Waarschijnlijk is dat ook het verhaal dat Mercedes heeft afgestoken. "houdt het nou gewoon nog een paar weken spannend, dat is voor jullie ook beter. We laten RB kampioen worden hoor, maar dan willen we wel met een minimaal verschil verliezen"quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, denk vooral dat ze het kampioenschap spannend willen houden (F1 wordt toch steeds meer entertainment dan sport) en nu druk aan het zoeken zijn naar een 'oplossing'
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ook het verhaal dat Mercedes heeft afgestoken. "houdt het nou gewoon nog een paar weken spannend, dat is voor jullie ook beter. We laten RB kampioen worden hoor, maar dan willen we wel met een minimaal verschil verliezen"
Christian, this is Toto.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ook het verhaal dat Mercedes heeft afgestoken. "houdt het nou gewoon nog een paar weken spannend, dat is voor jullie ook beter. We laten RB kampioen worden hoor, maar dan willen we wel met een minimaal verschil verliezen"
MB zal vast met een hele lijst BS excuses gekomen zijn......quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
dat verhaal komt dan weer van Helmutquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees op racingnews365 dat Mercedes claimt dat Max iets heeft beschadigd aan de achtervleugel van Ham.
Wat een enorme mafklappers.
Waar claimt Mercedes dat dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees op racingnews365 dat Mercedes claimt dat Max iets heeft beschadigd aan de achtervleugel van Ham.
ze zijn op alle mogelijk manieren aan het bedenken hoe ze het geen penalty kunnen laten zijn.....verwacht ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef opreis het volgende:
Meer dan een halve dag voor een slam dunk penalty. Dit kan echt alleen bij Lulu
Is volgens mij ook meer dat R365 claimt dat Helmut Marko claimt dat Mercedes dat claimt...quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar claimt Mercedes dat dan?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
MB zal vast met een hele lijst BS excuses gekomen zijn......
helaas pindakaas, en vooral als het 10-15mm is zoals @:Evenstar zegt !!!!
Ja met een vinger. Prima als dat zo is. Dan is die MB zeer onveilig en mag niet deelnemen aan races.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bizar dit…quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Uurtje weggeweest, niks gemist zie ik.
The drama continues...
Aha. Zal wel duidelijk worden in de Mercedes debrief woensdagquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer dat R365 claimt dat Helmut Marko claimt dat Mercedes dat claimt...
Dat zegt Marko dat Mercedes dat claimt, Max heeft naar de vleugel gekeken en aangeraakt.........quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar claimt Mercedes dat dan?
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zijn op alle mogelijk manieren aan het bedenken hoe ze het geen penalty kunnen laten zijn.....verwacht ik
Dat weet niemand al jaaaaaren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:54 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht, ik ga even boodschappen, dan zal het wel duidelijk zijn als ik terugkom.
Nee hoor. Nog niet. Waar zijn ze mee bezig?
dat is zeker meer dan 1 cm !!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel een mooi filmpje dit. Halverwege schakelt het naar de meting bij Lewis. Als je kijkt hoeveel ruimte er is tussen hun "tool" en de bovenkant is het echt niet een mm of twee.
Meer dan 12 uur weggeweest uit dit topic en nog steeds same shitquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Uurtje weggeweest, niks gemist zie ik.
The drama continues...
Je zou toch verwachten dat er voor FP2 iets naar buiten komt…quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:54 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht, ik ga even boodschappen, dan zal het wel duidelijk zijn als ik terugkom.
Nee hoor. Nog niet. Waar zijn ze mee bezig?
Volgens mij moet je echt zo onnavolgbaar chauvinistisch als een Brit zijn om over een paar millimeter te beginnen. Toen Hunt met een te brede vleugel reed gingen ze bierflessen op de baan gooien om het team tijd te geven om er een paar millimeter af te zagen. Elk team zou graag een paar millimeter meer hebben omdat het snel een paar tienden voordeel brengt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toch probeer ik me een voorstelling te maken van onze reacties op Fok! als het andersom was geweest. Max DSQ vanwege een paar mm, HAM die aan zijn auto had gezeten..
Wat denken ze daarop te kunnen zien ?quote:
Dat had ik ook gedacht. Misschien tijdens de training dan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat er voor FP2 iets naar buiten komt…
Gefeliciteerd Landoquote:
Kontje van VER, de oude viespeukenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat denken ze daarop te kunnen zien ?
Maar het staat al in de regelsquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wedden dat ze geen beslissing nemen nu en het na dit seizoen gaan opnemen in nieuwe regels.
Jawel, heeft toestemming gehad vleugel te vervangen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vraag mij nu af met welke vleugel die Ham nu gaat rijden.
Want je mag toch niets meer veranderen?
Hij is écht jarig vandaagquote:
Ze zijn er toe in staat, lafbekken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wedden dat ze geen beslissing nemen nu en het na dit seizoen gaan opnemen in nieuwe regels.
Ze hebben toestemming gekregen vd FIA om de vleugel te vervangen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vraag mij nu af met welke vleugel die Ham nu gaat rijden.
Want je mag toch niets meer veranderen?
Dan rijd iedereen met een open DRS vleugel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zijn er toe in staat, lafbekken.
Dat zeiden we ook toen ze met Ferrari een deal sloten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar het staat al in de regels
ja, want anders kon hij niet rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jawel, heeft toestemming gehad vleugel te vervangen.
de andere ligt nog bij de stewardsquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef nils7 het volgende:
In ieder geval een nieuwe achtervleugel voor Lewis, zegt genoeg neem ik aan?
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef nils7 het volgende:
Jankenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef Evenstar het volgende:
Echt iedere andere team/coureur had binnen een uur zijn straf al gekregen.
triestquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:03 schreef DeeBee het volgende:
Nu alweer lachwekkend commentaar van de shills op Sky.
Ted pitcht alweer dat het door Max kan komen.
Die andere is nog under Investigationquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef nils7 het volgende:
Heeft ie teveel tequila gedronken?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:03 schreef DeeBee het volgende:
Nu alweer lachwekkend commentaar van de shills op Sky.
Ted pitcht alweer dat het door Max kan komen.
Dat was niet aangetoond. Dit wel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook toen ze met Ferrari een deal sloten.
Waar kijk jij? Sky?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef Evenstar het volgende:
Horner lekker duidelijk over dat er een straf moet komen in ieder geval
Voor Max???quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef Evenstar het volgende:
Horner lekker duidelijk over dat er een straf moet komen in ieder geval
Klacht van de afgelopen 7 jaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt een farce dat dit zo lang moet duren, allemachtig.
Bloedirritantquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:08 schreef Tocadisco het volgende:
En nog steeds dat alarm in de pits daar...
Als ze Max daar een straf voor geven, dan kunnen ze F1 opheffenquote:
Dat er genoeg precedenten zijn en dat er maar één conclusie mogelijk is en dat je geen uitzonderingen kan makenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Sky?
Wat zei hij?
Daar zal hij morgen wel staan met de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:09 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom staat Jack niet voor de mercedesgarage?
Voor kijkers al maar als je in in één van die boxen werkt moet je ondertussen toch al je trommelvliezen door gestoken hebben om maar van dat geluid af te komen.quote:
Dank!quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat er genoeg precedenten zijn en dat er maar één conclusie mogelijk is en dat je geen uitzonderingen kan maken, because "where do you draw the line".
Spek en bonen VTquote:
Laatste deel zei die over iets anderrs blijkbaar, was even terugluisteren. Dat ging over Parc Ferme regels.quote:
In de Formule 1 verbaast me niets meer wat dat betreft...quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Max krijgt straf
Hamilton niet
Let maar op
Je kan ook iemand diskwalificeren na een GP.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:11 schreef Mylene het volgende:
De Formule 1 heeft dus voor de training geen uitspraak gedaan. Voor 20.30 uur moet er wel een uitspraak zijn, aangezien dat het tijdstip is waarop de sprintrace begint.
Dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:11 schreef Mylene het volgende:
De Formule 1 heeft dus voor de training geen uitspraak gedaan. Voor 20.30 uur moet er wel een uitspraak zijn, aangezien dat het tijdstip is waarop de sprintrace begint.
Ze laten hem volgens mij ook nog gewoon rijden zonder uitspraakquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:11 schreef Mylene het volgende:
Zou mooi zijn als ze het pas doen na de race morgenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:11 schreef Mylene het volgende:
Nieuwe motor en speciale vleugel GENOTquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Haha, SkyGoden: it is a drivers track, we could see that yesterday with HAM taking pole!
Ok, ja, dat hij met een illegale auto reed dat maakte niks uit nee.
Sky, neem ik al niet meer serieus sinds silverstone 2021quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Haha, SkyGoden: it is a drivers track, we could see that yesterday with HAM taking pole!
Van het podium trekkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze het pas doen na de race morgen
Sky nooit serieus genomenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sky, neem ik al niet meer serieus sinds silverstone 2021
Mensen zeuren altijd over Ziggo, maar Sky is echt veel erger.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Toen pas?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sky, neem ik al niet meer serieus sinds silverstone 2021
Verstappen know how it feels (2x zelfs)quote:
Om deel te kunnen nemen aan FP2, zegt nog niks dus. Het niet rijden van FP2 gedurende een onderzoek zou niet eerlijk zijn. Dus mag er een nieuwe (illegale) vleugel op.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef nils7 het volgende:
Ik vind Zandvoort veel meer een drivers track, eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Mwoah, dat wil ik niet direct zeggen. De Ziggo studio is vaak heel erg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mensen zeuren altijd over Ziggo, maar Sky is echt veel erger.
Ik ben dit seizoen ook afgehaakt bij Sky, de Engelse media is behoorlijk biased. Ziggo ook, maar op een andere manier.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kijk beide afwisselend en dit is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En Max is natuurlijk de mindere rijder van de 2.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Ze lijken nog al in mineur…..quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
De lichaamstaal bij Mercedes is hoopgevend.
Dat dus, het zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:11 schreef Mylene het volgende:
Ze leken daar met z’n allen gebriefed te wordenquote:
Dat moet je anders zeggen: waar was jij toen Max een WK kreeg?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:16 schreef Hyperdude het volgende:
Over 10 jaar: waar was jij toen Max DSQ kreeg voor Lewis zijn illegale vleugel?
Ook al lijkt het niet belangrijk, maar men heeft nog geen race pace kunnen testen en de temperatuur verschillen tussen gister en vandaag zijn wel belangrijk ivm slijtage. Hoe warmer hoe beter voor RB.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:19 schreef DKUp het volgende:
Mercedes mag als straf niet meedoen met deze vreselijk belangrijke vrije training…..
Ik begreep net juist dat Mercedes nu met een andere spec mag rijden omdat ze niet snappen waarom die van gisteren niet door de keuring kwam.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:22 schreef SiGNe het volgende:
OK, vleugels moet dezelfde specificaties hebben maar dat zou betekeken dat deze vleugel ook illegaal is
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:21 schreef Rianne84 het volgende:
HAM op de baan, publieksgeluid uit.
Zonder DRS rijden dan maarquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:23 schreef _UserName_ het volgende:
Zelfde specs, dus ook illegaal wat ik al dacht. Gaat nog leuk worden zo, hebben ze straks helemaal geen vleugels meer en kunnen ze niet racen omdat er niet meer zijn.. Of anders illegaal. Max WDC confirmed.
Wat ik begrijp van Rick is de vleugel die er nu op zit qua dezelfde spec dus dan ook illegaal…quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:22 schreef beantherio het volgende:
Mercedes lijkt angstig te zijn om de baan op te gaan. Misschien omdat dan blijkt dat ze met een legale vleugel een stuk langzamer zijn? Ik ben benieuwd.
die kan ook illegaal verklaart worden omdat er geen verschil mag zijn tussen die inbeslag genomen vleugel en die nu er op zit , als die niet gelijk zijn is het dus ook weer Illegaalquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef nils7 het volgende:
DRS afschaffenquote:
Och, als ze die auto altijd de pits in trekken op zo'n wieltjes ding dan trekken ze ook met alle macht aan die vleugel. En dat kan ook gewoon.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen probleem, maar Max wel met zijn handje eraan zit, is het wel een probleem
Sowiesoquote:
Nee, dat DRS probleem wordt los gezien van de spec.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp van Rick is de vleugel die er nu op zit qua dezelfde spec dus dan ook illegaal…
Max touched the magic button.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen probleem, maar Max wel met zijn handje eraan zit, is het wel een probleem
Geen parc ferméregels nu + ze staan achter de wagen + het is nog niet duidelijk of Max de wagen wel daadwerkelijk aangeraakt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Die cringe festijnquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geluk bij een ongeluk; Het Ziggo-dome evenement is afgelast. Geld zal teruggestort worden.
Hij durft gewoon niet meer harder dan 260 km per uur omdat Newey de velugel dan weer ziet flexen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
2.7s, dit zegt genoeg, deze vleugel is legaal.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
als hij anders is dan die er gisteren er op zat , dan is er verschil en dat mag niet dus Illegaalquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
, dit zegt genoeg, deze vleugel is legaal.
Die festijnquote:
Hij gebruikt geen DRS nu.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
Het gaat er om dat Max met 1 vinger de vleugel kan beschadigen maar erop leunen geen kwaad kan. Overigens is dit ook een andere vleugel, die van de sprintkwali is nog in beslag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen parc ferméregels nu + ze staan achter de wagen + het is nog niet duidelijk of Max de wagen wel daadwerkelijk aangeraakt.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
Verpest het nu niet..quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
als hij anders is dan die er gisteren er op zat , dan is er verschil en dat mag niet dus Illegaal
Dat is maar de vraag. Mercedes voert aan dat de vleugel binnen de specs viel voor de kwali, maar kennelijk daarna niet. En aangezien die van Bottas wel door de keuring kwam, kan het best zijn dat er met de vleugel zelf niets mis is, maar dat deze tijdens de race stuk is gegaan en daardoor niet door de test kwam.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
die kan ook illegaal verklaart worden omdat er geen verschil mag zijn tussen die inbeslag genomen vleugel en die nu er op zit , als die niet gelijk zijn is het dus ook weer Illegaal![]()
Dus als die vleugel van gisteren dus niet mag dan rijd hij nu ook met verboden middelen rond
nou ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:28 schreef Mothzor het volgende:
Sky gaat toch we uit van een penalty voor Hamilton in hun commentaar.
Nee, snap ik.quote:
Dat was met de plank van Schumacher ook. Had de FIA ook geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Mercedes voert aan dat de vleugel binnen de specs viel voor de race, maar kennelijk daarna niet. En aangezien die van Bottas wel door de keuring kwam, kan het best zijn dat er met de vleugel zelf niets mis is, maar dat deze tijdens de race stuk is gegaan en daardoor niet door de test kwam.
Als ie dat niet mag dan mag dat niet van Mercedes.quote:
Iets dat 'kapot' is mag vervangen worden voor iets dat niet kapot is. Zolang de rest maar gelijk is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
als hij anders is dan die er gisteren er op zat , dan is er verschil en dat mag niet dus Illegaal
het inzakken van de auto was wel weer duidelijk te zienquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet meer harder dan 260 km per uur omdat Newey de velugel dan weer ziet flexen.
Het maakt voor de DSQ niets uit, maar het maakt dat zijn huidige vleugel mogelijk wel gewoon legaal is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was met de plank van Schumacher ook. Had de FIA ook geen boodschap aan.
Was ie wel kapot?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iets dat 'kapot' is mag vervangen worden voor iets dat niet kapot is. Zolang de rest maar gelijk is.
Illegaal is ook "kapot".quote:
Slimme woordkeuzes wel. Gewoon rustig antwoorden zonder te veel te zeggenquote:
Maar mijns inziens leunen ze er niet op, maar staan ze gewoon achter de wagen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Max met 1 vinger de vleugel kan beschadigen maar erop leunen geen kwaad kan. Overigens is dit ook een andere vleugel, die van de sprintkwali is nog in beslag.
Max heeft heel die vleugel toch uit elkaar getrokken?quote:
De kwalificatie rijdt hij met een illegale vleugel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het maakt voor de DSQ niets uit, maar het maakt dat zijn huidige vleugel mogelijk wel gewoon legaal is.
Hij ging te ver open, dus ja.quote:
Zeg jij dat er geen DRS gebruikt wordt tijdens de race?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Doet een long run, dan hou je je DRS dicht, net als in de race.
lulu mag in z’n handjes knijpen dat het een sprint quali isquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat moet je anders zeggen: waar was jij toen Max een WK kreeg?
Uiteraard wel, maar niet iedere ronde. Zeker niet als je voorop ligt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg jij dat er geen DRS gebruikt wordt tijdens de race?
Dat zeg ik toch ook? De kwali vleugel was illegaal, maar dat wil niet zeggen dat een vleugel van dezelfde spec (zoals nu gemonteerd) ook illegaal is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De kwalificatie rijdt hij met een illegale vleugel.
Met vettel waren ze ook niet vergevingsgezind
Had mijn post net geëdit, maar dank!quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niet iedere ronde. Zeker niet als je voorop ligt.
Dan kan ie beter niet rondrijden, dus.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
die kan ook illegaal verklaart worden omdat er geen verschil mag zijn tussen die inbeslag genomen vleugel en die nu er op zit , als die niet gelijk zijn is het dus ook weer Illegaal![]()
Dus als die vleugel van gisteren dus niet mag dan rijd hij nu ook met verboden middelen rond
Hij heeft 1x een reprimande gehad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nooit geweten dat Vettel hier last mee gekregen had
[ afbeelding ]
Bottas kan met een andere spec rijden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? De kwali vleugel was illegaal, maar dat wil niet zeggen dat een vleugel van dezelfde spec (zoals nu gemonteerd) ook illegaal is.
Want dan zou Bottas zijn vleugel ook illegaal moeten zijn, maar die kwam wel door de keuring.
rob, robert, tim, tom en giedo lezen hiermeequote:Op zaterdag 13 november 2021 16:36 schreef nils7 het volgende:
Rick houdt ons goed op de hoogte.
Of de redactie van Ziggo sport leest hier mee hahaha
Nouja sprintrace naar voren rijden is ook niet makkelijk. Plus 5 plekken straf op zondag, dus ik verwacht P15 het maximale zondag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:33 schreef Underdoggy het volgende:
L
[..]
lulu mag in z’n handjes knijpen dat het een sprint quali is
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
rob, robert, tim, tom en giedo lezen hiermee
Misschien is ie wel de snelste als hij niet 99% van de tijd zijn achteruitkijkspiegel moet checken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
Mick Schumacher heeft er zin in zo te zien, al 26 ronden gereden
Misschien post van Gameren hier welquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tom onmogelijk
die had al 100 x een andere mening erdoor gedrukt
En wat nou als ze er een opzetten die gewoon minder ver open gaat en zeggen dit is exact dezelfde spec. Zie je wel dat die andere stuk was.quote:
@Maskedsimmer ???quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien post van Gameren hier wel
Het maakt niet uit als die andere kapot was, hij moet de test goed doorkomen. Test niet goed door = DSQquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat nou als ze er een opzetten die gewoon minder ver open gaat en zeggen dit is exact dezelfde spec. Zie je wel dat die andere stuk was.
Hoe gaat de FIA dat weerleggen dan?
Dus Tom heeft een permaban, hmm hmmquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tom onmogelijk
die had al 100 x een andere mening erdoor gedrukt
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus Tom heeft een permaban, hmm hmm
Ja vind ik ook vreemd, maar aan de andere kant kan je dus altijd zeggen na een event.. ja maar dat was voor de start niet zo hoor... dat is kapot gegaan. Dat hoop je toch dat veel dingen stuk gaan die je een hogere topsnelheid geven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat nou als ze er een opzetten die gewoon minder ver open gaat en zeggen dit is exact dezelfde spec. Zie je wel dat die andere stuk was.
Hoe gaat de FIA dat weerleggen dan?
mag niet van de FIAquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:41 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton P18... +3.524
Die doet z'n DRS niet open.
Als je verder achteraan start of vaak terugvalt moet je ook meer inhalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
BOT = VER vwb overtakes
Nu niets meer, dat is er vannacht allemaal afgeschroefd.. dat zie je aan de tijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik FIA was zou ik nu die hele wagen nu onderzoeken...what else is out of spec?
Genieten hoor!quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:43 schreef nils7 het volgende:
Wie er ook WK wordt, wat een seizoen hè!
rustig aan met de nieuwe motorquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Zijn ze nou bij Mercedes bewust op een Haas tempootje aan het rijden of wat
Da mag nie, zonder toestemmingquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu niets meer, dat is er vannacht allemaal afgeschroefd.. dat zie je aan de tijden
Gelukkig ben jij de FIA nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik FIA was zou ik nu die hele wagen nu onderzoeken...what else is out of spec?
Bewijs dat Max de auto van Lulu heeft geslooptquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Zijn ze nou bij Mercedes bewust op een Haas tempootje aan het rijden of wat
Nah, dat geloof ik niet.quote:
Er voor gaat 'm niet meer worden neequote:Op zaterdag 13 november 2021 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Begint er meer en meer op te lijken dat de FIA na deze training uitsluitsel gaat geven over eventuele straffen van Max en Hamilton.
Volgens Ziggo
Rick lult ook maar watquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Begint er meer en meer op te lijken dat de FIA na deze training uitsluitsel gaat geven over eventuele straffen van Max en Hamilton.
Volgens Ziggo
Ja, logisch. Verwacht ik ook. Nooit tijdens.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Volgens Ziggo
Waarom?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:46 schreef doegies het volgende:
Hopelijk zien de coureurs morgen ergens een gaatje om Max van de baan af te tikken.
Ja, naar mate er meer tijd verstrijkt terwijl de vrije training bezig is, lijkt het er meer en meer op dat ze het na de vrije training een keer bekend zullen maken. Gewaagde uitspraak hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:45 schreef Chanel5 het volgende:
Volgens Ziggo
Zei?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rick lult ook maar wat
ook zei hebben geen idee
Of flink last van de door Max veroorzaakte PTSD/PTSS.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het tempo van Ham betekend iig dat hij meer weet.
Rick heeft ook geen idee dus zei hij..quote:
Long Covid speelt weer op.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of flink last van de door Max veroorzaakte PTSD/PTSS.
1000 x excusesquote:
Je zal maar geen leven hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
Mensen die een nieuw account aanmaken om te trollen
Elk jaar is de 'champ' kampioen...quote:
Vast Red Bul gedronken, Red Bull geeft je vleugels..quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:46 schreef theguyver het volgende:
Dus de betreffende vleugel ligt dus bij de FIA?
[ afbeelding ]
Mogen ze eigenlijk nog aan de motorinstellingen zitten na de kwalificatie van gister?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ALs Ham en BOT nu weer niet doorrijden..weten ze of meer dan wij... of die auto's zijn teruggeschroefd.
dat mag nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ALs Ham en BOT nu weer niet doorrijden..weten ze of meer dan wij... of die auto's zijn teruggeschroefd.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
1000 x excuses
zit totaal niet op te letten
zij
Maar die is ook al in de baarmoeder begonnen met karten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Elk jaar is de 'champ' kampioen...
Overigens heeft Max meer kampioenschappen gewonnen. 23 tegen 18. Just sayin'
En Mercedes geeft ze illegale vleugelsquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vast Red Bul gedronken, Red Bull geeft je vleugels..
neequote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mogen ze eigenlijk nog aan de motorinstellingen zitten na de kwalificatie van gister?
Vooruit, zwarte piet neemt je niet mee.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
1000 x excuses
zit totaal niet op te letten
zij
Terug van Illegaal naar legaal ... word meestal niet aan de FIA gemeldquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag niet
ze mogen de motors niet terugschroeven
Zal hij wel snel naar voren moeten komen, anders is het huilen met de pet op door Lewisquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef Evenstar het volgende:
Lewis rijdt met rode banden, zal hij dat willen proberen in de sprint?
Hij vertrouwd zijn auto niet meer aangezien Max mogelijk nog meer schade heeft aangerichtquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het tempo van Ham betekend iig dat hij meer weet.
Terug wel, maar daarna niet meer omhoog, toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag niet
ze mogen de motors niet terugschroeven
Voor de sprint rijdt iedereen op dezelfde banden, toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef Evenstar het volgende:
Lewis rijdt met rode banden, zal hij dat willen proberen in de sprint?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hij vertrouwd zijn auto niet meer aangezien Max mogelijk nog meer schade heeft aangericht
4 jaar extra drachtigquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar die is ook al in de baarmoeder begonnen met karten.
de auto;s staan onder PFquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terug van Illegaal naar legaal ... word meestal niet aan de FIA gemeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |