Dan heb je geluk gehad.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
EchtIk heb dat nog nooit gehad, mijn olijven waren altijd keurig pitloos
Ik heb mijn kies in tweeën gebroken op een Oreo koekjequote:Op donderdag 18 november 2021 14:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad.
Mijn moeder heeft al eens een kies in tweeën gebroken en eens een kersverse kroon (amper een week eerder gezet) afgebroken op een pit in een ontpitte olijf. Dat tweede is waarom ik er net aan dacht.
Zelf heb ik er dus ook al meerdere keren een gehad.
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer is dat! Had je nu hetzelfde model of een ander model gekozen als eerst?
Olives: 2 pit or not to pit?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:55 schreef ijs_beer het volgende:
Deze TT biedt potentie voor een sequel.
Een Oreo, hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb mijn kies in tweeën gebroken op een Oreo koekje![]()
Maar ik zal de volgende keer toch voorzichtiger zijn als ik weer olijven eet. Waar is die goede oude tijd gebleven, toen ik nog geen olijven lustte
Geen idee, de tandarts dacht dat er misschien al langer een klein breukje in de kies had gezeten. De kies was al zwak door een grote vulling en een wortelkanaalbehandeling.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een Oreo, hoe krijg je dat nou voor elkaar?![]()
Die goede oude tijd is er voor mij nooit geweest. Ik vond olijven als klein kind al lekker.
Ja dat merk je dan meteen he, met een koptelefoon is het ook niet dat je denkt, ach dat went nog wel. Gelukkig maar dat ze je oude vertrouwde model nog hebbenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.
Dus nu heb ik gewoon weer dezelfde besteld die ik al had, dan maar niet draadloos hoor. Heb jarenlang genot gehad van dat ding, dus prima.
Was wel bijna nergens meer te krijgen, alleen de MediaMarkt had 'm nog
Ik moet ook nog een nieuwe koptelefoon kopen. Van mijn huidige begint de bescherming (de stof dat om de oordingen zit) los te laten. Dus zodra ik dat ding op heb gehad, zitten mijn oren onder het zwarte spul.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Verdomme, zit al paar dagen te wachten op nieuwe draadloze koptelefoon, heb ik hem net binnen zit hij TOTAAL niet lekker op mijn oren. Dus hij kan meteen terug, en heb ik nog niks.
Welke raad je aan?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfde merk, maar nu draadloos. Reviews waren prima. Maar ik deed 'm op en dacht meteen nee.
Dus nu heb ik gewoon weer dezelfde besteld die ik al had, dan maar niet draadloos hoor. Heb jarenlang genot gehad van dat ding, dus prima.
Was wel bijna nergens meer te krijgen, alleen de MediaMarkt had 'm nog
Was al heel wat aan gesleuteld dan, lijkt me dat hij daardoor idd al zwakker zal zijn geweest.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee, de tandarts dacht dat er misschien al langer een klein breukje in de kies had gezeten. De kies was al zwak door een grote vulling en een wortelkanaalbehandeling.
Ik lust pas sinds een paar jaar olijvenmaar ik vind ze nu ook wel echt heel lekker. Vooral groene olijven met knoflook
Niet té stevig kloppen he, je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 november 2021 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was al heel wat aan gesleuteld dan, lijkt me dat hij daardoor idd al zwakker zal zijn geweest.
Mijn kiezen is nog nooit wat aan gedaan of in geboord.
* Heel stevig afklopt
Ik heb net voor het eerst wat gegeten, een cracker en een beschuitquote:Op donderdag 18 november 2021 15:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik het pakketje weer dichtmaken, naar het PostNL punt, kon ze het retourticket niet scannen.En heb toch al zo'n hekel aan dingen retourneren.
Dus ik naar de Albert Heijn want daar zit zo'n Bol.com punt. Gelukkig lukte het daar wel meteen.
Ben vandaag 100x heen en weer geweest voor die bestelling
Wat een dag. En heb nog niet eens geluncht.
Oja sorry, jij hebt het ook zwaar qua etenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst wat gegeten, een cracker en een beschuit
Ach, het is een gewoon vorm van intermittent fastingquote:Op donderdag 18 november 2021 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja sorry, jij hebt het ook zwaar qua eten![]()
Hier gaat dat nog steeds met een retoursticker over de oude sticker heen plakken en heel verontwaardigd zijn als het bedrijf geen retoursticker meestuurt.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Guanabana het volgende:
On the bright side: ik vind het echt superchill dat je voor retourneren tegenwoordig alleen maar een barcode op je telefoon hoeft te laten scannen, wat een tijden leven we in. EN ik woon praktisch naast de Albert Heijn en PostNL-punt dus dat scheelt een hoop.
Ja het ligt er ook aan waar je bestelt, maar bij Bol.com kan het tegenwoordig dus heel makkelijk!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier gaat dat nog steeds met een retoursticker over de oude sticker heen plakken en heel verontwaardigd zijn als het bedrijf geen retoursticker meestuurt.
Dat lijkt mij ook, dat geluk heb ik echter ook nooit gehad.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
Dat lijkt me zo tof he, als je een fossiel van een dinosaurus vindt
Wij hebben ook wel eens fossielen gezocht maar dan bleef het bij tanden, schelpjes en koraal enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |