Bang?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat bedje is er ook wel, als het ambulante zorg nodig heeft. Er gaat gewoon triage komen. Niet zo bang allemaal.
In mijn omgeving idem. Iedereen is er klaar mee, niemand wil dat scholen of kdv's sluiten, maar de meesten begrijpen het wel en doen weer wat nodig is om het allemaal weer in goede banen te leiden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat onderschat. Ik zou bijvoorbeeld het begrijpen als kdv's enzo weer dicht gaan. Ik zou het helemaal kut vinden want dan moet ik weer rare werkschema's aan gaan houden, maar dat is dan maar niet anders. Mijn vrienden die kinderen hebben zitten er hetzelfde in. Dit is ook wat ik vrij veel hoor
Nah, dat denk ik niet. Ik ben er niet zo van om mn kinderen ergens te dumpen, ik heb er liever zelf ongemak vanquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan jullie de kinderen ook bij elkaar dumpen ?
Nee hoor, we zien dat overal. Wel een minderheid hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Bang?
Ik reageer op jouw opmerking dat de allochtone bevolking wel stennis zal gaan maken.
Vind ik een beetje generaliserend.
HOe vaak kan dat geintje door de overheid nog uitgehaald worden tot dat mensen het zat zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In mijn omgeving idem. Iedereen is er klaar mee, niemand wil dat scholen of kdv's sluiten, maar de meesten begrijpen het wel en doen weer wat nodig is om het allemaal weer in goede banen te leiden.
Nee want die zitten inmiddels allemaal in quarantainequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, we zien dat overal. Wel een minderheid hoor.
Maar agressie tegen ambulance personeel e.d. komen niet van de rellende jongeren van de gereformeerde gemeente in Veenendaal hé.
En dan houdt ze zich nog in!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit zou ongeveer zijn hoe mijn vrouw reageert:
Gezien de schutterskwaliteiten van de Nederlandse politie hou je zo al helemaal geen IC capaciteit meer over...quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met scherp was misschien wat te direct geformuleerd
Lijkt me wel logisch.... Maar laten we dat code zwart scenario dan ook maar even voorkomen, lijkt me handig toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar ik me ook zorgen om maak is wat Gommers gisteren zei. Als code zwart er komt, dat je enorme maatschappelijke onrust bij krijgt en dat er zware beveiliging van de ziekenhuizen nodig gaat zien om de medewerkers te beschermen.
In Urk wel toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, we zien dat overal. Wel een minderheid hoor.
Maar agressie tegen ambulance personeel e.d. komen niet van de rellende jongeren van de gereformeerde gemeente in Veenendaal hé.
Als je ziet waar ze nu al mee te maken hebben lijkt het me een terechte zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar ik me ook zorgen om maak is wat Gommers gisteren zei. Als code zwart er komt, dat je enorme maatschappelijke onrust bij krijgt en dat er zware beveiliging van de ziekenhuizen nodig gaat zien om de medewerkers te beschermen.
Er is geen serieus alternatief, wat gaan jij en ik doen als we het zat zijn? Demonstreren samen met Willem Engel? Stoppen met belasting betalen? Boze brieven schrijven? Proteststemmen op Caroline vd Plas?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HOe vaak kan dat geintje door de overheid nog uitgehaald worden tot dat mensen het zat zijn?
Frustraties wegtikken op FOK!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is geen serieus alternatief, wat gaan jij en ik doen als we het zat zijn? Demonstreren samen met Willem Engel? Stoppen met belasting betalen? Boze brieven schrijven? Proteststemmen op Caroline vd Plas?
Nopequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef Oliver23 het volgende:
Nog acht minuten
Kunnen we gaan juichen, omdat we eindelijk een onder de 20k duiken
![]()
![]()
None of the abovequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is geen serieus alternatief, wat gaan jij en ik doen als we het zat zijn? Demonstreren samen met Willem Engel? Stoppen met belasting betalen? Boze brieven schrijven? Proteststemmen op Caroline vd Plas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |