'opvangkampen'quote:Op donderdag 11 november 2021 22:53 schreef PirE het volgende:
Best jammer dat ze al die opvangkampen in Polen vernietigd hebben. Had je nu goed kunnen gebruiken voor opvang in afwachting van deportatie naar land van herkomst.
Ik snap het ook niet, sowieso staat de boel hier over 40 jaar voor de helft onder water.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen wil hier heen maar we wonen toch in een kutland.
Als Luca verliest dan moet hij al die mensen weer terugnemen etc....quote:Op donderdag 11 november 2021 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is gewoon mensensmokkel. Daar moet je nooit aan toegeven.
Dan bestaat Ajax niet meer.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, sowieso staat de boel hier over 40 jaar voor de helft onder water.
maar hij verliest nooitquote:Op donderdag 11 november 2021 22:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als Luca verliest dan moet hij al die mensen weer terugnemen etc....
We kunnen mooi een asielzoekerscentrum maken van het Ajax stadionquote:
Heb een woordje toegevoegd aangezien ik de holocaust niet ontken. Dank voor het opmerkenquote:
Dat kan je zelfs die mensen niet aandoenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We kunnen mooi een asielzoekerscentrum maken van het Ajax stadion
quote:Op donderdag 11 november 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer lachen van die blik.
bunga bungaquote:Op donderdag 11 november 2021 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Van die walgelijke feestjes met coke en hoeren zeker
Dat is een troost.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, sowieso staat de boel hier over 40 jaar voor de helft onder water.
Die IC-afdeling daar heeft plaats voor 6 patiënten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:18 schreef monkyyy het volgende:
90% van de corona patiënten in het ziekenhuis in Sneek zijn Urkers.
Inclusief verpleegafdeling bedoel ikquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die IC-afdeling daar heeft plaats voor 6 patiënten.![]()
Op oorlogspadquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:23 schreef dvdfreak het volgende:
'wij zijn vreedzaam, wat zijn jullie?
Ongelooflijk dat deze mislukte Op1 presentatrice nog een podium krijgt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:09 schreef svann het volgende:
Dat ze Talitha Muusse nog uitnodigen bij OP1.![]()
Twitterniveau.
KoopmansGodin daarentegen hoor ik graag.
Sneek heeft een klein ziekenhuis…in absolute aantallen valt het nog mee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inclusief verpleegafdeling bedoel ik
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:34 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Morgen intocht van sinterklaas om 12:00 op NPO3.
Tot dan.
Niet vergeten morgenavond je schoen te zetten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:34 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Morgen intocht van sinterklaas om 12:00 op NPO3.
Tot dan.
Dank u...quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat alle ongevaccineerden corona krijgen en dat alles daarna voor hun naar poep smaakt en ruikt.
*Behalve mensen met een FOK! accountquote:
Ook jij bedankt hè!quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk krijgen we snel 2G…het kan niet zo zijn dat een klein groepje de hele samenleving weer op slot gooit.
Ik denk dat een hoop weigeraars wel gewoon tropenprikken gaan halen als ze op exotische vakantie willen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Ja vrije keus, maar alle keuzes hebben consequenties, welkom in de grote mensen wereld.
Nederlanders hebben het te goed. Tijd voor een nieuwe hongerwinter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Misschien moet alles maar gewoon instorten. Dan weten mensen dat het niet zo vanzelf spreken is dat we het hier zo goed hebben.
Ja, ik kreeg vandaag ook mijn nieuwe premie, per jaar ¤150 erbij (oftewel 15%).quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:42 schreef monkyyy het volgende:
En nu gaat mijn zorgpremie ook nog omhoog omdat coronazorg in de basis komt![]()
Ik word aan alle kanten genaaid terwijl ik daar niet om gevraagd heb
Jij hecht teveel waarde aan je Fakebook-bubbel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:41 schreef Bocaj het volgende:
Ongevaccineerden zijn allang het probleem niet meer... vaxxin verzaakt!
Met een beetje geluk dit jaar weer geen kerstverplichtingenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:44 schreef Vallon het volgende:
(H)Eerlijke tijdsberekening. Over 3 weken worden de effecten van nu pas merkbaar zichtbaar in (opname/besmettings)cijfers, daarna 2 weken om dat in de R-waarden terug te zien (moet nl vertraagd achteraf) rekenen door RIVM modelleur Wallinga en en vervolgens nog 2 weken omdat te bespreken in het OMT/Cathuis.
Hou vol.
Hou vol?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:44 schreef Vallon het volgende:
(H)Eerlijke tijdsberekening. Over 3 weken worden de effecten van nu pas merkbaar zichtbaar in (opname/besmettings)cijfers, daarna 2 weken om dat in de R-waarden terug te zien (moet nl vertraagd achteraf) rekenen door RIVM modelleur Wallinga en en vervolgens nog 2 weken omdat te bespreken in het OMT/Cathuis.
Hou vol.
Mensen kijken naar een land als Portugal, waar 98% gevaccineerd is, waar alles weer normaal is en geen druk op de zorg en denken dat willen wij ook, waarom willen die ongevaccineerden dat niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef Bocaj het volgende:
KLB / De Pandemie zet aan tot haat! (Komt de ware aard naar boven?)
Gaat heen... het vaccin werkt niet meer... booster laat op zich wachten en dan krijg je dit!quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Jij hecht teveel waarde aan je Fakebook-bubbel.
Helaas.
Dat is een tientje per maand…via de reguliere belastingen en de werkgeversbijdrage betaal je een veelvoud aan zorg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vandaag ook mijn nieuwe premie, per jaar ¤150 erbij.
Zij hebben geen slecht weer!quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen kijken naar een land als Portugal, waar 98% gevaccineerd is, waar alles weer normaal is en geen druk op de zorg en denken dat willen wij ook, waarom willen die ongevaccineerden dat niet?
Op de zolderkamer prima uit te houdenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Hou vol?
Zo dramatisch zijn de maatregelen niet hoor.
Niet allemaal tegelijk graag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat alle ongevaccineerden corona krijgen en dat alles daarna voor hun naar poep smaakt en ruikt.
Ook de superkwetsbaren zeker, hadden ze maar niet oud en/of ziek moeten zijn. Oh, oh, oh....quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Gaat heen... het vaccin werkt niet meer... booster laat op zich wachten en dan krijg je dit!
Wij (de ongevaccineerden) zijn niet alleen de schuldigen!
...in het ziekenhuis terecht komen en dan wel een cocktail van 20 middelen ingespoten krijgenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop weigeraars wel gewoon tropenprikken gaan halen als ze op exotische vakantie willen.
Of roken, of ....
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Ik denk dan meer aan het PicNic- en Plus-bezorgaccount warm houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:55 schreef Vallon het volgende:
Voor dit jaar maar weer alvast bij de lokale kok gereserveerd die thuis het kersdiner komt koken en/of afleveren.
Yep en op tijd bestellen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef svann het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen aan voortschrijdend inzicht bij zoiets nieuws?
[..]
Ik denk dan meer aan het PicNic- en Plus-bezorgaccount warm houden.
Dan verstoor je de diversiteit!quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:56 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga hier weg... de sfeer is té geladen hier!
Voor het eerst gaat een linberaal met een christen, discrimineren op grond van medische status waar het hebben van een bewijs bepaalt of je ergens wel/niet aanmag delenemen. Best wel fundamenteel.quote:
Dat is ook saai hoor, qua weer dan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Binnenkort het hele jaar rokjesdag
Meer verkrachtingen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Binnenkort het hele jaar rokjesdag
Bij mij is dat klokjesdag,quote:
Ik zou het heerlijk vinden als het altijd > 15 graden is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is ook saai hoor, qua weer dan.
Zomertijd waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:20 schreef svann het volgende:
[..]
Het muntje wil maar niet vallen.
(Die snap ik niet.)
Als man lekker onderbroekloos rondhupsen in een lowrider.. waarbij de klepel de balletjes laten ketsen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:20 schreef svann het volgende:
[..]
Het muntje wil maar niet vallen.
(Die snap ik niet.)
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:26 schreef Vallon het volgende:
Als man lekker onderbroekloos rondhupsen in een lowrider.. waarbij de klepel de balletjes laten ketsen.
FLOPSHOWquote:Op maandag 15 november 2021 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Op1 zendt vanavond uit vanuit UMC Utrecht
Op1 komt vanavond met een speciale uitzending live vanuit het UMC Utrecht. Dit Utrechtse academische ziekenhuis moet weer alle zeilen bijzetten om de stroom coronapatiënten op te vangen. De reguliere zorg wordt op dit moment afgeschaald. Andere afdelingen zijn gevraagd bij te springen in de zorg voor coronapatiënten. In rap tempo worden afdelingen ingericht, speciaal voor Covid-zorg.
De gevolgen voor het ziekenhuis, haar personeel en de zorg voor overige patiënten zijn ingrijpend. Reden voor Op1 om de talkshowtafel voor één dag te verplaatsen naar het ziekenhuis. Te gast zijn onder andere de aan dit ziekenhuis verbonden viroloog Anne Wensing, arts-microbioloog Marc Bonten en kinderarts-epidemioloog Patricia Bruijning.
De bestuursvoorzitter van het UMC, Margriet Schneider, vertelt welke praktische gevolgen de Covid-zorg binnen haar ziekenhuis heeft. BNNVARA-Presentatoren Hugo Logtenberg en Nadia Moussaid praten ook met ex-patiënten, familieleden en verpleegkundigen.
Op1, maandag 15 november 22.24 uur, BNNVARA, NPO1.
En voor de mensen die een behandeling nodig hebben die maar uitgesteld en uitgesteld wordt.quote:Op maandag 15 november 2021 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vooral voor het ic-personeel.
Yep, ik zou zo woest worden als ik in zo'n situatie zou zitten.quote:Op maandag 15 november 2021 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
En voor de mensen die een behandeling nodig hebben die maar uitgesteld en uitgesteld wordt.
Uitzieken. Gewoon.quote:Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als hij nou gewoon thuis was gebleven was er een bed vrij geweest.
Was is datquote:
Als je al een studie van vier jaar Verpleegkunde achter de rug hebt.quote:Op maandag 15 november 2021 23:18 schreef monkyyy het volgende:
1,5 jaar, als je al een studie geneeskunde van 4 jaar achter de rug hebt
harde lockdowngenotquote:Op maandag 15 november 2021 23:24 schreef monkyyy het volgende:
CU tegen 2G, zal er wel niet komen. Ik vind het ook wel ver gaan
Lockdown + avondklok.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Als het geen 2G wordt, wat wordt het dan wel?
In de orde van M3quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:42 schreef matthijst het volgende:
Hoeveel liter wijn heeft Ab daar al gedronken sinds de start van corona
2G voor horeca en evenementen lijkt me wel een goede tussenweg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:49 schreef matthijst het volgende:
Wat een gelul toch, je kan toch gewoon lekker thuis blijven als je ongevaccineerd bent.
Alsof je winkelen mist.
Schaaltje appelmoes met kers?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben vanavond lekker naar vd Valk geweest. Heerlijk.
Zonder kersquote:
Lassen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:59 schreef Gehrman het volgende:
Hoe sluit je een ader aan op een stuk plastic.
Pattexquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:59 schreef Gehrman het volgende:
Ader om de buis.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:59 schreef Gehrman het volgende:
Maakt hem niet minder vermoeiend om naar te luisterenquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Gewend om zonder interrupties zijn (hele) verhaal te houden.
4 tot 7 uurquote:
De rest van hun leven?quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Mensen met hartfalen moeten gewoon thuis blijven uitzieken
quote:
In ieder geval is de patiënt mobiel, dat is al weer een hele stap voorwaarts.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:08 schreef Gehrman het volgende:
Ik vind het nog erg primitief allemaal.
Karina kent ze allemaalquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:22 schreef svann het volgende:
Zijn er hier wel mensen die zelfs maar één nummer van Roelvink kennen?
Zonder te Googlen.
quote:
Like gegeven. (Jinek-topic)quote:Op woensdag 17 november 2021 22:34 schreef TheVulture het volgende:
De FvD mogen we officieel wel als fascistisch bestempelen
Te mooi weer daar.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:13 schreef monkyyy het volgende:
En waarom bespreken we Portugal niet?
Enige land in de wereld met mooi weer, schijntquote:Op woensdag 17 november 2021 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Te mooi weer daar.
Trekken we niet.
Lijkt me heerlijk. *thermostaat een half graadje hoger zetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |