Dan moet ie er maar afgetikt wordenquote:Op zondag 14 november 2021 18:06 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton gaat voor 100% winnen vandaag. Ongelooflijk die snelheid.
Opvallend iddquote:Op zondag 14 november 2021 18:08 schreef Evenstar het volgende:
Gewoon niet eens een poging om te verdedigen
Maakt geen flikker uitquote:Op zondag 14 november 2021 18:09 schreef heywoodu het volgende:
Perez die vlak achter Verstappen blijft gooit de bedoeling van een buffer wel even in het putje zo.
Yesquote:Op zondag 14 november 2021 18:09 schreef Cuendillar het volgende:
Hamilton gaat Max 3x lappen op deze manier.
2x zo snel als ik dachtquote:
Kansloos op de rechte stuk, gaat niet veel kunnen doen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:09 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Perez moet nu echt zijn trouw maar eens bewijzen.
die auto is zo illegaal als wat, dit kan toch niet.... Net als die Ferrari's toen ineens supersnel waren.quote:Op zondag 14 november 2021 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Die Mercedes heeft zoveel meer snelheid, en zijn nou niet echt indrukwekkende inhaalacties.
Die draaien gewoon (legale) party mode. Die motor hoeft toch maar 2 weekendjes mee te gaan, dus alles op 120% zetten voor het hele weekend en blazen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijd dat de Fia die Merc gaat checken, dit is niet normaal.
Toeval bestaat nietquote:
Gewoon in een slip gooienquote:Op zondag 14 november 2021 18:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kansloos op de rechte stuk, gaat niet veel kunnen doen.
Omdat Lewis er dan minder van profiteerd.quote:
Hopelijk knalt dat hele motorblok uit elkaar.quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Drekkoning het volgende:
Die motor staat echt op standje 12. Tering
Die met zijn Mercedes motor?quote:
F1 is altijd al snel geweest.quote:Op zondag 14 november 2021 18:08 schreef Johannes788 het volgende:
Us toch niet normaal die mercedes van hamilton qua snelheid. Vind het maar verdacht
quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Johannes788 het volgende:
Hamilton reed bottas voorbij op zo een manier dat niet normaal is. Die auto kan niet legaal zijn
Dan gaat hier de Moët openquote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk knalt dat hele motorblok uit elkaar.
Ham was steeds een paar tiende sneller dan Max. Met DRS valt het eigenlijk dus best mee volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Drekkoning het volgende:
Die motor staat echt op standje 12. Tering
quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Johannes788 het volgende:
Hamilton reed bottas voorbij op zo een manier dat niet normaal is. Die auto kan niet legaal zijn
omdat ze door de pitlane gaanquote:
Bottas reed stapvoetsquote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef Johannes788 het volgende:
Als ie straks ontploft, dan weet je hoe het komt.quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij echt af wat Mercedes met die motor gedaan heeft. Kan toch niet kloppen dit?
EPO in de brandstofquote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij echt af wat Mercedes met die motor gedaan heeft. Kan toch niet kloppen dit?
Zoals altijdquote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef trein2000 het volgende:
Die vleugel lag daar al tijden. SC terecht, timing dubieus.
Nieuwe motor erin die ze gewoon op een hoger toerental laten lopen omdat ie minder races mee hoeft te gaan.quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Niks nieuws, zo deed RBR dat ook in Vettel tijden tov Ferrari en Mercedesquote:Op zondag 14 november 2021 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ineens doen alsof het extreme evil lui zijn bij RBR om zichzelf op te peppen..
Waarom worden deze posts niet verwijderd @Moderator?quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef RAVW het volgende:
Per moet gewoon even een brake test geven aan Ham
wat word ik misselijk van dat mannetje ...
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 14 november 2021 18:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ineens doen alsof het extreme evil lui zijn bij RBR om zichzelf op te peppen..
Hoezo niet? Als dat ding toch maar 4 races mee hoeft kan je prima een agressievere motorstand gebruiken.quote:Op zondag 14 november 2021 18:12 schreef Breekfast het volgende:
Moet je wel een stand hebben die deze snelheid uberhaupt kan halen uiteraard.quote:Op zondag 14 november 2021 18:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als dat ding toch maar 4 races mee hoeft kan je prima een agressievere motorstand gebruiken.
Als dat zoveel voordeel oplevert dan vraag ik mij af waarom andere teams niet veel vaker de motor verwisselen en de grid straf voor lief nemen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nieuwe motor erin die ze gewoon op een hoger toerental laten lopen omdat ie minder races mee hoeft te gaan.
Is al verwijderd (terecht).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |