De Stockholm 2025 banken vind ik ook spuuglelijk, maar ik denk dat ik de jaren 70 te bewust heb meegemaakt om te denken "Leuk!"quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ikea Stockholm een optie? Voor zowel salontafel als tvmeubel. Wij hebben het audiosysteem in en op de buffetkast en ook het tvmeubel. Wel in de oude walnootvariant, de nieuwe versie 2025 vind ik spuuglelijk
Die vind ik alleen wat als ze een functie hebben, dus met vilt erachter om de acoustiek te verbeteren.quote:
Welke kleurencombo?quote:Op maandag 2 februari 2026 21:32 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een lavalamp gekocht. Maar dan wel een echte raket van Mathmos. Echt heel erg satisfying.
Dat was DE shitquote:Op maandag 2 februari 2026 21:32 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een lavalamp gekocht. Maar dan wel een echte raket van Mathmos. Echt heel erg satisfying.
Ik weet niet wat je budget is, maar dit klinkt als dat je tylko wel tof zou kunnen vinden; https://tylko.com/nl-nlquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb al jaren van die vierkante IKEA-lacktafeltjes met daaronder een langgerekte lack met opbergruimte. Ooit omdat ze goedkoop waren, maar ook vooral omdat ze kleurrijk zijn. Maar nu zijn ze er alleen nog in saaie kleurtjesEn dat is symbolisch voor de rest van de markt.
Inmiddels heb ik besloten dat ik een échte salontafel wil. Maar ze verkopen overal hetzelfde: van dat grove hout met zwart staal. Of van dat saaie Japondi. Of, doe eens gek, van die setjes met drie bijzettafels in onhandige vormen. Geen opbergruimte ook. Waar leggen mensen hun afstandsbediening, tijdschrift of boeken?
Kortom: de allerlaatste Lack in Petrolkleur staat hier nog even. Ook al is ie inmiddels gammel en bekrast.
Ik wil gewoon een niet te lompe salontafel in een kek kleurtje, en een plank of lade voor mijn rotzooi.
(Ik moet er ook een bijpassend tvmeubel bij maar daar wil ik het niet over hebben. Blijkbaar heeft alles tegenwoordig dezelfde standaard maten en daar past ons audiosysteem niet in.)
De beste! Ik heb al jaren een violet/rood (die gewoon roze lijkt) violet is alleen bij lange na niet meer zo donker als het wat het ooit was (pro tip, niet in de buurt van een raam zetten). Misschien dat ik heb ooit met een beetje kleurstof ga tweaken.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:32 schreef Seven. het volgende:
Je kunt ook alleen de fles nabestellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De beste! Ik heb al jaren een violet/rood (die gewoon roze lijkt) violet is alleen bij lange na niet meer zo donker als het wat het ooit was (pro tip, niet in de buurt van een raam zetten). Misschien dat ik heb ooit met een beetje kleurstof ga tweaken.
Oh, die kussens bleven ook nooit zittenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:26 schreef blomke het volgende:
Rotan.
[ afbeelding ]
Of van die dikke tafelkleden.
[ afbeelding ]
Of die "rookstoelen" met van die vierkante kussens:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oh god, ik heb nog ooit een keer flink in den olie aan zo'n wiellamp gehangen op vakantie ergensquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Een kamelenzadel (mijn vader viel er achterover af na teveel jenever)
[ link | afbeelding ]
Een lamp van een wagenwiel (soms ook een staande schemerlamp van een as van een wiel)
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:11 schreef sigme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De ‘Scandinavische’ stoel (in elke woonwinkel wel te vinden) heeft er wel iets van weg, hetzij een iets modernere/luchtigere uitstraling van de ombouw. Maar de kussens zijn ook lekker robuust vierkant :
Deze van de IKEA zitten echt goddelijk lekker. Het is dat partner geen extra stoel (bij de hoekbank) wil, maar anders had ik er eentje neergezet.
Die zijn nu vaak beige overgeschilderd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:44 schreef Molo het volgende:
Die kleurblokken op de muur zie je goddank steeds minder, een paar blokken en dan het liefst in heel onnatuurlijk en sfeerloos hard appelgroen
Weg ermee alsjeblieft en nooit meer terug
Ja alles beige mag ook foetsie, het leven mag kleur hebben maar graag wel sfeervol. Dingen hoeven niet nieuw bedacht te zijn, 98% van de mooie dingen is allang bedacht door mensen uit het verleden dus opbokken met je troepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die zijn nu vaak beige overgeschilderd.
Keurig passend bij de rest van de ruimte.
Dit soort lampen ...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Een kamelenzadel (mijn vader viel er achterover af na teveel jenever)
[ link | afbeelding ]
Een lamp van een wagenwiel (soms ook een staande schemerlamp van een as van een wiel)
[ link | afbeelding ]
Dit is gewoon een iconische stoel!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
De ‘Scandinavische’ stoel (in elke woonwinkel wel te vinden) heeft er wel iets van weg, hetzij een iets modernere/luchtigere uitstraling van de ombouw. Maar de kussens zijn ook lekker robuust vierkant :
[ link | afbeelding ]
Deze van de IKEA zitten echt goddelijk lekker. Het is dat partner geen extra stoel (bij de hoekbank) wil, maar anders had ik er eentje neergezet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:11 schreef sigme het volgende:
Met schuifkussens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Ik zal straks eens een fotootje knippen van onze toilet. Die is net nieuw na een lekkage.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:14 schreef mschol het volgende:
van die badkamers en toiletten met van die halve cm voegen en standaard 10x10 of 20x20 (saaie) tegels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |