Zelf deze week 2 keer "zien" gebeuren. Kind besmet op school, beide ouders nu ook besmet. Dus het stapelt lekker door zo.quote:
Dit klopt niet, het aantal besmettingen is niet gelijk opgegaan met vorig jaar.quote:
@Tijn had je nu niet liever in Portugal gezeten?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zal maar moeten terugreizen NL in vanuit een zonnig land , gelijk in quarantaine
En dat met een hele smalle selectie. Het technisch beleid en de trainer doen het uitstekend.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
We zitten in de Champions League van de besmettingen. UEFA League als 't gaat om vaccinaties. Als die nou ook eens meestijgt gaan we qua besmettingen wel weer verliezen.
Ik denk dat het grof geschut inderdaad weer van stal gehaald gaat worden. Dat heeft even tijd nodig om in te dalen bij onze politici en bij alle belanghebbenden maar uiteindelijk lijkt het mij onvermijdelijk dat we weer in een veel heviger vorm van lockdown terecht komen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:27 schreef opreis het volgende:
Maar even he, de cijfers blijven stijgen, ziekenhuizen zit al te vol. Zijn er hier mensen die vertrouwen hebben in de meest recente maatregels die dit zouden moeten verhelpen? Ik denk echt dat we straks met 30k+ scholen weer zullen gaan sluiten
Ja je kan zeggen wat je wilt maar zelfs in Urk laat men zich blijkbaar massaal testen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Overigens kan die hele onzin over dat er geen testbereidheid is ook wel de prullenbak in![]()
Straks gewoon bijna 3 miljoen testen per maand
Ja, toen ik terugreed dacht ik al "waar ben ik mee bezig???"quote:Op donderdag 18 november 2021 15:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:Tijn had je nu niet liever in Portugal gezeten?
Waarom onvermijdelijk? Omdat de paniek altijd wint?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het grof geschut inderdaad weer van stal gehaald gaat worden. Dat heeft even tijd nodig om in te dalen bij onze politici en bij alle belanghebbenden maar uiteindelijk lijkt het mij onvermijdelijk dat we weer in een veel heviger vorm van lockdown terecht komen.
Ik ben er bang voor dat dit wordt zoals januari dit jaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het grof geschut inderdaad weer van stal gehaald gaat worden. Dat heeft even tijd nodig om in te dalen bij onze politici en bij alle belanghebbenden maar uiteindelijk lijkt het mij onvermijdelijk dat we weer in een veel heviger vorm van lockdown terecht komen.
een pintje neem je die belgen niet af!!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de meest cruciale zaken des levens in stand houden.
Ja Godverrrrrrrdomme hequote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn nog geen kampioen he
Ik heb nog wel wat flesjes corona te koop. Die kunnen we ook gaan uitdelen?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja Godverrrrrrrdomme he![]()
Ik ga nog even buiten staan hoesten.
Mooi man, dat GB hoe ze het doen daar.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is het wel ernstig genoeg. Wat mij betreft hadden ze een lockdown in oktober al opgelegd, dan was het misschien nog een beetje goedgekomen in de ziekenhuizen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:46 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Nee, naar mijn mening niet. Naar jouw mening wel, dus ik vraag gewoon of je pleit voor harde lockdowns om dat te voorkomen. Of misschien vind je dat "vol" daarvoor niet ernstig genoeg is?
En hoe lang willen we dat liedje gaan vol houden?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe doet de UK het zoveel beter?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was vorig jaar (september) tegen een lockdown en nu nog steeds. Je maakt er meer kapot mee dan dat het helpt. We moeten eens leren leven met corona, niet telkens het land plat leggen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd weer die oostblokkersquote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Als we nu die maatregelen weer van stal halen accepteren we eigenlijk meteen dat dat de komende jaren ook nog nodig gaat zijn; tenzij er opeens magisch een medicijn op de markt komt die wél goed genoeg werkt; goed genoeg om maatregelen tegen te gaan althans.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar de ziekenhuizen zijn volgens jouw redenering al vol sinds eind september. Dus lockdown tot maart?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel ernstig genoeg. Wat mij betreft hadden ze een lockdown in oktober al opgelegd, dan was het misschien nog een beetje goedgekomen in de ziekenhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |