Dan moet ie er maar afgetikt wordenquote:Op zondag 14 november 2021 18:06 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton gaat voor 100% winnen vandaag. Ongelooflijk die snelheid.
Opvallend iddquote:Op zondag 14 november 2021 18:08 schreef Evenstar het volgende:
Gewoon niet eens een poging om te verdedigen
Maakt geen flikker uitquote:Op zondag 14 november 2021 18:09 schreef heywoodu het volgende:
Perez die vlak achter Verstappen blijft gooit de bedoeling van een buffer wel even in het putje zo.
Yesquote:Op zondag 14 november 2021 18:09 schreef Cuendillar het volgende:
Hamilton gaat Max 3x lappen op deze manier.
2x zo snel als ik dachtquote:
Kansloos op de rechte stuk, gaat niet veel kunnen doen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:09 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Perez moet nu echt zijn trouw maar eens bewijzen.
die auto is zo illegaal als wat, dit kan toch niet.... Net als die Ferrari's toen ineens supersnel waren.quote:Op zondag 14 november 2021 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Die Mercedes heeft zoveel meer snelheid, en zijn nou niet echt indrukwekkende inhaalacties.
Die draaien gewoon (legale) party mode. Die motor hoeft toch maar 2 weekendjes mee te gaan, dus alles op 120% zetten voor het hele weekend en blazen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijd dat de Fia die Merc gaat checken, dit is niet normaal.
Toeval bestaat nietquote:
Gewoon in een slip gooienquote:Op zondag 14 november 2021 18:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kansloos op de rechte stuk, gaat niet veel kunnen doen.
Omdat Lewis er dan minder van profiteerd.quote:
Hopelijk knalt dat hele motorblok uit elkaar.quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Drekkoning het volgende:
Die motor staat echt op standje 12. Tering
Die met zijn Mercedes motor?quote:
F1 is altijd al snel geweest.quote:Op zondag 14 november 2021 18:08 schreef Johannes788 het volgende:
Us toch niet normaal die mercedes van hamilton qua snelheid. Vind het maar verdacht
quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Johannes788 het volgende:
Hamilton reed bottas voorbij op zo een manier dat niet normaal is. Die auto kan niet legaal zijn
Dan gaat hier de Moët openquote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk knalt dat hele motorblok uit elkaar.
Ham was steeds een paar tiende sneller dan Max. Met DRS valt het eigenlijk dus best mee volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Drekkoning het volgende:
Die motor staat echt op standje 12. Tering
Hamilton reed bottas voorbij op zo een manier dat niet normaal is. Die auto kan niet legaal zijn
omdat ze door de pitlane gaanquote:
Bottas reed stapvoetsquote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Johannes788 het volgende:
Als ie straks ontploft, dan weet je hoe het komt.quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij echt af wat Mercedes met die motor gedaan heeft. Kan toch niet kloppen dit?
EPO in de brandstofquote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij echt af wat Mercedes met die motor gedaan heeft. Kan toch niet kloppen dit?
Zoals altijdquote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef trein2000 het volgende:
Die vleugel lag daar al tijden. SC terecht, timing dubieus.
Nieuwe motor erin die ze gewoon op een hoger toerental laten lopen omdat ie minder races mee hoeft te gaan.quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Niks nieuws, zo deed RBR dat ook in Vettel tijden tov Ferrari en Mercedesquote:Op zondag 14 november 2021 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ineens doen alsof het extreme evil lui zijn bij RBR om zichzelf op te peppen..
Waarom worden deze posts niet verwijderd @Moderator?quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef RAVW het volgende:
Per moet gewoon even een brake test geven aan Ham
wat word ik misselijk van dat mannetje ...
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 14 november 2021 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ineens doen alsof het extreme evil lui zijn bij RBR om zichzelf op te peppen..
Hoezo niet? Als dat ding toch maar 4 races mee hoeft kan je prima een agressievere motorstand gebruiken.quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Moet je wel een stand hebben die deze snelheid uberhaupt kan halen uiteraard.quote:Op zondag 14 november 2021 18:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als dat ding toch maar 4 races mee hoeft kan je prima een agressievere motorstand gebruiken.
Als dat zoveel voordeel oplevert dan vraag ik mij af waarom andere teams niet veel vaker de motor verwisselen en de grid straf voor lief nemen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nieuwe motor erin die ze gewoon op een hoger toerental laten lopen omdat ie minder races mee hoeft te gaan.
Is al verwijderd (terecht).quote:
Omdat de baan ook schoongemaakt moet worden.quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat Lewis er dan minder van profiteerd.
Dat wordt al een half jaar groepen, gaat gelukkig niet gebeurenquote:Op zondag 14 november 2021 18:14 schreef Breekfast het volgende:
Perez moet nu zijn verantwoordelijkheid pakken. Eraf rammen die Hamilton
Omdat het bij de andere teams niet zoveel voordeel oplevertquote:Op zondag 14 november 2021 18:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als dat zoveel voordeel oplevert dan vraag ik mij af waarom andere teams niet veel vaker de motor verwisselen en de grid straf voor lief nemen.
Iedere race een nieuwe motor. Kost je toch maar 5 plekken die je makkelijk met die veel betere motor kan goedmaken.quote:Op zondag 14 november 2021 18:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als dat ding toch maar 4 races mee hoeft kan je prima een agressievere motorstand gebruiken.
Echt he, wat een geklaag hier. 100 keer beter dan die optocht van de vorige keer.quote:Op zondag 14 november 2021 18:15 schreef Toby56 het volgende:
Mooie race tot nog toe.
Het wordt dus hopelijk een gevecht tussen De Groten.
Perez kan gaan bowlen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:15 schreef Mothzor het volgende:
SC terecht, wel uitermate kut dat Hamilton nu direct in de DRS zone hangt.
Gast de sponsor is Rolexquote:Op zondag 14 november 2021 18:13 schreef -XOR- het volgende:
10 jaar gratis Goudse kaas voor Perez als hij HAM eraf beukt.
Het wordt geen gevecht. easy win voor Hamilton.quote:Op zondag 14 november 2021 18:15 schreef Toby56 het volgende:
Mooie race tot nog toe.
Het wordt dus hopelijk een gevecht tussen De Groten.
Omdat Ham toen nog achter Bottas zat.quote:Op zondag 14 november 2021 18:15 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom hebben ze 2 (3?) ronden gewacht met die SC?
Nop iedereen M op Tsunoda naquote:
Dit wordt ook een optocht straks. Leuk is als snelheden ongeveer gelijk liggen, dat is nu niet zo en in Mexico ook niet.quote:Op zondag 14 november 2021 18:16 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Echt he, wat een geklaag hier. 100 keer beter dan die optocht van de vorige keer.
Mercedes domineert pas sinds 2014 maar jij ziet dat nu pas?quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Een vogelquote:
Het engeltje op Hamiltons schouder?quote:
omdat jouw achterlijk postings ook mogen blijven staan.....quote:Op zondag 14 november 2021 18:14 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Waarom worden deze posts niet verwijderd @:moderator?
Even naar specsaversquote:Op zondag 14 november 2021 18:18 schreef Dagoduck het volgende:
Er vloog iets van een auto in bocht 1 á 2.
Ja maar z'n banden werden warm.quote:Op zondag 14 november 2021 18:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als er doorgeraced was had Lewis er nu ook kort achter gezeten
Yesquote:Op zondag 14 november 2021 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton gaat er zo gemakkelijk voorbij met drs.
Dat is gewoon niet waar, net veel meer los puin.quote:Op zondag 14 november 2021 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Nu ligt er veel meer rotzooi en is het VSC
Ook als Max dan achter Lewis rijdt?quote:Op zondag 14 november 2021 18:20 schreef Rianne84 het volgende:
Eventuele volgende sc graag tot de finish.
maar nu hoeven ze niet door de pitlanequote:Op zondag 14 november 2021 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Nu ligt er veel meer rotzooi en is het VSC
Rode vlag is ook geen optie.quote:Op zondag 14 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
Net lag er een vleugel en wat zooi in 1 bocht en een SC en nu ligt de halve baan vol en is het VSC
Niet vreemd, nu hoeft Lewis niet geholpen te worden, geheel in de lijn der verwachting.quote:Op zondag 14 november 2021 18:21 schreef RAVW het volgende:
erg vreemd
de hele baan ligt vol met zooi en nu kan het wel een VSC
Het veld is nu niet verspreid, bij de SC welquote:Op zondag 14 november 2021 18:21 schreef RAVW het volgende:
erg vreemd
de hele baan ligt vol met zooi en nu kan het wel een VSC
Dit is leuker voor de gokkers in Azië. Wie krijgt de lekke band het eerstquote:Op zondag 14 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
Net lag er een vleugel en wat zooi in 1 bocht en een SC en nu ligt de halve baan vol en is het VSC
Dan is Lewis er zo voorbijquote:Op zondag 14 november 2021 18:22 schreef Gunner het volgende:
Kan Peres niet gewoon vertragen om Max te helpen?
Laat me raden....quote:Op zondag 14 november 2021 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Perez is gezien als de VSC op de verkeerde plek eindigt
Die twijfel hebben wij hier ookquote:
Is HAmilton minder snel bij MAx..quote:Op zondag 14 november 2021 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laat Perez niet een veel te groot gat vallen??
Niks, want Mercedes is snellerquote:Op zondag 14 november 2021 18:25 schreef Zwansen het volgende:
Nu kan Perez laten zien wat ie waard is voor het team.
Het is afwachten hoe lang de bandjes van Hamilton goed blijven. Bij warme omstandigheden is dat toch wel hun achilleshiel.quote:Op zondag 14 november 2021 18:25 schreef franklop het volgende:
Tegen deze Hamilton/Mercedes gaat weinig te doen zijn hoor
Een van de twee rijdt met Mercedes motoren, de ander met Honda.quote:Op zondag 14 november 2021 18:26 schreef SiGNe het volgende:
Wat? Tsunoda een 10 sec straf tewijl stroll er op botst?
Eraf beuken als het moetquote:Op zondag 14 november 2021 18:25 schreef franklop het volgende:
Tegen deze Hamilton/Mercedes gaat weinig te doen zijn hoor
Als je daardoor Hamilton rondenlang in de vuile lucht houdt zou het kunnen werken.quote:Op zondag 14 november 2021 18:27 schreef heywoodu het volgende:
"Get Max to give me DRS"
Perez snapt het buffergebeuren niet echt he
Ftfyquote:Op zondag 14 november 2021 18:27 schreef Breekfast het volgende:
Altijd zo informatief die bijdrages van Jack tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |