Ik zie er meteen houten ganzen met een blauw strikje in de vensterbank bijquote:Op donderdag 18 november 2021 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
N.a.v. een discussie in het Fundatopic over jaren '90 interieurs met sierranden:
[ afbeelding ]
En andere wanstaltigheden:
[ afbeelding ]
Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien?
Kranen ookquote:Op donderdag 18 november 2021 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat tegenwoordig overal alles werkelijk grijs of zwart moet zijn. Vooral kozijnen, deuren en dergelijke.
Check.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie er meteen houten ganzen met een blauw strikje in de vensterbank bij
Dark mode, net als de pc en telefoonquote:Op donderdag 18 november 2021 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat tegenwoordig overal alles werkelijk grijs of zwart moet zijn. Vooral kozijnen, deuren en dergelijke.
Hey exact dat behang heb ik vorige maand nog van de muur getrokken.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:19 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke behangetjes, als je aan het trippen bent op LSD.
Grote kans dat het precies de inspiratie was
Maar echt hout voldoet qua rc waarde niet in superzuinige huizen. Dus pvc of tegels maar waarom moet dat er dan ook perse uitzien als pvc/tegels als je dat gewoon niet mooi vindt?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:16 schreef qajariaq het volgende:
Keramische of pvc vloeren die doen alsof het hout is. Wees gewoon eerlijk in wat voor vloer er ligt.
Hoe kun je haten op een hoekbank in L-vormquote:Op donderdag 18 november 2021 14:10 schreef Marsenal het volgende:
Van die hoekbanken in L vorm, en huiskamers waarin de tv gecentreerd staat, met alle zitmeubels er op gericht. Fakking pauper is dat toch.
Sowieso huizen zonder aparte zitkamer en tvkamerquote:Op donderdag 18 november 2021 14:10 schreef Marsenal het volgende:
Van die hoekbanken in L vorm, en huiskamers waarin de tv gecentreerd staat, met alle zitmeubels er op gericht. Fakking pauper is dat toch.
Vind ik gewoon pauper.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:40 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Hoe kun je haten op een hoekbank in L-vorm
Ik heb bingo!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:41 schreef loveli het volgende:
Een kookeiland, muurvullende flatscreens en stalen deuren.
L-banken zijn voor mensen die geen U-bank kunnen betalenquote:
Ik hoop dat je sierlijsten of plavuizen bedoelt.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:44 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit, kan me nog herinneren dat mijn opa en oma dit hadden in de jaren 90 in de woonkamer.
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sierlijsten of plavuizen bedoelt.
Uhm..quote:Op donderdag 18 november 2021 14:44 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit, kan me nog herinneren dat mijn opa en oma dit hadden in de jaren 90 in de woonkamer.
Ik krijg morgen mn nieuwe L-bank geleverd!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:10 schreef Marsenal het volgende:
Veel woongenot gewenst!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik krijg morgen mn nieuwe L-bank geleverd!![]()
De opstelling is perfect op de tv georiënteerd ook.
Zelfs google wil ze nooit meer terugzienquote:Op donderdag 18 november 2021 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die collectieve haat jegens houten ganzen haast ontroerend. Heeft iemand daar misschien een fotootje van?
Wat anders?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sierlijsten of plavuizen bedoelt.
ik zou echt over mn nek gaanquote:Op donderdag 18 november 2021 14:19 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke behangetjes, als je aan het trippen bent op LSD.
Grote kans dat het precies de inspiratie was
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zelfs google wil ze nooit meer terugzien
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
L-banken zijn voor mensen die geen U-bank kunnen betalen
Vanwege je superioriteitscomplex, dan snap ik m welquote:
Ewww, ja, dat té neppe beukenhout-fineer met mat zilver ertegenaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
En andere wanstaltigheden:
[ afbeelding ]
Welke woontrend wil jij nooit meer terugzien?
Ook wel iets heel erg negentiger jaren :pquote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Een ronde toog tussen woonkamer en keuken
Bordje bij de ingang ‘LeT OP: Nuet alles dat hout lijkt is hout!’?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:16 schreef qajariaq het volgende:
Keramische of pvc vloeren die doen alsof het hout is. Wees gewoon eerlijk in wat voor vloer er ligt.
Je hebt nu het behang in mijn slaapkamer beschreven.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:21 schreef E.T. het volgende:
De blauw/geel combinatie die je in de jaren '90 in veel huizen zag.. in het behang (met stomme sierrand ertussen idd
Sorryquote:Op donderdag 18 november 2021 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
Dit spul vind ik echt zo lelijk staan in een huiskamer:
[ afbeelding ]
Ik vond nog ergens een site die er ook over begon.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zelfs google wil ze nooit meer terugzien
quote:Vensterbank mode
By
Vlijtig Liesje
March 2, 2013
gansHerinner je hem nog: die decoratieve witte gans, met dat blauwe lintje om de nek?
Bij voorkeur prijkten er twee in de vensterbank!
Heb je eindelijk iets aan je plintenladder!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Of het ooit een trend is geweest weet ik niet, maar je komt het wel in veel huizen tegen: plafondplinten. Het is lelijk en ik snap het nut niet.
Oh grappig, ik ken haar (uit de jaren 90)quote:Op donderdag 18 november 2021 16:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vond nog ergens een site die er ook over begon.
[..]
[ afbeelding ]
Duizendmaal dit, vreselijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:44 schreef RM-rf het volgende:
bruine terracotta vloertegels voor net dat beetje mediterrane look
[ afbeelding ]
Op de lades van de commode:quote:Op donderdag 18 november 2021 16:54 schreef Elvi het volgende:
Spullen waarop staat waar het voor is.
BREAD
HOME
WINE
PASTA
Is dat toen niet in 'Keek op de Week' belachelijk gemaakt waarna alle handelaren opeens met die dingen bleven zitten?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vond nog ergens een site die er ook over begon.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op de lades van de commode:
Truitjes
Broekjes
Sokjes
Brrrr
Was dat niet de Fiat Croma?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Is dat toen niet in 'Keek op de Week' belachelijk gemaakt waarna alle handelaren opeens met die dingen bleven zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef je niet meer zo netjes te schilderen... :pquote:Op donderdag 18 november 2021 14:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Of het ooit een trend is geweest weet ik niet, maar je komt het wel in veel huizen tegen: plafondplinten. Het is lelijk en ik snap het nut niet.
Ja goede ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:01 schreef Elvi het volgende:
Steigerhout meubels. Dat vind ik ook zo'n armoe.
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:59 schreef maily het volgende:
[..]
Was dat niet de Fiat Croma?Nee, die lag er te dik op. Die auto werd ook niet verkocht in bruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging om die vensterbankbeestjes. Een collega van me die maakte die dingen als bijverdienste. Het kwam toen op tv en hij zat direct zonder klusje toen.
Achgosquote:Op donderdag 18 november 2021 17:05 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, die lag er te dik op. Die auto werd ook niet verkocht in bruin.
Het ging om die vensterbankbeestjes. Een collega van me die maakte die dingen als bijverdienste. Het kwam toen op tv en hij zat direct zonder klusje toen.
Krijg je niet je A+++ label met houtenvloer?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:29 schreef laziness het volgende:
Maar echt hout voldoet qua rc waarde niet in superzuinige huizen.
Het gaat me niet om een label te verkrijgen, die heb ik wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Krijg je niet je A+++ label met houtenvloer?
Álles op deze foto's is graflelijk. Alles. De kleuren, die 'lampenkappen', dat kastje, die plant, gewoon echt alles. Oh en de scandinavische look.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:15 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Draadstaal lampenkappen.
[ afbeelding ]
Kroonluchter lampenkap
Als jij dat wel mooi vindt dan moet je dat gewoon doen en je niet persoonlijk aangevallen voelen. Ik vind het pvc met houtprint en reliëf niet mooi, dat is toch mijn probleem.... Ik zou met vloerverwarming voor ongeglazuurde tegels gaan, vind vast iedereen lelijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Het gaat me niet om een label te verkrijgen, die heb ik wel.
Ik wil dat de lage temperatuur vloerverwarming van mijn bodemwarmtepomp zo goed mogelijk werkt. Dan zijn tegels en pvc toch echt aan te raden qua rc waarde. Houten vloer bereikt niet hetzelfde resultaat in een nul op de meter huis.
Aha ok, ik denk hier ook over na.... Maar waar merk je aan dat het onvoldoende is? Je kan toch ook een grotere capaciteit bodemwarmtepomp nemen?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Het gaat me niet om een label te verkrijgen, die heb ik wel.
Ik wil dat de lage temperatuur vloerverwarming van mijn bodemwarmtepomp zo goed mogelijk werkt. Dan zijn tegels en pvc toch echt aan te raden qua rc waarde. Houten vloer bereikt niet hetzelfde resultaat in een nul op de meter huis.
Precies, je hebt een iets lager rendement maar dat is op te lossen met ietsje hogere watertemperatuur. Wel een redelijk dunne vloer doen, maximaal 5 mm dacht ik. En hoe dan ook plakken.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Aha ok, ik denk hier ook over na.... Maar waar merk je aan dat het onvoldoende is? Je kan toch ook een grotere capaciteit bodemwarmtepomp nemen?
Uh nee projectbouw nieuwbouw. Geen pomp keuze. We zijn helemaal begeleid in hoe werkt je nul op de meter huis. Daarbij moet je vloer aan een max rc waarde voldoen. Effectief is dat pvc of tegels.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Aha ok, ik denk hier ook over na.... Maar waar merk je aan dat het onvoldoende is? Je kan toch ook een grotere capaciteit bodemwarmtepomp nemen?
We wonen er 6 jaar. Nog geen slijtage. Je moet ook geen goedkoop click pvc nemenquote:Op donderdag 18 november 2021 17:45 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als jij dat wel mooi vindt dan moet je dat gewoon doen en je niet persoonlijk aangevallen voelen. Ik vind het pvc met houtprint en reliëf niet mooi, dat is toch mijn probleem.... Ik zou met vloerverwarming voor ongeglazuurde tegels gaan, vind vast iedereen lelijk.
Ik vraag me wel af hoe zo'n pvc vloer er over vijf of tien jaar uit ziet als dat reliëf begint te slijten op de top van de nerf.
Eens, als je destijds een interieurmagazine doorbladerde was het allemaal hetzelfde karakterloze wit/lichtgrijs in combinatie met licht hout. Een dolk in de rug van Verner Panton.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
https://www.google.com/se(...)imgrc=gGorHDrjdWbl8M
Dit soort inrichtingen is gewoon de hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |