abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2021 @ 19:58:08 #101
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202424533
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 19:06 schreef SQ het volgende:
Wat ik trouwens ook echt een verschrikkelijke interieurtrend vind zijn muurstickers. Geen idee of die al genoemd waren, maar ik vind het echt zonder uitzondering zó erg. :')
Als het niet in de vorm van letters is kan het nog leuk zijn, maar bijna iedereen kiest dus voor letters. Iets heel afgezaagds en/of quasi-diepzinnigs.

Laat maar. :')
pi_202432751
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 19:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik ben altijd ontzettend fel anti grijze hoekbank geweest. In de tussentijd had ik een oranje bank, een zeegroene bank en een gele bank. Allemaal in een wit-met-eiken huis.
En toen ging ik mijn nieuwe huis inrichten, met petrol muren en druk behang en een gele stoel en een enorme zwarte boekenkast, en toen was het enige wat daar nog een beetje mee combineerde (en wat donker was, want met 3 jonge kinderen wil je écht geen lichte bank :')) een grijze bank. _O-
Dus nu heb ik precies wat ik 15 jaar lang heb verafschuwd :')
Ik zeg ook niet dat een grijze hoekbank nooit kan! En denk dat jullie interieur alles behalve kleurloos en fantasieloos is dus snap ook dat een roze fluwelen sofa misschien iets te veel van het goed zou zijn geweest. Ik snap de keuze ook soms heel goed.

Maar ik bedoel meer het concept van een giga-hoekbank in een eigenlijk-net-te-kleine-doorzonwoonkamer. En dan grijs omdat alle andere kleuren 'eng' zijn. En dat je dan door zo'n nieuwbouwwijk loopt rond 5 uur in deze tijd van het jaar (lichten aan, gordijnen open) en dat dan in álle woonkamers een grijze hoekbank staat. Dat is inderdaad gelukkig passé nu geloof ik. Hoop ik.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:42:53 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_202432934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:29 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat een grijze hoekbank nooit kan! En denk dat jullie interieur alles behalve kleurloos en fantasieloos is dus snap ook dat een roze fluwelen sofa misschien iets te veel van het goed zou zijn geweest. Ik snap de keuze ook soms heel goed.

Maar ik bedoel meer het concept van een giga-hoekbank in een eigenlijk-net-te-kleine-doorzonwoonkamer. En dan grijs omdat alle andere kleuren 'eng' zijn. En dat je dan door zo'n nieuwbouwwijk loopt rond 5 uur in deze tijd van het jaar (lichten aan, gordijnen open) en dat dan in álle woonkamers een grijze hoekbank staat. Dat is inderdaad gelukkig passé nu geloof ik. Hoop ik.
Oh ik voelde me ook niet aangevallen hoor, het was geen verdediging. Het was meer om te delen dat ik gewoon bewust heb gekozen voor iets wat ik eigenlijk heel verschrikkelijk vind :')
disclaimer
pi_202432947
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:42 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh ik voelde me ook niet aangevallen hoor, het was geen verdediging. Het was meer om te delen dat ik gewoon bewust heb gekozen voor iets wat ik eigenlijk heel verschrikkelijk vind :')
Toch jammer dat het geen roze fluwelen sofa is geworden :+

pi_202432989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:44 schreef yinu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar... ja, je hebt principes en praktische bezwaren enzo.

Edit: blijft moeilijk om onderscheid te maken tussen de quote- en wijzig knop ;(
  donderdag 2 december 2021 @ 12:51:52 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_202433080
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zoiets vind ik wél heel fantastisch O+
Maar ik woon hier niet alleen _O-
disclaimer
  donderdag 2 december 2021 @ 12:52:54 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202433108
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:51 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik zou die sofa ook wel aandurven, misschien kan ik liegen dat hij niet roze is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202433142
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Symph wil zoiets voor ons nieuwe huis, eens kijken of het tzt daadwerkelijk gaat lukken, ik vind de kleur ook fantastisch
  donderdag 2 december 2021 @ 13:02:50 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_202433284
Zo roze vind ik deze ook niet hoor. Kan prima!
disclaimer
  donderdag 2 december 2021 @ 13:26:15 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202433601
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:51 schreef SQ het volgende:

[..]
Supertof die ja :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202439985
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nu vinden we dit mooi. Over een paar jaar posten we hierover in een soortgelijke reeks.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202440084
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nu vinden we dit mooi. Over een paar jaar posten we hierover in een soortgelijke reeks.
Ongetwijfeld! Maar ik vind het nu dus wel heel mooi, dus daar kunnen jullie dan later om lachen :+

(Ik heb overigens al ruim 10 jaar een framboosroze bank op een petrolblauw geverfd betonnen vloertje... en de kleur van de bank is uitgezocht door mijn man)
pi_202440604
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Achterlijke trend: meubels (bedden, banken, whatever) waar je eerst een paar dozijn kussentjes en andere meuk vanaf moet halen om ze normaal te kunnen gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')