En Groningen. De vestingen Coevorden en Bourtange zijn al gevallen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Joh.... zelfs Drenthe gaat nog meedoen.
Nou nou nou nou..quote:Op donderdag 18 november 2021 15:23 schreef Za het volgende:
[..]
We staan aan de vooravond van een humanitaire ramp, en mensen zien het niet, nog steeds niet.
46% zou gewoon betekenen dat de groei nog steeds toeneemt. De geest is inmiddels wel uit de fles ben ik bangquote:
Wil je een puppy?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik sluit me wel even thuis op. Boodschappen bezorgen, kan thuis sporten, we kunnen een dvd opzetten, we hebben een pc en wat consoles voor games, vrijwel alles kan thuis worden bezorgd.
Eigenlijk hebben we heel veel sectoren niet eens nodig; misschien moeten we die maar definitief opgeven. Alles voor de zorg. Kan toch thuis opgevangen worden.
Ik ben al blij dat mensen zich laten testen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
10 opnames in mijn gemeente![]()
Ede +233 RIP @:CherryLips
Groepsimmuniteitquote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
De plaatselijke door-Chinezen-beheerde snackbar heeft dat systeem met het microfoontje nooit weggehaald. Vooruitziende blik.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon je maskertje op in de snackbar.
Gelderlander gespot. Onderliggend lijden.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
10 opnames in mijn gemeente![]()
Ede +233 RIP @:CherryLips
Nee joh, we gaan kerkgangers geen grondrechten ontnemen. Effectiever om de avondklok weer van stal te halen; dan wordt iedereen tenminste getroffen!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:26 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij wel af of ze straks in de meeste gereformeerde gemeentes alsnog de deuren gaan sluiten van de kerken. Op een gegeven moment moeten de lege bankjes toch gaan opvallen van zieke en overleden mensen.
Ik schuur dagelijks tegen de Biblebelt aan.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelderlander gespot. Onderliggend lijden.
En niet alleen de scholen maar we zouden al best een eind kunnen komen met het sluiten vd scholen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:27 schreef opreis het volgende:
Maar even he, de cijfers blijven stijgen, ziekenhuizen zit al te vol. Zijn er hier mensen die vertrouwen hebben in de meest recente maatregels die dit zouden moeten verhelpen? Ik denk echt dat we straks met 30k+ scholen weer zullen gaan sluiten
Tuurlijk, want we hebben een oneindig aantal inwoners in Nederland.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:24 schreef Noek het volgende:
Maar goed, wat als er dus idd een natuurlijke curve is en die is inmiddels zoek door vaccins. De Za-theorie. Wat dan?
Kan dat?
Het is net of we in hetzelfde dorp wonen!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:27 schreef Cynicio het volgende:
[..]
De plaatselijke door-Chinezen-beheerde snackbar heeft dat systeem met het microfoontje nooit weggehaald. Vooruitziende blik.
Nee, ik heb daar geen vertrouwen in, alleen al omdat jongvolwassen mentaal er echt doorheen zitten en zich niet meer houden aan een maximum aantal mensen thuis ontvangen, 1,5-meter of wat dan ook. Er zal 4 december wel weer een echte lockdown worden aangekondigdquote:Op donderdag 18 november 2021 15:27 schreef opreis het volgende:
Maar even he, de cijfers blijven stijgen, ziekenhuizen zit al te vol. Zijn er hier mensen die vertrouwen hebben in de meest recente maatregels die dit zouden moeten verhelpen? Ik denk echt dat we straks met 30k+ scholen weer zullen gaan sluiten
Binnen een paar weken verwacht ik een complete lockdown m.u.v. de plekken waar het ook echt zal helpen. Wat dan ook niks doet. Waardoor we meer haast zetten achter de boosters. Dan is het voorjaar. Cijfers dalen weer. Komt allemaal door de boosters uiteraard; niks met het seizoen te maken. En dan volgende herfst weer dezelfde problemen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:27 schreef opreis het volgende:
Deze mensen zijn nu bij God. Mag hopen dat het Excel-bestand van Petrus bij de hemelpoort niet vastloopt.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:26 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij wel af of ze straks in de meeste gereformeerde gemeentes alsnog de deuren gaan sluiten van de kerken. Op een gegeven moment moeten de lege bankjes toch gaan opvallen van zieke en overleden mensen.
godver, een nieuw record!, NL is hulpeloos verlorenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
Maak 'r even 6 december van; we willen 5 december nog kunnen vliegen vanaf Schipholquote:Op donderdag 18 november 2021 15:28 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar geen vertrouwen in, alleen al omdat jongvolwassen mentaal er echt doorheen zitten en zich niet meer houden aan een maximum aantal mensen thuis ontvangen, 1,5-meter of wat dan ook. Er zal 4 december wel weer een echte lockdown worden aangekondigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |