Scheelt dat we de hoeveelheid Frans tot het absolute minimum beperktenquote:Op zondag 14 november 2021 00:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is een recente editie, die onder de 4 uur blijft, best snel dus.
Er gaat echter nog steeds vreselijk veel tijd in het stemmen zitten.quote:Op zondag 14 november 2021 00:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Scheelt dat we de hoeveelheid Frans tot het absolute minimum beperkten
quote:Op zondag 14 november 2021 00:48 schreef Koen66 het volgende:
Gjon keek toch minder episch dan Zweden in 2019
Gjion kan dan beter rekenen dan de meeste van ons. En ik wil het niet eens uitrekenen,quote:Op zondag 14 november 2021 00:47 schreef NailQueen het volgende:
Gjon wist hier dat hij niet meer ging winnen. Maar hij neemt het sportief op!
ze deden het toch prima allemaalquote:Op zondag 14 november 2021 00:50 schreef NailQueen het volgende:
Chantal em Jan proberen maar gewoon door te praten.
Als je goed oplet zie je het in zijn oor gefluisterd worden.quote:Op zondag 14 november 2021 00:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gjion kan dan beter rekenen dan de meeste van ons. En ik wil het niet eens uitrekenen,
Nadat hij wist hoeveel punten hij nog moest krijgen hoor je hem zeggen "it's done"quote:Op zondag 14 november 2021 00:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gjion kan dan beter rekenen dan de meeste van ons. En ik wil het niet eens uitrekenen,
Ik had het in de SC al gedaan,.Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 november 2021 00:47 schreef molloot200 het volgende:
Oooh jammer dat ik deze terugkijk net heb gemist ivm mijn verjaardag. Morgen maar eens even goed teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |