abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:51:57 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202241435

Voordat u dit topic binnentreedt graag even uw QR-code laten zien aan @Zipportal en uw lul stukwassen. Ome Cor is nog steeds in het land, maar tijdens 2 geweldige weken in december vergeten we dit helemaal. Laat die lockdown maar komen, het WK darts komt er aan. En daar hoort natuurlijk een bingo bij. Jawel, ook dit jaar komt er natuurlijk weer de inmiddels wereldberoemde FOK! bingo. Helaas hebben we vorig jaar niet alle vakjes kunnen kleuren, ondanks hulp van onder andere Zjak en Martijn van Zijtveld. Dat moet dit jaar beter! Te laat naar de partij, Maijer doet een debiele intro, The big fish. Na dik twee weken darten en al vele jaren commentaar geven vallen de mannen nogal eens in herhaling. @JR-Style-93 had vorig jaar een schitterende lay-out gemaakt en hier kunnen we weer fijn op voortborduren. In dit topic kunt u aangeven wat u wél op de bingo wilt hebben en wat we in vergelijking met vorig jaar kunnen schrappen. Samen maken we er in het warme bad weer een ontzettende TOPSHOW van. Vermoedelijk het laatste jaar bij RTL, we pinken alvast een traantje weg. Kutschimmelzalf genot. Zeg het maar jongens.

* De bingo van 2019/2020:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De bingo van 2020/2021:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:57:31 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202241499
Godstalent is al 2 jaar niet geweest, die zou ik schrappen. Net als de elleboog van Marcel en de promotie van de Dikke van Darte, al doet Koert dat nog wel eens. Zou de kutschimmelzalf weer komen?
pi_202241508
Is dit het kantelpunt in de wedstrijd? Marcel Maijer aids.

Scholten die over evaring begint.

Kijk eens, kijk eens. Jaques als iemand op weg is naar een negendarter.

Grote mannenleg, Jaques

The big fisch, Jaques of Frank

Niels de Ruiter aids met een heel verhaal over zichzelf tijdens de wedstrijd.

Zeer zeker, Scholten

Jaques over een willekeurige speler dat die op de vloer zo ongekend goed is.

Aardig aftrapje hoop ik.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_202241560
Sossa verrekent zich

Russ Bray verrekent zich

Price zoekt ruzie met publiek

Price zoekt ruzie met tegenstander

Price zoekt ruzie met schrijver / caller / de hele wereld en z'n moeder

De WK-vlieg / mot / wesp / overige ongedefinieerde avifauna

Onbekende exoot maakt raar gebaartje (zie "Snuifgod")

"Met Wade weet je het nooit"

Corey Cadby wordt genoemd

Raya "In de training valt alles, ik snap het niet"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_202241625
stalenballenaward heb ik ook allang niet meer gehoord. Taboe zeker nou Sherrock zich daar geregeld voor komt melden? :?
pi_202241699
Mag gewoon niet gebeuren klaar is ook wel een gratis streep
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 november 2021 @ 10:48:49 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202242124
"De bull eraf halen"

Zeggen dat het dit jaar echt héél moeilijk te voorspellen is/dat er heel veel potentiële winnaars zijn.

'De Sossa'

'The Big Fish'

Aziaat = softtipgod

Een normaal dingetje 'typisch iets voor het WK' noemen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202242255
Jacques deelt zijn gebrek aan voetbalkennis met het publiek.
Bart of Simon die hun gebrek aan dartskennis niet onder stoelen steken.
Zware pijlen van Searle benoemen.
Lichte pijlen van Bunting benoemen.
KLB en DRT is een topcombinatie
  vrijdag 19 november 2021 @ 12:08:17 #9
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_202243151
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Mag gewoon niet gebeuren klaar is ook wel een gratis streep
Magwoonniebeure. Kanniklleenmzlfkwaluknemu. Of mezelf verwijten.

Al hoewel, Mike is weer in vorm dus misschien komen die zinnen er dit toernooi niet uit. Zinnen als ''Zie je, ik ben gewoon nog steeds de beste'' zouden er wel eens uit kunnen gaan komen.
  vrijdag 19 november 2021 @ 12:11:11 #10
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_202243193
Maar eerlijk is eerlijk...die mannen moeten wel avond na avond en op het WK ook nog eens middag na middag over niets praten. Kan op zich wel begrijpen dat ze vaak in herhaling vallen. Wat kan je nou eigenlijk zeggen over het spelletje darts? Het is toch heel straight forward. Denk niet dat wij er minder verstand van hebben dan zij, alleen krijgen zij de kans om een hoop geld te verdienen met een beetje slap lullen.
pi_202243349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk...die mannen moeten wel avond na avond en op het WK ook nog eens middag na middag over niets praten. Kan op zich wel begrijpen dat ze vaak in herhaling vallen. Wat kan je nou eigenlijk zeggen over het spelletje darts? Het is toch heel straight forward. Denk niet dat wij er minder verstand van hebben dan zij, alleen krijgen zij de kans om een hoop geld te verdienen met een beetje slap lullen.
"Het is voornamelijk een mind game"

"Mentale aspect is het allermoellukste"

moeten er ook op.
  vrijdag 19 november 2021 @ 12:19:55 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202243353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is dan ook geen aanklacht maar een ode.
pi_202243398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit is dan ook geen aanklacht maar een ode.
En vooral een leuk spelletje *O*
pi_202243451
Viaplay / het kwijt zijn van de uitzendrechten benoemen.

Maijer met een aubergine in zijn hand.

Emosjoneel cringe filmpje over de terugkeer van Barney met een cuvver van Oog van de tijgert.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_202247999
Moet Kyle Anderson er ook niet op? :@
pi_202249366
Stijgen of zakken op de wereldranglijst afhankelijk van het resultaat van een huidige wk-wedstrijd
pi_202250905
Vorig jaar was al na paar dagen duidelijk dat we de kaart niet gingen volmaken omdat speler X al snel uitgeschakeld was. Ik geloof iets met Kras. Dus niet te persoonlijk maken vwb spelers….
U MAD?
pi_202250933
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Vorig jaar was al na paar dagen duidelijk dat we de kaart niet gingen volmaken omdat speler X al snel uitgeschakeld was. Ik geloof iets met Kras. Dus niet te persoonlijk maken vwb spelers….
Kom op. Doel Paul Lim mee? Dan toch dat verhaal van die 9darter hoe kansloos hij ook is.
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:17:37 #19
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202258171
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Lewis. (en ASP). Zie OP.

Maar ik vind persoonlijk wel dat er iets met spelers in moet.
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:18:05 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202258174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kom op. Doel Paul Lim mee? Dan toch dat verhaal van die 9darter hoe kansloos hij ook is.
Die doet mee.
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:18:36 #21
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202258178
Ik stel voor dat we de deadline op 1 december zetten dan heeft JR ook nog de tijd om het te verwerken.
pi_202258534
De nieuwe generatie is fitter en er meer mee bezig. Dat wordt ook wel een paar x herhaald.
pi_202260520
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Lewis. (en ASP). Zie OP.

Paul Lim is prima want die kun je direct afvinken. Maar voor de rest zijn het vaak verhalen die men niet direct in eerste wedstrijd gaat vertellen.
U MAD?
pi_202270154
"Ik geef je op een briefje..."
pi_202298861
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Lewis. (en ASP). Zie OP.

Misschien is het een idee om een apart kaartje te maken voor speler-specifieke uitspraken? Kan @JR-Style zich extra uitleven op de spelers die er in voorkomen en kan die naast de 'normale' kaart gebruikt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')