Met testen voor toegang zei hij precies hetzelfde: er zijn dan geen maatregelen meer nodig.quote:Op maandag 15 november 2021 19:59 schreef groenen het volgende:
Zet Hugo maar voor het blok. Als hij denkt dat 2-G lockdowns voorkomt, prima. Maar als het wordt ingevoerd en er zijn vervolgens maatregelen nodig, zorg er dan voor dat die dwaas moet aftreden.
Laat hem maar eens consequenties verbinden aan die valse tegenstellingen van hem.
Ik ben die man maar dan zat.
Ik zie al voor me dat er bij het neerzetten van die hekken een soort Herr Flick-type ambtenaar naast staat die erop toe moet zien dat de werklui dat doek onder geen beding verwijderen...quote:Op maandag 15 november 2021 20:00 schreef vipergts het volgende:
[..]
In die hekken zit bijna standaard een doek eruit halen kan maar is best veel werk dus dat doet een verhuurder vast niet als het niet gevraagd wordt
Ik Feigel-Ding a Dong nog steeds druk met aandacht zoeken?quote:Op maandag 15 november 2021 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
China gaat ook nog wel een stapje verder dan de rest...
Straks al die geschokt kijkende Pikachu's als er zowel 2G als lockdown is. Er is dan wel 2G maar alles is dicht.quote:Op maandag 15 november 2021 20:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Met testen voor toegang zei hij precies hetzelfde: er zijn dan geen maatregelen meer nodig.
Met de QR code zei hij precies hetzelfde: er zijn dan geen maatregelen meer nodig.
Met 2G zei hij precies hetzelfde: er zijn dan geen maatregeleb meer nodig.
Heel vermoeiend om een PABO-leraar als minister te hebben.
Dus china dood iets met pootjes wat geen stoel is de vorige heer aten ze het nog op dat werkte helemaal niet.quote:Op maandag 15 november 2021 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ach, what goes up...quote:Op maandag 15 november 2021 19:38 schreef halfway het volgende:
Om mij heen een ware explosie van besmettingen zeker 15 vandaag. Gelderland Zuid niet de biblebelt.
Volgens mij zijn wij keihard van het virus aan het verliezen.
Als zelfs Eric DoomDing het te ver vindt gaan moet het wel heel heftig zijnquote:Op maandag 15 november 2021 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik sluit niet uit dat veel hiervan gewoon de pan in gaat. Covid-22, here we come.quote:Op maandag 15 november 2021 20:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dus china dood iets met pootjes wat geen stoel is de vorige heer aten ze het nog op dat werkte helemaal niet.
En zelf afsteken zal ook wel niet mogen. Gewoon binnen blijven en je bek houwe!quote:Aftelmoment Oud en Nieuw in Amsterdam gaat niet door
Het nationale aftelmoment op het Museumplein in Amsterdam op Oudejaarsavond gaat niet door, meldt de gemeente Amsterdam. Ook heeft burgemeester Halsema besloten om de georganiseerde nieuwjaarsvieringen en vuurwerkshows af te gelasten.
Door de stijging van het aantal coronabesmettingen en ziekenhuisopnames, en de grote investeringen die Amsterdam moet doen voor de shows, noemt de gemeente het niet verantwoord om door te gaan met de voorbereidingen.
Jezus, wat?quote:Op maandag 15 november 2021 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het lijkt vooralsnog wel onduidelijk of dit officieel beleid is trouwens. Ook in China schijnt de verontwaardiging groot te zijn.quote:"Did the leader say we need to settle it right here on the spot?" one of them can be heard asking. "Yes," the other replies, as he proceeds to move a table the corgi was hiding under, and strike the animal on the head with the crowbar. The dog whimpers and runs off camera to another room.
The unsettling scene, captured by a security camera and shared online by the dog's owner, shows the last moments before the pet was killed in its home by Covid prevention workers in the Chinese city of Shangrao, in southeastern Jiangxi province, on Friday, while the corgi's owner was undergoing compulsory quarantine in a nearby hotel.
The killing of the dog, which triggered a massive outcry on Chinese social media over the weekend, is the latest example of the extreme measures taken by local authorities in China in pursuit of zero-Covid.
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html
Dan komt het dus nooit meer goed: het OMT afschaffen is politieke zelfmoord. Zelfs iemand als Hugo is niet dom genoeg om dat te doen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:16 schreef Evenstar het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Hugo is een eikel en niet geschikt, maar na de briefing van vandaag ben ik overtuigd dat het niet goed gaat komen zolang het OMT niet vervangen wordt, inclusief van Dissel.
Dat was echt niet om aan te zien. Het OMT en het RIVM zijn echt alle connecties met de werkelijkheid kwijt en bljjven al twee jaar lang hetzelfde riedeltje herhalen.
Niet flauw bedoelt, maar wat irriteert je aan het OMT dan? Het is allemaal spreadsheet management, maar echt fundamenteel fout zijn ze toch niet? Hun opdracht is het beschouwen van de uitbraak en in dat kader adviezen geven over hoe je dat indamt.quote:Op maandag 15 november 2021 20:16 schreef Evenstar het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Hugo is een eikel en niet geschikt, maar na de briefing van vandaag ben ik overtuigd dat het niet goed gaat komen zolang het OMT niet vervangen wordt, inclusief van Dissel.
Dat was echt niet om aan te zien. Het OMT en het RIVM zijn echt alle connecties met de werkelijkheid kwijt en bljjven al twee jaar lang hetzelfde riedeltje herhalen.
Of een uitweg, zeggen dat ze niet goed zijn ingelicht door het OMT.quote:Op maandag 15 november 2021 20:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan komt het dus nooit meer goed: het OMT afschaffen is politieke zelfmoord. Zelfs iemand als Hugo is niet dom genoeg om dat te doen.
Ja, alleen is dat dus niet waar... Derde keer.quote:Op maandag 15 november 2021 19:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zag het ook op Twitter. De wereld is kneiter en kneiter gestoord.
Gelukkig merk ik hier echt niets van corona of maatregelen, maar zie wel één en ander op Twitter langskomen. Neem die twee kinderen die buiten het zwembad moesten afdrogen omdat pa of ma geen QR code had.
Yep. Wordt weer volop gewerkt aan wederom een stille en naargeestige jaarwisseling. Vuurwerkverbod lijkt onafwendbaar op dit punt.quote:Op maandag 15 november 2021 20:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En zelf afsteken zal ook wel niet mogen. Gewoon binnen blijven en je bek houwe!
Omdat ze nul zelfreflectie hebben en niet leren van hun fouten. Lopen al twee jaar lang achter de feiten aan.quote:Op maandag 15 november 2021 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet flauw bedoelt, maar wat irriteert je aan het OMT dan? Het is allemaal spreadsheet management, maar echt fundamenteel fout zijn ze toch niet? Hun opdracht is het beschouwen van de uitbraak en in dat kader adviezen geven over hoe je dat indamt.
Als het niet werkt zegt Hugo gewoon dat alle werkgevers, winkeliers en horeca niet hebben meegewerkt.quote:Op maandag 15 november 2021 19:59 schreef groenen het volgende:
Zet Hugo maar voor het blok. Als hij denkt dat 2-G lockdowns voorkomt, prima. Maar als het wordt ingevoerd en er zijn vervolgens maatregelen nodig, zorg er dan voor dat die dwaas moet aftreden.
Laat hem maar eens consequenties verbinden aan die valse tegenstellingen van hem.
Ik ben die man meer dan zat.
Je lost er niets mee op.quote:Op maandag 15 november 2021 16:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar het verplichte vaccinatie ben je wel van die tweedeling af, er is immers geen keus. En die pas kan echt naar uitpakken. Misschien dan beter om nu de pijn te nemen en een plicht in te stellen. Dan kan die QR bij het vuilnis.
Ik vraag me af wie er de bevoegdheid heeft om OMT-leden weg te sturen, of het hele team te vervangen. Op basis van wat we afgelopen zomer in de Volkskrant lazen is Van Dissel eigen baas, en die zal zichzelf echt niet op gaan heffen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:16 schreef Evenstar het volgende:
Prima idee. Ik ben zo klaar met de wappies. Ze mogen echt de tyfus krijgen. Teringvolk.quote:Op maandag 15 november 2021 19:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Long shot: Iedereen een uitnodiging en wie niet komt opdagen een flinke boete.
Er is nog een opperbaas bij het RIVM. Maar hoe dat allemaal precies zit, geen idee…quote:Op maandag 15 november 2021 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er de bevoegdheid heeft om OMT-leden weg te sturen, of het hele team te vervangen. Op basis van wat we afgelopen zomer in de Volkskrant lazen is Van Dissel eigen baas, en die zal zichzelf echt niet op gaan heffen.
Maar ik neem toch aan dat De Jonge daar eindverantwoordelijk is.
Dit ook gelezen? https://nos.nl/artikel/24(...)slaten-kan-niet-meerquote:Op maandag 15 november 2021 15:54 schreef chratnox het volgende:
Ik heb die discussie paar maanden terug hier wel 's met @DireStraits7 gehad. Ik kan me op dit moment geen enkel scenario voorstellen waarin we geen maatregelen zullen hebben, aangezien de zorg het niet aan kan.
Is vast ook besproken hier. Ik denk dat het bericht met veel enthousiasme ontvangen is hier.quote:En dus lijken bepaalde basisrichtlijnen ook volgend najaar noodzakelijk. Volgens Van Els maakt het nogal wat uit hoe we ons gaan gedragen in de koude maanden. "We moeten nog altijd geen handen schudden. Niet naar het werk gaan bij klachten. Afstand houden waar het kan. En thuiswerken moet doordacht geïnstitutionaliseerd worden", somt ze op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |