abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202261951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:51 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Flabbergasted nu. :o
Voor zoonlief gisteren eind van de middag toch maar een afspraak gemaakt (na 3 negatieve zelftesten) en in heel NH was er zondagmorgen voor het eerst plek. :s) Wel hier inderdaad.
Opa moet het dus even zonder ons op zijn verjaardag doen nu...

Jouw dochter maakt het ook wel lekker mee in haar omgeving zeg... bah. Sneu van het feestje ook. -O-
Ook een kindertest? Maar raar inderdaad dat het nu wel kan en bij jullie gisteren niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202261958
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:52 schreef chratnox het volgende:

[..]
;( Je dochter was toch pas geleden positief? Weer helemaal beter?
Nee, nog niet positief geweest. Wel al twee keer eerder vriendinnetjes. Ze ontspringt de dans telkens, maar een keer houdt dat op natuurlijk.
  zaterdag 20 november 2021 @ 14:58:56 #178
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202261966
Ik hoor nu veel mensen die positief getest zijn via via.
pi_202261969
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, nog niet positief geweest. Wel al twee keer eerder vriendinnetjes. Ze ontspringt de dans telkens, maar een keer houdt dat op natuurlijk.
Ja snap ik. Is ze inmiddels wel volledig gevaccineerd?
pi_202261976
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ook een kindertest? Maar raar inderdaad dat het nu wel kan en bij jullie gisteren niet.
Kindertest? Wasda?
Je bedoelt de zelftesten? Yep, krijgen die dingen gratis van school en jongste verzamelt ze van klasgenoten die ze weg willen gooien. Voorraadje hier. ;)
pi_202261981
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja snap ik. Is ze inmiddels wel volledig gevaccineerd?
Jep, al sinds 2 oktober. Twee maal Pfizer.
pi_202261992
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Kindertest? Wasda?
Je bedoelt de zelftesten? Yep, krijgen die dingen gratis van school en jongste verzamelt ze van klasgenoten die ze weg willen gooien. Voorraadje hier. ;)
Bij de GGD heb je ook kindertesten. Nemen ze iets meer tijd en ze gaan iets minder diep, geloof ik. Geen idee. Het geeft dochter een fijn gevoel dat ze een kindertest krijgt ipv een gewone, een beetje conrole, denk ik.

Van school ook een aantal zelftesten gehad, inderdaad. Die was vanmorgen nog negatief.
pi_202262010
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bij de GGD heb je ook kindertesten. Nemen ze iets meer tijd en ze gaan iets minder diep, geloof ik. Geen idee. Het geeft dochter een fijn gevoel dat ze een kindertest krijgt ipv een gewone, een beetje conrole, denk ik.

Van school ook een aantal zelftesten gehad, inderdaad. Die was vanmorgen nog negatief.
Neuh, gaat om mijn oudste, beer van een gozer (bijna 17). Daar trappen ze niet meer in! :D
Geen van die gasten van me hebben een kindertest gehad overigens. :N
Wel mooi dat het kan (voor het geval ik zelf nog eens moet). _O- :')
  zaterdag 20 november 2021 @ 15:03:41 #184
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202262012
twitter
  zaterdag 20 november 2021 @ 15:03:46 #185
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202262014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Waar ik me ook zorgen om maak is wat Gommers gisteren zei. Als code zwart er komt, dat je enorme maatschappelijke onrust bij krijgt en dat er zware beveiliging van de ziekenhuizen nodig gaat zien om de medewerkers te beschermen. :X
Kan. Hoop allochtonenen houden wel van een relletje.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 20 november 2021 @ 15:04:20 #186
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202262018
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ook al kun je niet nu direct de IC opschalen, veel pogingen om dat in de komende jaren te doen zie ik ook niet. Dat lijkt me mentaal slopend voor zorgmedewerkers, wetende dat je dit soort taferelen ieder jaar kunt gaan verwachten.
Als de baseline omhoog gaat moet je daarvoor extra capaciteit aantrekken. 100 bedjes is wel te doen, 200 ook wel.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_202262021
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:03 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Neuh, gaat om mijn oudste, beer van een gozer (bijna 17). Daar trappen ze niet meer in! :D
Geen van die gasten van me hebben een kindertest gehad overigens. :N
Wel mooi dat het kan (voor het geval ik zelf nog eens moet). _O- :')
Helaas, tot en met 12 jaar :P Gaat je niet lukken, vrees ik :D
pi_202262025
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:38 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Ik denk dat niet iedereen de boodschap accepteert dat zijn familielid niet wordt geholpen. Maar dan krijg je stennis aan het ziekenhuis, maar geen hooligans van in de stad lijkt me.

In alle eerlijkheid zal ik het ook niet accepteren, maar voor mij is stap 2 niet het ziekenhuis opblazen, maar op zoek naar alternatieven tegen elke prijs.
Dat zou ook geen mens moeten accepteren; dat een familielid te horen krijgt dat hij of zij maar gewoon moet sterven omdat het "redden" van coronapatiënten nu eenmaal belangrijker is dan al die aanstellers met kanker of zware verwondingen na een ongeval.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_202262031
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kan. Hoop allochtonenen houden wel van een relletje.
Mwah.... als één van mijn kinderen overhoop wordt gereden en er is geen plek meer, ben ik ook best bereid om een bedje vrij te maken, hoor. :{
pi_202262034
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
Mjah, de mensen die om een lockdown roepen, welke vrijheid willen zij inleveren dan? Heb het gevoel dat een hoopmensen gewoon nog de straat opgaan, langs grootvader/grootmoeder gaan met kinderen, bij schoolsluitingen vriendjes toestaan om te spelen met hun kroost.

Niemand wil vrijeheid inleveren maar wil wel maatregelen :)

Goede maatregelen zouden zijn verpleeghuizen dicht, en alle activiteiten gericht op 60+ te schrappen, eventueel overheidsreclame om mensen met overgewicht en longproblemen aan te sporen om zelf verantwoordelijkheid tenemen.
Ik gok dat de mensen die maatregelen willen deze vooral voor een ander willen of maatregelen waar ze zelf geen last van hebben.
pi_202262036
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Helaas, tot en met 12 jaar :P Gaat je niet lukken, vrees ik :D
-O- }:| ;)
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 15:06:19 #192
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202262037
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel apart dat Ijsland in zo'n korte tijd nog verder naar het noorden gedreven is!
pi_202262045
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Klap in het gezicht van de feestdagen van @:predator40
welke klap ? mijn plannen wijzigen niet
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 20 november 2021 @ 15:07:32 #194
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202262050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Mwah.... als één van mijn kinderen overhoop wordt gereden en er is geen plek meer, ben ik ook best bereid om een bedje vrij te maken, hoor. :{
Dat bedje is er ook wel, als het ambulante zorg nodig heeft. Er gaat gewoon triage komen. Niet zo bang allemaal.
pi_202262051
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat zou ook geen mens moeten accepteren; dat een familielid te horen krijgt dat hij of zij maar gewoon moet sterven omdat het "redden" van coronapatiënten nu eenmaal belangrijker is dan al die aanstellers met kanker of zware verwondingen na een ongeval.
Gebrek aan effectieve maatregelen waar die er wel voor handen zijn is er natuurlijk óók en eerder debet aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202262052
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:06 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik gok dat de mensen die maatregelen willen deze vooral voor een ander willen of maatregelen waar ze zelf geen last van hebben.
Ik denk dat je dat onderschat. Ik zou bijvoorbeeld het begrijpen als kdv's enzo weer dicht gaan. Ik zou het helemaal kut vinden want dan moet ik weer rare werkschema's aan gaan houden, maar dat is dan maar niet anders. Mijn vrienden die kinderen hebben zitten er hetzelfde in. Dit is ook wat ik vrij veel hoor :)
pi_202262059
Nog acht minuten _O_

Kunnen we gaan juichen, omdat we eindelijk een onder de 20k duiken

*O* *O* *O*
  zaterdag 20 november 2021 @ 15:08:12 #198
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202262063
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik denk dat je dat onderschat. Ik zou bijvoorbeeld het begrijpen als kdv's enzo weer dicht gaan. Ik zou het helemaal kut vinden want dan moet ik weer rare werkschema's aan gaan houden, maar dat is dan maar niet anders. Mijn vrienden die kinderen hebben zitten er hetzelfde in. Dit is ook wat ik vrij veel hoor :)
Gaan jullie de kinderen ook bij elkaar dumpen ?
pi_202262074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als dit geen politieke consequenties heeft dan kan je het parlement wel opdoeken. Hier lullen ze zich nooit meer uit.
Hier komen echt geen directe consequenties uit.
Over 1,5/2 maanden presenteert Mark zijn nieuwe kabinet met dezelfde partijen als nu.
Hoogstens bied het kabinet wat er zit gedurende de parlementaire enquête zijn excuses aan.
pi_202262080
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Dit zou ongeveer zijn hoe mijn vrouw reageert:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')