Voor jou heb ik nog wel ergens een zweterig kaasblokje op kamertemperatuur, jankmachienquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Straks ga je nog sigaretten uitdelen en een rondje geven, walgelijk ouderwets.
We moeten gezonder worden want anders kunnen we het wel vergeten tegen Price.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou heb ik nog wel ergens een zweterig kaasblokje op kamertemperatuur, jankmachien
Ha ha je weet zelf wel beterquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Abo gehaald voor Danny zijn boodschappen, kijken of het topic nu wat sneller gaat dan dikke stroop.
WIJ hoeven niet tegen price tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
We moeten gezonder worden want anders kunnen we het wel vergeten tegen Price.
En Teun zit veilig bij de KKD.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk nu ook
Koertgenot Rolandgenot
10 potjes ja, Koert wordt node gemist.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja
Apart dat Koert geen dienst heeft daar
'toevallig'quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb vandaag toevallig een kroket naarbinnen gewerkt. @:FatVinny
@GGMM voor de unban.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van wiens mening ben jij afhankelijk dan?
Straks VI.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
first to 16 met pauzes na 5, 10 en 15 denk ik.? 20?
Leo Blokhuis in de studio, is dat een idee?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:17 schreef Zorro het volgende:
Dan kies je een goed opkomstnummer, pak je een verkrachte versie
Allebei niet.quote:
Verlies.quote:
Blokmansquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leo Blokhuis in de studio, is dat een idee?
Vertel mij meerquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano Jong Ajax - Volendam is ontzettend knotsgek.
4-2 en er gaat het nodige mis na een stief half uurtje. Maar nu bij Den Bosch is het nog erger. Eerst vernielen ze het scorebord en gaan ze het stadion binnen. Nu schieten ze pijlen van buiten bij ADO richting fotograaf en spelers. Gestaakt.quote:
Dit klinkt wel iets als wat je die ploegjes toe kan vertrouwen jaquote:
Dat Den Bosch is echt al jaren pure treurigheid he qua wat eromheen speeltquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4-2 en er gaat het nodige mis na een stief half uurtje. Maar nu bij Den Bosch is het nog erger. Eerst vernielen ze het scorebord en gaan ze het stadion binnen. Nu schieten ze pijlen van buiten richting fotograaf en spelers. Gestaakt.
Ik moet wel een kleine rectificatie maken, het laatste was ADO.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat Den Bosch is echt al jaren pure treurigheid he qua wat eromheen speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |