hoezo? 2021 is al een half jaar oud.quote:Op zondag 14 november 2021 00:04 schreef NailQueen het volgende:
In de TT kan het woord 'oude' wel doorgestreept worden
ik heb vanmiddag al vuurwerk gekochtquote:Op zondag 14 november 2021 00:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
hoezo? 2021 is al een half jaar oud.
Maar er is nog geen nieuwe editiequote:Op zondag 14 november 2021 00:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
hoezo? 2021 is al een half jaar oud.
Italië zorgt er met regelmaat vakkundig voor dat ze de favorieten weinig tot geen punten geven.quote:Op zondag 14 november 2021 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Het valt me op dat de 12 punten van Italie per jaar steeds meer afwijkt.
professioneel strategisch stemmen heet datquote:Op zondag 14 november 2021 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Italië zorgt er met regelmaat vakkundig voor dat ze de favorieten weinig tot geen punten geven.
Dat wist ik niet. Weer iets nieuws geleerdquote:Op zondag 14 november 2021 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Italië zorgt er met regelmaat vakkundig voor dat ze de favorieten weinig tot geen punten geven.
Love killsquote:
Die zien we op het ESF normaal gesproken niet zoveel hoorquote:
Loreen kreeg in 2012 van ieder land punten, behalve van Italië.quote:Op zondag 14 november 2021 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Weer iets nieuws geleerd
Ongeveer even vaak als Griekenland en Cyprus die elkaar punten geven?quote:Op zondag 14 november 2021 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zien we op het ESF normaal gesproken niet zoveel hoor
Pas sinds 2015quote:Op zondag 14 november 2021 00:18 schreef NailQueen het volgende:
We hebben het wel over de eiffeltoren maar dat gebouw bij Australie zien we ook elk jaar
Dan te bedenken dat het dit jaar helemaal niet nodig was.quote:Op zondag 14 november 2021 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Loreen kreeg in 2012 van ieder land punten, behalve van Italië.
Nederland kreeg in 2019 niks van de jury.
qua taal en cultuur zouden NL en BE elkaar ook elk jaar 12 punten moeten geven maar die rottige Walen zitten geheid in de wegquote:Op zondag 14 november 2021 00:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ongeveer even vaak als Griekenland en Cyprus die elkaar punten geven?
goed gespot. Maar The Opera House in Sydney is dan ook waanzinnig mooi,quote:Op zondag 14 november 2021 00:18 schreef NailQueen het volgende:
We hebben het wel over de eiffeltoren maar dat gebouw bij Australie zien we ook elk jaar
Ik zou dan eerder zeggen dat NL en DE en misschien zelfs DK dezelfde taal en cultuur hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua taal en cultuur zouden NL en BE elkaar ook elk jaar 12 punten moeten geven maar die rottige Walen zitten geheid in de weg
ik versta Vlamingen toch ietwat beter dan Denenquote:Op zondag 14 november 2021 00:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder zeggen dat NL en DE en misschien zelfs DK dezelfde taal en cultuur hebben.
Inderdaad, we hebben veel meer raakvlakken met landen in de buurt dan alleen België. Over het algemeen ook commerciëler qua muzikale insteek dus veel meer versnipperd in puntengeving over West-Europa. En geen écht hechte banden zoals Servië en Montenegro, die tot kort geleden nog 1 land waren en elkaar meestal de 12 punten gunnen.quote:Op zondag 14 november 2021 00:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder zeggen dat NL en DE en misschien zelfs DK dezelfde taal en cultuur hebben.
Het was ook heel subtielquote:Op zondag 14 november 2021 00:29 schreef Sableheart het volgende:
Chantal is niet gewend dat de punten zo makkelijk komen. Duurde even voor ze ze doorgaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |