Nee, naar mijn mening niet. Naar jouw mening wel, dus ik vraag gewoon of je pleit voor harde lockdowns om dat te voorkomen. Of misschien vind je dat "vol" daarvoor niet ernstig genoeg is?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat de ziekenhuizen niet vol zijn, want dat zijn ze dus wel.
Dat wij nu in de vaste maatregelenpavlov zitten..quote:Op donderdag 18 november 2021 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan telkens maar weer als eerste de horeca te bestraffen.
Ik denk dat dat ook wel een logische conclusie is ja. Alleen niet zo lang als normaal.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:45 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dan is de zorg al jarenlang vol. Is ook een manier om er naar te kijken natuurlijk.
Gaat langzaam toch hard. Vaccineren helpt duidelijk, maar het helpt niet genoeg.quote:
Suck it Bolsonaro! In your face! Ha!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar we moeten volgens mij toch behoorlijk dichtbij het hoogste aantal besmettingen per 100.000 inwoners zijn, wereldwijd gezien.
Dat heeft iemand er in gezet. Ik vervang het wel door een gifje van een hond.quote:
QR-code vragen in het ziekenhuis. Zo, ook weer opgelost.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:46 schreef TheVulture het volgende:
In feite zijn die 23000 besmettingen op zichzelf het probleem niet, want het overgrote deel zal jonger zijn dan 14 en voor een ander deel zullen het herbesmettingen zijn of besmettingen van gevaccineerden.
Het gaat erom hoeveel van die 23000 er ook daadwerkelijk in een risicocategorie vallen (60+) en ongevaccineerd zijn, want dat is het echte probleem, die zorgen voor de belasting in de zorg.
Kloptquote:Op donderdag 18 november 2021 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar we moeten volgens mij toch behoorlijk dichtbij het hoogste aantal besmettingen per 100.000 inwoners zijn, wereldwijd gezien.
Ja dat is toch wel een loser zeg.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Suck it Bolsonaro! In your face! Ha!
hors categoriequote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Die 'dansen met Janssen' piek is nu nog maar een klein heuveltje![]()
[ afbeelding ]
Dat wil ik hier aan de thee met koekjes, niet zo zeggen maar dat er een forse terugslag komt omtrent wat men zich heeft voorgehouden als belofte, is mij wel zeker. Sws speelt zich - onderhuids - een ramp af omdat mensen hun leefwijze wordt ontnomen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:23 schreef Za het volgende:
[..]
We staan aan de vooravond van een humanitaire ramp, en mensen zien het niet, nog steeds niet.
Gewoon een kwestie van de meest cruciale zaken des levens in stand houden.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:43 schreef THEFXR het volgende:
België komt met strengere maatregelen, maar horeca blijft gewoon dag en nacht open
![]()
Kan ook zijn dat de testbereidheid hier veel groter is. Geen idee hoe mensen in andere landen tegen testen aankijken, aangezien ze daar ook minder bereid zijn om een vaccin te halen.quote:
Maarja die rode lijn ging pas dalen toen we maanden in strenge maatregelen zaten, horeca was al in september dicht bijvoorbeeldquote:
Klein maar knus. Een mooi stelletje group huggers zijn we.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
We zitten in de Champions League van de besmettingen. UEFA League als 't gaat om vaccinaties. Als die nou ook eens meestijgt gaan we qua besmettingen wel weer verliezen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de testbereidheid hier veel groter is. Geen idee hoe mensen in andere landen tegen testen aankijken, aangezien ze daar ook minder bereid zijn om een vaccin te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |