Als het niet in de vorm van letters is kan het nog leuk zijn, maar bijna iedereen kiest dus voor letters. Iets heel afgezaagds en/of quasi-diepzinnigs.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:06 schreef SQ het volgende:
Wat ik trouwens ook echt een verschrikkelijke interieurtrend vind zijn muurstickers. Geen idee of die al genoemd waren, maar ik vind het echt zonder uitzondering zó erg.
Ik zeg ook niet dat een grijze hoekbank nooit kan! En denk dat jullie interieur alles behalve kleurloos en fantasieloos is dus snap ook dat een roze fluwelen sofa misschien iets te veel van het goed zou zijn geweest. Ik snap de keuze ook soms heel goed.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben altijd ontzettend fel anti grijze hoekbank geweest. In de tussentijd had ik een oranje bank, een zeegroene bank en een gele bank. Allemaal in een wit-met-eiken huis.
En toen ging ik mijn nieuwe huis inrichten, met petrol muren en druk behang en een gele stoel en een enorme zwarte boekenkast, en toen was het enige wat daar nog een beetje mee combineerde (en wat donker was, want met 3 jonge kinderen wil je écht geen lichte bank) een grijze bank.
Dus nu heb ik precies wat ik 15 jaar lang heb verafschuwd
Oh ik voelde me ook niet aangevallen hoor, het was geen verdediging. Het was meer om te delen dat ik gewoon bewust heb gekozen voor iets wat ik eigenlijk heel verschrikkelijk vindquote:Op donderdag 2 december 2021 12:29 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat een grijze hoekbank nooit kan! En denk dat jullie interieur alles behalve kleurloos en fantasieloos is dus snap ook dat een roze fluwelen sofa misschien iets te veel van het goed zou zijn geweest. Ik snap de keuze ook soms heel goed.
Maar ik bedoel meer het concept van een giga-hoekbank in een eigenlijk-net-te-kleine-doorzonwoonkamer. En dan grijs omdat alle andere kleuren 'eng' zijn. En dat je dan door zo'n nieuwbouwwijk loopt rond 5 uur in deze tijd van het jaar (lichten aan, gordijnen open) en dat dan in álle woonkamers een grijze hoekbank staat. Dat is inderdaad gelukkig passé nu geloof ik. Hoop ik.
Toch jammer dat het geen roze fluwelen sofa is gewordenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh ik voelde me ook niet aangevallen hoor, het was geen verdediging. Het was meer om te delen dat ik gewoon bewust heb gekozen voor iets wat ik eigenlijk heel verschrikkelijk vind
Maar... ja, je hebt principes en praktische bezwaren enzo.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:44 schreef yinu het volgende:
[..]
Toch jammer dat het geen roze fluwelen sofa is geworden![]()
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik wél heel fantastischquote:Op donderdag 2 december 2021 12:44 schreef yinu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou die sofa ook wel aandurven, misschien kan ik liegen dat hij niet roze is?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Zoiets vind ik wél heel fantastisch
Maar ik woon hier niet alleen
Symph wil zoiets voor ons nieuwe huis, eens kijken of het tzt daadwerkelijk gaat lukken, ik vind de kleur ook fantastischquote:Op donderdag 2 december 2021 12:44 schreef yinu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Supertof die jaquote:Op donderdag 2 december 2021 12:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Zoiets vind ik wél heel fantastisch
Maar ik woon hier niet alleen
Nu vinden we dit mooi. Over een paar jaar posten we hierover in een soortgelijke reeks.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:44 schreef yinu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld! Maar ik vind het nu dus wel heel mooi, dus daar kunnen jullie dan later om lachenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu vinden we dit mooi. Over een paar jaar posten we hierover in een soortgelijke reeks.
Achterlijke trend: meubels (bedden, banken, whatever) waar je eerst een paar dozijn kussentjes en andere meuk vanaf moet halen om ze normaal te kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:44 schreef yinu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |