Oh god, ik heb nog ooit een keer flink in den olie aan zo'n wiellamp gehangen op vakantie ergensquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Een kamelenzadel (mijn vader viel er achterover af na teveel jenever)
[ link | afbeelding ]
Een lamp van een wagenwiel (soms ook een staande schemerlamp van een as van een wiel)
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:11 schreef sigme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De ‘Scandinavische’ stoel (in elke woonwinkel wel te vinden) heeft er wel iets van weg, hetzij een iets modernere/luchtigere uitstraling van de ombouw. Maar de kussens zijn ook lekker robuust vierkant :
Deze van de IKEA zitten echt goddelijk lekker. Het is dat partner geen extra stoel (bij de hoekbank) wil, maar anders had ik er eentje neergezet.
Die zijn nu vaak beige overgeschilderd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:44 schreef Molo het volgende:
Die kleurblokken op de muur zie je goddank steeds minder, een paar blokken en dan het liefst in heel onnatuurlijk en sfeerloos hard appelgroen
Weg ermee alsjeblieft en nooit meer terug
Ja alles beige mag ook foetsie, het leven mag kleur hebben maar graag wel sfeervol. Dingen hoeven niet nieuw bedacht te zijn, 98% van de mooie dingen is allang bedacht door mensen uit het verleden dus opbokken met je troepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die zijn nu vaak beige overgeschilderd.
Keurig passend bij de rest van de ruimte.
Dit soort lampen ...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Een kamelenzadel (mijn vader viel er achterover af na teveel jenever)
[ link | afbeelding ]
Een lamp van een wagenwiel (soms ook een staande schemerlamp van een as van een wiel)
[ link | afbeelding ]
Dit is gewoon een iconische stoel!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
De ‘Scandinavische’ stoel (in elke woonwinkel wel te vinden) heeft er wel iets van weg, hetzij een iets modernere/luchtigere uitstraling van de ombouw. Maar de kussens zijn ook lekker robuust vierkant :
[ link | afbeelding ]
Deze van de IKEA zitten echt goddelijk lekker. Het is dat partner geen extra stoel (bij de hoekbank) wil, maar anders had ik er eentje neergezet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:11 schreef sigme het volgende:
Met schuifkussens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Ik zal straks eens een fotootje knippen van onze toilet. Die is net nieuw na een lekkage.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:14 schreef mschol het volgende:
van die badkamers en toiletten met van die halve cm voegen en standaard 10x10 of 20x20 (saaie) tegels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |