quote:Een man, die zich in Amersfoort voordeed als politieagent door kleding te dragen met ‘politie’ erop, kan een celstraf krijgen van drie maanden of een geldboete van maximaal 4350 euro
Een misdrijf zelfsquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/amersfo(...)-het-hoofd~ae0083e3/
Is niet best als je dat doet
Dat is geen perskaartquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:02 schreef summer2bird het volgende:
Katja is aan het ruzieen met de politie
Daar ging zn cameraquote:
Deze stream kende ik nog nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:02 schreef summer2bird het volgende:
Katja is aan het ruzieen met de politie
Ik zat ook net een gifje te maken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef Starhopper het volgende:
Lekker bezig Pieter![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaha, geweldigquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef Starhopper het volgende:
Lekker bezig Pieter![]()
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zat ook net een gifje te maken.
Waarom rende ie nou opeens weg?
Lijkt wel of z'n plopkap wegwaaide..quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zat ook net een gifje te maken.
Waarom rende ie nou opeens weg?
Bij Katjaquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hahahahaha, geweldig![]()
Waar kan ik dat terugzien op video?
Ah, dat zal het wel zijn ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Lijkt wel of z'n plopkap wegwaaide..
Zo te horen is de plopkap van Katja ook weggewaaidquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Lijkt wel of z'n plopkap wegwaaide..
JAquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Lang niet gezien! Gedraag je je nog een beetje?"
Wat gebeurt hierquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef Starhopper het volgende:
Lekker bezig Pieter![]()
[ afbeelding ]
Goede vondst, ook van de demonstrant.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:17 schreef AchJa het volgende:
Even uit een vorig deel:
[..]
De vlag van de in de jaren '80 opgeheven Bescherming Bevolking...
[ afbeelding ]
Soort van Dad's Army dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:37 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Goede vondst, ook van de demonstrant.
Die demonstrant draagt ook de baret van de BB.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:37 schreef NoCigar het volgende:
Goede vondst, ook van de demonstrant.
Wie is dat mens eigenlijk? Ik heb het helaas niet gevolgd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:18 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk nu een stukje Pnn terug![]()
Lachen weer om Eline![]()
Zij is van Onrechttv, een kanaal op facebook. Voor de rest weet ik ook weinig over haar. Ze was even op het kanaal van Pieter te zien met wat uitspraken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:48 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wie is dat mens eigenlijk? Ik heb het helaas niet gevolgd.
zou de kikker nog vast zitten?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteren maar 5 arrestaties, 3 van hen zitten nog vast.
https://www.nu.nl/coronav(...)vast.html?redirect=1
Die manager, "Dames aangezien u zegt dat dit geen openbaar terrein is, wilt u NU mijn winkel verlaten".quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:35 schreef summer2bird het volgende:
ze zijn aan het demonstreren in de Jumbo
Perfecte tactiek, werkt altijd goed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
- Hier heeft u uw id, mevrouw van 't Noordende
OW DUS MIJN NAAM MAG JIJ WEL OP STRAAT GOOIEN!
- U filmt het, dat is uw keuze.
Die zit
Ow die flauwekul met 'ik ben op eigen titel hier dus het is geen demonstratie' zeker? Ze denken dat ze daarmee de regels kunnen omzeilen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:27 schreef summer2bird het volgende:
Even een aanvulling op het Hilversum protest vandaag,
gisteren keek ik een stuk van de livestream van Mita, en die vertelde dat zij was aangesproken door de politie dat als er morgen een protest zou zijn in Hilversum, de politie zou gaan ingrijpen.
Mita had een heel verhaal over hoe ze er zouden zijn als individuen ofzo, maar niet als protest dus volgens hun mag het. Maar volgens de politie weer niet.
Dus ben benieuwd vandaag, ook of Mita komt, heb die al een tijdje niet meer bezig gezien in Nederland.
Dus je kunt tegenwoordig ook een ding aanklagen?quote:
Ik snap wel dat Max dat niet bedoelde maar zo klonk het welquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus je kunt tegenwoordig ook een ding aanklagen?
gekgenoeg komt Sinterklaas tegelijkertijd ook aan in Voorne-Putten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:11 schreef Olga het volgende:
Ik wilde zo even naar de stad lopen om te kijken naar de aankomst van sinterklaas maar dat valt samen met een demonstratie van het behouden van Zwarte Piet dus laat maar dan.
Alkmaar?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:11 schreef Olga het volgende:
Ik wilde zo even naar de stad lopen om te kijken naar de aankomst van sinterklaas maar dat valt samen met een demonstratie van het behouden van Zwarte Piet dus laat maar dan.
Nooit gesnapt wat ze denken te bereiken, alsof die winkels de regels hebben bepaald.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:35 schreef summer2bird het volgende:
ze zijn aan het demonstreren in de Jumbo
Yups Alkmaar. Ik denk dat ik aan de andere kant van het water blijf als hij aankomt straksquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alkmaar?
Daar zou ik ver uit de buurt blijven. Pegida is tuig.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
- Hier heeft u uw id, mevrouw van 't Noordende
OW DUS MIJN NAAM MAG JIJ WEL OP STRAAT GOOIEN!
- U filmt het, dat is uw keuze.
Die zit
Zo triest.... die jongen heeft een licht verstandelijke handicap en is daarmee makkelijk beinvloedbaar. Eigenlijk zou Eline opgepakt moeten worden, Max lijkt alles te doen wat Eline hem opdraagt.quote:
Yup, volksmenster Eline maakt zwaar misbruik van Max, loopt hem ook elke keer op te stoken. Maar zo zijn er wel meer waar misbruik van gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Zo triest.... die jongen heeft een licht verstandelijke handicap en is daarmee makkelijk beinvloedbaar. Eigenlijk zou Eline opgepakt moeten worden, Max lijkt alles te doen wat Eline hem opdraagt.
deze moet je echt even kijken: https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1513854835647212quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nergens, onrecht is af en toe live, want censuur of zo...
Teringquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
deze moet je echt even kijken: https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1513854835647212
"U heeft het recht niet om weg te rijden!"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:11 schreef Olga het volgende:
Demonstreren is ook geen vak, het is een roeping.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nouja, ze staan in ieder geval niet in het demonstratievak dus wat mij betreft kunnen ze allemaal opgepakt worden. Regel maar busjes.
Maar de wappies hebben wel gelijk gekregen hoor: er komt weer een lockdown! Dat ze die zelf veroorzaken is natuurlijk bijzaak.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
(@:puzziepie in het tweede filmpje zie je waarom ze “wimpertroela” wordt genoemd)
Zelfs al was het 5% van een bevolking dan kan het voor die enkele %ten nog decennia lang goed gaan ten koste van de rest van de bevolking neem Wit Rusland, Venezuela, Libanon en Nicaraqua als voorbeeld.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef A_Foggy_Day het volgende:
85% van de bevolking wordt gegijzeld door een kleine, boze minderheid. Hoe lang gaat dit nog goed?
Verschil is dat het volk de macht heeft in dit land. Dus voor je het weet worden alle wappies aangepakt door een volksgericht. Als de regering niks doet, dan doen wij het wel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:24 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zelfs al was het 5% van een bevolking dan kan het voor die enkele %ten nog decennia lang goed gaan ten koste van de rest van de bevolking neem Wit Rusland, Venezuela, Libanon en Nicaraqua als voorbeeld.
Wat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
(@:puzziepie in het tweede filmpje zie je waarom ze “wimpertroela” wordt genoemd)
Blijf vooral in die fabels geloven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef A_Foggy_Day het volgende:
85% van de bevolking wordt gegijzeld door een kleine, boze minderheid. Hoe lang gaat dit nog goed?
Wat is je bron? (En geen social media)quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:13 schreef A_Foggy_Day het volgende:
RIVM. https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/vaccinatiesquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat is je bron? (En geen social media)
Ik las het verkeerd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:32 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
RIVM. https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/vaccinaties
85% van de bevolking is ingeënt en dat deel moet nu lijden door het gedrag van een kleine, boze, schreeuwende, onverantwoordelijke minderheid van niet-gevaccineerden.
Eigenlijk begrijp ik je vraag niet.
Kijk anders 'even tot hier' even terug. Oh fuck, dat is hoofdstroommedia.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Blijf vooral in die fabels geloven.
Volgens mij is dit deels voor de horeca en een deel voor die vent die gister opgepakt isquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef Starhopper het volgende:
Verrassingsdemo op het museumplein?
Is er dan horeca op het museum plein?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij is dit deels voor de horeca en een deel voor die vent die gister opgepakt is
Vent die gisteren opgepakt is?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij is dit deels voor de horeca en een deel voor die vent die gister opgepakt is
Het is nog niet geüpload, of de commentaren van zelfbenoemde kritische deskundigen vliegen je om de oren, alsof Van der Laan en Woe volleerde virologen zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Kijk anders 'even tot hier' even terug. Oh fuck, dat is hoofdstroommedia.
Is dat de vrouw die in dat andere filmpje lag te huilen? Vol op d’r borsten gespoten of wat?quote:
Het vaccin is niet de uitweg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:32 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
RIVM. https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/vaccinaties
85% van de bevolking is ingeënt en dat deel moet nu lijden door het gedrag van een kleine, boze, schreeuwende, onverantwoordelijke minderheid van niet-gevaccineerden.
Eigenlijk begrijp ik je vraag niet.
Het vaccin is de enige uitweg.quote:Op zondag 14 november 2021 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Het vaccin is niet de uitweg.
[ afbeelding ]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)sismaatregelen-terug
Portugal is 2000km verderop.quote:Op zondag 14 november 2021 11:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het vaccin is de enige uitweg.
Welke kleur heeft Portugal op de coronakaart?
Portugal heeft een vaccinatiegraad van 98% en amper besmettingen.
Dus een groep van circa 2 miljoen mensen (ongevaccineerden)zorgt voor net zoveel besmettingen als de groep van circa 13 miljoen mensen (gevaccineerden)...quote:Op zondag 14 november 2021 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Het vaccin is niet de uitweg.
[ afbeelding ]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)sismaatregelen-terug
Er zijn 5 miljoen ongevaccineerden, onder de 12 jaar moet je immers ook meetellen.quote:Op zondag 14 november 2021 12:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus een groep van circa 2 miljoen mensen (ongevaccineerden)zorgt voor net zoveel besmettingen als de groep van circa 13 miljoen mensen (gevaccineerden)...
Dan nog is die groep aanzienlijk kleiner en zorgt wel voor hetzelfde aantal besmettingen. Om nog maar te zwijgen over de ziekenhuisopnames.quote:Op zondag 14 november 2021 12:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn 5 miljoen ongevaccineerden, onder de 12 jaar moet je immers ook meetellen.
Vorig jaar nov was t er ook geen winter en lagen de cijfers niet zoals ze nu zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Portugal is 2000km verderop.
En geen winter.
[ afbeelding ]
Je hoeft geen viroloog te zijn om statistieken goed te kunnen interpreteren. Daarbij, zij verzinnen dit niet: zij presenteren t enkel. Er zit natuurlijk een heel productieteam achter.quote:Op zondag 14 november 2021 11:15 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Het is nog niet geüpload, of de commentaren van zelfbenoemde kritische deskundigen vliegen je om de oren, alsof Van der Laan en Woe volleerde virologen zijn.
ja ja ja,quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En geen winter.
[ afbeelding ]
omfgquote:Op zondag 14 november 2021 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat de .....
[ afbeelding ]
flappiewappies blijven verbazingwekkende ideetjes krijgen.
Vaccinatiegraad houdt niet op bij de grens, hoe hoog is de vaccinatiegraad van de totale bevolking van 7,8 miljard?quote:Op zondag 14 november 2021 12:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dan nog is die groep aanzienlijk kleiner en zorgt wel voor hetzelfde aantal besmettingen. Om nog maar te zwijgen over de ziekenhuisopnames.
Kijk anders even naar deze post van @Momo:quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En geen winter.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:39 schreef Momo het volgende:
Even een statistische interpretatie van het pdf-je wat ik net deelde.
Er zijn 15 miljoen 12-plussers in Nederland:
- 82% daarvan (12.3 miljoen) is volledig gevaccineerd.
- 15% daarvan (2.25 miljoen) is niet gevaccineerd.
In de maand oktober 2021 zijn de volgende positieve testuitslagen gemeld bij het RIVM:
- 31.608 positieve testen (44%) bij gevaccineerden.
- 38.234 positieve testen (52%) bij ongevaccineerden.
Omgerekend naar groepsgrootte:
- 31.608 onder 12,3 miljoen = 0.26%
- 38.234 onder 2,25 miljoen = 1,7%
- De kans op een positieve test is 6,5x hoger als je ongevaccineerd bent.
Vaccineren voorkomt virustransmissie zeker niet, maar zorgt wel voor een forse demping hiervan.
Ziekenhuisopname:
Tussen 4 april en 20 augustus werden in totaal 15.222 personen met COVID opgenomen in het ziekenhuis.
- 13.395 personen (88%) waren niet gevaccineerd.
- 761 personen (5%) waren volledig gevaccineerd.
Tussen 1 september en 3 oktober werden 1369 patiënten opgenomen in het ziekenhuis (incl. IC).
- 998 personen (73%) waren niet gevaccineerd.
- 340 personen (25%) waren volledig gevaccineerd.
Tussen 1 september en 3 oktober werden 282 patiënten opgenomen op de IC:
- 235 personen (83%) waren niet gevaccineerd.
- 44 personen (16%) waren volledig gevaccineerd.
Met andere woorden: 83% van de IC-opnames tussen 1 september en 3 oktober waren afkomstig uit de 15%-groep (2,25 miljoen) die ongevaccineerd is. Dit zijn 104 IC-opnames per 1 miljoen ongevaccineerde personen.
Slechts 16% van de IC-opnames waren afkomstig uit de 82%-groep (12,3 miljoen) die wél gevaccineerd is. Dit zijn 3,5 IC-opnames per 1 miljoen gevaccineerde personen.
De kans om op de IC te belanden is dus bijna 30x hoger als je niet gevaccineerd bent.
Ik ben volledig gevaccineerd. Moet ik nu AA-batterijen of AAA-batterijen slikken om de chip stroom te geven?quote:Op zondag 14 november 2021 12:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad houdt niet op bij de grens, hoe hoog is de vaccinatiegraad van de totale bevolking van 7,8 miljard?
Ik sterf liever voor mijn principes.quote:Op zondag 14 november 2021 12:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ja ja ja,
10 PRINT "WAPPIE"
20 GOTO 10
Haal je prikjes nou, het vaccin is veilig. Het is geheel GRATIS.
Je goudvis mag mee, je teddybeer, je schoonmoeder, alles is goed. 85% van Nederland zit op je te wachten.
Nou, dan plakken we er nog een jaartje lockdown aan vast, voor je principes.quote:Op zondag 14 november 2021 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik sterf liever voor mijn principes.
"On bended knee is no way to be free"
Zit bewegingssensor in.quote:Op zondag 14 november 2021 12:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik ben volledig gevaccineerd. Moet ik nu AA-batterijen of AAA-batterijen slikken om de chip stroom te geven?
Dan heb jij misschien al je tweede boosterprik. Op naar de derde.quote:Op zondag 14 november 2021 12:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, dan plakken we er nog een jaartje lockdown aan vast, voor je principes.
wow indrukwekkend hoor, een echte strijder gespotquote:Op zondag 14 november 2021 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik sterf liever voor mijn principes.
"On bended knee is no way to be free"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Op het moment dat het hier op orde is, is de zorg ontlast. Komt er dan een besmetting vanuit t buitenland, dan kan de zorg die prima opvangen. Nu is het en en, dus besmettingen van binnen- en buitenland. Dat is te veel.quote:Op zondag 14 november 2021 12:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad houdt niet op bij de grens, hoe hoog is de vaccinatiegraad van de totale bevolking van 7,8 miljard?
quote:Op zondag 14 november 2021 12:27 schreef Olga het volgende:
Waar ik vooral een probleem mee heb is het elkaar opstoken met vaccinatieschade verhalen. Ik zeg niet dat het niet bestaat (tenslotte gebeurd dit ook bij andere vaccinaties) maar het is een stuk minder dan de wappies elkaar vertellen. Hele verhalen worden er verzonnen, mensen die dood op straat neervallen etc. Dat vind ik schadelijk. En helaas speelt social media daar een grote rol in.die verhalen krijg je ook nooit uit de eerste hand. altijd is het de broer van een tante die een collega heeft, daar dan weer een zus van en die kent iemand die ..... zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prikangst is normaal. onder velen is het prikje gewoon het hele punt. je hoort ze namelijk nonstop over ivermectine en zink, maar dat prikje is dan weer de aartsvijand. En maar blijven doen alsof een paracetamol zo gezond is.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Ik wou hem net posten. Walgelijk!quote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef Olga het volgende:
En dit helpt dus ook niet, zo'n halfgare 'politicus'
[ twitter ]
Foei! Vergelijkingen trekken mag pas euh... nadat de eersten per trein naar een kamp worden gebracht?quote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Nog erger zijn al die debielen die zijn tweet nog liken ook. Man, dan ben je echt diep gezonken in je fabeltjesfuik.quote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Dus jij bent het hiermee eens?quote:Op zondag 14 november 2021 12:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Foei! Vergelijkingen trekken mag pas euh... nadat de eersten per trein naar een kamp worden gebracht?
Je bent het niet waard om op te reageren en ik riskeer liever geen banquote:Op zondag 14 november 2021 12:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Foei! Vergelijkingen trekken mag pas euh... nadat de eersten per trein naar een kamp worden gebracht?
De regering speelt het alsof ongevaccineerd gelijk staat aan ziek met hun misselijke haatcampagne tegen iedereen die niet naar hun pijpen danst.quote:Op zondag 14 november 2021 12:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus een groep van circa 2 miljoen mensen (ongevaccineerden)zorgt voor net zoveel besmettingen als de groep van circa 13 miljoen mensen (gevaccineerden)...
Feit is wel dat ze verantwoordelijk zijn voor veel besmettingen en ziekenhuisopnames. Dat is gewoon een feit. Dat is een serieus probleem.quote:Op zondag 14 november 2021 12:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De regering speelt het alsof ongevaccineerd gelijk staat aan ziek met hun misselijke haatcampagne tegen iedereen die niet naar hun pijpen danst.
Ze hebben vanaf het begin niet goed aangepaktquote:Op zondag 14 november 2021 12:34 schreef DW457 het volgende:
[..]
Feit is wel dat ze verantwoordelijk zijn voor veel besmettingen en ziekenhuisopnames. Dat is gewoon een feit. Dat is een serieus probleem.
Dat is weer een compleet ander verhaal.quote:Op zondag 14 november 2021 12:35 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze hebben vanaf het begin niet goed aangepakt
Besmettingen kun je de ongevaccineerden niet aanrekenen, dat ze er zieker van worden en daardoor vaker medische hulp nodig hebben misschien wel. Het virus verspreidt zich nu via veel gevaccineerden onder de radar, omdat die eerder geneigd zijn milde symptomen te negeren want ze hebben tóch een QR code.quote:Op zondag 14 november 2021 12:34 schreef DW457 het volgende:
[..]
Feit is wel dat ze verantwoordelijk zijn voor veel besmettingen en ziekenhuisopnames. Dat is gewoon een feit. Dat is een serieus probleem.
Zie ook post#118.
True. Maar goed. Niemand wist van te voren dat het de wereld zo lang in zijn grip zou houden.quote:Op zondag 14 november 2021 12:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat is weer een compleet ander verhaal.
Walgelijk omdat? We hebben gezegd: dit nooit meer, maar blijkbaar is er geen parallel mogelijk met het demoniseren van mensen die andere gedachten hebben, het vervolgens uit willen sluiten van de samenleving, en er gaan zelfs al stemmen op voor kampen. Alsof de periode voor de 2e wereldoorlog nooit bestaan heeft. Alsof de nazi's gewoon in 1 keer verdelgingskampen opgezet hebben en at random een groep gekozen hebben. Nee, daarvoor gebeurde er al veel meer. En op dat punt zitten we nu. Gezien de hetze tegen 'joden'... sorry, wappies op dit moment is het niet ondenkbaar dat hierdoor (weer) slachtoffers gaan vallen. Er zijn al mensen aan het schuimbekken bij de gedachte.quote:
Het virus verspreidt zich nu via veel ongevaccineerden.quote:Op zondag 14 november 2021 12:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Besmettingen kun je de ongevaccineerden niet aanrekenen, dat ze er zieker van worden en daardoor vaker medische hulp nodig hebben misschien wel. Het virus verspreidt zich nu via veel gevaccineerden onder de radar, omdat die eerder geneigd zijn milde symptomen te negeren want ze hebben tóch een QR code.
Als ze écht het virus onder controle willen houden dan komt er een testplicht voor iedereen.
Ik weet niet wat ik triester vind: het feit dat er überhaupt zo'n idioot belastinggeld zit te verspillen in de Tweede Kamer, of het feit dat hij zoveel aanhangers heeft, die blind in zijn waanzin geloven.quote:Op zondag 14 november 2021 12:29 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
De cijfers liegen niet en ja, je houdt altijd een black number. Ik ben het ook met je eens dat die bij de gevaccineerden hoger zal zijn, dan bij de ongevaccineerden, omdat die laatste groep zich moet laten testen voor een QR-code. Desalniettemin is de last op de zorg enorm door de groep ongevaccineerden. Als ze er nou voor zouden kiezen zich wel te laten vaccineren, dan zal je zien dat de druk op de zorg afneemt.quote:Op zondag 14 november 2021 12:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Besmettingen kun je de ongevaccineerden niet aanrekenen, dat ze er zieker van worden en daardoor vaker medische hulp nodig hebben misschien wel. Het virus verspreidt zich nu via veel gevaccineerden onder de radar, omdat die eerder geneigd zijn milde symptomen te negeren want ze hebben tóch een QR code.
Als ze écht het virus onder controle willen houden dan komt er een testplicht voor iedereen.
Nee, en in de crisisbeheersing geldt nou eenmaald dat je 100% van de beslissingen moet nemen met <50% van de informatie...quote:Op zondag 14 november 2021 12:40 schreef Olga het volgende:
[..]
True. Maar goed. Niemand wist van te voren dat het de wereld zo lang in zijn grip zou houden.
Hoho Dat zegt niemand. Ik ken ook iemand die niet gevaccineerd kan worden maar dat is niet gelijk een wappie. Daarnaast zijn er ook gevaccineerde wappies die prikspijt hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 12:43 schreef Bensel het volgende:
Er zijn ook mensen die gewoon niet gevaccineerd kunnen worden. Deze mensen, die niets fout doen, kennen geen uitzonderingspositie. Die worden op 1 hoop gegooid, want behoren de tot de 15% die nog niet gevaccineerd is. Dus zullen het wel wappies zijn.
quote:Op zondag 14 november 2021 12:43 schreef Bensel het volgende:
[..]
Walgelijk omdat? We hebben gezegd: dit nooit meer, maar blijkbaar is er geen parallel mogelijk met het demoniseren van mensen die andere gedachten hebben, het vervolgens uit willen sluiten van de samenleving, en er gaan zelfs al stemmen op voor kampen. Alsof de periode voor de 2e wereldoorlog nooit bestaan heeft. Alsof de nazi's gewoon in 1 keer verdelgingskampen opgezet hebben en at random een groep gekozen hebben. Nee, daarvoor gebeurde er al veel meer. En op dat punt zitten we nu. Gezien de hetze tegen 'joden'... sorry, wappies op dit moment is het niet ondenkbaar dat hierdoor (weer) slachtoffers gaan vallen. Er zijn al mensen aan het schuimbekken bij de gedachte.
Die vergelijking niet willen maken, niet willen zien, is pas een klap in het gezicht van de slachtoffers van de 2e wereldoorlog.
Er zijn ook mensen die gewoon niet gevaccineerd kunnen worden. Deze mensen, die niets fout doen, kennen geen uitzonderingspositie. Die worden op 1 hoop gegooid, want behoren de tot de 15% die nog niet gevaccineerd is. Dus zullen het wel wappies zijn.
gaan we achteraf weer zeggen: wir haben es nicht gewusst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |