DAGJESMENSEDquote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze sessie nog en als het na 15 legs niet minstens hoopgevend is kap ik ermee.
Dat gemiddelde valt nog niet enorm mee.quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Price wel in topvorm zo voor het WK
Hij gooit 106.quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat gemiddelde valt nog niet enorm mee.
Als er nou drank bij zat had je het er uit kunnen halenquote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zult maar 40 pond (hoeveel het ook is...) hiervoor hebben betaald
Moet je ook flink doorzuipen in dit tempoquote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als er nou drank bij zat had je het er uit kunnen halen
Die eerste zin deed me ernstig denken aanquote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Sta je dan in je clownspak en gekleurde haar. Begin steeds meer een teringhekel te krijgen aan Rait.
Zjaks overdrijft daar ook nogal in vind ik hoor, ze zijn nog wel aardig om trends eruit te vissen, je moet alleen niet sec naar die leggemiddeldes kijkenquote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En donder nou eens op met die leg-by-leg averages want dat boeit helemaal niemand.
Ja maar op dit moment in een partij met een scoreverloop als dit slaat het gewoon nergens op.quote:Op zondag 21 november 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zjaks overdrijft daar ook nogal in vind ik hoor, ze zijn nog wel aardig om trends eruit te vissen, je moet alleen niet sec naar die leggemiddeldes kijken
Nou nou wat leukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |