quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:38 schreef yats het volgende:
Dat krijg je als je spelers op basis van 1 leuke wedstrijd bij Ajax selecteert
EN HUGO DOET NIETS!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef Salina het volgende:
Flopshow. Nog geen QataR dus. Team kan wel een booster gebruiken.
Zie anders geen verschil hoor dan een normale wedstrijd daar in zuidquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Lekker in een lege Kuip ten onder gaan tegen Noorwegen.
Erg mooi.
Die ene Feyenoorder was vandaag overigens ook niet best.quote:
En Turkije die wel wint van Montenegroquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Erg mooi.
Mark Rutte kost ons het WK.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Erg mooi.
Schuld van het teamquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Die ene Feyenoorder was vandaag overigens ook niet best.
Gelijkspelletjequote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Turkije die wel wint van Montenegro
Dan gaan we allemaal staan en klappen.
Bijlow is een type Astra Zeneca. In het begin leek het aardig maar een paar maand later houdt het niets meer tegen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef Salina het volgende:
Flopshow. Nog geen QataR dus. Team kan wel een booster gebruiken.
Eindelijk een redelijke reactie tussen alle "end of the world" reactiesquote:
Dat in Oranje geklede schorem had ons naar het EK kunnen krijsenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mark Rutte kost ons het WK.
Wat dat betreft past Turkije daar inderdaad beter. Die zijn immers net zo middeleeuws.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hopelijk hoeven we niet naar dat middeleeuwse Qatar
Elke wedstrijd in deze mickey mouse cometitiequote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zie anders geen verschil hoor dan een normale wedstrijd daar in zuid
Hij zit er zelf gewoon twee keer comple ert naast. Dat ligt toch echt aan hem zelf.quote:
Ik ben dan ook de redelijkheid zelve.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Eindelijk een redelijke reactie tussen alle "end of the world" reacties
Ja ik weet hoe het op fok werkt
Ook vooral op dit moment. Niemand echt in vorm bij Oranje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Meeste wat er in Oranje loopt is toch ook pure middelmaat op het moment.
Nee, schuld van het teamquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Hij zit er zelf gewoon twee keer comple ert naast. Dat ligt toch echt aan hem zelf.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bijlow is een type Astra Zeneca. In het begin leek het aardig maar een paar maand later houdt het niets meer tegen.
Antivaxxers, zie je gelijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef KingRoland het volgende:
In dit topic zien we ook meteen wie de landverraders zijn
Elke week naar Alvarez moeten kijken is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef TLC het volgende:
Misschien geeft de FIFA toestemming dat Ajax tegen Noorwegen mag spelen
We zagen Montenegro ook niet gelijk spelen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Die lege Kuip komt niet erg gelegen. Bedankt Rutte. Maar goed..Ik zie Noorwegen niet winnen eerlijk gezegd.
Ze zullen de wave erg missen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Die lege Kuip komt niet erg gelegen. Bedankt Rutte. Maar goed..Ik zie Noorwegen niet winnen eerlijk gezegd.
0-2 voor 10 minuten voor tijd tegen zo'n tegenstander mag je natuurlijk nooit meer weggeven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Portugal uit?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:44 schreef -XOR- het volgende:
Niet de eerste keer dat Van Gaal in een WK-kwalificatiewedstrijd op het eind wisselt alsof het al in de pocket is.
Spits erbij terwijl je tegen Portugal met 0-2 voorstaat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:44 schreef -XOR- het volgende:
Niet de eerste keer dat Van Gaal in een WK-kwalificatiewedstrijd op het eind wisselt alsof het al in de pocket is.
Dat zijn tekstenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
0-2 voor 10 minuten voor tijd tegen zo'n tegenstander mag je natuurlijk nooit meer weggeven.
Als Nederland dinsdag verliest dan zit er geen PO meer in; dan wordt Nederland 3e in de poule.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:45 schreef Toine51 het volgende:
Nederland weer play off tegen Ierland, dat zal mooi zijn!
Het is plek 1 of plek 3.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:45 schreef Toine51 het volgende:
Nederland weer play off tegen Ierland, dat zal mooi zijn!
Ik zou liever in een leeg stadion spelen dan toegezongen worden door de tietenman.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Te voet naar huisquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Strafkamp voor het Nederlands Elftal.
Ik zat meer aan andere dingen te denken.quote:
Turkije verliest, Noorwegen wint. Dan is NL 2e hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is plek 1 of plek 3.
Door zulke dingen te zeggen weet je eigenlijk al dat t gigantisch gaat terugkaatsen in je gezichtquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja, geef de gast die twee keer scoort de schuld, in plaats van die stumper van een Frenkie de Jong die constant de bal verliest en op de verkeerde plek loopt.quote:
Turkije moet ook nog "ff" winnen van Montenegro. Deden ze thuis ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Oranje zal gewoon derde in de poule worden
Beter winnen we gewoon van ze.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Laat noorwegen maar komen
we vreten ze op in Rotterdam
[ afbeelding ]
Maar waar moet Pi-Air dan zitten?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan zo op de stoel van Pi-Air gaan zitten.
Letland uit was natuurlijk ook al pure bagger. Het tekende zich alweer langzaam af.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Door zulke dingen te zeggen weet je eigenlijk al dat t gigantisch gaat terugkaatsen in je gezicht
Dit was een verwijzing naar een straf die Co Adriaanse ooit daadwerkelijk ten uitvoer gebracht heeft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zat meer aan andere dingen te denken.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Turkije verliest, Noorwegen wint. Dan is NL 2e hoor
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, geef de gast die twee keer scoort de schuld, in plaats van die stumper van een Frenkie de Jong die constant de bal verliest en op de verkeerde plek loopt.
Doel je nu op zijn tweede goal?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks mee te maken.
Hier hakballetje voor je.
@Buitendamquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks mee te maken.
Hier hakballetje voor je.
Pedersen gaat de winnende scoren. Schrijf maar alvast op.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Raya zoquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:51 schreef -XOR- het volgende:
Schaatsen was kut, sprintrace F1 was kut en NL elftal ook kut. Dit was niet de leukste sportdag.
Veldrijden was ook kutquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:51 schreef -XOR- het volgende:
Schaatsen was kut, sprintrace F1 was kut en NL elftal ook kut. Dit was niet de leukste sportdag.
Toen Frenkie gewisseld werd stond het nog 0-2.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, geef de gast die twee keer scoort de schuld, in plaats van die stumper van een Frenkie de Jong die constant de bal verliest en op de verkeerde plek loopt.
alvastquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Pedersen gaat de winnende scoren. Schrijf maar alvast op.
Dat wordt een snedige column van Valentijn in zijn krantje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
Ergen zou het voor de heiligverklaring van paus Louis III ook wel weer geinig zijn als hij dinsdag overal naastgrijpt
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Stephan5 het volgende:
Als je het mij vraagt, moet gewoon de loting anders, dat zal helaas nooit gaan gebeuren, want stel je voor dat een 'topland' als Nederland meteen Frankrijk en Italie, of i.g.v een WK Argentinie of Brazilie treft,..... dat moeten we niet hebben mensen... liefst zo'n zwak mogelijke poule voor de toplanden... dan zijn we er zeker van dat die doorgaan, en dus meer inkomsten etc...
.
Geld....
Het lijkt wel alsof @BehoorlijkKritisch met zijn kont heeft zitten kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Toen Frenkie gewisseld werd stond het nog 0-2.
En toch komt oranje door hem geen moment in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Toen Frenkie gewisseld werd stond het nog 0-2.
Nee, die op de middenlijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doel je nu op zijn tweede goal?
Geen Kuipvrees.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:54 schreef Caland het volgende:
Aursnes en Pedersen gaan oranje slopen.
Altijd weer die brug, hebben ze niets anders?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@fantasyboyquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Stephan5 het volgende:
Als je het mij vraagt, moet gewoon de loting anders, dat zal helaas nooit gaan gebeuren, want stel je voor dat een 'topland' als Nederland meteen Frankrijk en Italie, of i.g.v een WK Argentinie of Brazilie treft,..... dat moeten we niet hebben mensen... liefst zo'n zwak mogelijke poule voor de toplanden... dan zijn we er zeker van dat die doorgaan, en dus meer inkomsten etc...
.
Geld....
Gelijkspel halen dinsdag. Dan zijn we door.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:43 schreef SOG het volgende:
Hoezo moet nederland winnen dinsdag? Wie zei dat? :p
Beter doelsaldo vs turkije en beter onderling resultaat
Je bent altijd welkom bij Witte de with.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd weer die brug, hebben ze niets anders?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
Ojee, Louis is mad op schepsel Stekelenburg
Die kunnen we hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef TLC het volgende:
Een plee off wedstrijd tegen bv Italie of Zwitserland, lekker man
Kan niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:00 schreef TLC het volgende:
Een plee off wedstrijd tegen bv Italie of Zwitserland, lekker man
hou jij het nou maar bij nullen en eentjes joh gekquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:52 schreef Stephan5 het volgende:
.
Geld....
gevondenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom bij Witte de with.
Nederland is geen top land.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
@:fantasyboy
Wat vinden wij hiervan Klaas ?
Virgil, Gini, Memvis en ik deugen en boycotten dus het wk in Qatar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:50 schreef KingRoland het volgende:
we missen een type Arjen Robben
of niet maat @:nober
quote:
Wel erg grappigquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel heel treurig zijn als Turkije en Noorwegen dinsdag winnen.
Mwah op turkije zit ik echt niet te wachtenquote:
Agja nl of Turkije. Allebei geen toevoeging aan HET WK. Maar Turkije is nog slechter inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah op turkije zit ik echt niet te wachten
Wow een nieuw account van KlaasGod.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:24 schreef fantasyboy het volgende:
Ik vond het tactische dom van Van gaal om wijnaldum en frenkie te wisselen
en dan komt die van gaal na afloop met een dom verhaal dat het al de bedoeling was om wijnaldum te wisselen omdat hij ziek was geweest zogenaamd
van gaal heeft de wedstrijd weggegeven
hij had klaassen en blind moeten wisselen
IK heb er een hard hoofd in voor aanstaande dinsdag
hopelijk is stefan de vrij fit want ik heb helemaal geen vertrouwen in de ligt met zijn bekende blunders...
Blijkt maar weer dat ervaring weinig zegt.quote:
KLAASGODquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:24 schreef fantasyboy het volgende:
en dan komt die van gaal na afloop met een dom verhaal dat het al de bedoeling was om wijnaldum te wisselen omdat hij ziek was geweest zogenaamd
hopelijk is stefan de vrij fit want ik heb helemaal geen vertrouwen in de ligt met zijn bekende blunders...
Omdat hij kunstheup heeft, slimpie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Van Gaal liep ook wat mank.
Einde duiding.
Alleen ben je een belangrijke detail vergeten en dat is dat het afgesproken was om wijnaldum ook vanwege psg alleen 60 min te laten spelenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:24 schreef fantasyboy het volgende:
Hoeso zogenaamd? Hij was toch echt ziek, en schoof pas op zijn verjaardag weer bij de training aan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:24 schreef fantasyboy het volgende:
Koopmeiners, Gravenberch ook niet - lijden te veel balverlies.quote:Op zondag 14 november 2021 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daley Blind en Malen hebben niks bij oranje te zoeken momenteel.
Hij speelde een slechte wedstrijd, maar bij die 2-2 moet je je wel afvragen waarom hij die tweede speler van Montenegro moet dekken. Van Dijk en De Vrij zijn beide rond de 1.90m, Blind slechts 1.79m.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Ahhhh Blind weer de zwakste. Wanneer is t eens klaar met die familie?
Maar wat moet ik dan?!!!quote:Op zondag 14 november 2021 01:02 schreef TLC het volgende:
Dinsdag tegen Noorwegen 0-0, 95ste minuut een Noor breekt door en de Ligt kan de bal alleen nog tegenhouden door hands te maken
Ja, maar die Lang speelt in België, een paar keer leuk in CL, maar ook hij kan geen muren kapotspelen.quote:Op zondag 14 november 2021 03:04 schreef Harlekien2 het volgende:
Ik vond Danjuma wel echt dramatisch eerlijk gezegd. Vooral na de afgelopen weken helemaal opgehyped to worden. Viel me een partij tegen. Doe mij dan maar Lang.
Hoe gek het ook klinkt. Lang is vaak wel net iets volwassener in zijn keuzes. Ik vond Danjuma op één moment na, altijd de verkeerde keuze maken. Overigens is het sowieso niet zo best gesteld met onze buitenspelers Kluun.quote:Op zondag 14 november 2021 03:05 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, maar die Lang speelt in België, een paar keer leuk in CL, maar ook hij kan geen muren kapotspelen.
Het was wel gemakzuchtig Louis.. de rode draad bij dit team is een gebrek aan beleving en dat sommige spelers zich beter wanen dan zij zijn. Soms loopt het lekker en dan gaat iedereen mee in de flow, maar als het even moeilijk wordt neemt niemand in het veld zijn verantwoordelijkheid..het kan dan opeens als een kaartenhuis in elkaar donderen. Dat zag je bij Turkije-uit, Tsjechië, en nu weer.quote:Waar het aan lag? ,,Ik denk niet het gemakzucht was, er was minder focus. Dat klinkt minder negatief. Ik ga mijn spelers niet afvallen, want zij willen ook winnen. We speelden niet meer zoals we hadden afgesproken en daarmee gaan we aan de slag. Boven alles staat dat iedereen enorm zijn best doet.”
Hier mist duidelijk een gifje.quote:Op zondag 14 november 2021 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow een nieuw account van KlaasGod.
Was natuurlijk gewoon een overtreding op Blind he. Dat hij niet fluit was een goedmakertje voor de foute beslissingen in het voordeel van Nederland.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
Als Nederland verliest en Turkije wint ligt Nederland er gewoon uit
Dank je Daley Blind
quote:Op zondag 14 november 2021 08:22 schreef byah het volgende:
Dit is klaar, dinsdag hebben we helemaal niks
Mooi. #Boycotqatarquote:Op zondag 14 november 2021 08:22 schreef byah het volgende:
Dit is klaar, dinsdag hebben we helemaal niks
Of een type Cillessen - o wachtquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:50 schreef KingRoland het volgende:
we missen een type Arjen Robben
of niet maat @:nober
Dat komt doordat Turkije meevoetbalt. Staat er een muur, dan wordt het lastig.quote:Op zondag 14 november 2021 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is gewoon veelal pure middelmaat bij dit Nederlands Elftal. Af en toe rolt er zoals thuis tegen Turkije een keer een leuke wedstrijd uit waarin alles samenvalt, maar verder is het vooral veel geploeter en mag je al blij zijn als je nipt wint van landen als Oekraïne, Letland en Montenegro.
Dat blijkt wel ja na een 0-0 thuis tegen Letland en 2 keer zo weinig doelpunten als Nederland. Met Haaland in 6 van de 9 wedstrijden in de spits. Opportuun gelulquote:Op zondag 14 november 2021 00:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Die Noren zijn niks, maar eeeh ze lijken toch echt meer scorend vermogen te hebben dan NL.
Je verwacht natuurlijk ook niet dat zij zo absurd slecht invallen, dus dat is ook wel makkelijk. En Wijnaldum zou sowieso maar 60 minuten spelen geloof ik.quote:Op zondag 14 november 2021 11:17 schreef Caland het volgende:
Het begon pas echt lachwekkend te worden bij het inbrengen van hockeyhoofd Koopmeiners en Gravenberch die letterlijk elke bal inleverden en geen idee hadden waar ze moesten lopen
Tuurlijk is het dan wel makkelijk om Blind aan te wijzen omdat hij zich in een duel weer eens als een pupil laat wegzetten, maar dan kan je toch beter naar Van Gaal wijzen.
Dus van Gaal moet tevoren weten dat die Koop & Graf niks gaan kunnen die dag?quote:Op zondag 14 november 2021 11:17 schreef Caland het volgende:
Het begon pas echt lachwekkend te worden bij het inbrengen van hockeyhoofd Koopmeiners en Gravenberch die letterlijk elke bal inleverden en geen idee hadden waar ze moesten lopen
Tuurlijk is het dan wel makkelijk om Blind aan te wijzen omdat hij zich in een duel weer eens als een pupil laat wegzetten, maar dan kan je toch beter naar Van Gaal wijzen.
Heb je gekeken? Scheelde weinig of was 3-0 voor de Noren, ook speelde ze beter. Dinsdag zetten ze een dubbeldekker neer en laten ze hun aanvallers counteren als wij de bal verliezen (wat we de hele tijd doen). Makkelijke wedstrijd voor hun. Echt drama dit, hoe overleef ik tot dinsdag?quote:Op zondag 14 november 2021 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja na een 0-0 thuis tegen Letland en 2 keer zo weinig doelpunten als Nederland. Met Haaland in 6 van de 9 wedstrijden in de spits. Opportuun gelul
Stel je niet zo aan. Hoe onnodig dom gister ook was, Nederland verliest dit echt nietquote:Op zondag 14 november 2021 11:35 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Heb je gekeken? Scheelde weinig of was 3-0 voor de Noren, ook speelde ze beter. Dinsdag zetten ze een dubbeldekker neer en laten ze hun aanvallers counteren als wij de bal verliezen (wat we de hele tijd doen). Makkelijke wedstrijd voor hun. Echt drama dit, hoe overleef ik tot dinsdag?
Even quotenquote:Op zondag 14 november 2021 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Hoe onnodig dom gister ook was, Nederland verliest dit echt niet
Haha als Noorwegen gaat voetballen, wordt het net zo'n wedstrijd als tegen Turkije thuis.quote:Op zondag 14 november 2021 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Hoe onnodig dom gister ook was, Nederland verliest dit echt niet
Als niemand, ook van Gaal niet, het leiderschap heeft om bijv een Memphis op zijn plaats te zetten na 28 mislukte hakballetjes, of Wijnaldum onder controle te krijgen na weer kansloos balverlies of een pass naar niemandsland. Of wat dacht je van in te grijpen als het halve team wil controleren en de andere helft wil aanvallen. Daar heb je toch de leiders voor.quote:Op zondag 14 november 2021 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Je verwacht natuurlijk ook niet dat zij zo absurd slecht invallen, dus dat is ook wel makkelijk. En Wijnaldum zou sowieso maar 60 minuten spelen geloof ik.
Wijnaldum was beroerd gisteren, maar dat is nog altijd de beste optie daar. We hebben niks beters of iets wat er in de buurt komt.
Ze hebben de CL gewonnen (en Wereldbeker)?quote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Frank de Boer, Danny blind en van Gaal wat hebben ze gemeen?
Dat ging tegen de Letten ook prima inderdaadquote:Op zondag 14 november 2021 11:46 schreef byah het volgende:
Juist want we weten allemaal dat zo'n erop of eronder wedstrijd niet in de koppies gaat zitten. Die Noren ruiken bloed
Nee, ze selecteerde ajax spelers die helemaal niets in Oranje te zoeken hadden.quote:Op zondag 14 november 2021 13:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze hebben de CL gewonnen (en Wereldbeker)?
LOLquote:Op zondag 14 november 2021 13:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee, ze selecteerde ajax spelers die helemaal niets in Oranje te zoeken hadden.
Eeeh die van Gaal heeft aan Memphis en van Dijk gevraagd of ze hem wel als bondscoach willen, voor zijn aanstelling. Pas na goedkeuring van hun heeft hij de baan geaccepteerd.quote:Op zondag 14 november 2021 12:25 schreef manny het volgende:
[..]
Als niemand, ook van Gaal niet, het leiderschap heeft om bijv een Memphis op zijn plaats te zetten na 28 mislukte hakballetjes, of Wijnaldum onder controle te krijgen na weer kansloos balverlies of een pass naar niemandsland. Of wat dacht je van in te grijpen als het halve team wil controleren en de andere helft wil aanvallen. Daar heb je toch de leiders voor.
Nee. komt wel goed, we zien het wel even aan..
Nog los van Blind bij die goal. Tjezus.
Niets? Van Gaal is een betere bondscoach, maar 2012 - 2014 had hij een hele kwalificatiereeks + oefeninterland voor de start van de kwalificatiereeks. Nu springt hij tussendoor in en speelt noodgedwongen een systeem dat hij niet wil spelen.quote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Van gaal is een clown
Sinds hij Rensch selecteerde is hij niet meer serieus te nemen,
Gaat hij een 2e kwalificatie verpesten na zijn eerdere mislukking
Het moet idd wel een keer klaar zijn met dat gehype van de supertalenten van ajax. Voorheen superwereldtalent de Ligt die ervoor zorgt dat NL het WK misloopt. En nu lopen er gasten als Rensh,Timber, Gravenberch(een nog grotere flop hype dan Riedewald,Denswil etc) rond in die niks te zoeken hebben in Oranje.quote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Van gaal is een clown
Sinds hij Rensch selecteerde is hij niet meer serieus te nemen,
Gaat hij een 2e kwalificatie verpesten na zijn eerdere mislukking
Noren die bloed ruiken, wat is datquote:Op zondag 14 november 2021 11:46 schreef byah het volgende:
Juist want we weten allemaal dat zo'n erop of eronder wedstrijd niet in de koppies gaat zitten. Die Noren ruiken bloed
Dat mogen ze sowieso welquote:Op zondag 14 november 2021 14:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Noren die bloed ruiken, wat is dat?
Ten eerste kunnen ze er geen flikker van en ten tweede zijn Noren mentaal doorgaans nogal zwak. Als je hier niet op z'n minst gelijk tegen kunt spelen mag de KNVB zichzelf opheffen.
Je hoorde het gisteren ook toch ook bij die ajax commentator van de NOSquote:Op zondag 14 november 2021 13:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het moet idd wel een keer klaar zijn met dat gehype van de supertalenten van ajax. Voorheen superwereldtalent de Ligt die ervoor zorgt dat NL het WK misloopt. En nu lopen er gasten als Rensh,Timber, Gravenberch(een nog grotere flop hype dan Riedewald,Denswil etc) rond in die niks te zoeken hebben in Oranje.
De media moet eens kappen met het omhoog praten van ajax talenten na 3 leuke wedstrijden. ajacieden gaan daar dan ook in geloven waardoor ze arrogant overkomen.
Die laatste bal had er gewoon in kunnen gaan. Die pakte Bijlow gewoon goed.quote:Op zondag 14 november 2021 14:13 schreef Pedroso het volgende:
Keepertje pakt ook geen punten voor je overigens.
Niet dat we veel beters hebben overigens, Bijlow en Cillissen zijn de enige 2 keepers die nog redelijk betrouwbaar zijn.
Noemt zich fanquote:Op zondag 14 november 2021 14:45 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik wil niet dat Louis woensdag geen bondscoach meer is 😭
Dat wil Ronald Koeman welquote:Op zondag 14 november 2021 14:45 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik wil niet dat Louis woensdag geen bondscoach meer is 😭
Ja, met die man worden we Europees Kampioen en Wereldkampioen, wat heeft die man precies gewonnen internationaal?quote:
Is meer voorbereidingstijd dus.quote:Op zondag 14 november 2021 15:52 schreef TLC het volgende:
+ en misschien nog wel het ergste van alles, het was het B-elftal van Montenegro
Waarom? Wat kan van Gaal eraan doen dat die mongool met zijn rug naar de tegenstander staat?quote:Op zondag 14 november 2021 11:17 schreef Caland het volgende:
Cillissen had 1 van die 2 zeker gepaktquote:Op zondag 14 november 2021 14:13 schreef Pedroso het volgende:
Keepertje pakt ook geen punten voor je overigens.
Niet dat we veel beters hebben, Bijlow en Cillissen zijn de enige 2 keepers die nog redelijk betrouwbaar zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |