Enige overeenkomst is dat het om 3 dames gaat, toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Vind het wel stom dat de Nederlandse pers hun beschreef als de Servische OG3NE
Waarvan 1 brunette, een blonde en een wat rossige/strawberry blonde. En dan houdt het wel op jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Enige overeenkomst is dat het om 3 dames gaat, toch?
Altijd fijn als de pers diep in een onderwerp duikt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarvan 1 brunette, een blonde en een wat rossige/strawberry blonde. En dan houdt het wel op ja
En dit jaar hebben ze ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Dat Franse JESC lieddje was ook echt schattigGeschreven door Barbara
K3 dusquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarvan 1 brunette, een blonde en een wat rossige/strawberry blonde. En dan houdt het wel op ja
Oprecht mijn favoriete JESC-liedje. Precies hoe het JESC hoort te zijn!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Dat Franse JESC lieddje was ook echt schattigGeschreven door Barbara
Eensquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Toch had ik, toen de clip hiervan uitkwam, best nog goede hoop voor de UK![]()
Vind het in de studioversie een prima nummertje.
Ik zeg doen. Finland needs youquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
Hét optreden waardoor ik de illusie heb dat ik nog eens mee kan doen aan het Songfestival
Goed gepland welquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet nog wel dat ik onder dit optreden wat chips ging pakken
Dat was inderdaad wel mooi om te zien, ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ik van hem gehoord heb, is hij wel een sympathieke kerel. Zijn reactie bij de ultieme afgang was ook zo sportief
Ja dit dusquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Uitvoering was alleen dramatischquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Past veel meer bij een Supergirl dan een Last Dancequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
Oh ja de staging van Griekenland, die helemaal niet voor 2020 bedoeld was of zo.
Met supergirl had ze dit niet kunnen doen of in elk geval niet zo goed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Zij heeft me live echt enorm verbaasd.
De eerste zin zou misschien wel passen bij Portugal 2011.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef Meridiaan het volgende:
En de staking vind ik nog steeds verschrikkelijk. Past totaal niet bij het nummer.
Idee was geloof ik om zoiets te doen bij Supergirl, dat had wel interessant geweest.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht wat hoor ik ineens voor raar geluidje, maar dat was Esdiel die begon te praten.
Oh dat was bij dit optreden ook zo geweldig hequote:
Haha ja ging ook echt stuk bij dat Soldi stukje, paste perfectquote:
En dan hebben we ook nog eens K3 gehad deze avondquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Alleen bij dat MWUAHH! moet ik altijd denken aan MWUAH Gertje!
GUAAN HOU OPquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Alleen bij dat MWUAHH! moet ik altijd denken aan MWUAH Gertje!
Zal ik maar weer teruggaan dan naar moe en stil zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GUAAN HOU OPIk blies net wijn in mijn oog (ja, dat kwam door zo'n proestlachje van jouw post)
Wie wordt Kabouter Plop?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog eens K3 gehad deze avond
Neequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zal ik maar weer teruggaan dan naar moe en stil zijn?
Nee dat is waarquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMijn oog overleeft die wijnspat wel
En verder kom ik je hier niet zo gauw meer tegen
quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Zo jammer dat dit niet live kon zijn.
Dit lijken me stuk voor stuk zulke sympathiekelingenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het echt aandoenlijk dat hij dit nummer over zijn vrouw geschreven heeft en Think about things over zijn dochter
Eens dat Think About Things leuker was, maar dit was een prima opvolger. Je blijft je afvragen wat er in 2020 had kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Think About Things blijf ik leuker vinden, maar deze is ook heerlijk hoor![]()
In de zaal met het applaus was het ook net zo daverend alsof ze er zelf gewoon live aanwezig waren
Je komt binnen op een leuk moment!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zal ik maar weer teruggaan dan naar moe en stil zijn?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met fok erbij is alles veel gezelliger en @:Guanabana maakt het er alleen maar leuker op.
neh, ik ben niet zo stapper. Maar je zal fiets daar staan of in de buurt wonenquote:
Om de 3 minuten precies te vullen toch? Geweldig bedacht in ieder gevalquote:
Even je moment pakkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
Dat einde blijft ook zo leuk met dat ze nog even stilstaan en dan komt het vuurwerk pas![]()
![]()
NEE!quote:
Vermakelijkquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh neeeee ik ook.
Dat is idd wel jammer.
Hoe was de F1?
Goed idee, ik moet nog even m'n bed opmaken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Ah ik wilde net vragen, wanneer kan ik even was ophangen, maar nu dus.
Haha hier hadden @Moira en ik het nog over toen we er live bij waren en er een housebeat onder kwam, "oma zit lekker te partyen in de hemel boven"quote:
Ergens jaloers dat ik deze niet heb gevondenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE!
En je kunt nu ook gelijk nog even met blaspauze
Op zich wel prima om een gevoelige ballad er achteraan te gooien, voor het contrastquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Sableheart het volgende:
Je zal maar achter IJsland aan moeten. Die overgang in energie.
Ik kan bijna hetzelfde zeggen over Spanje. Al weet ik niet hoe dit het op de radio zou doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:48 schreef Sableheart het volgende:
Op zich had het VK geen slecht nummer. Het zou prima op de radio gedraaid kunnen worden.
Maar dan wel als achtergrond muziek terwijl je wat anders aan het doen bent. Het heeft niets om de aandacht te trekken.
Voeg daar een staging bij die niet veel doet, en je houdt weinig over.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich wel prima om een gevoelige ballad er achteraan te gooien, voor het contrast
Dit nummer vind ik echt zo slecht nog niet, maar blijft zo vlak en de emotie komt niet over
Hopelijk is het niet voorbode voor 2022quote:
Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tante dacht serieus dat dit kans maakte om te winnen. Dat zegt gelijk wat over haar kennis van het ESF![]()
Een fanatieke is hier wel even zoet meequote:
Tante van NailQueen heeft ook een parfumflesje van 1000 euro gekregen van Kirkorov.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?
Aan de manier waarop ze aan die stemmen kwam, blijft ook wel een luchtje zittenquote:
Geen kledingwisselquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Meridiaan het volgende:
Dit nummer heeft gewoon alles. Hijgen, microfoon laten vallen, mannen in blote basten, een sirene, een glitterjurk, een lekkere bop….
Waarom Jullie dit niet leuk vinden is mij geheel onduidelijk
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?
Er is een 10 uur versie van die hoge nootquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Een fanatieke is hier wel even zoet mee
Nee dat is inderdaad heel vies gegaan, dat stemmen. Vreselijk dat je daar naar zit te kijken, het voor je ogen ziet gebeuren en de EBU er niets mee doet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de manier waarop ze aan die stemmen kwam, blijft ook wel een luchtje zitten
Nummer vind ik wel een guilty pleasuretje op zich, maar staging niet geweldig en zang ook niet, dus ik begrijp de relatief hoge score ook niet zo
Geweldig die twee na elkaarquote:
In de formule 1 zijn we niks anders gewend van de wedstrijdleidingquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad heel vies gegaan, dat stemmen. Vreselijk dat je daar naar zit te kijken, het voor je ogen ziet gebeuren en de EBU er niets mee doet.
Hier wordt je vrolijk van elke keer als je het hoort.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:11 schreef Sableheart het volgende:
Over goed fout gesproken, van Duitsland kan ik wel genieten.
Noorwegen en Arzebeidjan ookquote:
Kan je wel op je CV zetten dat je voor 100+ miljoen kijkers op TV bent geweestquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Je zult toch maar die middelvinger zijn en dat dat je ESF carriere is
Verka spelen is anders ook een fulltime jobquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Je zult toch maar die middelvinger zijn en dat dat je ESF carriere is
Jaaaa echt iedereen deed mee, zelfs met middelvingers en alquote:
Italie stuurt zelfs rock voor junior songfestivalquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop dat Finland begrepen heeft nu dat ze meer van dit soort muziek moeten sturen
Ze zorgen in ieder geval voor goede variatie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop dat Finland begrepen heeft nu dat ze meer van dit soort muziek moeten sturen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze zorgen in ieder geval voor goede variatie.
Ik ben er alleen te oud voor. Ze komen over als aanstellerige tieners.
Sterktequote:
Never change a winning team.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Italie stuurt zelfs rock voor junior songfestival
En nu weer sterkte Guana, want een Edsiel stukjequote:
De tekst is idd puberaal, maar het is aanstekelijk, energiek en heel toegankelijk omdat het redelijk lightrock is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze zorgen in ieder geval voor goede variatie.
Ik ben er alleen te oud voor. Ze komen over als aanstellerige tieners.
Trauma'squote:
Een aantal jaar eerder was het niet live. Ik herinner me Graham Norton die door zijn eigen interview heen commentarieerde.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was ook grappig om te zien in de zaal, want je zag gewoon Edsilia verplaatsen bij de commentatorhokjes
Ik wil je daarbij helpen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:19 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wil een ticket naar Turijn boeken in mei
Oh jij was dat met die geniale opmerkingquote:
Zij is ook echt leuk en sympathiek jaquote:
Ik vraag me af wat voor staging Tears getting sober had gekregen. Dit deed me niet veel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Bulgarije, nog zo'n land waarvan ik het 2020 lied beter vind, maar deze is ook mooi
Ik boek met je mee.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:19 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wil een ticket naar Turijn boeken in mei
Victoriaquote:
We zitten sowieso in een erg sterk rijtje, op het moment.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig, maar nu komt er pas genot.
Luister naar Guanabana!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig, maar nu komt er pas genot.
Tot Zweden idd, was echt prima samengesteld door de productie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We zitten sowieso in een erg sterk rijtje, op het moment.
Same herequote:Op zaterdag 13 november 2021 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga trouwens niet ontkennen dat ik het dansje heb gestudeerd.
Ik had ook echt het gevoel dat het ESF was begonnen!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Was ook een geweldige opener in de semi.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Was ook een geweldige opener in de semi.
2021 was echt zo goed., En dan hebben we het beste nog niet eens gehad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet inmiddels niet meer welke mijn favoriet was. Deze was ook geweldig.
Heb wel gesmst voor deze. (Niet dat die smsjes aankwamen, maar goed, gaat om de intentie).
Ik heb tot nu toe 11 nummers gehoord die beter waren dan mijn nummer 1 van vorige week.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik 2021 vergelijk met vorige week 2011. Is 2021 qua inzendingen zeer sterk jaar
Dit was live in de zaal zo tof, iedereen deed meequote:
Nee staanquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:31 schreef Sableheart het volgende:
Hier moet ik even goed voor gaan zitten
Hebben jullie er veel aan geshumeld nog?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
De versie van mij en @:Moira in de auto op weg naar de semi mag er ook wel wezen trouwens
Hun versie van Verka's liedquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:31 schreef Guanabana het volgende:
En stiekem vind ik de instrumentale versie van deze gaver
Nu willen we beelden en audio.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
De versie van mij en @:Moira in de auto op weg naar de semi mag er ook wel wezen trouwens
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hebben jullie er veel aan geshumeld nog?
Goede keuze. Ik denk dat voor mij hetzelfde geldt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Nu komt voor mij de beste van de avond!
Voor mij ookquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik denk dat voor mij hetzelfde geldt.
Ja he?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Ja dit was denk ik toch wel mijn nummer 1. Al vanaf het prille begin toen ze de nationale finale nog moest winnen.
Nou ja, die voorrondes heb ik eigenlijk niet gevolgd, maar dit nummer kende ik toevallig alquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Het toffe van die voorrondes volgen is dat je al zo vroeg het hele verhaal mee kan maken en mee kan leven
Waar ga jij ? Ik in de Melkewegquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor mij ook![]()
Over een paar maandjes naar haar concert
Ik gewoon in Utrechtquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waar ga jij ? Ik in de Melkeweg
Zeg maar dat ding dat ook in Cleopatrrrrrrra zatquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Van dit nummer vind ik alleen het 'Let's Go' BAM leuk.
Eens eigenlijk, laat ook wel zien dat het ESF veel beter is geworden laatste jaren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel beter liedje, dan het nummer waarmee ze wonnen in 2011
Nooit meer wat van gelezen. Wiwibloggs zat er boven op, maar die heeft er ook niets meer over gemeld.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:38 schreef Meridiaan het volgende:
Zijn Tix en Efendi nog een ding trouwens?
Ik weet het niet, voor mij zit het net tegen de grens aan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel beter liedje, dan het nummer waarmee ze wonnen in 2011
Haha en dat hoor je ook echt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Blijft ook apart om te bedenken dat zij echt geen Engels kan, en dit gewoon puur fonetisch is gezongen
oh, wow. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Blijft ook apart om te bedenken dat zij echt geen Engels kan, en dit gewoon puur fonetisch is gezongen
Vind ik altijd een afknapper, Wel een Engels liedje inzenden maar zelf geen Engels kunnen sprekenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:41 schreef Meridiaan het volgende:
Heerlijk dat als je op Efentix googelt, je ‘fanfiction’ als suggestie krijgt
Denkt dat ze hem ook niet perse leuk vond, maar mee deed voor de pers.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gelezen. Wiwibloggs zat er boven op, maar die heeft er ook niets meer over gemeld.
In interviews had ze het al over naar Noorwegen gaan en de ouders te ontmoetenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gelezen. Wiwibloggs zat er boven op, maar die heeft er ook niets meer over gemeld.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ben Noorwegen echt nooit leuk gaan vinden.
Ik begrijp het maar ze hadden Jornquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ben Noorwegen echt nooit leuk gaan vinden.
Oh jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
In de juryfinale op vrijdagavond was het Noorwegen dat won. En iedereen ging meezingen in de reprise met de dame die Tix moest voorstellen, dat was echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |