Och ja helemaal vergeten, dat was ook zo leuk en gezellig en happy.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Het nummer van Denemarken had hier trouwens prima tussen gepast!
Never forgetquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Het nummer van Denemarken had hier trouwens prima tussen gepast!
Nou dat is niet helemaal gelukt. Het is blijkbaar alles of niets bij mij, tenzij het madonna isquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn meningen de afgelopen maanden nog veranderd zijn. Ik denk wel dat ik sommige optredens en interval-acts met een schuin oog mee kijk.
En dan komt de top2000 er ook weer aan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het weer voor gezien
Denk dat ik morgen de verschillende topics eens door ga lezen, heb na vanavond weer de smaak te pakken
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:27 schreef Sableheart het volgende:
Herinneren jullie de tijden nog dat de lijnen 5 minuten open waren?
Of de tijden dat er helemaal geen lijnen open waren en een groepje juryleden de boel bepaalden, die nog specicaal met een ouderwetsche hoorn-op-haak telefoon gebeld moesten worden om de punten door te geven, en er soms niet werd opgenomen of men de verkeerde briefjes had gekregenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:27 schreef Sableheart het volgende:
Herinneren jullie de tijden nog dat de lijnen 5 minuten open waren?
I don`t have themquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of de tijden dat er helemaal geen lijnen open waren en een groepje juryleden de boel bepaalden, die nog specicaal met een ouderwetsche hoorn-op-haak telefoon gebeld moesten worden om de punten door te geven, en er soms niet werd opgenomen of men de verkeerde briefjes had gekregen![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het voelt als twee weken geleden
Of dat een niet nader te noemen land dan een 'jury' stuurde die Gente Di Mari op de laatste plek zet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of de tijden dat er helemaal geen lijnen open waren en een groepje juryleden de boel bepaalden, die nog specicaal met een ouderwetsche hoorn-op-haak telefoon gebeld moesten worden om de punten door te geven, en er soms niet werd opgenomen of men de verkeerde briefjes had gekregen![]()
Nee, whut, wie zijn die schurken?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Of dat een niet nader te noemen land dan een 'jury' stuurde die Gente Di Mari op de laatste plek zet.
Publiek heeft smaakquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Als het aan het publiek had gelegen had Italie in 2015 gewonnen
Heel Teach-Inquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:40 schreef sportfreak het volgende:
Rock te roof was wel het hoogtepunt van de interval vond ik
Alleen jammer van die eeuwige Mans.
Getty daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |