Gelukkig hoef ik dan aan m'n reactie weinig aan te passen anders dan ADO aan dat rijtje toe te voegenquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet wel een kleine rectificatie maken, het laatste was ADO.
Je moet de samenvattingen maar even meepakken op een rustig momentje dit weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dan aan m'n reactie weinig aan te passen anders dan ADO aan dat rijtje toe te voegen
Want hoe heb je daar last van?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje brie en stukje emmentaler op een bord gelegd. Uiteraard met Haust toastjes. Mensen die Melba toast kopen moeten ze van een flat af sodemieteren.
Ik kan me heugen dat ik hier tijdens de vorige Eredivisieronde nog om verzocht hebquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Rotterdam wordt ook gesloopt. Erg mooi.
Misschien als het je eigen flat is dat ze voor de deur liggen ofzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo zou ik er last van moeten hebben?
Moet ik dat echt uitleggen ja? Jij vindt het nodig om die mensen van een flat af te gooien. Waarom zou je die moeite doen> Wat lost dat op voor jou?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo zou ik er last van moeten hebben?
Nu het leger los laten en met scherp schieten. Dan zijn we van heel veel ellende verlost. En kan het gros van de maatregelen op korte termijn verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Rotterdam wordt ook gesloopt. Erg mooi.
Ik beschouw jou de laatste dagen meer en meer als zienerquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu het leger los laten en met scherp schieten. Dan zijn we van heel veel ellende verlost. En kan het gros van de maatregelen op korte termijn verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |