarschijnlijk aan het testen voordat ie het topic in komt dat schaapje.quote:Op zondag 21 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:maxi-mus mattie kom eens lekker bij ons in het warme bad zitten joh gek
De nieuwe Nober is uit @Zipportalquote:Op zondag 21 november 2021 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Is zich waarschijnlijk aan het testen voordat ie het topic in komt dat schaapje.
Het nieuwe gedicht van Tong ookquote:Op zondag 21 november 2021 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De nieuwe Nober is uit @:zipportal
Die staat ergens een snelweg te blokkeren uit protest tegen zijn ban.quote:Op zondag 21 november 2021 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
Wij wensen de sympathieke @:maxi-mus uit het erg lelijke Friesland een warm welkom.
Of de elektriciteit is gewoon even uitgevallen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die staat ergens een snelweg te blokkeren uit protest tegen zijn ban.
Douwe Egberts moeke heeft de stekker weer uit de router getrokken.quote:Op zondag 21 november 2021 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of de elektriciteit is gewoon even uitgevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |