'opvangkampen'quote:Op donderdag 11 november 2021 22:53 schreef PirE het volgende:
Best jammer dat ze al die opvangkampen in Polen vernietigd hebben. Had je nu goed kunnen gebruiken voor opvang in afwachting van deportatie naar land van herkomst.
Ik snap het ook niet, sowieso staat de boel hier over 40 jaar voor de helft onder water.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen wil hier heen maar we wonen toch in een kutland.
Als Luca verliest dan moet hij al die mensen weer terugnemen etc....quote:Op donderdag 11 november 2021 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is gewoon mensensmokkel. Daar moet je nooit aan toegeven.
Dan bestaat Ajax niet meer.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, sowieso staat de boel hier over 40 jaar voor de helft onder water.
maar hij verliest nooitquote:Op donderdag 11 november 2021 22:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als Luca verliest dan moet hij al die mensen weer terugnemen etc....
We kunnen mooi een asielzoekerscentrum maken van het Ajax stadionquote:
Heb een woordje toegevoegd aangezien ik de holocaust niet ontken. Dank voor het opmerkenquote:
Dat kan je zelfs die mensen niet aandoenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We kunnen mooi een asielzoekerscentrum maken van het Ajax stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |