Als die vaccinatieplicht in België erdoor komt, zie ik VVD en D66 de christelijke partijen nog wel een mes in de rug steken, als ik kijk naar de zetelverdeling denk ik dat er in Nederland best een meerderheid voor zou kunnen zijn, als laatste strohalm als verder niets meer werkt.quote:Op maandag 15 november 2021 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dat 2G straks nog best sneuvelen in de Kamer, dan heb ik de hoop wel verloren dat we niet opnieuw in een echte lockdown terecht gaan komen
Dat zal dan wel einde kabinetsformatie zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 19:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als die vaccinatieplicht in België erdoor komt, zie ik VVD en D66 de christelijke partijen nog wel een mes in de rug steken, als ik kijk naar de zetelverdeling denk ik dat er in Nederland best een meerderheid voor zou kunnen zijn, als laatste strohalm als verder niets meer werkt.
Een vaccinatieplicht zie ik hier al helemaal niet gebeuren, dus als 2G sneuvelt blijven we lekker polderen met z'n allenquote:Op maandag 15 november 2021 19:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als die vaccinatieplicht in België erdoor komt, zie ik VVD en D66 de christelijke partijen nog wel een mes in de rug steken, als ik kijk naar de zetelverdeling denk ik dat er in Nederland best een meerderheid voor zou kunnen zijn, als laatste strohalm als verder niets meer werkt.
Maar serieus, waarom niet nu al?quote:Op maandag 15 november 2021 19:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Anders vervelen de ziekenhuis medewerkers zich tijdens de kerst.
Heb je wel meteen verkiezingen.quote:Op maandag 15 november 2021 19:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De ultieme Judas actie, en dat het CDA uit elkaar knalt vanwege oneindigheid, wel vermakelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 19:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar ik blijf het bizar vinden dat een kleine minderheid obv oneigenlijke argumentatie alles kan traineren en de rest het nakijken heeft.quote:Op maandag 15 november 2021 19:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb je wel meteen verkiezingen.
neequote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef Noek het volgende:
Christus, hebben ze echt bij gemeentes hekken geplaatst waar je niet doorheen kunt kijken voor kinderen omdat ouders niet gevaccineerd zijn bij de Sinterklaasintocht? Is dat heus?
Ja oa Amsterdam meende ik.quote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef Noek het volgende:
Christus, hebben ze echt bij gemeentes hekken geplaatst waar je niet doorheen kunt kijken voor kinderen omdat ouders niet gevaccineerd zijn bij de Sinterklaasintocht? Is dat heus?
Nee.quote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef Noek het volgende:
Ik zag het ook op Twitter. De wereld is kneiter en kneiter gestoord.quote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef Noek het volgende:
Net als je apk ofzo?quote:Op maandag 15 november 2021 19:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Long shot: Iedereen een uitnodiging en wie niet komt opdagen een flinke boete.
De reden zal zijn dat ze zich inzetten om de bezoekersaanwas zo veel mogelijk te beperken tot het beoogde maximum aantal. Daarnaast staan mensen zonder QR vaker buiten het hek dan er binnen.quote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef Noek het volgende:
Het is echt overal. Hoor t ook heel veel.quote:Op maandag 15 november 2021 19:38 schreef halfway het volgende:
Om mij heen een ware explosie van besmettingen zeker 15 vandaag. Gelderland Zuid niet de biblebelt.
Volgens mij zijn wij keihard van het virus aan het verliezen.
Eenvandaag had het over 2Gquote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond lekker Op1 vanaf ground zero.
Het ging om zicht beperken.quote:Op maandag 15 november 2021 19:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee.
Een aantal intochten was een evenement dit jaar waar je kaartjes voor kiest aanschaffen om de toeloop te reguleren. Er waren ouders met en zonder gr-code die dit niet wisten en dus geen kaartje hadden en er dus niet in konden.
Het is voornamelijk het falen welbekende afschuiven. Dat het nu nog oploopt komt omdat wij ons niet aan de regels houden.quote:Op maandag 15 november 2021 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zegt eigenlijk meer over wat ze begin november en vorige week hebben aangekondigd want eigenlijk wisten ze toen al dat deze tussenstappen niets zouden doen met het verdere oplopen van besmettingen en opnames.
Lees de post van Etto hierboven.quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 19:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is echt overal. Hoor t ook heel veel.
Kweenie of we verliezen. It is what it is.
In die hekken zit bijna standaard een doek eruit halen kan maar is best veel werk dus dat doet een verhuurder vast niet als het niet gevraagd wordtquote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef Noek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |