SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de antivaxers: dit is een versimpelde weergave wat er aan de hand is in de ziekenhuizen. Niet te letterlijk nemen dus.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mexicanobakker op 18-11-2021 15:48:20 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat klopt. Nogmaals, als je die situatie als "vol" wil bestempelen mag dat. Maar dan ga ik er ook van uit dat je pleit voor lange harde lockdowns om die situatie ten alle tijde te voorkomen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ook de huidige achterstand veroorzaakt. Een aantal van de non-covidpatiënten op de IC liggen er nu vanwege uitgestelde zorg tijdens de vorige golf.
Als je nu weer naar zulke aantallen gaat, stel je dus nog meer zorg uit.![]()
Dat draadje van Mar.
"Dus dat"
"Echt hè?"
Beter komt ze niet hier want de boterhamzakjes zijn op.Go hard or go home![]()
Eigenlijk is het heel simpel in mijn ogen. Indien je onvoldoende personeel hebt om de bedden te bemannen maar je wel patiënten voor die bedden hebt is het vol. Ongeacht wat de oorzaak is.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:42 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dat klopt. Nogmaals, als je die situatie als "vol" wil bestempelen mag dat. Maar dan ga ik er ook van uit dat je pleit voor lange harde lockdowns om die situatie ten alle tijde te voorkomen.![]()
Waarom rijden ze niet?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:39 schreef THEFXR het volgende:
geen enkele ambulance die rijdt
.
http://www.p2000-online.net/limburgzuidf.htmlblablablabla![]()
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar we moeten volgens mij toch behoorlijk dichtbij het hoogste aantal besmettingen per 100.000 inwoners zijn, wereldwijd gezien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Is weer eens wat anders dan telkens maar weer als eerste de horeca te bestraffen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:43 schreef THEFXR het volgende:
België komt met strengere maatregelen, maar horeca blijft gewoon dag en nacht open
![]()
![]()
Dan is de zorg al jarenlang vol. Is ook een manier om er naar te kijken natuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2021 15:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel simpel in mijn ogen. Indien je onvoldoende personeel hebt om de bedden te bemannen maar je wel patiënten voor die bedden hebt is het vol. Ongeacht wat de oorzaak is..
![]()
Zeg dan niet dat de ziekenhuizen niet vol zijn, want dat zijn ze dus wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:42 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dat klopt. Nogmaals, als je die situatie als "vol" wil bestempelen mag dat. Maar dan ga ik er ook van uit dat je pleit voor lange harde lockdowns om die situatie ten alle tijde te voorkomen.![]()
[Willem Engel modus]quote:
Acteurs zijn bezig met het sinterklaasjournaal. Daardoor kunnen ze geen acteurs vinden om als patiënt in de ambulance te liggen.
[/Willem Engel modus]![]()
Deze piek zien we in allerlei landen met een hoge vaccinatiegraad, Nederland, België, Duitsland, Gibraltar, Singapore etc.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Die 'dansen met Janssen' piek is nu nog maar een klein heuveltje![]()
![]()
Hardop gelachenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
[Willem Engel modus]
Acteurs zijn bezig met het sinterklaasjournaal. Daardoor kunnen ze geen acteurs vinden om als patiënt in de ambulance te liggen.
[/Willem Engel modus]
blablablabla![]()
Dat is ook zo. Maar het is nu wel veel erger dan eerder. Niet alleen moeten operaties nu worden uitgesteld, zelfs eerder uitgestelde operaties moeten weer worden uitgesteld.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:45 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dan is de zorg al jarenlang vol. Is ook een manier om er naar te kijken natuurlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: