Ik herinner me vooral @Cee die alles voor het eerst aan ons ging beschrijven, en toen even stil werd met een geschrokken blik en wij meteen 'OH NEE WAT IS ER'quote:
Ja ik snap het wel, maar helemaal verdiend vind ik het niet neequote:Op zaterdag 13 november 2021 22:50 schreef Meridiaan het volgende:
0 publiekspunten, echt onverdiend vind ik nog steeds.
Maar het valt zo weg tussen al het geweld ervoor en erna.
Hij was ook liever met Grow gegaan denk ik.quote:
Ik ben benieuwd hoe vaak hij bij ons vanavond de top 10 haalt. Ik vrees niet vaak.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar helemaal verdiend vind ik het niet nee
Ook echt nergens qua televote ook maar in de buurt gekomen van de top 10 in welk land dan ook
Perfectquote:
Grow was natuurlijk ook echt zíjn ultieme nummer toen ja. Zo mooiquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij was ook liever met Grow gegaan denk ik.
Maar gezien alles zeker geen inzending waar we ons voor hoeven te schamen.
Zijn nieuwe nummer is veel beter dan dit imo.
Ook niet normaal hoe hard ze nu werken. Als je hun volgt, dan zitten ze echt elke dag 1000 km verder op en ergens optreden, overdag interviews, photoshoots etc.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind hem echt een STER, niet normaal.
Zij is sowieso cutequote:
Precies mijn gedachtequote:
Geen Flo rida en Senhet kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Nou de rest geloof ik wel, was leuk mens0n.
Je gaat ervan tusse?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Guanabana het volgende:
naast Spanje het slechtste nummer van de finale. (sorry Straniquote:
Je bent gelukkig niet aan het rellenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
naast Spanje het slechtste nummer van de finale. (sorry Strani)
zelfs UK deed beter voor hun doen
Ah jammerquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
Hoe is ie hier. Voetbal niet het feestje geworden waar ik me op verheugd had
Wij zijn aan het genieten van een fantastische editie. Welkom!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
Verlorenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
We gaan eruit met party nummerquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer
Hier wel een feestjeAl zijn de sterkste nummers al wel geweest
Dit inderdaad. Het is dat je me er aan herinnertquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:58 schreef Meridiaan het volgende:
En toch duurt dit nummer ook maar maximaal drie minuten. Je zou het niet zeggen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Je leeft nogquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet nog dat ik bijna stikte in mijn thee toen Senhits nummer online verscheen voor het eerst met Flo Rida.
Gelijkspel, maar het voelt hetzelfdequote:
En die hele discussie of hij wel echt naar Rotterdam zou afreizen, want hij had nog een bikiniwedstrijdquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet nog dat ik bijna stikte in mijn thee toen Senhits nummer online verscheen voor het eerst met Flo Rida.
Volledig terecht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
Serhat is hier gewoon nog boven geeindigd
Dinsdag tegen de Noren toch nog? Het is toch niet helemaal verloren nu?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelijkspel, maar het voelt hetzelfdeIn de laatste tien minuten een 2-0 voorsprong en daarmee WK kwalificatie verspelen.
Oh, nog net op tijd hier voor Flo Rida
Nee, maar je had het nu op een presenteerblaadje. Nu moet je in een lege kuip aan de bak en nog een misstap is fataal.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dinsdag tegen de Noren toch nog? Het is toch niet helemaal verloren nu?
Zo voelde ik me vandaag over het wachten op de DSQ van Lewis Hamilton uitslagquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En die hele discussie of hij wel echt naar Rotterdam zou afreizen, want hij had nog een bikiniwedstrijd
Heb ik een crematie gemist?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Dit was wel de verassing van de afgelopen jaren!
Dat is waar. Was het ook zo slecht?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, maar je had het nu op een presenteerblaadje. Nu moet je in een lege kuip aan de bak en nog een misstap is fataal.
Nederland speelde niet bepaald goed maar het stond gewoon 0-2 voor en er was niks aan de hand. Nou ja, tot de laatste tien minuten toen ze kinderlijk eenvoudig de goals weggaven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is waar. Was het ook zo slecht?
Trusten!quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
Nou mensen ik ga weer langzaam richting bed
Inmiddels is het:quote:Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef NailQueen het volgende:
12. Frankrijk
10. IJsland
8. Litouwen
7. Portugal
6. Zwitserland
5. Finland
4. Griekenland
3. San Marino
2. Cyprus
1. Italië.
Dit jaar was echt zo goed. Er zijn wat smaakverschillen maar een top 15 had ook gekund.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:09 schreef Meridiaan het volgende:
Moeilijk, moeilijk. Heb het idee dat ik nog wat vergeet. Geen Bulgarije en geen Zwitserland iig. België en Nederland kon ik helaas ook niet meenemen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Glennis zong hier echt vals en zelfs vergeleken met haar 2005 ESF optreden
Moet zeggen dat mijn top 10 toch wel heel erg boven de andere nummers uit stijgt. Ik zei wel dat Malta en Nederland er vlak achter volgen, maar ook daar zit weer een gat tussen eigenlijkquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Mooie lijstjes allemaal! Je ziet toch veel dezelfde namen terugkomen.
Zeker, dan had ik er zo San Marino ingezetquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit jaar was echt zo goed. Er zijn wat smaakverschillen maar een top 15 had ook gekund.
Dit lees ik nu pas, sorry! Thanksquote:![]()
Op zaterdag 13 november 2021 21:36 schreef koffieleuk het volgende:
@:Greys @:Cee jullie encounters met Portugal waren heerlijk om te lezen
Onder meer daarom ben ik het nummer steeds meer gaan waarderen.
En voor de mensen die nog in het vorige topic waren. Help Barbara,.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
De tweet die ik al de hele avond had klaar staan.
En je hoeft geen frans te kennen alleen op het juiste plaatje te klikken,
Mee eens. Heel fijne stem.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat Albanie verdwijnt met die 2de startpostie. Die had echt meer verdiend.
Trusten!quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het weer voor gezien
Denk dat ik morgen de verschillende topics eens door ga lezen, heb na vanavond weer de smaak te pakken
ipv Zwedenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Het nummer van Denemarken had hier trouwens prima tussen gepast!
Och ja helemaal vergeten, dat was ook zo leuk en gezellig en happy.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Never forgetquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Nou dat is niet helemaal gelukt. Het is blijkbaar alles of niets bij mij, tenzij het madonna isquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn meningen de afgelopen maanden nog veranderd zijn. Ik denk wel dat ik sommige optredens en interval-acts met een schuin oog mee kijk.
En dan komt de top2000 er ook weer aan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het weer voor gezien
Denk dat ik morgen de verschillende topics eens door ga lezen, heb na vanavond weer de smaak te pakken
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:27 schreef Sableheart het volgende:
Herinneren jullie de tijden nog dat de lijnen 5 minuten open waren?
Of de tijden dat er helemaal geen lijnen open waren en een groepje juryleden de boel bepaalden, die nog specicaal met een ouderwetsche hoorn-op-haak telefoon gebeld moesten worden om de punten door te geven, en er soms niet werd opgenomen of men de verkeerde briefjes had gekregenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:27 schreef Sableheart het volgende:
I don`t have themquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of de tijden dat er helemaal geen lijnen open waren en een groepje juryleden de boel bepaalden, die nog specicaal met een ouderwetsche hoorn-op-haak telefoon gebeld moesten worden om de punten door te geven, en er soms niet werd opgenomen of men de verkeerde briefjes had gekregen![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het voelt als twee weken geleden
Of dat een niet nader te noemen land dan een 'jury' stuurde die Gente Di Mari op de laatste plek zet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of de tijden dat er helemaal geen lijnen open waren en een groepje juryleden de boel bepaalden, die nog specicaal met een ouderwetsche hoorn-op-haak telefoon gebeld moesten worden om de punten door te geven, en er soms niet werd opgenomen of men de verkeerde briefjes had gekregen![]()
Nee, whut, wie zijn die schurken?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Of dat een niet nader te noemen land dan een 'jury' stuurde die Gente Di Mari op de laatste plek zet.
Publiek heeft smaakquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Als het aan het publiek had gelegen had Italie in 2015 gewonnen
Heel Teach-Inquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:40 schreef sportfreak het volgende:
Rock te roof was wel het hoogtepunt van de interval vond ik
Alleen jammer van die eeuwige Mans.
Getty daarentegen
Mooi om hen na al die jaren compleet te zienquote:
En deze rooftop is om blij van te worden,quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:36 schreef Meridiaan het volgende:
Ben echt helemaal blij van dit kijken, zo’n tof jaar om van zo dichtbij mee te mogen maken
Samequote:Op zaterdag 13 november 2021 23:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan echt zo onwijs genieten van de Troubadour
Nog steeds de beste NLse winnaar ESF volgens mijn meningquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan echt zo onwijs genieten van de Troubadour
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, whut, wie zijn die schurken?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:00 schreef sportfreak het volgende:
De Nederlandse jury van 1987 had een andere mening dan jullie hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler want het kan schokkend zijn.![]()
Wijn ook. Ik zie hem alleen maar over wijn posten op facebook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
Mans is bij het ESF betrokken
Water is nat
Oh jaa oh god die wijn van hemquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wijn ook. Ik zie hem alleen maar over wijn posten op facebook.
2019 tochquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaa oh god die wijn van hemWerd ook nog een hele interval aan besteed bij een ESF programma ooit
Je kunt weer tevoorschijn komenquote:
Je kan niet twee keer hetzelfde posten...quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:27 schreef Sableheart het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:46 schreef sportfreak het volgende:
Lordi zorgt voor de grootste hoeveelheid vuur boven Rotterdam sinds 14 mei 1940
Hun repertoire is best geinig: ‘cause the devil is a loser and he’s my bitch’quote:
Ik moest hier veel te hard om lachenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:46 schreef sportfreak het volgende:
Lordi zorgt voor de grootste hoeveelheid vuur boven Rotterdam sinds 14 mei 1940
zonde, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
Stars blijf ik ook een mooi liedje vindenJammer dat het niet live kon
Als er ooit een karaoke meet komt dan doe je Arcade en mag je voor de rest (lees mij) uitkiezen wat te doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
Arcade blijft wel bohh hoor![]()
Ik wil dit leren zingen voor zangles
Oh ik ga nu al iets leuks proberen te verzinnenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als er ooit een karaoke meet komt dan doe je Arcade en mag je voor de rest (lees mij) uitkiezen wat te doen.
En nu duurt het nog even voor de boel geteld isquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
dus het was uiteindelijk nog 20 minuten nadat ik ongeduldig werd omdat de lijnen te lang open waren.
Zat ze bij het Grote Songfestival niet te playbacken?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Respect voor Getty dat ze nog apart zanglessen nam om dit even te kunnen flikken
Ja toen welquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zat ze bij het Grote Songfestival niet te playbacken?
We begonnen om 21.00quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:57 schreef Koen66 het volgende:
is deze stream op dezelfde tijd gestart als het origineel?
Trustenquote:
Zo bizar dat ze Serhat niet hebben overtroffen, als er vooraf íets zeker leek.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:58 schreef NailQueen het volgende:
De eerste 12 punten ooit voor San Marino!
Geen idee, ik ben immuun geworden voor dat woordquote:
Allora allora allora alloraquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben immuun geworden voor dat woord
Cheers!quote:
Het is al bijna tijd om op te staan!quote:
hoezo? 2021 is al een half jaar oud.quote:Op zondag 14 november 2021 00:04 schreef NailQueen het volgende:
In de TT kan het woord 'oude' wel doorgestreept worden
ik heb vanmiddag al vuurwerk gekochtquote:Op zondag 14 november 2021 00:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
hoezo? 2021 is al een half jaar oud.
Maar er is nog geen nieuwe editiequote:Op zondag 14 november 2021 00:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
hoezo? 2021 is al een half jaar oud.
Italië zorgt er met regelmaat vakkundig voor dat ze de favorieten weinig tot geen punten geven.quote:Op zondag 14 november 2021 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Het valt me op dat de 12 punten van Italie per jaar steeds meer afwijkt.
professioneel strategisch stemmen heet datquote:Op zondag 14 november 2021 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Italië zorgt er met regelmaat vakkundig voor dat ze de favorieten weinig tot geen punten geven.
Dat wist ik niet. Weer iets nieuws geleerdquote:Op zondag 14 november 2021 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Italië zorgt er met regelmaat vakkundig voor dat ze de favorieten weinig tot geen punten geven.
Love killsquote:
Die zien we op het ESF normaal gesproken niet zoveel hoorquote:
Loreen kreeg in 2012 van ieder land punten, behalve van Italië.quote:Op zondag 14 november 2021 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Weer iets nieuws geleerd
Ongeveer even vaak als Griekenland en Cyprus die elkaar punten geven?quote:Op zondag 14 november 2021 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zien we op het ESF normaal gesproken niet zoveel hoor
Pas sinds 2015quote:Op zondag 14 november 2021 00:18 schreef NailQueen het volgende:
We hebben het wel over de eiffeltoren maar dat gebouw bij Australie zien we ook elk jaar
Dan te bedenken dat het dit jaar helemaal niet nodig was.quote:Op zondag 14 november 2021 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Loreen kreeg in 2012 van ieder land punten, behalve van Italië.
Nederland kreeg in 2019 niks van de jury.
qua taal en cultuur zouden NL en BE elkaar ook elk jaar 12 punten moeten geven maar die rottige Walen zitten geheid in de wegquote:Op zondag 14 november 2021 00:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ongeveer even vaak als Griekenland en Cyprus die elkaar punten geven?
goed gespot. Maar The Opera House in Sydney is dan ook waanzinnig mooi,quote:Op zondag 14 november 2021 00:18 schreef NailQueen het volgende:
We hebben het wel over de eiffeltoren maar dat gebouw bij Australie zien we ook elk jaar
Ik zou dan eerder zeggen dat NL en DE en misschien zelfs DK dezelfde taal en cultuur hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua taal en cultuur zouden NL en BE elkaar ook elk jaar 12 punten moeten geven maar die rottige Walen zitten geheid in de weg
ik versta Vlamingen toch ietwat beter dan Denenquote:Op zondag 14 november 2021 00:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder zeggen dat NL en DE en misschien zelfs DK dezelfde taal en cultuur hebben.
Inderdaad, we hebben veel meer raakvlakken met landen in de buurt dan alleen België. Over het algemeen ook commerciëler qua muzikale insteek dus veel meer versnipperd in puntengeving over West-Europa. En geen écht hechte banden zoals Servië en Montenegro, die tot kort geleden nog 1 land waren en elkaar meestal de 12 punten gunnen.quote:Op zondag 14 november 2021 00:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder zeggen dat NL en DE en misschien zelfs DK dezelfde taal en cultuur hebben.
Het was ook heel subtielquote:Op zondag 14 november 2021 00:29 schreef Sableheart het volgende:
Chantal is niet gewend dat de punten zo makkelijk komen. Duurde even voor ze ze doorgaf
quote:Op zondag 14 november 2021 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik versta Vlamingen toch ietwat beter dan Denen
Geschreven Deens begrijp ik vaak best wel, maar gesproken
Taal en cultuur. Niet of je ze kan verstaan. Wat @Cee zegt dus.quote:Op zondag 14 november 2021 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben veel meer raakvlakken met landen in de buurt dan alleen België. Over het algemeen ook commerciëler qua muzikale insteek dus veel meer versnipperd in puntengeving over West-Europa. En geen écht hechte banden zoals Servië en Montenegro, die tot kort geleden nog 1 land waren en elkaar meestal de 12 punten gunnen.
James newman ookquote:Op zondag 14 november 2021 00:35 schreef NailQueen het volgende:
Jendrik nam het sportief op. Maar dat moet ook wel als je nummer "i don't feel hate" is
Hier aan we het nog vaak over hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 00:32 schreef Sableheart het volgende:
Ik weet niet of ik er naar uit moet kijken, maar er staat een televisiemoment aan te komen.
ik vond dit echt een goed nummer ookquote:Op zondag 14 november 2021 00:42 schreef Sableheart het volgende:
Da's veel te weinig voor Portugal! Zoals wel vaker.
Scheelt dat we de hoeveelheid Frans tot het absolute minimum beperktenquote:Op zondag 14 november 2021 00:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is een recente editie, die onder de 4 uur blijft, best snel dus.
Er gaat echter nog steeds vreselijk veel tijd in het stemmen zitten.quote:Op zondag 14 november 2021 00:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Scheelt dat we de hoeveelheid Frans tot het absolute minimum beperkten
quote:Op zondag 14 november 2021 00:48 schreef Koen66 het volgende:
Gjon keek toch minder episch dan Zweden in 2019
Gjion kan dan beter rekenen dan de meeste van ons. En ik wil het niet eens uitrekenen,quote:Op zondag 14 november 2021 00:47 schreef NailQueen het volgende:
Gjon wist hier dat hij niet meer ging winnen. Maar hij neemt het sportief op!
ze deden het toch prima allemaalquote:Op zondag 14 november 2021 00:50 schreef NailQueen het volgende:
Chantal em Jan proberen maar gewoon door te praten.
Als je goed oplet zie je het in zijn oor gefluisterd worden.quote:Op zondag 14 november 2021 00:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gjion kan dan beter rekenen dan de meeste van ons. En ik wil het niet eens uitrekenen,
Nadat hij wist hoeveel punten hij nog moest krijgen hoor je hem zeggen "it's done"quote:Op zondag 14 november 2021 00:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gjion kan dan beter rekenen dan de meeste van ons. En ik wil het niet eens uitrekenen,
Ik had het in de SC al gedaan,.Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 november 2021 00:47 schreef molloot200 het volgende:
Oooh jammer dat ik deze terugkijk net heb gemist ivm mijn verjaardag. Morgen maar eens even goed teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |