abonnement Unibet Coolblue
pi_203810287
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, en nog wat langer geleden gooiden we onze uitwerpselen gewoon het raam uit. Wat is je punt?
Dat neutraliteit verklaren een goede Nederlandse traditie is. En met de huidige staat van de krijgsmacht geen gek idee.
  donderdag 24 februari 2022 @ 11:40:25 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203810370
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat neutraliteit verklaren een goede Nederlandse traditie is.
Hoe is een traditie een argument?

quote:
En met de huidige staat van de krijgsmacht geen gek idee.
Wat heeft de staat van de Nederlandse krijgsmacht ergens mee te maken? Ben je bang voor Russische troepen bij Enschede en Venlo :? .
Huilen dan.
pi_203810414
Degene met een sterk leger heeft inspraak op het wereldtoneel. En traditie heeft met alles wat we doen te maken. Het is de aard van het beestje.
  donderdag 24 februari 2022 @ 12:49:04 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203811795
Goed idee lak hebben aan onze NAVO bondgenoten. Dan komen ze ons vast ook nog eens te hulp.
pi_203812042
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:49 schreef Hexagon het volgende:
Goed idee lak hebben aan onze NAVO bondgenoten. Dan komen ze ons vast ook nog eens te hulp.
We hebben toch al decennia schijt aan onze NAVO bondgenoten? Moet je kijken naar de staat van onze krijgsmacht, een grotere opgestoken middelvinger naar onze bondgenoten kan je niet maken. En buiten dat hoeven we niet bang te zijn voor Russische troepen die de grens over trekken lees ik hier.
  donderdag 24 februari 2022 @ 13:00:16 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203812065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
We hebben toch al decennia schijt aan onze NAVO bondgenoten? Moet je kijken naar de staat van onze krijgsmacht, een grotere opgestoken middelvinger naar onze bondgenoten kan je niet maken. En buiten dat hoeven we niet bang te zijn voor Russische troepen die de grens over trekken lees ik hier.
De staat van onze krijgsmacht is inderdaad een hele goede reden om geen ruzie te gaan maken in de NAVO.
pi_203812262
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lolwat.

Baudet is continu aan het simpen voor Poetin man. Het is maar wat je neutraliteit noemt :') .

En waarom zou je je neutraal op moeten stellen tegen één of andere paranoïde maniak die kwijlend boven de bosatlas hangt om te kijken welke soevereine staten hij zich allemaal kan toe-eigenen?
Omdat er geen alternatief is. Wat is jouw oplossing? Allah hu akhbar en gaan met die banaan? Wat krijgen we dan? Een 3e wereldoorlog. Met een zeer grote kans op nucleaire inzet. En dan? Dan wint niemand. Behalve schorpioenen en kakkerlakken.

"Oke, dan doen we sancties! Geniaal! We moeten toch iets doen!?"
En wat levert dat op? Rusland is nu al zo ver dat ze heus niet meer hun troepen terug trekt voor wat economische sancties. That ship has sailed. Andersom zullen ze ons wel hard raken indien we sancties terug krijgen van Rusland. En dat is dan wel zo goed als zeker.

De Nederlandse bevolking is daar dan weer de dupe van.

Het is gewoon een realistische kijk op zaken. Wij als Nederland kunnen hier nu niets aan doen. Dit is niet onze oorlog. We hebben niks te winnen, alleen te verliezen. We kunnen Rusland niks maken op militair gebied. Sancties helpen niet en zorgt er alleen maar voor dat we zelf hard genaaid worden.

Het enige wat we zouden kunnen doen, is de NAVO aansporen om keihard op te treden tegen Rusland en een grootschalige oorlog aan te gaan. Met alle risico's van dien.

Wil je dat? Ik niet.
  donderdag 24 februari 2022 @ 13:19:58 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203812533
Want de Nederlandse burger merkt er natuurlijk helemaal niks van wanneer Poetin straffeloos land na land zijn wil op kan leggen in de achtertuin van Europa.
Huilen dan.
pi_203812711
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
Want de Nederlandse burger merkt er natuurlijk helemaal niks van wanneer Poetin straffeloos land na land zijn wil op kan leggen in de achtertuin van Europa.
We merken het vandaag al aan de gasprijzen. Morgen gaan de prijzen aan de pomp ook omhoog.

Land na land is tamelijk overdreven. Gelukkig zijn er vele landen lid van de NAVO en/of van de EU. Zoveel landen om in te nemen blijven er niet over aan de Russische grens. En het is maar de vraag of Rusland de middelen wel heeft om geheel Oekraïne bezet te houden.
pi_203813653
twitter


Wat een fantast is het ook. Is er binnen FvD helemaal niemand meer die even aan kan geven dat de leider van het padje is en wellicht eens vervangen moet worden? Of zijn die er inmiddels al wel uitgewerkt?
pi_203813716
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:14 schreef DarkwingDuck het volgende:
[ twitter ]

Wat een fantast is het ook. Is er binnen FvD helemaal niemand meer die even aan kan geven dat de leider van het padje is en wellicht eens vervangen moet worden? Of zijn die er inmiddels al wel uitgewerkt?
Iets zegt me dat het woordje 'democratie' in de afkorting 'FvD' net zoveel om het lijf heeft als dat het had in de afkorting 'DDR'.
Weet niet precies waar mijn onderbuikgevoel vandaan komt. :+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 24 februari 2022 @ 14:35:37 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203813946
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

Gelukkig zijn er vele landen lid van de NAVO en/of van de EU.
Dus toch voorstander van een eensgezinde reactie?
Huilen dan.
pi_203814152
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus toch voorstander van een eensgezinde reactie?
Helaas kan dat niet anders. Wat mij betreft was er al lang een EU leger en was de NAVO al decennia geleden opgedoekt.
pi_203816361
quote:
Kunnen we deze landverrader niet gewoon ruilen tegen Navalny of Kasparov ofzo?
pi_203816404
Politiek tegenstanders wegzetten als landverraders is al zo oud als de weg naar Rome. Wat meer originaliteit had wel gepast geweest.
pi_203816923
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:45 schreef DarkwingDuck het volgende:
Politiek tegenstanders wegzetten als landverraders is al zo oud als de weg naar Rome. Wat meer originaliteit had wel gepast geweest.
'Poetin's vijfde colonne' is dat een betere omschrijving?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203816968
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
'Poetin's vijfde colonne' is dat een betere omschrijving?
Geen idee wat colonne 1 t/m 4 is.
pi_203817126
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Geen idee wat colonne 1 t/m 4 is.
quote:
De vijfde colonne is een term die gebruikt wordt voor bepaalde krachten die in een land of een andere eenheid voor de vijand actief zijn. De term suggereert een georganiseerde samenzwering, die op instigatie van de vijand van binnenuit de weerstand probeert uit te hollen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203817146
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:45 schreef DarkwingDuck het volgende:
Politiek tegenstanders wegzetten als landverraders is al zo oud als de weg naar Rome. Wat meer originaliteit had wel gepast geweest.
Schimmige persoonlijke en partij financiering, fanatieke jeugdclub en pogingen om FvD scholen op te richten, ondermijning van de overheid waar ze maar kunnen, duizenden Nederlanders dood mede door zijn desinformatie en nu neemt hij 1 op 1 de talking points van een grote sterke leider uit het oosten over.

Met alle respect, we hebben dit eerder gezien en die mensen zijn de definitie van een landverrader.
pi_203817184
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]

Weer wat geleerd. Dank je.
Ik geloof niet zo in dat soort samenzweringstheorieën.
pi_203817192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Schimmige persoonlijke en partij financiering, fanatieke jeugdclub en pogingen om FvD scholen op te richten, ondermijning van de overheid waar ze maar kunnen, duizenden Nederlanders dood mede door zijn desinformatie en nu neemt hij 1 op 1 de talking points van een grote sterke leider uit het oosten over.

Met alle respect, we hebben dit eerder gezien en die mensen zijn de definitie van een landverrader.
Vertel.

En wat is je oplossing voor deze landverrader en zijn volgelingen? Tegen de muur ermee of al dan niet tijdelijk in kampen wegzetten?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2022 17:44:42 ]
pi_203817229
Zorgen in Tweede Kamer om pro-Russische uitlatingen Thierry Baudet

https://www.telegraaf.nl/(...)ingen-thierry-baudet

Bolsjewiek Baudet.
  Moderator donderdag 24 februari 2022 @ 17:50:08 #224
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203817294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:46 schreef Gehrman het volgende:
Zorgen in Tweede Kamer om pro-Russische uitlatingen Thierry Baudet

https://www.telegraaf.nl/(...)ingen-thierry-baudet

Bolsjewiek Baudet.
Rusland is allang niet meer communistisch dus die vlieger gaat niet op. Ik zou er eerder een ander etiket opplakken, blijkbaar geilt extreem-rechts op "sterke mannen" die iedereen die ze niet steunen opsluit of vermoord, Wilders is ook nogal geporteerd van Poetin net als Trump en zijn aanhangers.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 24 februari 2022 @ 17:52:17 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203817329
Baudet is de nieuwe CPN die ons in de Russische invloedsfeer wil brengen.

En vroeger was Rusland een linkse dictatuur en nu is het een rechtse dictatuur. Dus draaien de westerse zetbazen tegenwoordig hun drol ook rechtsom.
pi_203817379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Vertel.

En wat is je oplossing voor deze landverrader en zijn volgelingen? Tegen de muur ermee of al dan niet tijdelijk in kampen wegzetten?
Vertel wat?

Hem lekker laten zitten waar hij zit. Heb genoeg vertrouwen in ons systeem dat het tegen deze landverrader kan. Maar als iemand in mijn omgeving nog zegt dat hij voor het forum is, dan is diegene niet mijn vriendje meer. Als blijkt dat Bidet de wet heeft overtreden dan moet hij vervolgd worden.

Wat betreft de doodstraf ben ik altijd tegen. Maar als je daar al bang voor bent dan moet je eens uit je bubbeltje van wappies stappen.
pi_203817401
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:52 schreef Hexagon het volgende:
Baudet is de nieuwe CPN die ons in de Russische invloedsfeer wil brengen.

En vroeger was Rusland een linkse dictatuur en nu is het een rechtse dictatuur. Dus draaien de westerse zetbazen tegenwoordig hun drol ook rechtsom.
Ben anders ook wel teleurgesteld in de SP de afgelopen weken. Die lijken ook nog niet helemaal te beseffen dat het daar rechts is tegenwoordig.
pi_203817432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vertel wat?
Geschiedkundige voorbeelden die passen bij je lijstje. Ben dol op geschiedenis.

Wel interessant dat als je niet zonder meer meegaat in een bepaald punt mbt Baudet je gelijk in de wappiehoek gedrukt wordt. Terwijl ik juist voor vaccinatie ben en zelf ook gevaccineerd ben en geboosterd. Schijnbaar zit het in de menselijke aard om mensen veilig in hokjes te stoppen.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2022 18:01:17 ]
pi_203817543
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:59 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Geschiedkundige voorbeelden die passen bij je lijstje. Ben dol op geschiedenis.

Wel interessant dat als je niet zonder meer meegaat in een bepaald punt mbt Baudet je gelijk in de wappiehoek gedrukt wordt. Terwijl ik juist voor vaccinatie ben en zelf ook gevaccineerd ben en geboosterd. Schijnbaar zit het in de menselijke aard om mensen veilig in hokjes te stoppen.
Ik durf wel veilig te beweren dat je een wappie bent als je vreest dat Nederlandse soldaten je gaan doodschieten of in concentratiekampen te gaan stoppen als je voor het forum bent ja. Als je zoiets post dan zet je jezelf voor de meeste mensen veilig in het debielen hokje.
pi_203817620
Benieuwd naar de autobiografie van Paul Elstak die meneer heeft gestrikt (of andersom).
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203817738
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 18:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik durf wel veilig te beweren dat je een wappie bent als je vreest dat Nederlandse soldaten je gaan doodschieten of in concentratiekampen te gaan stoppen als je voor het forum bent ja. Als je zoiets post dan zet je jezelf voor de meeste mensen veilig in het debielen hokje.
Maar die geschiedkundige voorbeelden blijven dus uit?
  Moderator donderdag 24 februari 2022 @ 18:42:01 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203818072
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:59 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Geschiedkundige voorbeelden die passen bij je lijstje. Ben dol op geschiedenis.

Wel interessant dat als je niet zonder meer meegaat in een bepaald punt mbt Baudet je gelijk in de wappiehoek gedrukt wordt. Terwijl ik juist voor vaccinatie ben en zelf ook gevaccineerd ben en geboosterd. Schijnbaar zit het in de menselijke aard om mensen veilig in hokjes te stoppen.
Mussert springs to mind. Quisling ook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203818200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 18:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mussert springs to mind. Quisling ook.
Hartelijk dank, dat zijn voorbeelden waar ik wat mee kan.
Maar hadden die net als Baudet al voor de machtsovername duizenden doden op hun geweten door misinformatie?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2022 18:48:48 ]
pi_203818418
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 18:47 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Hartelijk dank, dat zijn voorbeelden waar ik wat mee kan.
Maar hadden die net als Baudet al voor de machtsovername duizenden doden op hun geweten door misinformatie?
Als geschiedenis fan wist je best over wie ik het had. Maar Baudet is dus nog erger dan Mussert, dus hoe durf ik toch Baudet een landverrader te noemen!? Jij hebt de discussie gewonnen.
pi_203818513
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als geschiedenis fan wist je best over wie ik het had. Maar Baudet is dus nog erger dan Mussert, dus hoe durf ik toch Baudet een landverrader te noemen!? Jij hebt de discussie gewonnen.
Het gaat mij niet om winst of verlies in een gesprek. En ja, ik had natuurlijk wel een lijstje met gegadigden. Maar ik kan geen gedachtenlezen, dus wie weet bedoelde jij wel iemand anders. Wie weet roep je maar wat en heeft Tijger_m je een uitweg gegeven. Wie zal het zeggen.
  donderdag 24 februari 2022 @ 22:20:30 #236
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203823283
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef nostra het volgende:
Benieuwd naar de autobiografie van Paul Elstak die meneer heeft gestrikt (of andersom).
Krijgen we wel even een glimp van de werkelijke muzieksmaak van Thierry :D
pi_203831641
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
Want de Nederlandse burger merkt er natuurlijk helemaal niks van wanneer Poetin straffeloos land na land zijn wil op kan leggen in de achtertuin van Europa.
Je moet het wel 'onze achtertuin' noemen. Jaren en jaren wordt de EU al "Europa" genoemd om duidelijk te maken dat het hele continent van de EU is, en dan kom jij een stuk van het continent Europa achtertuin noemen. Je moet de propaganda natuurlijk wel zo verspreiden als die bedoeld is.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:52 schreef Hexagon het volgende:
Baudet is de nieuwe CPN die ons in de Russische invloedsfeer wil brengen.

En vroeger was Rusland een linkse dictatuur en nu is het een rechtse dictatuur. Dus draaien de westerse zetbazen tegenwoordig hun drol ook rechtsom.
Links haalt tegenwoordig de kastanjes uit het vuur voor het internationale grootbedrijf terwijl het de gewone mensen opzadelt met de rekening van elitaire hobbies en met minachting behandelt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203831697


Toevallig dat Poetin's vijfde colonne tegen is zeg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 14:25:37 #239
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203831733
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]

Toevallig dat Poetin's vijfde colonne tegen is zeg.
Zoals al eerder gezegd, vooral extreem-rechts is gek op Poetin, een moordende anti-democraat is hun vriend. Spreekt toch wel boekdelen, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203831751
twitter

Koekoek
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:27:27 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203831761
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]

Toevallig dat Poetin's vijfde colonne tegen is zeg.
Kleur bekennen.
Huilen dan.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:29:08 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203831791
Ik ben wel voor een noodwet om eigenaren van social media en andere web-platforms te verplichten om Kremlin trollen eraf te gooien.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:29:52 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203831804
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel voor een noodwet om eigenaren van social media en andere web-platforms te verplichten om Kremlin trollen eraf te gooien.
Wordt wel saai op de fok dan.
Huilen dan.
pi_203831860
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wordt wel saai op de fok dan.
Gelukkig is de FvD-webcare hier immer aanwezig om alle fratsen van de collaborerende en doorgesnoven lavendelleider goed te praten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203831886
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:26 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Koekoek
Mooi die aparte hersengymnastiek aan de wappie-kant. De ene dag kun je protesteren tegen een door jezelf verzonnen 'coronadictatuur' en de volgende dag loop je zonder enige scrupules een dictator te verdedigen. 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203832129
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]

Toevallig dat Poetin's vijfde colonne tegen is zeg.
Hart voor Poetin. Denken dat Poetin om ze geeft. :')
pi_203832170
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:26 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Koekoek
Hij kopieert ook TrumpsPoetins gedrag :')
pi_203832289
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:52 schreef Hexagon het volgende:
Baudet is de nieuwe CPN die ons in de Russische invloedsfeer wil brengen.

En vroeger was Rusland een linkse dictatuur en nu is het een rechtse dictatuur. Dus draaien de westerse zetbazen tegenwoordig hun drol ook rechtsom.
Tenzij Baudet de meerderheid haalt in Amsterdam kunnen ze meebesturen wel vergeten dan.
quote:
In de lokale democratie werd tot ver in de jaren zeventig niet echt aan een uitgesproken meerderheid voor een college van B&W gedacht. Daar heerste het ‘afspiegelingscollege’: elke partij van enige omvang werd daarin opgenomen, meestal zonder onderhandelingen vooraf 1).

1)Dat gold aanvankelijk ook voor de CPN, totdat in 1948 Tsjecho-Slowakije door een staatsgreep in communistische handen viel en per vliegtuig voedsel voor (West-)Berlijn moest worden aangevoerd, omdat de Sovjets vervoer over land onmogelijk hadden gemaakt. De communistische wethouders werden toen uit het college van B&W in Amsterdam verwijderd.
https://www.parlement.com(...)afspiegelingscollege
pi_203832412
Hiermee vergeleken valt Baudet nogal mee trouwens.
quote:
Oud-kanselier Schröder eist einde aan invasie

Kort nieuws - 25 February 2022 - Auteur: Redactie Duitslandweb
Voormalig bondskanselier Gerhard Schröder heeft zich uitgesproken tegen de Russische invasie van Oekraïne. Schröder, nog altijd lid van de SPD, komt regelmatig in opspraak door zijn activiteiten voor Russische bedrijven als Gazprom en Rosneft.
Donderdag uitte Schröder op LinkedIn kritiek op de Russische invasie. “Het oorlogsgeweld en het daarmee verbonden leed voor de mensen in Oekraïne moet zo snel mogelijk beëindigd worden”, schreef hij. Volgens hem was dat de “verantwoordelijkheid van de Russische regering”. In hetzelfde bericht relativeerde hij de situatie. Hij stelt dat er aan beide zijden veel fouten zijn gemaakt, maar dat de veiligheidsinteressen van Rusland de militaire ingreep niet rechtvaardigen.

Schröder is in Duitsland omstreden. Van 1998 tot 2005 was hij bondskanselier van Duitsland. Nadat hij door Merkel werd opgevolgd, trad hij in dienst bij de Russische gasgigant Gazprom. In 2017 kreeg hij een topfunctie bij het Russische olieconcern Rosneft. Dat bedrijf staat sinds de Russische annexatie van de Krim in 2014 op de EU-sanctielijst. Schröder is bevriend met Poetin, en lobbyt voor Russisch gas en de belangen van Moskou.

Voor de SPD vormen Schröders nauwe banden met het Kremlin een hoofdpijndossier. De partijleiding ziet zijn activiteiten als privézaken van een partijlid, maar dit leidt in de partij tot steeds meer frustratie. Prominent SPD-lid Gesine Schwan noemt Schröder 'totaal ontspoord' en hoopt dat SPD-voorzitter Lars Klingbeil ervoor kan zorgen dat de partij zich distantieert van de oud-kanselier. Ook elders in de partij is men ontevreden. Verschillende lokale afdelingen willen dat Schröder ontslag neemt bij de Russische bedrijven of uit de partij wordt gezet. Lees meer bij Die Zeit, Der Spiegel en ons achtergrondartikel over de Duits-Russische relatie
https://duitslandinstituu(...)st-einde-aan-invasie
pi_203833959
In ieder geval wel goed dat deze collaborateur kleur bekent. Wie nu nog stemt op zijn partij steunt openlijk de vijand.

[ Bericht 20% gewijzigd door Tijger_m op 25-02-2022 18:33:56 ]
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 18:34:16 #251
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203834993
Hou het wel civiel, mensen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203835127
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 17:14 schreef Ericr het volgende:
In ieder geval wel goed dat deze collaborateur kleur bekent. Wie nu nog stemt op zijn partij steunt openlijk de vijand.
Had zo een uitspraak van Wilders of Baudet kunnen zijn jegens Kaag en Blok bij het debat over financiering aan UAWC.

Dat terwijl het standpunt van Baudet ook makkelijk met inhoudelijke argumenten omver te schoffelen is.
pi_203836060
Openlijk steun aan een vijand geven en er zo goed als zeker ook financieel gesteund door worden behoeft weinig inhoudelijke argumenten. Baudet heult met de vijand. Een vijand met bloed aan de handen.

Enige waar Baudet mee komt zijn jij bakken. Net nog een tweet waarin hij Kosovo aanhaalt. Het vergelijk gaat behoorlijk mank omdat daar de agressor werd aangepakt terwijl Putin een agressor verzint om zijn handelen goed te praten en een oorlog te starten.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 19:34:42 #254
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203836080
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Had zo een uitspraak van Wilders of Baudet kunnen zijn jegens Kaag en Blok bij het debat over financiering aan UAWC.

Dat terwijl het standpunt van Baudet ook makkelijk met inhoudelijke argumenten omver te schoffelen is.
Nee, dat is geen organisatie die onze vrijheid en die van Europa bedreigd. Complete onzinnige vergelijking dus te meer omdat Wilders en Baudet nogal graag Nederlandse ministers van alles en nog wat onderstellen al was het maar op basis van hun afkomst zonder enige feitelijke basis.

Baudet en Wilders zitten in het stadium Hitler vereerders in de jaren 30 met Poetin en ze hebben niet eens het excuus dat ze bang zijn dat communisten anders de macht in handen krijgen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203836300
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat is geen organisatie die onze vrijheid en die van Europa bedreigd. Complete onzinnige vergelijking dus te meer omdat Wilders en Baudet nogal graag Nederlandse ministers van alles en nog wat onderstellen al was het maar op basis van hun afkomst zonder enige feitelijke basis.
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben.

Ik zeg dat zulke uitspraken zo recht uit de mond van Wilders of Baudet kunnen komen. Volgens mij heeft iig Wilders met enige regelmaat uitspraken met zo'n strekking gedaan over verscheidene politici.

Het is te makkelijk om politiek tegenstanders en hun aanhang als landverrader weg te zetten. We weten namelijk wat er gebeurd met landverraders. En als je het maar vaak genoeg zegt gaan mensen het vanzelf geloven weten we ook.
pi_203836753
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:33 schreef Ericr het volgende:
Openlijk steun aan een vijand geven en er zo goed als zeker ook financieel gesteund door worden behoeft weinig inhoudelijke argumenten. Baudet heult met de vijand.
Leg dat feitelijk bloot.
Maak maar een precieze opsomming van de Russische geldstromen richting FvD met bronvermelding erbij, of knip en plak die van andere bronnen. Dat maakt veel meer indruk. En verlaag je niet tot het niveau van Baudet zelf.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2022 20:02:02 ]
pi_203837177
Er is natuurlijk alleen sprake van landverraad als je steun uit spreekt aan iemand die je eigen land aan valt. Hoe erg de aanval van Rusland ook is en hoe dom het ook is dat Baudet openlijk Poetin steunt (alsof Baudet daar wat voor terugkrijgt, Rusland is echt niet geïnteresseerd in een kansloos minipartijtje in een klein landje), maar landverraad is het niet. Rusland is Nederland niet binnengevallen en zelfs niet 1 van de bondgenoten van Nederland.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203838269
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:20 schreef Hanca het volgende:
Er is natuurlijk alleen sprake van landverraad als je steun uit spreekt aan iemand die je eigen land aan valt. Hoe erg de aanval van Rusland ook is en hoe dom het ook is dat Baudet openlijk Poetin steunt (alsof Baudet daar wat voor terugkrijgt, Rusland is echt niet geïnteresseerd in een kansloos minipartijtje in een klein landje), maar landverraad is het niet. Rusland is Nederland niet binnengevallen en zelfs niet 1 van de bondgenoten van Nederland.
Baudet wil een veiligheidssituatie creëren waarin het ieder Europees land voor zich is. Weg met de EU en weg met de NAVO. We zien wat het doet met je grenzen als je als klein land naast Rusland bent. Gevaar wat nu ver weg lijkt was in mijn leven nog op een uurtje of 5 rijden.

Bovendien is Rusland wel bezig met een aanval op ons en onze bondgenoten. De "drugsverslaafde neonazi regering" in Oekraïne krijgt steun van NAVO-landen en de NAVO wil zelfs dit naziland opnemen.

Eigenlijk is Oekraïne niet eens een echt land want ze waren vaak onderdeel van Rusland de afgelopen 1000 jaar. Met die logica is een groot deel van de EU eigenlijk onderdeel van Rusland. We zien dat ze geweld daarvoor niet schuwen.

We hebben dus een buitenlandse leider die ons en onze bondgenoten ontmenselijkt. We werken tenslotte samen met letterlijke nazi's die bezig met genocide zijn. Daarnaast ontkent hij het bestaansrecht van een hele hoop landen.

En bij die man staat Baudet ja te knikken en neemt hij de standpunten uit het kremlin bijna 1 voor 1 over. Dat is verraad.
pi_203838585
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bovendien is Rusland wel bezig met een aanval op ons en onze bondgenoten. De "drugsverslaafde neonazi regering" in Oekraïne krijgt steun van NAVO-landen en de NAVO wil zelfs dit naziland opnemen.
Dit is natuurlijk gewoon niet waar, Oekraïne is nooit een optie geweest voor de NAVO tot nu toe.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203838743
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk gewoon niet waar, Oekraïne is nooit een optie geweest voor de NAVO tot nu toe.
Altijd fijn als mensen halverwege stoppen met lezen.

Het was een inleiding voor: We hebben dus een buitenlandse leider die ons en onze bondgenoten ontmenselijkt. We werken tenslotte samen met letterlijke nazi's die bezig met genocide zijn. Daarnaast ontkent hij het bestaansrecht van een hele hoop landen.
pi_203838833
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Altijd fijn als mensen halverwege stoppen met lezen.

Het was een inleiding voor: We hebben dus een buitenlandse leider die ons en onze bondgenoten ontmenselijkt. We werken tenslotte samen met letterlijke nazi's die bezig met genocide zijn. Daarnaast ontkent hij het bestaansrecht van een hele hoop landen.
Ik stop niet met lezen. En ja, Baudet zijn tweets en opmerkingen zijn walgelijk. Maar 'landverraad' is toch echt voorbehouden aan mensen die het eigen land verraden, niet aan mensen die niet boos zijn op een land dat een ander land aanvalt waarmee we niet eens bondgenoot zijn (wat jij zo ongeveer ontkende).

Hij is een idioot, hij zit ook weer eens aan de verkeerde kant, maar dat maakt hem geen landverrader.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203839499
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik stop niet met lezen. En ja, Baudet zijn tweets en opmerkingen zijn walgelijk. Maar 'landverraad' is toch echt voorbehouden aan mensen die het eigen land verraden, niet aan mensen die niet boos zijn op een land dat een ander land aanvalt waarmee we niet eens bondgenoot zijn (wat jij zo ongeveer ontkende).

Hij is een idioot, hij zit ook weer eens aan de verkeerde kant, maar dat maakt hem geen landverrader.
Oh het is niet alleen dat hoor.

Hij ondermijnt alles wat de overheid doet met allerlei samenzweringstheorieën. Heeft met zijn corona praatjes meegeholpen aan duizenden onnodige Nederlandse doden. Daarnaast papegaait hij een buitenlandse dictator en verbergt hij waar zijn eigen centjes en die vd partij vandaan komen.

Ik heb geen moeite met deze boreale meneer een verrader te noemen. We kunnen al de graven van zijn slachtoffers bezoeken.
pi_203839676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We kunnen al de graven van zijn slachtoffers bezoeken.
Datzelfde kan je natuurlijk van Rutte & Co zeggen. Zelfmoorden door toeslagenschandaal, doden door verkeerde adviezen aan het begin van de pandemie. Maar is dit de manier? Of zinken we dan af naar het niveau van Baudet en zijn FvD?
  Moderator zaterdag 26 februari 2022 @ 00:46:20 #264
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203840845
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:20 schreef Hanca het volgende:
Er is natuurlijk alleen sprake van landverraad als je steun uit spreekt aan iemand die je eigen land aan valt. Hoe erg de aanval van Rusland ook is en hoe dom het ook is dat Baudet openlijk Poetin steunt (alsof Baudet daar wat voor terugkrijgt, Rusland is echt niet geïnteresseerd in een kansloos minipartijtje in een klein landje), maar landverraad is het niet. Rusland is Nederland niet binnengevallen en zelfs niet 1 van de bondgenoten van Nederland.
Je bent MH17 vergeten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203840967
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh het is niet alleen dat hoor.

Hij ondermijnt alles wat de overheid doet met allerlei samenzweringstheorieën. Heeft met zijn corona praatjes meegeholpen aan duizenden onnodige Nederlandse doden. Daarnaast papegaait hij een buitenlandse dictator en verbergt hij waar zijn eigen centjes en die vd partij vandaan komen.

Ik heb geen moeite met deze boreale meneer een verrader te noemen. We kunnen al de graven van zijn slachtoffers bezoeken.
Ik vind het eigenlijk nog het ergste dat de politieke carrière van Baudet begonnen is met het referendum over het associatieverdrag met Oekraïne.

Er is een flagrante oorlogsdaad gepleegd waarbij een vliegtuig vol met landgenoten is neergehaald. In Europees verband is er na veel diplomatie besloten tot een associatieverdrag. Heel Europa had in 2014-2015 akkoord gegeven, maar hier in Nederland hebben we de boel uiteindelijke weten te rekken tot 2017. Leve het populisme!
Een meerderheid van de Nederlandse burgers die denkt dat dat zij zich in deze uiterst complexe diplomatie moeten mengen, godzijdank met een hele lage opkomst, en tegen stemt.

quote:
Aleksandr Doegin vernam het nieuws over de monsterzege van Thierry Baudet bij de Provinciale Statenverkiezingen met „grote blijdschap en groot enthousiasme”, zo vertelt de ultraconservatieve Russische denker aan de telefoon in Moskou. Doegin (57) spreekt lyrisch over de leider van het Forum voor Democratie. „Een van de meest intellectuele denkers die ik ooit heb ontmoet. Een volkomen originele en onafhankelijke man. Een rijzende ster.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)3954364?t=1645832323

Laten we vooral even stilstaan hoe groot Baudet kon worden in 2019. En hoe erg blij men in Rusland dus is met dergelijke zaken. Of Baudet daar ooit geld voor heeft gekregen doet hier eigenlijk niet eens ter zake. Wel dat wij in onze democratie dergelijke personen tot grote hoogte kunnen laten stijgen, en dat er een coronapandemie nodig is om de meerderheid te overtuigen van de ridiculiteit van dergelijke populisten. Al moeten we zien wat voor verheffende dingen Ongehoord Nieuws onze samenleving kan bieden voor de volgende stembusgangen...
pi_203841607
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je bent MH17 vergeten.
Dat was een verschrikkelijk ongeluk, geen aanval op ons land. Niemand wilde bewust een passagiegiersvliegtuig neerhalen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203841963
Het is nog wachten op uitspraken van Baudet dat Hitler eigenlijk best goede ideeen had.
Ik denk serieus dat het niet meer lang meer gaat duren voordat Baudet dit soort uitspraken gaat doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 26-02-2022 09:05:27 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203841986
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:53 schreef Pedroso het volgende:
Het is nog wachten op uitspraken van Baudet dat Hitler eigenlijn best goede ideeen had.
Ik denk serieus dat het niet meer lang meer gaat duren voordat Baudet dit soort uitspraken gaat doen.
Hij is in ieder geval al ingelezen.

Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203847534
Baudet lijkt in een sterfhuisconstructie te zitten nu.
quote:
Tweeslachtig
Deze week nam de PVV opnieuw een tweeslachtige positie in. Voor een „Russische militaire inval is geen excuus te verzinnen”, twitterde Wilders donderdag, hoewel het Westen volgens hem „enorm heeft geblunderd door een NAVO-lidmaatschap van Oekraïne niet uit te sluiten”. Sancties waren volgens hem onnodig.

Veel uitgesprokener pro-Oekraïens is JA21. Buitenlandwoordvoerder Derk-Jan Eppink (ex-FVD) riep donderdag op tot uitbreiding van het sanctiepakket. Het Oekraïense volk, zei hij, verdient „onze volledige steun”. JA21 sluit daarmee aan bij andere rechtse partijen in Europa die zich nu tegen Poetin keren. De Italiaanse Lega-leider Matteo Salvini, die ooit met een shirt van Poetin poseerde, sprak zich uit tegen de oorlog en legde bloemen bij de Oekraïense ambassade. De Franse presidentskandidaat Eric Zemmour, die lang sympathie had voor Rusland, noemde de inval een „schending van de Oekraïense soevereiniteit”. De Tsjechische president Milos Zeman, lang één van de meest uitgesproken pro-Russische politici in Europa, sprak van een „misdaad tegen de vrede” en bepleitte harde sancties.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)voor-poetin-a4094783
pi_203852442
twitter
pi_203853823
FvD-senator Theo Hiddema snapt niks van het gedweep van zijn partijgenoten met de Russische president Poetin. Dat laat hij weten aan De Telegraaf. De eigenzinnige senator, tevens strafrechtadvocaat, uitte de afgelopen jaren al vaker kritiek op standpunten van FvD en partijleider Thierry Baudet.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 22:17:33 #272
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203854067
Is er niet ergens een pdf van dat boekje? Ben wel benieuwd naar die EXPLOSIEVE info maar weiger om die sujet te financieren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203854707
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:17 schreef fathank het volgende:
Is er niet ergens een pdf van dat boekje? Ben wel benieuwd naar die EXPLOSIEVE info maar weiger om die sujet te financieren.
Je mist niet veel.... Complotkronkels



* Twin towers was false flag
https://twitter.com/widtvoet/status/1489303560814800897

* Eerdmans en Nanninga zijn deepstate agents. die hem binnen FvD moesten kalt stellen
https://www.fvd.nl/pre-order-nu-het-coronabedrog
pi_203857447
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:07 schreef Bluesdude het volgende:
FvD-senator Theo Hiddema snapt niks van het gedweep van zijn partijgenoten met de Russische president Poetin. Dat laat hij weten aan De Telegraaf. De eigenzinnige senator, tevens strafrechtadvocaat, uitte de afgelopen jaren al vaker kritiek op standpunten van FvD en partijleider Thierry Baudet.
Je vraagt je toch keer op keer weer af wat die man nog steeds bij Forum voor Demagogie doet.
pi_203857775
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Twin towers was false flag
Dat is de 'gateway drug' voor complotgekkies.
  zondag 27 februari 2022 @ 06:53:26 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203857876
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je mist niet veel.... Complotkronkels

[ afbeelding ]

* Twin towers was false flag
https://twitter.com/widtvoet/status/1489303560814800897

* Eerdmans en Nanninga zijn deepstate agents. die hem binnen FvD moesten kalt stellen
https://www.fvd.nl/pre-order-nu-het-coronabedrog
Prima boekje voor op vakantie dus :D. Leest als een spannende thriller.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203859253
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 02:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je vraagt je toch keer op keer weer af wat die man nog steeds bij Forum voor Demagogie doet.
Omdat hij het stiekem wel prima vind, alleen voor de pr doet ie soms even verbaasd.

Vergeet zijn geschiedenis als fascistenvriend niet.
pi_203860242
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 10:36 schreef arie_bc het volgende:

[..]
Omdat hij het stiekem wel prima vind, alleen voor de pr doet ie soms even verbaasd.

Vergeet zijn geschiedenis als fascistenvriend niet.
Vertel?
pi_203860814
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Vertel?
Hij verdedigde meermaals het NSB-lidmaatschap van zijn vader en broer.

Hij verdedigde Rost van Tonningen en had zelfs een 'warme band' met haar.
pi_203864360
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:44 schreef arie_bc het volgende:

[..]
Hij verdedigde meermaals het NSB-lidmaatschap van zijn vader en broer.

Hij verdedigde Rost van Tonningen en had zelfs een 'warme band' met haar.
Ik voel betrekkelijk weinig behoefte om het op te nemen voor iemand als Hiddema, maar toch: het ligt wel een stuk genuanceerde dan jij hier voorspiegelt.
pi_203865006
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:33 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik voel betrekkelijk weinig behoefte om het op te nemen voor iemand als Hiddema, maar toch: het ligt wel een stuk genuanceerde dan jij hier voorspiegelt.
1 kkeer kan toeval zijn, 2 keer geeft al twijfel en nu met FVD is hij voor de derde keer op dubieuze wijze aan het flirten met fascisten.
pi_203865142
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 17:08 schreef arie_bc het volgende:

[..]
1 kkeer kan toeval zijn, 2 keer geeft al twijfel en nu met FVD is hij voor de derde keer op dubieuze wijze aan het flirten met fascisten.
Aha. En de keren dat hij juist mensen aan de andere kant van het politieke spectrum verdedigde... mogen we die dan weer van de score aftrekken?
pi_203876937
Die Thierry van jullie net in het debat, wat een gek :')
Radio Espantoso
pi_203877121
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 12:49 schreef Peligrosso het volgende:
Die Thierry van jullie net in het debat, wat een gek :')
Compleet van het padje.
Hebben ze in de Kamer geen psycholoog die de kamerleden zo nu en dan spreekt en beoordeeld of ze nog wel in staat zijn om hun taak uit te voeren?
pi_203877125
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 12:49 schreef Peligrosso het volgende:
Die Thierry van jullie net in het debat, wat een gek :')
  maandag 28 februari 2022 @ 13:19:26 #286
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203877439
Waar blijft de FvD-Webcare om dit stukje PutinPropaganda te duiden?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203877552
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 12:59 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Compleet van het padje.
Hebben ze in de Kamer geen psycholoog die de kamerleden zo nu en dan spreekt en beoordeeld of ze nog wel in staat zijn om hun taak uit te voeren?
Hij gaat te diep en dat is voor velen niet te volgen.

Hij moet, net als de rest van die kudde, zich met simpele bewoordingen duidelijk maken.
pi_203877643
Gelukkig zijn er nog meer mensen die zien wat er (helaas gebeurd) in de Oekraine.


Maar deze stap van de Russen is bizar groot door de komplete Ukraine aan te vallen.
Dat geeft ook aan, voor mij dan, hoe wanhopig de Russen zelf zijn, om zo'n enorme stap te ondernemen.

Zie hieronder een (lange) documentaire van Oliver Stone over de Oekraine en de overname van de macht.

pi_203877704
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:28 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Hij gaat te diep en dat is voor velen niet te volgen.
Ik zou zijn studenteske gebral niet willen verwarren met diepgang.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2022 13:42:42 ]
  maandag 28 februari 2022 @ 13:44:23 #290
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_203877732
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:28 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Hij gaat te diep en dat is voor velen niet te volgen.

Hij moet, net als de rest van die kudde, zich met simpele bewoordingen duidelijk maken.
:')

Groot denker is het ook
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_203877783
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef Schaamlap het volgende:
Gelukkig zijn er nog meer mensen die zien wat er (helaas gebeurd) in de Oekraine.


Maar deze stap van de Russen is bizar groot door de komplete Ukraine aan te vallen.
Dat geeft ook aan, voor mij dan, hoe wanhopig de Russen zelf zijn, om zo'n enorme stap te ondernemen.

Zie hieronder een (lange) documentaire van Oliver Stone over de Oekraine en de overname van de macht.

Je schrijft 'Poetin' verkeerd.
Je held heeft overigens vandaag clusterbommen op de burgerbevolking van Kharkiv gegooid. Met z'n "vredes"missie. :') :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203877786
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:42 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik zou zijn studenteske gebral niet willen verwarren met diepgang.
Ja misschien niet helemaal goed verwoord maar hij kan praten wat hij wil maar de "overkant", de oppositie, heeft werkelijk geen enkel benul wat er speelt daar. Of misschien weten ze het wel maar je kiest uiteraard voor je eigen loopbaan en veiligheid de "juiste" kant.

Wat vindt je er van dat die Ursula von der Leyen zomaar uitbraakt dat Oekraine in de Eu moet komen?
Totaal gestoord.
Dat maakt de situatie er niet beter op.

Hier wordt gewoon ordinaire ego politiek bedreven over de rug van de Oekrainiers en de EU inwoners.
pi_203877800
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je schrijft 'Poetin' verkeerd.
Je held heeft overigens vandaag clusterbommen op de burgerbevolking van Kharkiv gegooid. Met z'n "vredes"missie. :') :r
Ga nu maar even die docu bekijken en dan begrijp je misschien beter wat er zich daar allemaal afspeelt.
pi_203877811
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:47 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Wat vindt je er van dat die Ursula von der Leyen zomaar uitbraakt dat Oekraine in de Eu moet komen?
Totaal gestoord.
Dat maakt de situatie er niet beter op.

Eens. Oekraïne voldeed bij lange na niet aan de norm voor toetreding en zal dat nu nog minder doen. Puur populisme van deze mevrouw.
pi_203877860
En dan dit:
Rutte over Oekraïneoorlog: ‘We moeten bereid zijn prijs voor veiligheid en vrijheid te betalen’

Alles WORDT voor hem betaald door het Nederlandse volk.
Makkelijk lullen van Markje, de leugenaar. :r
pi_203877877
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:52 schreef Schaamlap het volgende:
En dan dit:
Rutte over Oekraïneoorlog: ‘We moeten bereid zijn prijs voor veiligheid en vrijheid te betalen’

Alles WORDT voor hem betaald door het Nederlandse volk.
Makkelijk lullen van Markje, de leugenaar. :r
Misschien is het nog wat vroeg ze, maar jammer dat er niet wordt gezegd hoe men dat allemaal denkt te gaan betalen.

Klinkt een beetje als voor meer geld naar de zorg zijn, voor het afschaffen van het eigen risico zijn, voor het uitbreiden van wat onder de basisverzekering valt zijn, maar dan gaan zeuren als de zorgpremie een tientje stijgt.
  maandag 28 februari 2022 @ 13:54:20 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203877879
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:52 schreef Schaamlap het volgende:
En dan dit:
Rutte over Oekraïneoorlog: ‘We moeten bereid zijn prijs voor veiligheid en vrijheid te betalen’

Alles WORDT voor hem betaald door het Nederlandse volk.
Makkelijk lullen van Markje, de leugenaar. :r
We kunnen inderdaad beter aan het Russische infuus blijven hangen totdat die kerncentrales zijn gebouwd _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203877899
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:52 schreef Schaamlap het volgende:
En dan dit:
Rutte over Oekraïneoorlog: ‘We moeten bereid zijn prijs voor veiligheid en vrijheid te betalen’

Alles WORDT voor hem betaald door het Nederlandse volk.
Makkelijk lullen van Markje, de leugenaar. :r
Dat treft want we moesten toch al betalen voor stikstof en dergelijke. Laat ze die miljarden maar ombuigen naar defensie. Stuk nuttiger.
  maandag 28 februari 2022 @ 13:56:09 #299
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203877906
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef Schaamlap het volgende:
Gelukkig zijn er nog meer mensen die zien wat er (helaas gebeurd) in de Oekraine.


Maar deze stap van de Russen is bizar groot door de komplete Ukraine aan te vallen.
Dat geeft ook aan, voor mij dan, hoe wanhopig de Russen zelf zijn, om zo'n enorme stap te ondernemen.

Zie hieronder een (lange) documentaire van Oliver Stone over de Oekraine en de overname van de macht.

Psssst er zit nog wat schaamhaar van Poetin tussen je tanden.
Huilen dan.
  maandag 28 februari 2022 @ 13:57:43 #300
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203877932
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je schrijft 'Poetin' verkeerd.
Je held heeft overigens vandaag clusterbommen op de burgerbevolking van Kharkiv gegooid. Met z'n "vredes"missie. :') :r
Waar relatief veel Russen wonen. Zullen die even blij zijn dat vredesduif Poetin ze bevrijd heeft van hun huis, hun benen en hun familie.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')