Ook een kindertest? Maar raar inderdaad dat het nu wel kan en bij jullie gisteren niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Flabbergasted nu.![]()
Voor zoonlief gisteren eind van de middag toch maar een afspraak gemaakt (na 3 negatieve zelftesten) en in heel NH was er zondagmorgen voor het eerst plek.Wel hier inderdaad.
Opa moet het dus even zonder ons op zijn verjaardag doen nu...
Jouw dochter maakt het ook wel lekker mee in haar omgeving zeg... bah. Sneu van het feestje ook.
Nee, nog niet positief geweest. Wel al twee keer eerder vriendinnetjes. Ze ontspringt de dans telkens, maar een keer houdt dat op natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef chratnox het volgende:
[..]Je dochter was toch pas geleden positief? Weer helemaal beter?
Ja snap ik. Is ze inmiddels wel volledig gevaccineerd?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, nog niet positief geweest. Wel al twee keer eerder vriendinnetjes. Ze ontspringt de dans telkens, maar een keer houdt dat op natuurlijk.
Kindertest? Wasda?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook een kindertest? Maar raar inderdaad dat het nu wel kan en bij jullie gisteren niet.
Jep, al sinds 2 oktober. Twee maal Pfizer.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja snap ik. Is ze inmiddels wel volledig gevaccineerd?
Bij de GGD heb je ook kindertesten. Nemen ze iets meer tijd en ze gaan iets minder diep, geloof ik. Geen idee. Het geeft dochter een fijn gevoel dat ze een kindertest krijgt ipv een gewone, een beetje conrole, denk ik.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kindertest? Wasda?
Je bedoelt de zelftesten? Yep, krijgen die dingen gratis van school en jongste verzamelt ze van klasgenoten die ze weg willen gooien. Voorraadje hier.
Neuh, gaat om mijn oudste, beer van een gozer (bijna 17). Daar trappen ze niet meer in!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij de GGD heb je ook kindertesten. Nemen ze iets meer tijd en ze gaan iets minder diep, geloof ik. Geen idee. Het geeft dochter een fijn gevoel dat ze een kindertest krijgt ipv een gewone, een beetje conrole, denk ik.
Van school ook een aantal zelftesten gehad, inderdaad. Die was vanmorgen nog negatief.
Kan. Hoop allochtonenen houden wel van een relletje.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar ik me ook zorgen om maak is wat Gommers gisteren zei. Als code zwart er komt, dat je enorme maatschappelijke onrust bij krijgt en dat er zware beveiliging van de ziekenhuizen nodig gaat zien om de medewerkers te beschermen.
Als de baseline omhoog gaat moet je daarvoor extra capaciteit aantrekken. 100 bedjes is wel te doen, 200 ook wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ook al kun je niet nu direct de IC opschalen, veel pogingen om dat in de komende jaren te doen zie ik ook niet. Dat lijkt me mentaal slopend voor zorgmedewerkers, wetende dat je dit soort taferelen ieder jaar kunt gaan verwachten.
Helaas, tot en met 12 jaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Neuh, gaat om mijn oudste, beer van een gozer (bijna 17). Daar trappen ze niet meer in!![]()
Geen van die gasten van me hebben een kindertest gehad overigens.![]()
Wel mooi dat het kan (voor het geval ik zelf nog eens moet).![]()
Dat zou ook geen mens moeten accepteren; dat een familielid te horen krijgt dat hij of zij maar gewoon moet sterven omdat het "redden" van coronapatiënten nu eenmaal belangrijker is dan al die aanstellers met kanker of zware verwondingen na een ongeval.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:38 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen de boodschap accepteert dat zijn familielid niet wordt geholpen. Maar dan krijg je stennis aan het ziekenhuis, maar geen hooligans van in de stad lijkt me.
In alle eerlijkheid zal ik het ook niet accepteren, maar voor mij is stap 2 niet het ziekenhuis opblazen, maar op zoek naar alternatieven tegen elke prijs.
Mwah.... als één van mijn kinderen overhoop wordt gereden en er is geen plek meer, ben ik ook best bereid om een bedje vrij te maken, hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Hoop allochtonenen houden wel van een relletje.
Ik gok dat de mensen die maatregelen willen deze vooral voor een ander willen of maatregelen waar ze zelf geen last van hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
Mjah, de mensen die om een lockdown roepen, welke vrijheid willen zij inleveren dan? Heb het gevoel dat een hoopmensen gewoon nog de straat opgaan, langs grootvader/grootmoeder gaan met kinderen, bij schoolsluitingen vriendjes toestaan om te spelen met hun kroost.
Niemand wil vrijeheid inleveren maar wil wel maatregelen
Goede maatregelen zouden zijn verpleeghuizen dicht, en alle activiteiten gericht op 60+ te schrappen, eventueel overheidsreclame om mensen met overgewicht en longproblemen aan te sporen om zelf verantwoordelijkheid tenemen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas, tot en met 12 jaarGaat je niet lukken, vrees ik
welke klap ? mijn plannen wijzigen nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de feestdagen van @:predator40
Dat bedje is er ook wel, als het ambulante zorg nodig heeft. Er gaat gewoon triage komen. Niet zo bang allemaal.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mwah.... als één van mijn kinderen overhoop wordt gereden en er is geen plek meer, ben ik ook best bereid om een bedje vrij te maken, hoor.
Gebrek aan effectieve maatregelen waar die er wel voor handen zijn is er natuurlijk óók en eerder debet aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat zou ook geen mens moeten accepteren; dat een familielid te horen krijgt dat hij of zij maar gewoon moet sterven omdat het "redden" van coronapatiënten nu eenmaal belangrijker is dan al die aanstellers met kanker of zware verwondingen na een ongeval.
Ik denk dat je dat onderschat. Ik zou bijvoorbeeld het begrijpen als kdv's enzo weer dicht gaan. Ik zou het helemaal kut vinden want dan moet ik weer rare werkschema's aan gaan houden, maar dat is dan maar niet anders. Mijn vrienden die kinderen hebben zitten er hetzelfde in. Dit is ook wat ik vrij veel hoorquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik gok dat de mensen die maatregelen willen deze vooral voor een ander willen of maatregelen waar ze zelf geen last van hebben.
Gaan jullie de kinderen ook bij elkaar dumpen ?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat onderschat. Ik zou bijvoorbeeld het begrijpen als kdv's enzo weer dicht gaan. Ik zou het helemaal kut vinden want dan moet ik weer rare werkschema's aan gaan houden, maar dat is dan maar niet anders. Mijn vrienden die kinderen hebben zitten er hetzelfde in. Dit is ook wat ik vrij veel hoor
Hier komen echt geen directe consequenties uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als dit geen politieke consequenties heeft dan kan je het parlement wel opdoeken. Hier lullen ze zich nooit meer uit.
Dit zou ongeveer zijn hoe mijn vrouw reageert:quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mwah.... als één van mijn kinderen overhoop wordt gereden en er is geen plek meer, ben ik ook best bereid om een bedje vrij te maken, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |