quote:Een man, die zich in Amersfoort voordeed als politieagent door kleding te dragen met ‘politie’ erop, kan een celstraf krijgen van drie maanden of een geldboete van maximaal 4350 euro
Een misdrijf zelfsquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/amersfo(...)-het-hoofd~ae0083e3/
Is niet best als je dat doet
Dat is geen perskaartquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:02 schreef summer2bird het volgende:
Katja is aan het ruzieen met de politie
Daar ging zn cameraquote:
Deze stream kende ik nog nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:02 schreef summer2bird het volgende:
Katja is aan het ruzieen met de politie
Ik zat ook net een gifje te maken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef Starhopper het volgende:
Lekker bezig Pieter![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaha, geweldigquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef Starhopper het volgende:
Lekker bezig Pieter![]()
[ afbeelding ]
Lolquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zat ook net een gifje te maken.
Waarom rende ie nou opeens weg?
Lijkt wel of z'n plopkap wegwaaide..quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zat ook net een gifje te maken.
Waarom rende ie nou opeens weg?
Bij Katjaquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hahahahaha, geweldig![]()
Waar kan ik dat terugzien op video?
Ah, dat zal het wel zijn ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Lijkt wel of z'n plopkap wegwaaide..
Zo te horen is de plopkap van Katja ook weggewaaidquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Lijkt wel of z'n plopkap wegwaaide..
JAquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Lang niet gezien! Gedraag je je nog een beetje?"
Wat gebeurt hierquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef Starhopper het volgende:
Lekker bezig Pieter![]()
[ afbeelding ]
Goede vondst, ook van de demonstrant.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:17 schreef AchJa het volgende:
Even uit een vorig deel:
[..]
De vlag van de in de jaren '80 opgeheven Bescherming Bevolking...
[ afbeelding ]
Soort van Dad's Army dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:37 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Goede vondst, ook van de demonstrant.
Die demonstrant draagt ook de baret van de BB.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:37 schreef NoCigar het volgende:
Goede vondst, ook van de demonstrant.
Wie is dat mens eigenlijk? Ik heb het helaas niet gevolgd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:18 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk nu een stukje Pnn terug![]()
Lachen weer om Eline![]()
Zij is van Onrechttv, een kanaal op facebook. Voor de rest weet ik ook weinig over haar. Ze was even op het kanaal van Pieter te zien met wat uitspraken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:48 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wie is dat mens eigenlijk? Ik heb het helaas niet gevolgd.
zou de kikker nog vast zitten?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteren maar 5 arrestaties, 3 van hen zitten nog vast.
https://www.nu.nl/coronav(...)vast.html?redirect=1
Die manager, "Dames aangezien u zegt dat dit geen openbaar terrein is, wilt u NU mijn winkel verlaten".quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:35 schreef summer2bird het volgende:
ze zijn aan het demonstreren in de Jumbo
Perfecte tactiek, werkt altijd goed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
- Hier heeft u uw id, mevrouw van 't Noordende
OW DUS MIJN NAAM MAG JIJ WEL OP STRAAT GOOIEN!
- U filmt het, dat is uw keuze.
Die zit
Ow die flauwekul met 'ik ben op eigen titel hier dus het is geen demonstratie' zeker? Ze denken dat ze daarmee de regels kunnen omzeilen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:27 schreef summer2bird het volgende:
Even een aanvulling op het Hilversum protest vandaag,
gisteren keek ik een stuk van de livestream van Mita, en die vertelde dat zij was aangesproken door de politie dat als er morgen een protest zou zijn in Hilversum, de politie zou gaan ingrijpen.
Mita had een heel verhaal over hoe ze er zouden zijn als individuen ofzo, maar niet als protest dus volgens hun mag het. Maar volgens de politie weer niet.
Dus ben benieuwd vandaag, ook of Mita komt, heb die al een tijdje niet meer bezig gezien in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |