Bergamo thuis incomingquote:Op donderdag 18 november 2021 15:53 schreef Elan het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)besmettingen-cijfers
[ afbeelding ]
Dit gaat vast heel goed aflopen
Omdat ze niet zitten te wachten op langdurig code zwart in de zorg en alle media berichten erom heen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:52 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Waarom onvermijdelijk? Omdat de paniek altijd wint?
De hont is een versimpelde weergave van wat er werkelijk aan de hand is in de ziekenhuizen?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft iemand er in gezet. Ik vervang het wel door een gifje van een hond.
Ingewikkeld.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Waar zitten we nu naar te kijken? Waarom is dit nu weer zo moeilijk?
Uiteindelijk gaat het neerkomen op twee extreme scenario's: code zwart in ziekenhuizen of repressie tegen burgers om geldende maatregelen te handhaven. Op een gegeven moment gaat om het eerste te kunnen behappen het tweede gewoon proportioneel zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:53 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En hoe lang willen we dat liedje gaan vol houden?
Je ziet het nu al, je kan wel 1,5 meter verplicht gaan stellen, maar dat gaat bijna niemand meer doen als het niet hardhandig wordt afgedwongen.
Elke volgende lockdown moet je dus meer repressie toe gaan passen om te zorgen dat ie nog werkt. Willen we dat echt?
Niemand begrijpt het.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Maar code zwart is helemaal niet aan de orde, op geen enkele manier. Dat bedoel ik met paniekquote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat ze niet zitten te wachten op langdurig code zwart in de zorg en alle media berichten erom heen.
Ik ben ook tegen lockdowns (wie niet), maar ik ben nog er nog meer tegen als mijn kinderen straks niet naar het ziekenhuis kunnen omdat ze gevallen zijn omdat het ziekenhuis vol ligt.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar (september) tegen een lockdown en nu nog steeds. Je maakt er meer kapot mee dan dat het helpt. We moeten eens leren leven met corona, niet telkens het land plat leggen.
Nu eentje met Oostenrijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn nog geen kampioen he
We moeten de antivaxxers ook een beetje paaien hequote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Salina het volgende:
[..]
De hont is een versimpelde weergave van wat er werkelijk aan de hand is in de ziekenhuizen?
Erg mooi...verwarrend.
Zolang het nodig is.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Maar de ziekenhuizen zijn volgens jouw redenering al vol sinds eind september. Dus lockdown tot maart?
In Tsjechië zijn ze echt de kul. Wat een sukkelsquote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn nog geen kampioen he
Insinueer je nu dat we niet zorgvuldig moeten zijn?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tot het 'tweede' uitmondt in een halve burgeroorlog want dat is wel waar je naartoe afglijdt. Ook omdat de zorgcapaciteit met elke golf minder wordt omdat er personeel vertrekt.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het neerkomen op twee extreme scenario's: code zwart in ziekenhuizen of repressie tegen burgers om geldende maatregelen te handhaven. Op een gegeven moment gaat om het eerste te kunnen behappen het tweede gewoon proportioneel zijn.
#zorgvuldigquote:Op donderdag 18 november 2021 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We plaatsen ons moeiteloos voor het WK en de bookmakers dichten ons serieuze kansen toe voor de wereldtitelquote:Op donderdag 18 november 2021 15:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
We zitten in de Champions League van de besmettingen. UEFA League als 't gaat om vaccinaties. Als die nou ook eens meestijgt gaan we qua besmettingen wel weer verliezen.
Is wel enigszins een illusie om te denken dat een korte lockdown ons had geholpen. Wellicht als ook de scholen dicht waren gegaan en er een echte thuiswerk plicht was, maar zo'n lockdown heeft sowieso weinig zin als die tijd niet gebruikt wordt om ook een duurzame lange termijn oplossing te bedenken zodat we niet elke paar maanden in een lockdown moeten met z'n allen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel ernstig genoeg. Wat mij betreft hadden ze een lockdown in oktober al opgelegd, dan was het misschien nog een beetje goedgekomen in de ziekenhuizen.
allemaal gratis QR-codequote:Op donderdag 18 november 2021 15:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Zelf deze week 2 keer "zien" gebeuren. Kind besmet op school, beide ouders nu ook besmet. Dus het stapelt lekker door zo.
Ah je leeft nog in de ontkenningsfase. Duidelijk!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Maar code zwart is helemaal niet aan de orde, op geen enkele manier. Dat bedoel ik met paniek.
Ja dit, als m'n moeder het aan haar hart krijgt zou het fijn zijn als ze niet ligt te versterven voor het ziekenhuis.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen lockdowns (wie niet), maar ik ben nog er nog meer tegen als mijn kinderen straks niet naar het ziekenhuis kunnen omdat ze gevallen zijn omdat het ziekenhuis vol ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |