Waarschijnlijk is dat ook het verhaal dat Mercedes heeft afgestoken. "houdt het nou gewoon nog een paar weken spannend, dat is voor jullie ook beter. We laten RB kampioen worden hoor, maar dan willen we wel met een minimaal verschil verliezen"quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, denk vooral dat ze het kampioenschap spannend willen houden (F1 wordt toch steeds meer entertainment dan sport) en nu druk aan het zoeken zijn naar een 'oplossing'
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ook het verhaal dat Mercedes heeft afgestoken. "houdt het nou gewoon nog een paar weken spannend, dat is voor jullie ook beter. We laten RB kampioen worden hoor, maar dan willen we wel met een minimaal verschil verliezen"
Christian, this is Toto.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ook het verhaal dat Mercedes heeft afgestoken. "houdt het nou gewoon nog een paar weken spannend, dat is voor jullie ook beter. We laten RB kampioen worden hoor, maar dan willen we wel met een minimaal verschil verliezen"
MB zal vast met een hele lijst BS excuses gekomen zijn......quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
dat verhaal komt dan weer van Helmutquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees op racingnews365 dat Mercedes claimt dat Max iets heeft beschadigd aan de achtervleugel van Ham.
Wat een enorme mafklappers.
Waar claimt Mercedes dat dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees op racingnews365 dat Mercedes claimt dat Max iets heeft beschadigd aan de achtervleugel van Ham.
ze zijn op alle mogelijk manieren aan het bedenken hoe ze het geen penalty kunnen laten zijn.....verwacht ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef opreis het volgende:
Meer dan een halve dag voor een slam dunk penalty. Dit kan echt alleen bij Lulu
Is volgens mij ook meer dat R365 claimt dat Helmut Marko claimt dat Mercedes dat claimt...quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar claimt Mercedes dat dan?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
MB zal vast met een hele lijst BS excuses gekomen zijn......
helaas pindakaas, en vooral als het 10-15mm is zoals @:Evenstar zegt !!!!
Ja met een vinger. Prima als dat zo is. Dan is die MB zeer onveilig en mag niet deelnemen aan races.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bizar dit…quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Uurtje weggeweest, niks gemist zie ik.
The drama continues...
Aha. Zal wel duidelijk worden in de Mercedes debrief woensdagquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:51 schreef gbm het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer dat R365 claimt dat Helmut Marko claimt dat Mercedes dat claimt...
Dat zegt Marko dat Mercedes dat claimt, Max heeft naar de vleugel gekeken en aangeraakt.........quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar claimt Mercedes dat dan?
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zijn op alle mogelijk manieren aan het bedenken hoe ze het geen penalty kunnen laten zijn.....verwacht ik
Dat weet niemand al jaaaaaren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:54 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht, ik ga even boodschappen, dan zal het wel duidelijk zijn als ik terugkom.
Nee hoor. Nog niet. Waar zijn ze mee bezig?
dat is zeker meer dan 1 cm !!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel een mooi filmpje dit. Halverwege schakelt het naar de meting bij Lewis. Als je kijkt hoeveel ruimte er is tussen hun "tool" en de bovenkant is het echt niet een mm of twee.
Meer dan 12 uur weggeweest uit dit topic en nog steeds same shitquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Uurtje weggeweest, niks gemist zie ik.
The drama continues...
Je zou toch verwachten dat er voor FP2 iets naar buiten komt…quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:54 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht, ik ga even boodschappen, dan zal het wel duidelijk zijn als ik terugkom.
Nee hoor. Nog niet. Waar zijn ze mee bezig?
Volgens mij moet je echt zo onnavolgbaar chauvinistisch als een Brit zijn om over een paar millimeter te beginnen. Toen Hunt met een te brede vleugel reed gingen ze bierflessen op de baan gooien om het team tijd te geven om er een paar millimeter af te zagen. Elk team zou graag een paar millimeter meer hebben omdat het snel een paar tienden voordeel brengt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toch probeer ik me een voorstelling te maken van onze reacties op Fok! als het andersom was geweest. Max DSQ vanwege een paar mm, HAM die aan zijn auto had gezeten..
Wat denken ze daarop te kunnen zien ?quote:
Dat had ik ook gedacht. Misschien tijdens de training dan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat er voor FP2 iets naar buiten komt…
Gefeliciteerd Landoquote:
Kontje van VER, de oude viespeukenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat denken ze daarop te kunnen zien ?
Maar het staat al in de regelsquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wedden dat ze geen beslissing nemen nu en het na dit seizoen gaan opnemen in nieuwe regels.
Jawel, heeft toestemming gehad vleugel te vervangen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vraag mij nu af met welke vleugel die Ham nu gaat rijden.
Want je mag toch niets meer veranderen?
Hij is écht jarig vandaagquote:
Ze zijn er toe in staat, lafbekken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wedden dat ze geen beslissing nemen nu en het na dit seizoen gaan opnemen in nieuwe regels.
Ze hebben toestemming gekregen vd FIA om de vleugel te vervangen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vraag mij nu af met welke vleugel die Ham nu gaat rijden.
Want je mag toch niets meer veranderen?
Dan rijd iedereen met een open DRS vleugel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zijn er toe in staat, lafbekken.
Dat zeiden we ook toen ze met Ferrari een deal sloten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar het staat al in de regels
ja, want anders kon hij niet rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jawel, heeft toestemming gehad vleugel te vervangen.
de andere ligt nog bij de stewardsquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef nils7 het volgende:
In ieder geval een nieuwe achtervleugel voor Lewis, zegt genoeg neem ik aan?
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef nils7 het volgende:
Jankenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef Evenstar het volgende:
Echt iedere andere team/coureur had binnen een uur zijn straf al gekregen.
triestquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:03 schreef DeeBee het volgende:
Nu alweer lachwekkend commentaar van de shills op Sky.
Ted pitcht alweer dat het door Max kan komen.
Die andere is nog under Investigationquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef nils7 het volgende:
Heeft ie teveel tequila gedronken?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:03 schreef DeeBee het volgende:
Nu alweer lachwekkend commentaar van de shills op Sky.
Ted pitcht alweer dat het door Max kan komen.
Dat was niet aangetoond. Dit wel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook toen ze met Ferrari een deal sloten.
Waar kijk jij? Sky?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef Evenstar het volgende:
Horner lekker duidelijk over dat er een straf moet komen in ieder geval
Voor Max???quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef Evenstar het volgende:
Horner lekker duidelijk over dat er een straf moet komen in ieder geval
Klacht van de afgelopen 7 jaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt een farce dat dit zo lang moet duren, allemachtig.
Bloedirritantquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:08 schreef Tocadisco het volgende:
En nog steeds dat alarm in de pits daar...
Als ze Max daar een straf voor geven, dan kunnen ze F1 opheffenquote:
Dat er genoeg precedenten zijn en dat er maar één conclusie mogelijk is en dat je geen uitzonderingen kan makenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Sky?
Wat zei hij?
Daar zal hij morgen wel staan met de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:09 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom staat Jack niet voor de mercedesgarage?
Voor kijkers al maar als je in in één van die boxen werkt moet je ondertussen toch al je trommelvliezen door gestoken hebben om maar van dat geluid af te komen.quote:
Dank!quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat er genoeg precedenten zijn en dat er maar één conclusie mogelijk is en dat je geen uitzonderingen kan maken, because "where do you draw the line".
Spek en bonen VTquote:
Laatste deel zei die over iets anderrs blijkbaar, was even terugluisteren. Dat ging over Parc Ferme regels.quote:
In de Formule 1 verbaast me niets meer wat dat betreft...quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Max krijgt straf
Hamilton niet
Let maar op
Je kan ook iemand diskwalificeren na een GP.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:11 schreef Mylene het volgende:
De Formule 1 heeft dus voor de training geen uitspraak gedaan. Voor 20.30 uur moet er wel een uitspraak zijn, aangezien dat het tijdstip is waarop de sprintrace begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |