@sp3c godquote:Op zaterdag 20 november 2021 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit vind ik grappig.
Een schrijnend gebrek aan historisch besef want het waren geen nazi's.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit vind ik grappig.
Ze moeten niet zo zeuren, het was allemaal binnen de lijntjes en beregezellig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een schrijnend gebrek aan historisch besef want het waren geen nazi's.
Precies, deel dan wat notes uit en klaar. Compleet overspannen zo'n topic op slot doen en dan pas 12 uur later weer open doen is belachelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze moeten niet zo zeuren, het was allemaal binnen de lijntjes en beregezellig.
DRT is een baken van licht in deze donkere tijden vriend.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, deel dan wat notes uit en klaar. Compleet overspannen zo'n topic op slot doen en dan pas 12 uur later weer open doen is belachelijk.
Zo zie je maar dat een zelfregulerend subforum als DRT veel beter is.
Walgelijk, omdat een niet capabele moderator de waarheid werd gezegdquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het mondje van user @:maxi-mus is gesnoerd.
maxi-mus
We roddelen hier?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk, omdat een niet capabele moderator de waarheid werd gezegd
Heb je goed gedaan Lenny, laat ze maar zien wie de baas is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het mondje van user @:maxi-mus is gesnoerd.
maxi-mus
Geen kerk morgenquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat
Heb je je nog bedacht? Morgen kerk?
Heb je hulp nodig?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen kerk morgen
Heb te druk met statistiek
Gewoon een potje HADO spelen en ontspannen eraan beginnen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen kerk morgen
Wat dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk, omdat een niet capabele moderator de waarheid werd gezegd
Over een uur gaat het weer los en ben bereid voor jou PSV te supporten!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:22 schreef Coco het volgende:
Een kijkje genomen in het NWS FB topic.
Dat kon echt niet.
Gewoon bidden voor een goed cijfer. Dat lijkt me statistisch gezien de beste optie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen kerk morgen
Mayo?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Over 29 minuten schenkt Neef Wuppie het eerste glaasje bier inMorgen ontbijten met broodje bal en mayo. Erg mooi.
Er liepen ook bepaalde users hamas hamas te schreeuwen in het rotterdam reltopicquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:22 schreef Coco het volgende:
Een kijkje genomen in het NWS FB topic.
Dat kon echt niet.
Dit kan thee of coca cola zero zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Jullie mogen raden waar het nu tijd voor is
Lunch? @GGMMquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Correct. Theequote:Op zaterdag 20 november 2021 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan thee of coca cola zero zijn.
Ik denk thee.
Bidden voor brune bon'n ?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Waarom kijk je daarnaar? Haar pijpfilmpje is wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Chantal's pyjama party. Ik vrees over paar seconden aids te hebben.
Hield het niet lang vol geen zorgenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daarnaar? Haar pijpfilmpje is wel de moeite waard.
Verwijderd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hield het niet lang vol geen zorgen
En link
https://www.xvideos.com/video31110/chantal_janzenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verwijderd.
https://partyflock.nl/top(...)l-Janzen-blijkt-echt
Hij mag wel eens naar de kapper.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.xvideos.com/video31110/chantal_janzen
Is dit de echte?
Ik heb geen zondes als perfect en foutloos mens dus de kerk laat ik zitten.quote:Op zondag 21 november 2021 09:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.
Goeiemorgen.
Iedereen naar de kerk?
Hier wel.quote:Op zondag 21 november 2021 10:38 schreef fetX het volgende:
NWS FB teruggelezen.
Hardop gelachen. Prima begin van de dag zo. Ook geen punthoofd @:neef_wuppie @:lenny_leonard
Neef_Wuppiequote:Op zondag 21 november 2021 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens. Ik hoop dat de zeer sympathieke @:neef_wuppie daar vandaag weer mee mag posten.
Nee, je laten bannen en dan doneren.quote:Op zondag 21 november 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Users die doneren worden extra hard aangepakt.
Ook dit is niet verboden.quote:Op zondag 21 november 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg geniet ervan
Ik heb 2 mandarijnen nu
Wat een walgelijk kinderachtig sport is dat als je de berichtgeving zo leest af en toe. Een stel veelte rijke kleuters die niet verder komen dan "ja maar zij doen!!!!!"quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een walgelijk kinderachtig sport is dat als je de berichtgeving zo leest af en toe. Een stel veelte rijke kleuters die niet verder komen dan "ja maar zij doen!!!!!"
Valt dit ook onder schuimen?
Ik had vanochtend geen punthoofd, maar gisterochtend de ergste in ruim twee jaar. Misselijk geworden omdat de vloer van de toren van pisa ook scheef staat. Geen aanrader als je brak bent.quote:Op zondag 21 november 2021 10:38 schreef fetX het volgende:
NWS FB teruggelezen.
Hardop gelachen. Prima begin van de dag zo. Ook geen punthoofd @:neef_wuppie @:lenny_leonard
Watje.quote:Op zondag 21 november 2021 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had vanochtend geen punthoofd, maar gisterochtend de ergste in ruim twee jaar. Misselijk geworden omdat de vloer van de toren van pisa ook scheef staat. Geen aanrader als je brak bent.
@Nattekat hier wordt geroddeldquote:Op zondag 21 november 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Doel eigenlijk vooral op de users die het maar moeilijk kunnen hebben als Hamilton wint of als Max (terecht) een straf krijgt. Erg vermakelijk. Zeker als @:de_boswachter dan ook nog even gaat trollen en iedereen over de zeik krijgt daar.
Ik steek een kaarsje voor ze aanquote:Op zondag 21 november 2021 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
klaasweetalles
neef_wuppie
zipportal
SLACHTVELD
CORRED?quote:Op zondag 21 november 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
Is @:maxi-mus alweer terug van zijn zeer onterechte ban?
Zou het niet sluitenquote:
Lees eens een boek.quote:Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef fetX het volgende:
Heeft iemand hier al Wheel of Time gekeken? Review van de eerste afleveringen?
Ik ga deze week beginnen, ter info
Topics vol roddels natuurlijkquote:
Dank u. Gezond en lekkerquote:
Eerste aflevering 6,5/10, is wat te gehaast allemaal. Aflevering 2 & 3 zijn stukken beter (9/10 en 8/10).quote:Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef fetX het volgende:
Heeft iemand hier al Wheel of Time gekeken? Review van de eerste afleveringen?
Ik ga deze week beginnen, ter info
Lees prima weg makker. Goede review.quote:Op zondag 21 november 2021 19:04 schreef GGMM het volgende:
The Shield
8,3/10
@:Lenny_leonard @:Caland @:maxi-mus @:wereldgozer @:onlogisch check m'n review
Jezus. Ben je een recensent geworden ofzo?quote:Op zondag 21 november 2021 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste aflevering 6,5/10, is wat te gehaast allemaal. Aflevering 2 & 3 zijn stukken beter (9/10 en 8/10).
Ja Breaking Bad, The Wire, Game of Thrones en Mr. Robot vertellen allemaal hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 21 november 2021 20:07 schreef tong80 het volgende:
Na 2001 heb ik geen nieuwe serie meer gekeken. Ik word er mee overspoeld op oa FOK! lijkt me allemaal één pot nat na Twin Peaks.
Jezus heeft zelf de bijbel niet geschreven.quote:Op zondag 21 november 2021 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus. Ben je een recensent geworden ofzo?
Wat een lap tekst.
Niet gelezenquote:Op zondag 21 november 2021 20:38 schreef tong80 het volgende:
Mijn gedicht van deze week voor het plaatselijke sufferdje (20.000 lezers)
Aller jaargetijden.....
hoe mooi is Bommel
is Bommel wel mooi
in de herfst
dat de bladeren vallen
rond de toren
verwaaid
langs de Waal
verdwaald
hoe mooi is Bommel
op weg naar de winter
de koukleum verkneukeld
de bomen op de wal
slingerend langs dijk
hoe mooi is Bommel
in de herfst
dat we koestering zoeken
in het mooie Bommel
ook in de herfst
wachtend op de winter
Bommelse herfstbladen koesterend
Herman.
Ik heb niet gelezen wat je hebt gepost. Was net je moeder anaal aan het bevredigen, zonder m'n lul vies te maken.quote:
Madquote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wat je hebt gepost. Was net je moeder anaal aan het bevredigen, zonder m'n lul vies te maken.
Sow! KOEKOEK.quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wat je hebt gepost. Was net je moeder anaal aan het bevredigen, zonder m'n lul vies te maken.
Dan hebben we het nog niet gehad over de meelezers. Zoals Feijenoord veel meelopers heeft. Hand in hand. 99% zonder 10 vingers vanwege het vuurwerk.quote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
*20.000 mensen die geen nee nee sticker hebben en/of het blad gebruiken voor de kattenbak
quote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er al een review geplaatst van Wheel of Time?
quote:Op zondag 21 november 2021 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste aflevering 6,5/10, is wat te gehaast allemaal. Aflevering 2 & 3 zijn stukken beter (9/10 en 8/10).
Volgende week komt @GGMM zijn review helaas pas uit.quote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er al een review geplaatst van Wheel of Time?
Flinke review. Volgens mij is er iemand aan het proberen de nieuwe Rene Mioch te worden.quote:
Heb je die vinger zien liggen tijdens de laatste rellen in Rotterdam?quote:Op zondag 21 november 2021 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan hebben we het nog niet gehad over de meelezers. Zoals Feijenoord veel meelopers heeft. Hand in hand. 99% zonder 10 vingers vanwege het vuurwerk.
Is dit alles wat je hebt te melden ? 'mad' staat achterin het FOK!woordenboek.quote:
Oei, woedend.quote:Op zondag 21 november 2021 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan hebben we het nog niet gehad over de meelezers. Zoals Feijenoord veel meelopers heeft. Hand in hand. 99% zonder 10 vingers vanwege het vuurwerk.
Nee, na het op één na laatste kampioenschap van Feijenoord in 1999. Stak een homo nog net op tijd zijn middelvinger op voor de 21ste eeuw.quote:Op zondag 21 november 2021 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je die vinger zien liggen tijdens de laatste rellen in Rotterdam?
Nee hoor. Niet woedend. Ben aan het genieten. Heerlijk om iemand de mond te snoeren. Vergeet alleen nu lekkere muziek op te zetten.quote:
Gure sfeer past goed bij mijn briljante gedicht waar sarcastisch op werd gereageerd. Effe lekkere herfstmuziek zoeken.quote:Op zondag 21 november 2021 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een nare, gure sfeer. Doe ff norm ofzo :$
Ik meen het oprecht als ik post dat ik het leuk vind dat je me Herm noemt. 'onze' zelfs.quote:Op zondag 21 november 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heeft ons Herm na al die alcohol zijn zeer matige gevoel voor de mond snoeren niet verloren.
Prachtig gedicht Herman!quote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gure sfeer past goed bij mijn briljante gedicht waar sarcastisch op werd gereageerd. Effe lekkere herfstmuziek zoeken.
Zeer saai in ieder geval net als heel die regio qua landschappen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prachtig gedicht Herman!
Ik ben het er niet helemaal mee eens (Bommel is namelijk niet heel mooi) maar dat doet niets af aan de schoonheid van het gedicht. Zou je eens iets mee moeten doen met dat schrijven.
Ik heb een uitgever. Mijn Ironische Bommelse horeca recensies worden gebundeld. Waarschijnlijk ook mijn voetbalverhalen. Nu 4 maanden nuchter en kan er zelf actie mee ondernemen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prachtig gedicht Herman!
Ik ben het er niet helemaal mee eens (Bommel is namelijk niet heel mooi) maar dat doet niets af aan de schoonheid van het gedicht. Zou je eens iets mee moeten doen met dat schrijven.
De uiterwaarden in de Bommelerwaard zijn uniek qua Nederlandse schoonheid met Zaltbommel met zijn dijken en iconische brug als kers op de taart.quote:Op zondag 21 november 2021 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer saai in ieder geval net als heel die regio qua landschappen.
Ik kijk nu Reizen Waes Nederland, wat een heerlijke slowtv om tot rust te komen
Moet je er wel flink bij zuipen als je het leest?quote:Op zondag 21 november 2021 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een uitgever. Mijn Ironische Bommelse horeca recensies worden gebundeld. Waarschijnlijk ook mijn voetbalverhalen. Nu 4 maanden nuchter en kan er zelf actie mee ondernemen.
Is wel aan te bevelen. Net zoals bij Brusselmans en Bukowski.quote:Op zondag 21 november 2021 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet je er wel flink bij zuipen als je het leest?
Resurrection wel vaak geluisterd van ze.quote:
ik ga begin december naar bitcoin beach in el salvadorquote:Op zondag 21 november 2021 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blij dat je terug bent eindelijk weer wat niveau
Maar je tyft op met coins!
Ik doe niet aan verwensingen dus ik hoop enkel dat het gaat tegenvallen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga begin december naar bitcoin beach in el salvador
(lol)
Die waren hun tijd ver vooruit. Ik heb niks met hardrock. Dit is hun meesterwerk qua crossover.quote:Op zondag 21 november 2021 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Resurrection wel vaak geluisterd van ze.
Dat nummer grossiert in tempo wisselingen en opbouw.quote:Op zondag 21 november 2021 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die waren hun tijd ver vooruit. Ik heb niks met hardrock. Dit is hun meesterwerk qua crossover.
Op nu.nl waren ze weer zuur hé. Berichtje over dat BTC -15% was gegaan sinds ATH.quote:
Hoeveel bitcoins heb jij en bij welk bedrag besluit jij het te verkopen voor ECHT en NuTTIG geldquote:
quote:Afena-Gyan sprak na afloop zelf over een droom die werkelijkheid geworden was. 'Ik bedank God voor de kans die hij mij heeft gegeven'
Zondag zoals het er nu naar uitziet, zo ongeveer het hele voetbalteam gaat. Maar ik zet wel een livestreampje op, veel gezelliger.quote:Op maandag 22 november 2021 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer staat Nijmegen op de rol maat?(en is je bivakmuts al binnen?)
Verplicht thuiswerken voor niet essentiële beroepen. Hoop ik. Vanochtend weer file. Voelde als een klap in mijn gezicht.quote:Op maandag 22 november 2021 09:12 schreef Caland het volgende:
Al ben ik wel heel benieuwd wat er gaat gebeuren bij #CODEZWART
@:lenny_leonard wat zijn de cijfers maat.
Ja, ik heb gewoon een baan.quote:Op maandag 22 november 2021 09:44 schreef onlogisch het volgende:
'het hele team gaat maar ik zet een streampje op'
Wanneer branden ze Tilly af maat?quote:Op maandag 22 november 2021 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Te weinig opties. Derhalve niet gestemd.
Ik houd me hier niet mee bezig. Ik heb gewoon een baan.quote:Op maandag 22 november 2021 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer branden ze Tilly af maat?
@maxi-mus woont in Gytsjerkquote:Op maandag 22 november 2021 10:05 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus wanneer gaat het los in Gaastmeer?
Maar wat wil je in Tilburg gaan slopen danquote:Op maandag 22 november 2021 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
Tilburg zal wel snel aan de beurt zijn, want de pleuris is ook al uitgebroken in Roosendaal en daar woont hetzelfde soort tuig als in Tilburg
Laten ze maar beginnen aan die kerkquote:Op maandag 22 november 2021 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat wil je in Tilburg gaan slopen dan
@KingRoland graag jouw meningquote:Op maandag 22 november 2021 10:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Laten ze maar beginnen aan die kerk
De meest zaaddodende straat in Tilburg is de stations straat-of weg. Vaak door moeten lopen. De binnenstad, qua uitgaan, is even triest. In veel studentensteden geweest in m'n adolescentie. Dan staat Tilburg ver onder de 5-.quote:
quote:Op maandag 22 november 2021 11:04 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch begaat een uitglijder in het Feijenoordtopic.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 22 november 2021 10:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Laten ze maar beginnen aan die kerk
@aTypisch op weg naar El Salvador!quote:Op maandag 22 november 2021 11:36 schreef aTypisch het volgende:
hee fokvrienden
ik heb vandaag een reisdag!
eerst mexicogodquote:Op maandag 22 november 2021 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Atypisch op weg naar El Salvador!
[ afbeelding ]
Heerlijk Herm. Ikke bloedworst met zure matjes.quote:Op maandag 22 november 2021 12:04 schreef tong80 het volgende:
Lunch tijd. Ik eet speculaas met pinda's.
Make my day punk.quote:Op maandag 22 november 2021 12:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heerlijk Herm. Ikke bloedworst met zure matjes.
* Caland drukt op deletequote:Als dank voor jouw inzet afgelopen jaar, willen we je graag een kerstattentie sturen op je thuisadres. Dit jaar kun je er ook voor kiezen om je kerstattentie te doneren aan stichting Kinderen van de Voedselbank.
Cancunaidsquote:Op maandag 22 november 2021 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eerst mexicogod
have fun staying in lockdown
quote:Op maandag 22 november 2021 11:04 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch begaat een uitglijder in het Feijenoordtopic.
[ afbeelding ]
Stroobreed... HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er werd hem dan ook geen stroobreed in de weg gelegd.
Maar vervolgens moet je het nog wel even doen ja
Komt u maarrrrrrrrrrrrrr @:Arsenal
Het kan helemaal geen kwaad om af en toe iets aan je uiterlijke verzorging te doen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee
lijkt wel op amazon regenwoud daar
Correct, zoals God het bedoeld heeft.quote:Op maandag 22 november 2021 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee
jouwquote:Op maandag 22 november 2021 16:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Correct, zoals God het bedoeld heeft.
Al vind ik jouw wel echt een type voor anal bleaching.
dat vinden die Jappen niks hoorquote:Op maandag 22 november 2021 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee
Wat lekker zegquote:Op maandag 22 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu warme chocolademelk met extra slagroom
Ben je tieten aan het laten groeien ofzo, vetlul?quote:Op maandag 22 november 2021 17:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu warme chocolademelk met extra slagroom
Nasi.quote:Op maandag 22 november 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Bonenquote:Op maandag 22 november 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vet varkenquote:Op maandag 22 november 2021 17:09 schreef Oriente het volgende:
Gekookte aardappeltjes met cordon bleu en groente
Zuurkool met spek & rozijnen.quote:Op maandag 22 november 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die klaas zegquote:Op maandag 22 november 2021 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
F1 / Hamilton is de beste allertijden en wordt nooit meer overtroffen.
klaasgod
Geklikt.quote:Op maandag 22 november 2021 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
F1 / Hamilton is de beste allertijden en wordt nooit meer overtroffen.
klaasgod
Ik haat Dexterquote:Op maandag 22 november 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood: S1E3
7/10
@:maxi-mus @:caland @:lenny_leonard @:coco de wekelijkse Dexter-review staat hierboven!
Ga nou maar kijken.quote:Op maandag 22 november 2021 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop zsm. Zit op zijn review van Wheel of Time te wachten.
Stamppot rodekool met rundervink en appeltjesquote:Op maandag 22 november 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijgen we nog een selfie met Joran later gedurende je reis?quote:Op maandag 22 november 2021 19:09 schreef aTypisch het volgende:
fokken tijdens het kijken van een goede serie
Hij kijkt Wheel of Timequote:Op maandag 22 november 2021 19:09 schreef aTypisch het volgende:
Daarom voel ik me niet aangesproken. Ik ben tong80.quote:Op maandag 22 november 2021 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs boomers kijken niet naar dat programma
Heel veel respect inderdaad. Prachtige klem.quote:Op maandag 22 november 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.
Enorme berenklem @:de_boswachter
Zou jij mij ook niet even in de review taggen maat???quote:Op maandag 22 november 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood: S1E3
7/10
@:maxi-mus @:caland @:lenny_leonard @:coco de wekelijkse Dexter-review staat hierboven!
VI? Rechts extremisme. Heel de media is rechts indoctrenisme.quote:Op maandag 22 november 2021 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet van die eenzijdige linkse woke lhbtiq+ troep iig
wiequote:Op maandag 22 november 2021 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijgen we nog een selfie met Joran later gedurende je reis?
Eerder andersom, de meesta media in Nederland neigt naar links.quote:Op maandag 22 november 2021 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
VI? Rechts extremisme. Heel de media is rechts indoctrenisme.
Zal ik doen vanaf nu, bedankt voor je interessequote:Op maandag 22 november 2021 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou jij mij ook niet even in de review taggen maat???
Ben aan het genieten van Bomans en Prinsen.quote:
Ik word moe van postst zoals deze. De vooringenomenheid over een generatie.quote:Op maandag 22 november 2021 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik word een beetje moe van de woke cultuur tegenwoordig
Goede reviews zoals die van jou verdienen meer respect op dit forum. Fijne avond.quote:Op maandag 22 november 2021 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik doen vanaf nu, bedankt voor je interesse
quote:Op maandag 22 november 2021 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet van die eenzijdige linkse woke lhbtiq+ troep iig
ben jij weleens naar zuid-korea of japan geweestquote:Op maandag 22 november 2021 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van tennis @:wereldgozer @:fetx @:monkyyy @:yvonne
Nee. Wel Taiwan en China. Telt dat ook?quote:Op maandag 22 november 2021 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij weleens naar zuid-korea of japan geweest
Leuk, ga je later deze week ook nog sporten?quote:Op maandag 22 november 2021 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik heb ontheffing want ik ben een zorgheld. @capricia @miss_slyquote:Op maandag 22 november 2021 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk, ga je later deze week ook nog sporten?
En waarom overtreed jij de avondklok?
Parttimer jaquote:Op maandag 22 november 2021 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb ontheffing want ik ben een zorgheld. @:capricia @:miss_sly
Ja. Leukquote:Op maandag 22 november 2021 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Wel Taiwan en China. Telt dat ook?
Ik kom even voor je klappen!quote:Op maandag 22 november 2021 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb ontheffing want ik ben een zorgheld. @:capricia @:miss_sly
Taiwan is echt schitterend. Niet toeristisch en erg schoon. Niet zoals dat mokersmerige China.quote:Op maandag 22 november 2021 20:50 schreef KingRoland het volgende:
mijn top 3 landen waar ik heen wil gaan in oost-azie
1. japan
2. zuid-korea
3. taiwan
Stelling: Taiwan is het echte Chinaquote:Op maandag 22 november 2021 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Taiwan is echt schitterend. Niet toeristisch en erg schoon. Niet zoals dat mokersmerige China.
Verder goed eten en het OV is perfect.
Genot om heen te gaan.
Pics van je nichtje?quote:Op maandag 22 november 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
Nichtje is positief getest, uitbraak op school.
Verjaardagsfeest gaat niet door.
Einde tijdperk.
quote:Op maandag 22 november 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
Einde tijdperk.
Speel je nog buiten?quote:Op maandag 22 november 2021 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik voel je pijn. Mijn nichtje is vandaag jarig, gister feestje gepland. Ging ook niet door. Hoef ik in ieder geval geen cadeau meer voor pakjesavond te kopen.quote:Op maandag 22 november 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
Einde tijdperk.
yepquote:
Pics van jouw nichtje dan?quote:Op maandag 22 november 2021 21:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Mijn nichtje is vandaag jarig, gister feestje gepland. Ging ook niet door. Hoef ik in ieder geval geen cadeau meer voor pakjesavond te kopen.
Even zoekenquote:
Vreemde logica.quote:Op maandag 22 november 2021 21:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Mijn nichtje is vandaag jarig, gister feestje gepland. Ging ook niet door. Hoef ik in ieder geval geen cadeau meer voor pakjesavond te kopen.
Geef je het nog een hoger cijfer dan ik.quote:Op maandag 22 november 2021 20:48 schreef fetX het volgende:
@:jr-style-93
Die laatste 15 minuten![]()
7/10
Ze is trouwens 4 gewordenquote:
Het is FOK!en. Newbie.quote:Op maandag 22 november 2021 19:09 schreef aTypisch het volgende:
Een walrus onesiequote:Op maandag 22 november 2021 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je voor cadeau gehaald?
Is het neukken ? Homo.quote:
De regenboog eenhoorn onesie had ze al, dus dan werd het een walrus onesiequote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het normaal om een kind van 4 te fatshamen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |