1/4quote:Op donderdag 18 november 2021 19:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Smith M. (Eng)
Cullen J. (Eng)
Wright P. (Sco)
de Sousa J. (Por)
Suljovic M. (Aut)
Sherrock F. (Eng)
van Gerwen M. (Ned)
Anderson G. (Sco)
3/4quote:Op donderdag 18 november 2021 19:45 schreef Nober het volgende:
10 Smith M. (Eng)
8 Cullen J. (Eng)
10 Wright P. (Sco)
9 De Sousa J. (Por)
10 Suljovic M. (Aut)
5 Sherrock F. (Eng)
10 van Gerwen M. (Ned)![]()
![]()
![]()
7 Anderson G. (Sco)
Nice, dat zal ook wel eens tijd worden. Zie dat overigens niet gebeuren. Denk dat Sneekbait mentaal te sterk is om door een (voor hem) ondergrens te zakken. En zie Sherrock zelf ook niet zo snel boven de 100 gooien in de format. Toch hoop ik echt dat ze die snake pakt!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Sherrock van Sneekbait wint dan heeft ze ook een Tourkaart binnen
Een tourkaart krijgen op basis van een goede prestatie.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Sherrock van Sneekbait wint dan heeft ze ook een Tourkaart binnen
Dat is waar. Ze is gewoon een prima speelster op het podium. Ze moet alleen op de vloer ook wel echt wat sterker gaan worden hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef spleeh het volgende:
[..]
Een tourkaart krijgen op basis van een goede prestatie.
Dat moet natuurlijk de bedoeling zijn van dit systeem.
Daarnaast wordt de kans dat we eindelijk van Mickie Mansul afkomen wel een stuk groter.
Ze moeten gewoon stoppen met de nummers 1 en 2 van de Women's Series mee laten doen aan de Grand Slam of Darts.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is waar. Ze is gewoon een prima speelster op het podium. Ze moet alleen op de vloer ook wel echt wat sterker gaan worden hoor.
Oneens. Sherrock is ieder TV-toernooi tot dusver een aanwinst gebleken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen met de nummers 1 en 2 van de Women's Series mee laten doen aan de Grand Slam of Darts.
En ook stoppen met een apart WK kwalificatietoernooi voor vrouwen.
Ik denk dat ze echt geen klote klaar speelt op de vloer. Daar gooit elke gek 100+ en heeft ze geen voordeel vsn het publiek. En niet iedereen is zo labiel als Suljo bij het zien van een vrouw.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. Sherrock is ieder TV-toernooi tot dusver een aanwinst gebleken.
Het is ook van commercieel belang dat ze snel een tourkaart wint.
Jan Roos leeft nog.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
JanRoosgod kende Grand Prestige niet@:el-stinho
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
De keeper van Den Haag genot
@:zipportal @:wereldgozer @:poepz0r @:haags
Mwah. Sherrock heeft best veel uitschieters, zowel naar boven als beneden. Op de vloer zou ze hooguit vulling zijn inderdaad en rond de 10k per jaar halen, misschien er boven want op ET’s zie ik het haar goed doen. Op de Matchplay en Grand Prix na kan ze zich dan voor de meeste majors plaatsen (sowieso de Grand Slam en het WK wegens de vrouwenplekken) dus dan wordt ze een vaste naam in de top 64.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt geen klote klaar speelt op de vloer. Daar gooit elke gek 100+ en heeft ze geen voordeel vsn het publiek. En niet iedereen is zo labiel als Suljo bij het zien van een vrouw.
Niks mis mee ouwe prikpooier.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit soort gifjes maar eens in COR.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Jan Roos is een simpele ziel die alleen pils drinktquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
JanRoosgod kende Grand Prestige niet@:el-stinho
In COR mag je sowieso niks. Zitten en je bek houden. gr. Rutte.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Probeer dit soort gifjes maar eens in COR.
Kom je in een koud bad.
Heb je ook niks te zoeken als je voor je lol naar Fok komtquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom je in een koud bad.
Nou hebben we hier ook wel een NOGAL perfecte mix van kwaliteitsusers zoals jij en ik, en gas-apen zoals Poepie en Bowa. Plus alles er tusseninquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
DRT is het levende bewijs dat je het warmste bad krijgt als je de boel lekker de boel laat. Zelfregulerend genot.
Die posten grotendeels ook gewoon enorm gezellig mee, waar ze in andere subfora (al dan niet terecht) nog wel eens recalcitrant willen zijn en worden. Dit wordt weer een top wk met zijn allen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hebben we hier ook wel een NOGAL perfecte mix van kwaliteitsusers zoals jij en ik, en gas-apen zoals Poepie en Bowa. Plus alles er tussenin
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
DRT is het levende bewijs dat je het warmste bad krijgt als je de boel lekker de boel laat. Zelfregulerend genot.
Jaaaaaaa Ricky - Genot.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die posten grotendeels ook gewoon enorm gezellig mee, waar ze in andere subfora (al dan niet terecht) nog wel eens recalcitrant willen zijn en worden. Dit wordt weer een top wk met zijn allen!
Of in F1quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom je in een koud bad.
dat kan wel in de pauzes tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Ricky - Genot.
Ik heb ook zoveel zin in het WK. Helaas moeten we vrind @:poepz0r missen. Die staat strontluiers te wisselen #cuck
Hahahahquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Namen en nummers, nuquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn meer mannen die geen klote van bakken op vloer maar wel goed zijn op TV.
@Sfanctaquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon dat kind een neut whisky geven en lekker voor de tv zittenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Ricky - Genot.
Ik heb ook zoveel zin in het WK. Helaas moeten we vrind @:poepz0r missen. Die staat strontluiers te wisselen #cuck
Jos de boswachter ghost mij als een malle deze maandquote:
Cor is een ijskoud bloedbad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom je in een koud bad.
Je hebt gelijk, de walk-on girls moeten terugquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drt is een warme jacuzzi vol stinkende mannen.
Seropositief? Zag een lekkere op Kaufmich hier in de buurt (Heinsberg). Kosten delen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jos de boswachter ghost mij als een malle deze maand
Gekomen van de gif
Ben daarbij positief getest
Stopt @Naardegallemiezen je nu in lockdown allenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jos de boswachter ghost mij als een malle deze maand
Gekomen van de gif
Ben daarbij positief getest
Ik neem de kosten op me als ik achterop de scooter mag daarheenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Seropositief? Zag een lekkere op Kaufmich hier in de buurt (Heinsberg). Kosten delen?
Wij vullen dit topic tot 01:00….. jij hebt er dan al een halve werkdag aan slaap op zitten a niffo. Ik spaar mijn krachten momenteel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten jullie aan de aardappels met zjuu of zo. Fucking spruitjeslucht hier man.
En stilte in topic vooral
Nou misschien blijf ik vanavond wel tot het eind. Er zijn toch maar twee potjes.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij vullen dit topic tot 01:00….. jij hebt er dan al een halve werkdag aan slaap op zitten a niffo. Ik spaar mijn krachten momenteel.
Warm bad. Jij mag er bij.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien blijf ik vanavond wel tot het eind. Er zijn toch maar twee potjes.
Lekkerquote:
Straks ga je nog sigaretten uitdelen en een rondje geven, walgelijk ouderwets.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LekkerZal ik wat frituursnekjes ronddelen?
Voor jou heb ik nog wel ergens een zweterig kaasblokje op kamertemperatuur, jankmachienquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Straks ga je nog sigaretten uitdelen en een rondje geven, walgelijk ouderwets.
We moeten gezonder worden want anders kunnen we het wel vergeten tegen Price.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou heb ik nog wel ergens een zweterig kaasblokje op kamertemperatuur, jankmachien
Ha ha je weet zelf wel beterquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Abo gehaald voor Danny zijn boodschappen, kijken of het topic nu wat sneller gaat dan dikke stroop.
WIJ hoeven niet tegen price tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
We moeten gezonder worden want anders kunnen we het wel vergeten tegen Price.
En Teun zit veilig bij de KKD.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk nu ook
Koertgenot Rolandgenot
10 potjes ja, Koert wordt node gemist.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja
Apart dat Koert geen dienst heeft daar
'toevallig'quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb vandaag toevallig een kroket naarbinnen gewerkt. @:FatVinny
@GGMM voor de unban.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van wiens mening ben jij afhankelijk dan?
Straks VI.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
first to 16 met pauzes na 5, 10 en 15 denk ik.? 20?
Leo Blokhuis in de studio, is dat een idee?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:17 schreef Zorro het volgende:
Dan kies je een goed opkomstnummer, pak je een verkrachte versie
Allebei niet.quote:
Verlies.quote:
Blokmansquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leo Blokhuis in de studio, is dat een idee?
Vertel mij meerquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano Jong Ajax - Volendam is ontzettend knotsgek.
4-2 en er gaat het nodige mis na een stief half uurtje. Maar nu bij Den Bosch is het nog erger. Eerst vernielen ze het scorebord en gaan ze het stadion binnen. Nu schieten ze pijlen van buiten bij ADO richting fotograaf en spelers. Gestaakt.quote:
Dit klinkt wel iets als wat je die ploegjes toe kan vertrouwen jaquote:
Dat Den Bosch is echt al jaren pure treurigheid he qua wat eromheen speeltquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4-2 en er gaat het nodige mis na een stief half uurtje. Maar nu bij Den Bosch is het nog erger. Eerst vernielen ze het scorebord en gaan ze het stadion binnen. Nu schieten ze pijlen van buiten richting fotograaf en spelers. Gestaakt.
Ik moet wel een kleine rectificatie maken, het laatste was ADO.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat Den Bosch is echt al jaren pure treurigheid he qua wat eromheen speelt
Gelukkig hoef ik dan aan m'n reactie weinig aan te passen anders dan ADO aan dat rijtje toe te voegenquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet wel een kleine rectificatie maken, het laatste was ADO.
Je moet de samenvattingen maar even meepakken op een rustig momentje dit weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dan aan m'n reactie weinig aan te passen anders dan ADO aan dat rijtje toe te voegen
Want hoe heb je daar last van?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje brie en stukje emmentaler op een bord gelegd. Uiteraard met Haust toastjes. Mensen die Melba toast kopen moeten ze van een flat af sodemieteren.
Ik kan me heugen dat ik hier tijdens de vorige Eredivisieronde nog om verzocht hebquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Rotterdam wordt ook gesloopt. Erg mooi.
Misschien als het je eigen flat is dat ze voor de deur liggen ofzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo zou ik er last van moeten hebben?
Moet ik dat echt uitleggen ja? Jij vindt het nodig om die mensen van een flat af te gooien. Waarom zou je die moeite doen> Wat lost dat op voor jou?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo zou ik er last van moeten hebben?
Nu het leger los laten en met scherp schieten. Dan zijn we van heel veel ellende verlost. En kan het gros van de maatregelen op korte termijn verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Rotterdam wordt ook gesloopt. Erg mooi.
Ik beschouw jou de laatste dagen meer en meer als zienerquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu het leger los laten en met scherp schieten. Dan zijn we van heel veel ellende verlost. En kan het gros van de maatregelen op korte termijn verdwijnen.
Bedankt. Voor velen onbekend maar ik ben de zoon van Jomanda.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik beschouw jou de laatste dagen meer en meer als ziener
Van Jomanda en Hans Kazan zeker of zo danquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bedankt. Voor velen onbekend maar ik ben de zoon van Jomanda.
Nuttig nuttigquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb er een Straffe Hendrik Tripel bij gepakt
Ter informatie
Erg mooi.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb er een Straffe Hendrik Tripel bij gepakt
Ter informatie
Ja, gek genoeg wel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
wacht heeft clayton 9 pijlen op een dubbel gehad en price maar 3 en het staat 3-1 voor price?
Da’s tamelijk stellig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
het ploeteren begint nu al bij Prijs. Die wint geen sessie meer en de wedstrijd ook niet
Ik heb er namelijk Erg Veel Verstand van jwzquote:
Ikquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:14 schreef leolinedance het volgende:
Wie zou hem niet doen[ afbeelding ]
Zelfde dieet als Fat Vinny.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kleetun wordt echt elke week dikker. Walgelijk
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:14 schreef leolinedance het volgende:
Wie zou hem niet doen[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
die krasloten reclame is ook pure aidskanker
Ook dat is tamelijk stellig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
die krasloten reclame is ook pure aidskanker
Voor genuanceerde meningen moet je bij vrouwen zijn.quote:
Dat doe ik ook bij je moeder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef leolinedance het volgende:
Gerwyn likt iedere beurt aan zijn vinger
Nou nou nouquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij wordt ze wel gewoon goed nat
En hou je het nog vol?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Prijs die zich aanstelt als een mongool als hij ook weer eens een lekkie wint
paar HaJeetjes meer nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker maat. Sos doet wonderen.
ja die brengen ook alleen maar in beeld wat er in hun straatje valtquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ruptly? De Russen zijn ook overal he.
Zo'n joch met oranje hoodie werd anders wel gewoon geschopt door een wout. Ruptly heeft het vastgelegd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die brengen ook alleen maar in beeld wat er in hun straatje valt
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:45 schreef Zipportal het volgende:
Die bril van DrankA is te kort. Valt net achter zijn oren.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo'n joch met oranje hoodie werd anders wel gewoon geschopt door een wout. Ruptly heeft het vastgelegd.
De nieuwe Willem voor je.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee da's meer vergelijkbaar met de waffen SS?
Intens triest volkquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje vliegende politieagent
[ twitter ]
Helemaal koekoekquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Meh, gewoon waardeloze opvoeding en vrienden die elkaar niet durven te corrigerenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
V For Vendetta goden
Bij Price ookquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef engine het volgende:
Dat juichen van Price komt me m'n strot uit.
Staan voor je rechten, oprotten met die tweedeling.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meh, gewoon waardeloze opvoeding en vrienden die elkaar niet durven te corrigeren
Waardeloos. Hij verpest het voor zichzelf. Kan wel darten.quote:
Dit zijn mensen die standaard de maatschappij al ontwrichten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan voor je rechten, oprotten met die tweedeling.
Dit lijkt me niet echt staan voor je rechten maar goed...quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan voor je rechten, oprotten met die tweedeling.
Dit hoort bij een grote stad. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Stukje vinger @:de_boswachter @:Zipportal
Morgen weer lachend wat wandjes stuccen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Clayton is lachend naar de slachtbank geleid
Nee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
WAOOOOOOOOEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH
Erg mooi.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
PvdA verkiezing. En door.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
Klein grapje:
Aboutaleb is de beste burgermeester van de wereld volgens een recente verkiezing.
HAHAHAHAHAHAAHAHAH
Die heeft een probleem met vingeren maat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Rustagh Sven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Huhquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nou. Ik hoop dat het morgen weer over darts kan gaan
Omdat Sherrock-hype.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke debiel heeft bedacht om.de avond af te sluiten met Wright?
Compleet de weg kwijt bij de PDC.quote:
Heel blij mee. Vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke debiel heeft bedacht om.de avond af te sluiten met Wright?
Zou er iemand extra kijken omdat er een vrouw wint? Mardle loopt al te roepen dat Maikul niet blij is om eerst te moeten spelen. Die interesseerd dat volgens mij geen hol.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt bij de PDC.
Sherrock gaat haar tourkaart hier winnen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt bij de PDC.
Wel aangehad maar zonder geluid en niet gekekenquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, wie heeft er nog meer al 2 uur sterkste man zitten kijken?
Neh. Wright raakt hier niet in paniek van. Dit wordt een simpele 16-9.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sherrock gaat haar tourkaart hier winnen.
Wie komen daar voor in aanmerking?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sherrock gaat haar tourkaart hier winnen.
128 man hebben een tourkaart, dat gaat dus zeer waarschijnlijk ten koste van een of andere grijze muisquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Wie komen daar voor in aanmerking?
Want behoudens een andere bekende darter zou ik het niet erg vinden
Ze toont kwaliteit.
Het zal miljoenen meiden aantrekken dus daar staan zeker meerdere op die de kwaliteit omhoog brengen. Dus politiek gezien ook een goede keus
Maar niet als dit ten koste gaat van een bekende andere darter die het even moeilijk heeft.
Ik zie haar liever dan Mensur bijvoorbeeld.
Dan liever haarquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
128 man hebben een tourkaart, dat gaat dus zeer waarschijnlijk ten koste van een of andere grijze muis
Ze zouden beide kunnen sterven voor de wedstrijd voorbij isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |