Dus je kunt tegenwoordig ook een ding aanklagen?quote:
Ik snap wel dat Max dat niet bedoelde maar zo klonk het welquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus je kunt tegenwoordig ook een ding aanklagen?
gekgenoeg komt Sinterklaas tegelijkertijd ook aan in Voorne-Putten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:11 schreef Olga het volgende:
Ik wilde zo even naar de stad lopen om te kijken naar de aankomst van sinterklaas maar dat valt samen met een demonstratie van het behouden van Zwarte Piet dus laat maar dan.
Alkmaar?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:11 schreef Olga het volgende:
Ik wilde zo even naar de stad lopen om te kijken naar de aankomst van sinterklaas maar dat valt samen met een demonstratie van het behouden van Zwarte Piet dus laat maar dan.
Nooit gesnapt wat ze denken te bereiken, alsof die winkels de regels hebben bepaald.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:35 schreef summer2bird het volgende:
ze zijn aan het demonstreren in de Jumbo
Yups Alkmaar. Ik denk dat ik aan de andere kant van het water blijf als hij aankomt straksquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alkmaar?
Daar zou ik ver uit de buurt blijven. Pegida is tuig.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
- Hier heeft u uw id, mevrouw van 't Noordende
OW DUS MIJN NAAM MAG JIJ WEL OP STRAAT GOOIEN!
- U filmt het, dat is uw keuze.
Die zit
Zo triest.... die jongen heeft een licht verstandelijke handicap en is daarmee makkelijk beinvloedbaar. Eigenlijk zou Eline opgepakt moeten worden, Max lijkt alles te doen wat Eline hem opdraagt.quote:
Yup, volksmenster Eline maakt zwaar misbruik van Max, loopt hem ook elke keer op te stoken. Maar zo zijn er wel meer waar misbruik van gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Zo triest.... die jongen heeft een licht verstandelijke handicap en is daarmee makkelijk beinvloedbaar. Eigenlijk zou Eline opgepakt moeten worden, Max lijkt alles te doen wat Eline hem opdraagt.
deze moet je echt even kijken: https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1513854835647212quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nergens, onrecht is af en toe live, want censuur of zo...
Teringquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
deze moet je echt even kijken: https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1513854835647212
"U heeft het recht niet om weg te rijden!"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:11 schreef Olga het volgende:
Demonstreren is ook geen vak, het is een roeping.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nouja, ze staan in ieder geval niet in het demonstratievak dus wat mij betreft kunnen ze allemaal opgepakt worden. Regel maar busjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |