Namen en nummers, nuquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn meer mannen die geen klote van bakken op vloer maar wel goed zijn op TV.
@Sfanctaquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
De keeper van Den Haag genot
@:zipportal @:wereldgozer @:poepz0r @:haags
Gewoon dat kind een neut whisky geven en lekker voor de tv zittenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Ricky - Genot.
Ik heb ook zoveel zin in het WK. Helaas moeten we vrind @:poepz0r missen. Die staat strontluiers te wisselen #cuck
Jos de boswachter ghost mij als een malle deze maandquote:
Cor is een ijskoud bloedbad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Probeer dit soort gifjes maar eens in COR.
Kom je in een koud bad.
Je hebt gelijk, de walk-on girls moeten terugquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drt is een warme jacuzzi vol stinkende mannen.
Seropositief? Zag een lekkere op Kaufmich hier in de buurt (Heinsberg). Kosten delen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jos de boswachter ghost mij als een malle deze maand
Gekomen van de gif
Ben daarbij positief getest
Stopt @Naardegallemiezen je nu in lockdown allenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jos de boswachter ghost mij als een malle deze maand
Gekomen van de gif
Ben daarbij positief getest
Ik neem de kosten op me als ik achterop de scooter mag daarheenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Seropositief? Zag een lekkere op Kaufmich hier in de buurt (Heinsberg). Kosten delen?
Wij vullen dit topic tot 01:00….. jij hebt er dan al een halve werkdag aan slaap op zitten a niffo. Ik spaar mijn krachten momenteel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten jullie aan de aardappels met zjuu of zo. Fucking spruitjeslucht hier man.
En stilte in topic vooral
Nou misschien blijf ik vanavond wel tot het eind. Er zijn toch maar twee potjes.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij vullen dit topic tot 01:00….. jij hebt er dan al een halve werkdag aan slaap op zitten a niffo. Ik spaar mijn krachten momenteel.
Warm bad. Jij mag er bij.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien blijf ik vanavond wel tot het eind. Er zijn toch maar twee potjes.
Lekkerquote:
Straks ga je nog sigaretten uitdelen en een rondje geven, walgelijk ouderwets.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LekkerZal ik wat frituursnekjes ronddelen?
Voor jou heb ik nog wel ergens een zweterig kaasblokje op kamertemperatuur, jankmachienquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Straks ga je nog sigaretten uitdelen en een rondje geven, walgelijk ouderwets.
We moeten gezonder worden want anders kunnen we het wel vergeten tegen Price.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou heb ik nog wel ergens een zweterig kaasblokje op kamertemperatuur, jankmachien
Ha ha je weet zelf wel beterquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Abo gehaald voor Danny zijn boodschappen, kijken of het topic nu wat sneller gaat dan dikke stroop.
WIJ hoeven niet tegen price tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
We moeten gezonder worden want anders kunnen we het wel vergeten tegen Price.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |