Ik herinner me vooral @Cee die alles voor het eerst aan ons ging beschrijven, en toen even stil werd met een geschrokken blik en wij meteen 'OH NEE WAT IS ER'quote:
Ja ik snap het wel, maar helemaal verdiend vind ik het niet neequote:Op zaterdag 13 november 2021 22:50 schreef Meridiaan het volgende:
0 publiekspunten, echt onverdiend vind ik nog steeds.
Maar het valt zo weg tussen al het geweld ervoor en erna.
Hij was ook liever met Grow gegaan denk ik.quote:
Ik ben benieuwd hoe vaak hij bij ons vanavond de top 10 haalt. Ik vrees niet vaak.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar helemaal verdiend vind ik het niet nee
Ook echt nergens qua televote ook maar in de buurt gekomen van de top 10 in welk land dan ook
Perfectquote:
Grow was natuurlijk ook echt zíjn ultieme nummer toen ja. Zo mooiquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij was ook liever met Grow gegaan denk ik.
Maar gezien alles zeker geen inzending waar we ons voor hoeven te schamen.
Zijn nieuwe nummer is veel beter dan dit imo.
Ook niet normaal hoe hard ze nu werken. Als je hun volgt, dan zitten ze echt elke dag 1000 km verder op en ergens optreden, overdag interviews, photoshoots etc.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind hem echt een STER, niet normaal.
Zij is sowieso cutequote:
Precies mijn gedachtequote:
Geen Flo rida en Senhet kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Nou de rest geloof ik wel, was leuk mens0n.
Je gaat ervan tusse?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Guanabana het volgende:
naast Spanje het slechtste nummer van de finale. (sorry Straniquote:
Je bent gelukkig niet aan het rellenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
naast Spanje het slechtste nummer van de finale. (sorry Strani)
zelfs UK deed beter voor hun doen
Ah jammerquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
Hoe is ie hier. Voetbal niet het feestje geworden waar ik me op verheugd had
Wij zijn aan het genieten van een fantastische editie. Welkom!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
Verlorenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
We gaan eruit met party nummerquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer
Hier wel een feestjeAl zijn de sterkste nummers al wel geweest
Dit inderdaad. Het is dat je me er aan herinnertquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:58 schreef Meridiaan het volgende:
En toch duurt dit nummer ook maar maximaal drie minuten. Je zou het niet zeggen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Je leeft nogquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet nog dat ik bijna stikte in mijn thee toen Senhits nummer online verscheen voor het eerst met Flo Rida.
Gelijkspel, maar het voelt hetzelfdequote:
En die hele discussie of hij wel echt naar Rotterdam zou afreizen, want hij had nog een bikiniwedstrijdquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet nog dat ik bijna stikte in mijn thee toen Senhits nummer online verscheen voor het eerst met Flo Rida.
Volledig terecht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
Serhat is hier gewoon nog boven geeindigd
Dinsdag tegen de Noren toch nog? Het is toch niet helemaal verloren nu?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelijkspel, maar het voelt hetzelfdeIn de laatste tien minuten een 2-0 voorsprong en daarmee WK kwalificatie verspelen.
Oh, nog net op tijd hier voor Flo Rida
Nee, maar je had het nu op een presenteerblaadje. Nu moet je in een lege kuip aan de bak en nog een misstap is fataal.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dinsdag tegen de Noren toch nog? Het is toch niet helemaal verloren nu?
Zo voelde ik me vandaag over het wachten op de DSQ van Lewis Hamilton uitslagquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En die hele discussie of hij wel echt naar Rotterdam zou afreizen, want hij had nog een bikiniwedstrijd
Heb ik een crematie gemist?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Dit was wel de verassing van de afgelopen jaren!
Dat is waar. Was het ook zo slecht?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, maar je had het nu op een presenteerblaadje. Nu moet je in een lege kuip aan de bak en nog een misstap is fataal.
Nederland speelde niet bepaald goed maar het stond gewoon 0-2 voor en er was niks aan de hand. Nou ja, tot de laatste tien minuten toen ze kinderlijk eenvoudig de goals weggaven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is waar. Was het ook zo slecht?
Trusten!quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
Nou mensen ik ga weer langzaam richting bed
Inmiddels is het:quote:Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef NailQueen het volgende:
12. Frankrijk
10. IJsland
8. Litouwen
7. Portugal
6. Zwitserland
5. Finland
4. Griekenland
3. San Marino
2. Cyprus
1. Italië.
Dit jaar was echt zo goed. Er zijn wat smaakverschillen maar een top 15 had ook gekund.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:09 schreef Meridiaan het volgende:
Moeilijk, moeilijk. Heb het idee dat ik nog wat vergeet. Geen Bulgarije en geen Zwitserland iig. België en Nederland kon ik helaas ook niet meenemen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Glennis zong hier echt vals en zelfs vergeleken met haar 2005 ESF optreden
Moet zeggen dat mijn top 10 toch wel heel erg boven de andere nummers uit stijgt. Ik zei wel dat Malta en Nederland er vlak achter volgen, maar ook daar zit weer een gat tussen eigenlijkquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Mooie lijstjes allemaal! Je ziet toch veel dezelfde namen terugkomen.
Zeker, dan had ik er zo San Marino ingezetquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit jaar was echt zo goed. Er zijn wat smaakverschillen maar een top 15 had ook gekund.
Dit lees ik nu pas, sorry! Thanksquote:![]()
Op zaterdag 13 november 2021 21:36 schreef koffieleuk het volgende:
@:Greys @:Cee jullie encounters met Portugal waren heerlijk om te lezen
Onder meer daarom ben ik het nummer steeds meer gaan waarderen.
En voor de mensen die nog in het vorige topic waren. Help Barbara,.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
De tweet die ik al de hele avond had klaar staan.
En je hoeft geen frans te kennen alleen op het juiste plaatje te klikken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |